Ab: nog gefeliciteerd! Maar uh.. dat is wel schrikken zeg!! Weet wat je voelt, heb dat jaren terug meegemaakt, alleen klapte er iemand achter op mijn auto.. Bleh!! Gelukkig heb je alleen spierpijn en verder niets.. die files, ik vind ze altijd doodeng. Helemaal als ik niet zelf rij Dan vertrouw ik niemand.. Gelukkig kon je lachen om de kapotte taart! Smaakte het toch best nog!
@Ab: oei dat is schrikken. Gelukkig goed afgelopen. Hou het wel in de gaten, want je hoort vaak dat je achteraf toch nog last kunt krijgen. En natuurlijk nog gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk. @Cocko: wat goed van Charlotte! Nog even en dan kun je daar ook achteraan rennen @Miffy: nou volgens mij hoef je je over Ninthe niet druk te maken. Die gaat als een speer. Ze is gewoon klein en fijn. Ze is gezond en doet het goed. @Ikdus: hoop dat je vannacht bij hebt kunnen slapen. @Saar: auw. Heeft Hanna er last van of speelt ze gewoon vrolijk door? Volgens mij vroeg jij laatst nog naar het traprekje en heb ik daar niet meer op gereageerd. Wij hebben op de eerste verdieping twee ongelijke trappen. Die naar zolder gaat, staat een stukje terug. Nu hebben we beide trappen in een keer afgeschermd. Daardoor zijn we wel een stukje gang kwijt. Voordeel als ik naar zolder moet kan ik voor het rekje door en hoef ik niet twee poortjes door Ego: Hailey stond vandaag in de box! Het begint te komen. Madam ligt nu lekker op onze kamer te slapen. Ze slaapt kort de laatste tijd. Nu is het op haar kamertje 26 graden. Voor hebben wij rolluiken, dus onze kamer is een stuk koeler (en donkerder). Denk probeer het, want als ze maar 1 keer op een dag slaapt heeft ze gewoon niet genoeg aan een uurtje. Vanavond steken we de bbq aan. Pastasalade net staan maken. De rauwkost (lees paprika en komkommer) alvast gesneden. Zelfs het fruit ligt al klaar. Gaat best wat werk in zitten om kersen te ontpitten En ik zit nu met een rose achter de laptop. Heb een beetje vakantiegevoel haha.
Ab, oi schrikken!!! Hopelijk heb je morgen niet alsnog meer last. Nog gefeliciteerd natuurlijk! Proud, hahah lekker hoor! Wijntje erbij, heerlijk! Nou geniet ervan Wij hebben zondag bbq, zit nu al te denken wat ik allemaal zal maken. Wat voor een pastaslade maak jij?
Ab zoo dat is schrikken ! En nog gefeliciteerd Proud wat leukk! Wat gaat ze opeens hard he En lekkere bbq gehad ? Bailey en cocko jullie vieren morgen de verjaardagen toch ? Alvast heel veel plezier. Morgen zal ik C feliciteren hier op zp
Hieperdepiep hoera lieve C van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag ! Papa, mama, zus en broer ook van harte gefeliciteerd !
Gefeliciteerd Charlotte!!! En jij natuurlijk ook Cocko, hoop dat jullie zitten te genieten. En mooi dat ze haar armbandje mooi vindt!
Bedankt dames. Saar: armbandje was met hartje, gaat erg goed Ze heeft even zitten kijken wat het was en vervolgen trots met d'r arm omhoog gezeten
Sorry dames, beetje druk door bijna vakantie en daarna aansluitend de verbouwing. Cocko van harte gefeliciteerd!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Hoe gaat het nu met je zoontje? Sorry kan even niet overal op reageren en zal wat minder aanwezig zijn komende tijd..
Ik baal hier stevig over 4 weken zou ik klaar zijn met stage. Nu blijkt dat ze over 2 weken een maand dicht gaan. Moet ik lekker verzinnen hoe ik die andere 2 weken ga vervullen. Ik krijg al vrijstelling voor ruim 100u door een project te maken en dan dit. Pffffffff dacht lekker kan mn werkdagen aanpassen. Maar daar moet ik nu mee wachten aangezien ik met clienten werk.
Ikdus: Wat balen zeg!!! Dat is dus echt niet handig. En je kunt dus niks inplannen begrijp ik. Bandietje: succes met verbouwing!! Ego: zal kijken of ik foto heb van C d'r verjaardag. niet veel gemaakt en de foto waar ik ze op wilde hebben, kwam mevrouw op me af omdat ze wel fotomodel wil zijn pff. En bandietje: zoonlief gaat wel nu hoor. tis afwachten.
Volgens mij heb ik nog niet op iedereen gereageerd, maar heb wel alles gelezen! Ikdus: balen zeg. Cocko: ook al een fotomodel.. Hanna komt ook meteen aanlopen hier zodra ze een fototoestel ziet. Heel erg leuk ahum. Hier is Hanna echt zooooooooo moe. Ik legde haar vanmorgen kwart over 9 in bed en om 11 uur ging ik kijken en lag ze op zich nog wel lekker. Vervolgens weer om 12.30 in bed en om 3 uur lag ze ook nog wel lekker. En om 5 uur is het gewoon klaar. Man en jengelen, zo ken ik onze dochter niet. Lekker vermoeiend. Is dit een sprong of wat?
Zoo jeetje die slaapt lekker ! Geen idee wat het is. Cocko nee kan inderdaad qua werk niks inplannen zo. Ben benieuwd wat mijn stage docent er van zegt.
Saar: hmm hier is er ook eentje jengelig, heeft ook iets verhoging, en slaapt ook veel? Zit het in het weer ofzo? Is niet echt leuk he, als ze zo zijn! Maar je doet er niks aan helaas! Ikdus: nou, jij kan er toch niets aan doen dat ze dicht gaan? Dus wat zou je begeleider daarvan zeggen moeten dan?? Je kunt moeilijk voor een dichte deur gaan zitten Of je stagebegeleider moet dat ook goedkeuren... grapje. Je zit er wel mooi mee zeg!