Zal ook wel aan het weer kunnen liggen inderdaad. Nu begint ze ook ineens heel veel te lopen en zegt ze sinds vandaag pa-pa.. Heel schattig. Dus het zou ook nog kunnen liggen aan ontwikkeling of allebei. Ikdus: nou als zij dicht gaan net wat cocko zegt, kun jij ook niets aan doen lijkt me. Anders voor de laatste 2 weken een vervangende opdracht oid?
Ah wat lief! Zo scheetig he, als ze dat gaan zeggen! C loopt nu achter alles wat kan schuiven, een stoel, een telefoonkastje, het duwwagentje, pff.. alles verplaatst zich hier in huis haha
Haha lachen is dat. Oppassen waar je loopt dus. Heb je eigenlijk al een afspraak gekregen voor je amandelen?
Moet woensdag voor pre-operatief gesprek. Werd vorige week gebeld en heb brief ter bevestiging gekregen. Kreeg alleen zaterdag weer zo'n zelfde brief alleen met een andere datum. Vanmorgen wilde ik bellen maar kan alleen tussen 9 - 10 uur dus dat wordt morgen. Zucht.. zo handig allemaal weer.
Ik krijg al een vervangende opdracht voor 110u dus tja nog meer wil ik niet hoor haha. Baal gewoon zag er zo naar uit over 4 weken klaar te zijn. Ik hoop dat ze open blijven. Saar wat leuk dat H zoveel loopt en papa zegt ! Cocko haha wat leuk dat ze nu achter alles loopt. Inderdaad oppassen dat je niet over iets valt
Ikdus: andere locatie nog een optie? Cocko: oh pfff lekker handig. Nou als je een pre-operatief gesprek hebt, kun je vaak vrij snel terecht. Tenminste als ik kijk naar mijn zus en mijn nichtjes..
Ikdus: oh je hebt al een vervangende opdracht. haha nee begrijp dat je niet meer wilt dan! Tis niet handig geregeld zo voor je zeg, denk je ook bijna klaar te zijn.. pff.. Saar: ja hoop ook dat het snel kan hoor, zie er erg tegenop eerlijk gezegd.
Kan het me wel voorstellen. Brrr is toch een hele operatie en zeker het herstel met 3 kindjes. Maar zou wel mooi zijn als je ervan opknapt. Je hebt je energie wel nodig.
Ja die energie wil maar niet komen helaas.. maar goed, misschien als ik eraan geholpen ben, dat het beter gaat. Maar ik hoor van iedereen dat het mega pijn doet en dat het herstel niet grappig is.. En dat je gigantisch afvalt. Pffffffff
Dat afvallen zal wel komen doordat eten lastig is en alleen vloeibaar in het begin prettig is. Ga uit van een paar heftige weken, kan het alleen maar meevallen en zorg voor goede hulp zodat je goed kunt uitzieken. Dan herstel je sneller. Maar snap dat je er tegen op ziet, zou ik ook doen brr.
Hulp komt wel goed, dat geloof ik wel maar ja, haha ik kan niet zo goed tegen stil zitten en dan ook nog niet eens praten... dat kan natuurlijk niet haha! wat zal het stil worden in huis
Hoop ook dat je snel terecht kan. Vaak is t wel zo na dat gesprek. Saar nee andere plek is geen optie dan mag ik t helemaal opnieuw doen omdat ik zelf ben weg gegaan. Ook zijn het maar 4 dagen intotaal maar niet handig met werk planning van andere dagen. Moet dan ruim een maand wachten om mn dagen aan te laten passen. Werk is erg lastig nu met deze vakantie periode kan al geen vrij krijgen terwijl mijn opa gaat trouwen. Gelukkig zijn mijn clienten wel makkelijker en gunnen ze mij wel vrij.
Ikdus: nou succes ermee! Hoop dat je het allemaal redt dan!! Saar: haha jaja ik heb een papier en pen boven strakkies.. lei kan ik niet zo snel aan komen Hoop alleen dat het bij mij geen 9 mnd duurt voordat ik weer kan/mag praten ...
Ikdus: vervelend zeg. Sterkte met het gesprek en hopelijk een nette oplossing voor je. Cocko: nou ik hoop ook dat het wat minder is. Vast wel. Slaap lekker alvast.
Cocko, hoop ook dat je snel terug kunt!! en zooo herkenbaar, hier schuift ook alles door huis wat enigzins licht genoeg is Saar, wat slaapt ze veel!! misschien toch wat ziekig ofzo??? hier is het slapen juist drama op het moment uhm.... verder weet ik het niet meer
Cocko, haha als ik 9 maanden niet kon praten zou mijn vriend zn geluk niet opkunnen hahah nee hoor, is zo ongezellig!! Ikdus, nou balen zeg. Hoop dat et toch gewoon goed komt. En je opa trouwen? Wat leuk zeg!