Ja mn opa is een jong ding nog hoor. Hij en zijn aanstaande vrouw zijn beide weduwe. Mn oma was 59 toen zij overleed. Ben alleen maar blij dat hij opnieuw geluk gevonden heeft. Hier is t eerste puntje van kies 1 bijna door wat een ellende ! Hoe was D. Zijn feestje ?
Ikdus: 1 kies al bijna door? Wow.. En leuk dat je opa gaat trouwen, hoe oud/jong is hij dan? Bailey: kei ongezellig als er niet gewauweld wordt toch Ego: YES zoonlief is zindelijk! Zomaar ineens! Heerlijk hoor, dat scheelt weer bergen in de luiers EN voor mij is het makkelijker schoonmaken allemaal haha.
Wauuw wat goed dat zoonlief zindelijk is dat zal zeker een hoop schelen ! Mjjn opa is bijna 66. Nee hoor 1 puntje komt nu door. Was het maar zo een feest dat het hele ding er bijna door was.
Niet goed gelezen dus maar goed, dat wordt dus niet een grappige tijd als ze er last van heeft hoor! brr.. zo zielig vind ik het altijd! 66 pas?! wow, wat een leeftijd nog! M'n ene opa leeft al heel lang niet meer, de andere is vorig jaar september overleden, was 90 jaar.. Wat een verschil dan he!
Haha ja zeker mn moeder was 19 en mn oma ook. Ik ben er wel blij mee dit is haar enige opa dus maar goed ook dat hij zo jong is. Het is ook mijn enige opa (zijn vader is in april overleden maar die heb ik zo weinig gezien dat ik het niet mijn opa noem) andere opa's waren al dood voor ik een herinnering van ze kon hebben
zooooo eindelijk mijn portfolio af, nu nog paar stage opdrachten daarna kan ik rustig de zomervakantie in dan heb ik ook weer wat meer tijd om hier te kletsen Ninthe spookt nu ook wat snacht, is toch vaak wel minstens 1x een half uurtje tot uur wakker geen idee waarom, sprong of tandjes/kiesjes Ze gaat wel steeds vaker los staan en is ook niet meer zo "hysterisch" als ze het ontdekt
Drukke boel miffy, wanneer ben je klaar met de opleiding ? En wat goed van N. Dat ze t nu beter durft . Wel balen van de nachten dat zal je vast erg opbreken.
Als ik nu door mag ben ik nog een half jaartje bezig, dus hopelijk februari klaar en ja het breekt me op het moment wel op inderdaad, zeker omdat ik dus voor school wel eens tot half 1 bezig ben, dan eindelijk lig en slaap en dan Ninthe wakker word en dus weer wakker ben, heb nu de afgelopen week net zoveel geslapen als toen ninthe net geboren was
Bailey: gefeliciteerd met Dean. Maak er een fantastische dag van in de dierentuin! Ikdus: wat heerlijk zo'n jonge opa. Ik heb alleen nog oude oma's hihi, maar 'k had niet zoveel met mijn opa's. En er komt dus een kiesje aan, wauw. Cocko: super zeg zindelijk. Heb je er nog maar 1 in de luiers en dat is al duur zat. En zeker met die diarree, hopelijk kan hij dat goed aangeven. Miffy: heerlijk dat je zo opschiet met school. Pittig met Ninthe hoor. Je mag wel wat slaap lenen van Hanna haha. Vandaag ga ik eindelijk weer eens zwemmen, heb er super veel zin in. Of Hanna dat leuk vind zie ik wel en of ze het trekt. Als het haar niet lukt ga ik gewoon weer. Vanmiddag nog lekker naar de kapper, ben al ruim een half jaar niet geweest, dus mag wel weer eens. Daarna nog een afspraak waar ik vanavond wel meer over vertel Lekker dagje.
Bailey en Dean: gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Fijne dag vandaag!! Ikdus: zeker 19 is jong, maar wel leuk hoor! Miffy: pittig hoor, al die dagen van jou.. opleiding, N die niet goed slaapt, snap best dat je het af en toe echt gehad hebt! Maar nog tot febr toch, en dan ben je echt helemaal klaar?? Dat scheelt wel een stuk natuurlijk straks! Nog even doorzetten dus en hopen dat N snel hele nachten gaat slapen! Saar: heerlijk joh, zwemmen! enne, wat doe jij geheimzinnig zeg zal eens gaan denken wat jij ons te vertellen hebt.. Ego: oudste twee kids hebben vannacht bij m'n ouders geslapen. Gistermiddag daarheen gebracht en nu breng ik C ook daar. Dan naar z'huis en daarna haal ik alle kids weer op om vervolgens vanmiddag naar schoonzus te gaan. Hopelijk is het daar gezellig!
Oeh lekker rustig cocko vannacht of niet? Succes in het ziekenhuis en hopelijk heb je snel een datum.
D. Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ik hoop dat je een leuk feestje geb gehad en vandaag ook een leuke dag hebt ! Papa en mama ook gefeliciteerd met D ! Miffy oh dat is al best snel ! Cocko gaat A nog niet naar de basisschool ? En succes straks in het ziekenhuis Saar veel plezier met zwemmen en eigenlijk met al je afspraken
Saar: hoe vond Hanna het zwemmen? Vond ze het nu wel leuk? Ego: vrijdag bellen voor precieze datum maar tis volgende week al.. Dus nog heel even afwachten wanneer precies..
Cocko: die vond het wel leuk. Had haar voor het eerst bandjes om, die vond ze uiteindelijk ook prima. Maar ze is een beetje klein nog of de bandjes te groot... Oeh da's lekker snel joh! Dan ben je er maar mooi vanaf. Wanneer moet je weer voor je zoontje naar het ziekenhuis of is daar geen nieuwe afspraak voor. Ikdus: bedankt, gaat helemaal goed komen.
Saar: met bandjes? haha dat ze dat wil joh! maar wel leuk zo dat zwemmen!! Als het goed is belt het wkz vandaag ivm zoontje. Dan horen we het behandelplan (als ze dat hebben want ik geloof dat het mensje helaas een beetje chaotisch is...)
Pfff je treft het wel in het wkz. Nou hopelijk kun je volgende week voor jezelf terecht dan ben je er ook weer vanaf. Hebben ze al gezegd hoe het herstel gemiddeld verloopt?
herstel duurt 2 weken.. en dan nog weken erachter aan dat je je keel voelt, littekenweefsel enzo.. maar die eerste twee weken zijn niet grappig dus hoe ik dat toch moet gaan versieren met die kids...
Ow en iemand vroeg of de oudste op de basisschool zat: ja ze zit twee dagen in groep 0.. Na de zomervakantie gaat ze naar groep 1.