Ja het gaat even heel hard. Maar trouwens dat die die die zeggen dat doet Dean goed. Hanna wijst alleen maar en als ze het niet krijgt gaat ze huilen.. vb. boterham niet opeten maar wel worst willen.
Haha dat ken ik. Dean kreeg laatst voor het eerst een chip van mn vriend. Nu wilde hij geen avondeten en wees de hele tujd naar de zak die nog op tafel lag "die die die!!!!"
Hahaha heerlijk. En wij maar consequent blijven! Vind het soms best lastig en vervelend, maar ja hoort erbij. Het opvoeden is begonnen!
Ze begint trouwens door te krijgen dat als ze haar boterham opeet ze soms wel een worstje krijgt. En daarna eet ze vrolijk nog een boterham. Wij aten trouwens vandaag pannenkoeken en ik dacht laat haar maar lekker mee-eten. Ze at gewoon 4, ja 4 pannenkoeken. Echt een keiharde buik. Ik heb er zelf 4,5 op...
Wooooow hahaha dat is echt veel!!! Lekker hoor dat ze zo goed eet! Hier zijn het hoogstends een paar hapjes elke keer. Maar misschien moet ik ook eens pannenkoeken bakken!
Saar, hanna gaat niet naar kdv toch?? dan zou ik gewoon wachten wij mogen 16 juli voor de bmr Ninthe gaat ook zonder steun staan, zo schattig om te zien!! uhm bailey geloof ik lief he dat wijzen!!
Haha wat een boef die D haha heeft ie goed onthouden die chippies ! Saar zou denk ik ook wachten. Hangt er vanaf wanneer je op vakantie gaat. Wat goed dat ze zelf opstaat knappe meid ! Hier huilt ze ook als ze iets wilt wijsen en huilen. Maar als ze wilt dat we iets zien wijst ze en zegt die of kijk en soms zelf kijk eens.
Ohja pannekoeken met 10mnd at dochter er ook 3,5 op en daarna nog een fles vam 210/6 ze hebben smaak die kleintjes ! Miffy wat knap dat N. Het ook al kan
Wow saar!! wat eet ze veel!! dat red niemand hier in huis hihihi En ja ikdus gaat opeens heel snel ze heeft echt een mega sprong gemaakt hihi
Bailey: haha misschien wel. Hanna vond het heerlijk en zo te zien vinden meer kindjes het lekker. Miffy: Wauw Ninthe doet gewoon alles tegelijk! Leuk hoor! Die heeft er echt over nagedacht voordat ze het doet. Hanna gaat inderdaad niet naar het kdv of gastouder, maar ik denk ook niet dat kindjes van de ger.gem. daar komen.. Ikdus: Wauw wat gaat het allemaal hard he?! Vorig jaar waren het allemaal nog baby'tjes. En nu. Ik vind dit eigenlijk ook wel een hele leuke tijd. wij gaan 18 of 19 juli weg, dus ja 16 juli zou ik sowieso niet meer gaan. Ik zei al tegen mijn man het moet deze week of begin volgende week en anders gewoon op de afspraak die we hebben. Denk sowieso dat het wel even kan wachten..
Echt geweldig miffy ! Ja saar je hebt gelijk je kan niet het risico lopen dat ze op vakantie ziekig is. Ik vind deze leeftijd ook echt leuk alleen die driftbuien af en toe wat minder
Ja dat is waar. Hoewel Hanna een vrij rustig meisje is. Dat scheelt wel, die is aardig snel weer tevreden zeg maar. Ik heb trouwens een pop voor Hanna en die sjouwt ze overal mee naar toe. Ik zoek nu alleen een klein popje(15 cm ofzo) met een zacht lijfje. Weet iemand toevallig waar ik die kan kopen. Heb al gezocht, maar kan het niet vinden:s
Bart Smit - Dolly Pop Wij hebben deze die gaat met haar mee naar bed. Hoofd en armen zijn harder en de rest zacht. Ze is helemaal gek op poppen en babies, ze kust en knuffelt ze de hele dag. Volgens mij heb je van babyborn ook zachte knuffel popjes die kleintjes. R is trouwens ook erg rustig in de zin van ze kan dr zelf uren vermaken. Maar zodra iets niet gaat zoals zij wilt dan is er een driftbui.
oooh wij hebben nog helemaal geen pop nog helemaal niet aangedacht dat ze dat al leuk kon vinden, dacht dat dat pas later kwam hier heeft ze wel een my litle pony met geluid die ze overal mee naar toe neemt en aait enz
Wij hebben zo'n klein blauw popje met een zacht lijfje en armpjes/beentjes. Ze zit er de hele dag mee te kroelen, dus misschien is dat nog wel een idee?! Bij de Hema kwam die vandaan..
Ik ga vanmiddag een pop kopen, even kijken wat Ninthe er van vind jullie hebben mij op een idee gebracht hihihi
Hier al sinds 10 maanden poppen gek En niet veel later baby gek. Ze gaat echt krijsen als ik haar weg haal bij de baby. Pas als ik haar pop geef is ze rustig