mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Huh? Bij welke bab y haal je haar dan weg? Ik dacht dat je een pop bedoelde haha. Of hebben jullie nog een baby?? pff hahah super vergeetachtig de laatste tijd dus kan goed dat je al iets verteld hebt over een baby op bezoek ofzo maar dat ik het even kwijt ben.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha nee op het kdv of bij nichtjes/neefjes die iets jonger zijn.

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    oow zo haha okee. Nou wel heel schattig hoor! Echt een meisje meisje dan ook!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ik dacht ook dat de poppen pas later leuk werden
    maar blijkbaar niet
    dus ga er gewoon vast 1 halen, even kijken of ze hem leuk vind
    anders bergen we hem gewoon nog even op

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ze vinden het super al op zon jonge leeftijd .. m'n oudste heeft een grotere pop en C wil zoooo graag met die pop spelen! :D :D vooral die beweegbare oogjes zijn leuk voor d'r..

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa qua poppen is ze echt meisjes meisje. Lekker moederen hahaha
    Maar verder zie je het niet terug qua ravotten. Zij kent werkelijk geen gevaar !

Ben benieuwd miffy. Zo kan je wel beetje oefenen met haar door zachtjes te doen . Dat is hier vanzelf gegaan. Bij de babies op de opvang aaide ze nogal hard en in de oog prikken. Maar nu aait ze zacht en prikt niet meer in de ogen.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Pfoeh lekker gekletst hier. Ik heb bij de hema en intertoys gekeken naar een pop en nee niet zo'n minipopje.

Rest gelezen niet onthouden..

Cocko: hoe is het?

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: jammer dat ze het niet hadden! Die C heeft is echt een leuk maatje nl!

Ego: gaat nog niet lekker helaas. Vandaag eigenlijk stukken minder dan gisteren. Helaas hebben we vandaag geen oppas/hulp dus zit met hoofdpijn, moeheid, duizeligheid, pijn beneden bij de kids :(

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ochjeej wat k.. cocko dat is niet leuk.
    Wat voor pijnstillers heb je ?

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh bah. Nou hopelijk knap je toch nog vlot op en kun je dit weekend nog even op adem komen. Heb je volgende week nog wel hulp?

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    M'n moeder zal vast wel komen volgende week. En misschien blijft ml ook wat meer thuis.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Pittig met je 3 kids. Beterschap en hopelijk met veel hulp!

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dank je wel.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Beterschap cocko!!!

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Als je dichterbij had gewoond had ik wel ff wat huishiudelijke taken overgenomen cocko ;).

Hoop dat je gauw opknapt en dit het allemaal waard is(maar dat zal t zeker zijn!)

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vandaag gaat beter dan / als gister. Kan iemand mij uitleggen wanneer ik dan en als moet gebruiken? Nooit kan ik het onthouden!! Haha is het nou: beter als of beter dan ... :D :D

C is vanmorgen heel hard op de grond gevallen met d'r kin, hoorde echt een krakje.. het werd direct dik en paars/blauw en heb er wonderzalf opgesmeerd. Nu trekt het wel weg maar ze blijft huilen. Zielig hoor.

hoe gaat het verder bij jullie?

Ikdus: vanmiddag komt m'n moeder weer ;)

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    FIjn at het beter gaat met jou Cocko! Elke dag wordt een beetje beter vanaf nu wed ik! Arme Charlotte, Dean had dat laatst ook je hoorde echt "knoep" maar uiteindelijk niet echt iets aan de hand alleen beetje beurs.
    Het is beter dan. Alle vergelijkingen eindigend in -er worden gevolgd door dan. GrotER dan slimmER dan betER dan, etc. :)

18. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Even zwaaien. Heb wel alles gelezen maar ben het al weer kwijt:(

Cocko fijn dat het wat beter gaat. Je hebt er al een week opzitten, dus het zal vast alleen maar beter worden iedere dag.

Ego: vandaag gaan shoppen met mijn dochter. Zelf twee setjes gekocht en dochter lief een jumsuit, badpak en rokje. (net als kleren krijgt ze ook steeds meer badpakken in haar collectie haha).
    Morgen naar de makro, wordt een duur weekend pff.

Vanmiddag bij de v&d een broodje gegeten. Hailey heeft even in de speelhoek gespeeld. Nou ja meer zitten hyperen. Er waren twee andere kindjes en ze was allemaal tussen die twee aan het rondkruipen en gillen van plezier. De kinderen waren al wat ouder en dachten volgens mij dat ze niet helemaal in orde was haha. Zondag gaan we naar haar vriendinnetje die vijf maanden jonger is. Maar ik ben benieuwd het is nu een tijd geen zwemmen en ze vindt andere kindjes zo leuk. Moet misschien vaker bij v&d gaat zitten. Die binnenspeeltuinen heeft ze nog niets aan toch?

Oh ik weet niet meer wie het over poppen had. Hailey is helemaal weg van Raoul haar grote vriend. Van de ikea maar niet echt klein om mee te slepen haha
    Ze knuffelt hem helemaal plat.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: wat is H al groot zeg! Scheetje hoor, zo lief!

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    HahHa wat schattig zo met Raoul!! Leuk zeg!

Deel Deze Pagina