mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Gefeliciteerd Saar! Ja je hebt helemaal gelijk, ik wil gewoon weten dat alles dan ook echt weg is. We houden de moed erin voor een volgende keer proberen, nu was ht ook in 1 keer raak :). EN ik heb vakantie dus dat scheelt een heleboel!

Al die buggies, wij hebben er nog geen een. Onze kinderwagen kan je omvouwen tot een buggiewagen dus we hebben nog steeds deze in gebruik. Kan je alleen niet op de fiets meenemen dus wilde er wel een redelijk goedkope bij halen om als we fietsen toch ook iets mee te kunnen nemen.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ik gebruik de buggy regelmatig met openbaar vervoer, de kinderwagen krijg ik alleen de trein niet in en uit, dus vandaar de buggy
    maaar daarom wou ik ook een andere want deze is niet zo fijn, zeker omdat ninthe zo klein is
    maaar om nu een dure buggy te kopen die straks niet meer gebruikt word vind ik ook zonde!

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ik snap je punt... he lastig! Heb je niet een fijne (dure) kunnen vinden via marktplaats, dat scheelt zo veel geld!

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Idd Miffy, dacht ook al aan marktplaats? Kun je daar niet iets vinden? Of heb je het met spoed nodig? ANders zou ik het op m'n gemak eens bekijken op mp!

Saar: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lekker bbqen en vrijdag samen uiteten! Gezellig hoor!! Hoe gaat het met je? En met Hanna?

Bailey: je hebt vakantie, dat scheelt. Hoef je geen vrij te vragen en moeilijke vragen te beantwoorden.
    Gaat het een beetje met je?

Ego: er staat geen pap bij ofzo in die brief, alleen dat er lichte afwijkingen zijn gevonden. Pff nou stress zit er weer in hoor. Bleh.
    Morgen belt wkz voor zoon dus ben toch al wat gespannen inmiddels.

Heb via fb een bbq gewonnen voor 5 personen! Jammer dat ik nog niet kan eten :p Hij gaat nu naar m'n schoonzus toe, die verdient dat wel!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ik denk dat ik toch een nieuwe buggy koop, en een 2ehands duowagen voor erbij kopen,
    dan kunnen we hier in de buurt straks gewoon met kinderwagen en buggy lopen
    en als we op stap gaan nemen we de duo wagen mee, denk ik.....

hmm cocko, blijft spannend!! maar hoef niks te betekenen,
    kan zijn dat ze wat weefsel bij je baarmoedermond uit voorzorg weghalen

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou miffy, kword er toch niet erg blij van.. haha zal wel aan mij liggen

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Neeeee dat snap ik, is niet wat je wil horen toch?
    maaar vooral vervelend dat het ook niet duidelijk is

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Inderdaad, dan denk ik: het kan wel zo zijn dat in de meeste gevallen er niks aan de hand is maar je zult zien: bij mij weer wel.. nog meer aan m'n hoofd. Ik mag zo eigenlijk niet denken, natuurlijk kan het reuze meevallen en gaat het vanzelf weer weg. Maar pff, ik kan dus nu eerst een half jaar gaan zitten wachten en denken.. dat vind ik gewoon frustrerend.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bel anders je huisarts even om wat meer uitleg. Dan is het in ieder geval duidelijker...

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja ik had de assistente al aan de tel gehad maar zij zei dat ze het aan de ha zou vragen of hij mij nog wat moest uitleggen. In dat geval zou hij bellen maar heb niks gehoord dus ik moet het ermee doen. Nou ja, tis gewoon even de schrik, verdwijnt wel weer hoor.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Miffy, misschien is dat wel handig ja buggy en 2ling wagen

Cocko zou ook zeker bellen

Saar let je op je rug !
    R is volgens mij erg druk met praten ja. Ze zegt nu ook opa en oma erg leuk.

Sorry R is niet lekker dus nogal druk met haar en vergeet alles

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dit staat op de site van bev.onderzoek:

Uitslag: lichte afwijking

We hebben afwijkende cellen gevonden. Deze cellen zijn geen baarmoederhalskanker. Van elke 100 vrouwen krijgen ongeveer 2 tot 3 vrouwen deze uitslag.
    Vaak verdwijnen de afwijkende cellen vanzelf. Het afweersysteem van het lichaam ruimt de cellen op. Dit kan één tot anderhalf jaar duren. Daarom krijgt u het advies om na 6 en 12 maanden opnieuw een vervolguitstrijkje te laten maken.
    De huisarts kan dan zien of de afwijkende cellen weg zijn. Van elke 20 vrouwen met deze uitslag verdwijnt bij ongeveer 13 vrouwen de afwijking vanzelf.

Dus: ik moet gewoon rustig blijven :D

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk lekker bbqen heeelijk !

Cocko wat lief dat je het aan je schoonzus geeft. Jammer dat jr niet ksn eten jijvhad het ook zeker verdiend !

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat is mooi cocko!

Niekepiek ben jij ook een mei/juni mama ?

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ik heb met vk gesproken, volgende week dinsdag afspraak om te controleren.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou ik lees gewoon over de helft heen joh wat gek! Maar zie nu pas jullie berichten.

Nou Cockko, ik zou ook me zorgen maken want het is gewoon niet het nieuws wat je hoopt. Maaar, het zouden dan wel zorgen om niks zijn want als ik het objectief lees dan is er naar alle waarschijnlijkheid echt niets aan de hand. Maar ik snap je wel hoor! Lekker bbq pakket, had Saar vanavond ook kunnen gebruiken ;) haha

Ikdus, wat een kletskousje! Leuk hoor :) Wat heeft R. Erg ziekig?

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja ik lees ook over de helft heen :)

Saar; hoe komt het van je rug?? Doordat je zwanger bent?
    Lastig wel zeg, maar met stofzuigen moet je dan wel extra voorzichtig zijn he!

Ikdus: wat gezellig dat R zo kletst!! Leuk hoor.

Bailey: fijn dat er een afspraak staat. hoe voel je je?
    Tuurlijk, het zal wel niks ernstigs zijn maar je wil gewoon niet zo'n brief thuis krijgen ;) Nou kan ik dus weer voor zo'n uitstrijkje en mwah, ben niet iemand die heel makkelijk eventjes daar gaat liggen met d'r beentjes wijd :D

Ikdus: wie is niekepiek??? ik zie niks hoor.. haha of ben ik nou echt in dromenland ofzo??

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    haha nee? Ik vind dat super leuk, zo'n wildvreemde die even naar binnen koekeloerd ;) whaha nee echt helemaal niks inderdaad. Maar ook vervelend dat je er een half jaar op moet wachten. Maar goed, even uit het hoofd zetten dan maar (proberen althans).
    Met mij gaat het wel hoor. Was gisteren heel verdrietig, maar ik zie het ook een beetje zo: liever dat het nu gebeurt dan wanneer het kindje echt al groter is en ik er helemaal aan gehecht ben. Nu waren het in feite maar wat cellen (even heel klinisch gezegd). Ik heb vandaag wel even extra met Dean geknuffeld, want helemaal happy ben ik natuurlijk nog niet. Maar komt goed!

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Cocko,
    ik kan me in jou geval met alles wat er nu gebeurt is helemaal voorstellen dat je zo gaat denken, het is al zoveel geweest!!
    maar gelukkig had je al een geruststellend berichtje gevonden, dat klinkt goed!!

Bailey,
    fijn dat je dinsdag al terecht kan

uhm uhm uhm
    ik vergeet steeds wat ik lees :D

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Fijn dat je een afspraak hebt Bailey. En heel logisch dat je niet zo vrolijk bent. Dat komt wel weer maar je mag best verdrietig zijn ook al is het maar een klompje cellen. Het is jullie wens en het was raak en dan valt je droom even stuk, dat is nooit leuk !

Cocko, niekepiek is alweer weg :p.
    Snap dat je het niks vind hoor dat koekeloeren. Was er aanleiding voor of gewooncontrole ivm leeftijd. In dec krijg je gewoon een goede uitslag.

R had gister lichte koorts en vandaag niet zoveel zin in eten.
    Huilt veel en had net dunne poep. Alle 4 dr kiesjes zijn nu door( niet helemaal naturlijk) dus misschien komt de andere kant van die kiesjes door. T zal wel. Zolang ze aandacht krijgt is ze in goede doen maarja kan niet de heledag.
    Gelukkig is de lasagne al klaar dus kunnen we straks rustig eten.

Deel Deze Pagina