mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Neem inderdaad je tijd. Weet je je stelt je toch in op een 2e kindje (of eerste). En dan ineens verlies je je 2e kindje. Tenminste ik denk dat het zo voelt.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad Bailey geef het de tijd. Ik denk soms ook nog als ik geen mk had gehad had ik een ander kindje dan R hoe zou die geweest zijn etc. En bij was het zeer waarschijnlijk al gestopt met groeien voor er een vruchtje in zat. Zoals ik al zei het is jullie droom, en dan is die droom plots voor even voorbij.

Cocko fijn dat het al wat beter gaat. Ik denk dat je klieren nu opgezet door de aftegat hoor. Dat doet zo een zeeer pffff heb ik ook vaak. Betekend vitamine te kort geloof ik ?
    Is de uitslag van zoonlief al binnen ? Beterschap met C

Saar heerlijk gezwommen dus en je broeken binnen :D

Alle mama's met poep luiers succes haha hoop dat de tanden/kiezen snel door zijn
    Bijna vakantie heerlijk hoor

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ja klopt wel een beetje ja. Maar het scheelt wel dat ik pas net zwanger was. Het is gewoon niet goed gegaan met het vruchtje, dus het voelt wel een beetje als verlies, maar ik weet ook wel dat het nog niet echt een babytje was. Dat maakt het wel wat beter als ik er zo over denk, alleen het voelt anders zeg maar. Maar goed, niks meer aan te doen helaas.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja begrijp wat je bedoelt Bailey; stel dat je verder in de zwangerschap was geweest, gaf het toch weer een ander gevoel.

Ikdus: ja ze zeggen vit C tekort, maar heb vitaminepillen waar dat wel in zit dus snap t niet helemaal. Denk eerder in dit geval dat ze wat geraakt hebben en ik reageer daar nogal heftig op.
    Gaat ook weer over! ;)

Ze hebben nog niet gebeld vanuit z'huis. Kreeg paar weken terug een brief met daarin de belafspraak. Staat er: 16.40 uur wordt u gebeld. Let op: dit kan enkele uren afwijken van de gegeven tijd. Haha nou daar heb je dan veel aan hoor :D

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou aan zo'n tiijdsindicatie heb je veel hahaha. Ik vind het ook altijd mooi als beorgers aangeven er "tussen 10 en 18.00" te zijn. Echt fijn haha

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Pfff maak dan geen afspraak en zeg we bellen u 's middags.... zucht.

Bailey: Dat kan ik niet inschatten, sowieso niet aangezien ik het niet mee heb hoeven maken. Ben wel benieuwd wat de vk zegt.

Ikdus: Ja lang leve marktplaats.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Cocko,
    ik moest wel lachen om jou tijd en kan enkele uren afwijken
    dat schiet echt niet op hahahahaha

ik ben vanochtend in monkeytown geweest met zp dinnetje, was erg leuk
    maar ben nu gesloopt dus ga nog ff snel op bed!!

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ja echt heel handig he, zulke afspraken.. En o wee als ik 5 min te laat ben voor een afspraak :$

Miffy: wat leuk zeg, met iemand van zp dus begrijp ik? kende je haar ook al persoonlijk of dat niet? haha ik zou volgens mij niet zo snel iemand ontmoeten ofzo, ben niet zo'n type eigenlijk.
    Hmm moet ik ook niet te hard roepen, heb m'n man leren kennen via een datingsite :p

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: leuk hoor. Even lekker klimmen en klauteren.

Cocko: hahahahahahaha nu moet ik wel heel hard lachen.. Soms is het ook gewoon doen. Maar ik vind dat ook heel moeilijk.

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko wat leuk!!! Nou goeie reclame voor die site dan, 6 jaar getrouwd en 3 kids, dat is wel waar de mensen op hopen! Vond je dat niet spannend? Lijkt me best eng om zo op een soort van blind date te gaan.

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hahaha ik moet er zelf eigenlijk ook wel om grinniken hoor..
    Ik ben wat dat betreft wel veranderd.. Zou zoiets echt niet zo snel meer doen. Toen durfde ik nog heel veel :p
    Ik vond het toen niet echt eng, we hebben afgesproken op een heel neutrale plaats, restaurant langs de snelweg. Dus wel veilig wat dat betreft haha. Maar ik zat eigenlijk op die site omdat een vriendin dat had gevraagd (zij had toen iemand leuks gezien). Dus ik zat daar eigenlijk voor de fun en hij stuurde zo'n leuk berichtje dat ik dacht: hmm dat lijkt me wel wat ;) Ietsje ouder, niet zo'n zeikjong met al die vliegende hormonen enzo.. :p :p Sorry dames...

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha en gelijk heb je. Die van mij is te vroeg volwassen geworden. Da's soms wel eens lastig. Wij hebben elkaar op koor ontmoet. Heel stiekem gedate zodat niemand er lucht van kreeg aangezien de gemeente best een fluistergemeente is.

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow ja, handig Saar.. Daar heb ik dus altijd een hekel aan gehad. Had eerst ook een relatie met iemand bij ons uit de kerk (destijds kerkte ik bij m'n ouders) en pfff werkelijk: alles wat je deed, zei, wist men gewoon. Blehh..
    Dus snap dat jullie het stiekem deden :D

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heel kort maar stiekem. Toen we wisten oké dit is het en dit is echt hebben we het wel gezegd hoor. Scheelt wel dat we allebei uit een andere plaats komen. Bij ons is de gemeente te groot (1700 leden) om echt op je te letten.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou lekkere afspraak dan zucht.
    Haha dus je mannetje leren kennen via datingsite. Ik sprak vroeger echt veel af via inet ( met meiden en jongens ) om iets te doen met zn allen. We zaten dan op zo een chatsite haha pfff. Moet er nu ook niet meer aan denken hoor :eek:.
    Wil mn dochter dat ook niet mee geven. Het leek vroeger allemaal zoo anders terwijl het net zo gevaarlijk is als nu. Denk dat omdat we verstand hebben ervan dat we er nu anders naar kijken. Maar vit c tekort ? Maar opzich kan dat wel toch aangezien je nu best veel heb gemist qua eten en drinken. Alhoewel zo snel te kort, dan klinkt jou optie logischer !

Miffy wat leuk monkeytown. Dat is nu zeker helemaal het einde sinds ze nu kan lopen !!!

Bailey ik snap je gevoel ook hoor !

Hoeveel kindjes hopen de meeste mama's eigenlijk te mogen krijgen ?

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: haha ik zou nooit willen dat m'n dochter ging daten!!! Erg he! ik hoop ook dat ik haar tzt eerlijk kan uitleggen waarom niet, want ik heb helaas ook negatieve ervaringen hoor...

Uhm, hoeveel kindjes? mag ik heel eerlijk zijn? Voor mij is 3 op dit moment voldoende, lichamelijk en psychisch. Er komt veel kijken bij de opvoeding van kinderen, ze zijn tegenwoordig zo snel volwassen enzo. Nu leven wij niet met het idee van: 3 kids en klaar. Wij leven ook wel in afwachting wat er komt maar voorlopig moet ik er niet aan denken om meer kinderen te krijgen. Heb genoeg aan m'n hoofd.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ook niet hoor cocko :(.

Jullie/jij hebt inderdaad genoeg aan je hoofd en lijf. En ja ze worden heel snel volwassen wijs. Ik vind dat echt heel jammer.

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb geen flauw idee. We bekijken het per kind. Heb nu echt geen idee hoeveel ik er zou willen als het me gegeven is.

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja ik heb ook een keer afgesproken via internet. Maar toen ik stond te wachten kwam er een wat oudere man naar me toe (soort van opatje) en die zei meid dit moet je niet doen joh, hartstikke link. hahah toen durfde ik niet meer en ben ik weggegaan! haha

Heb mijn vriend ontmoet op onze hangplek, ook een leuk verhaal voor de kinderen later "ja ja mama en papa waren hangjongeren :D"

Ikdus, nu denk ik 4 (mijn vriend max. 3) maar ik weet niet hoe het is als er eenmaal meerdere zijn, misschien vind ik het wel veel te druk hoor. Toch moeilijk in te schatten vind ik. Jij?

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ik moet trouwens wel zeggen wat betreft dat vroeg wijs, het is echt zo. maar, aan de andere kant die jongens en meiden die ik in mn klassen heb (van brugklas tot 6e klas) zijn toch allemaal ook stuk voor stuk nog wel kinderen hoor. Met hun eigen puberdrama's, maar ze hebben hoe wijs ze ook over komen hun papas en mamas echt wel hard nodig.

Deel Deze Pagina