Sudocreme gebruik ik nog maar zelden. Als het wat rood is, kan ik het gebruiken maar zoals nu met die blaren doet dat heel zeer. Zit iets bijtends in volgens mij..
Misschien zelf eens proberen bij rode billetjes ik heb er nog niets van gemerkt, maar ja je moet kijken wat bij je kind het beste past. Ze zijn er bij jou in ieder geval erg gevoelig voor en Hanna heeft nog nooit helemaal open gelegen. Misschien heeft ze straks wel een rij kiezen...
Haha dat zou wat zijn, ineens allemaal kiesjes op een rij.. Nou ja we wachten het maar af. Haha eigenlijk wacht ik wat af in m'n leven
Wat zijn jullie vandaag actief zeg!! ik dus totaal niet hihihi ben echt moe, ook al heb ik vanmiddag nog 2 uur geslapen ik heb alles terug gelezen maar weet niks meer van wat ik gelezen heb
Ja zwanger zijn, gebroken nachten, dagje monkeytown doen mij niet goed zometeen weer naar bedje toe moet echt want val al bijna om....
Meid meid, denk aan je zelf he!! Je moet wel je rust nemen want er groeit wel een kleintje in je buik! Ga lekker slapen zo meteen, goed uitrusten!
Jaja geniet er maar van! Die tijd is straks voorbij dat ze 's middags slaapt .. Dan moet je d'r achter een filmpje zetten als ze stil moet zijn zodat je even kunt rusten..
Miffy: Lekker is dat van kids kort op elkaar krijgen. Ik neem het er ook van. Cocko: Hihi gewoon een kunstgebitje, in 1 keer klaar zonder spuitluiers.. Ik zit te wachten op mijn man die een vergadering heeft. Ik had gezegd dat ik wel zou wachten, maar ben het wel een beetje zat.. Maar goed hij moet morgen om half 7 op zijn werk zijn dus dan blijf ik lekker liggen. Heb al wel heel lief (vind ik zelf dan) broodjes gesmeerd en in de koelkast gezet en koek klaargezet. Hij was ook pas half 7 thuis dus hij heeft even gegeten, Hanna in bad gedaan en zelf gedoucht en roetsj daar was hij weer weg. Morgen moet er een prijs op tafel liggen dus ja.
Hanna slaapt trouwens nog 2 keer overdag. Volgens mijn zus is het al-lang tijd voor 1 slaapje, maar 's ochtends slaapt ze van half 10-11 uur en soms moet ik haar wakker maken. En 's middags van half 1 tot 3. Dus ja over naar 1 slaapje is wel kansloos.
Dean slaapt ook nog 2x. Van 10-11.30 en vam 3-5 en dan half 7 naar bed. Ben allang blij vroeger sliep hij minder hahah
Ja ik vind het ook geen probleem, maar zuslief probeert met alle goede bedoelingen hoor, haar wil op te leggen. Zodat ik het doe zoals zij het doet. Maar geen kind is hetzelfde.
Ninthe slaapt sinds ze 6,5 maand is al 1x soms een dagje 2x als ze bijvoorbeeld slechte nacht heeft gehad ik vind het wel heerlijk, heb de hele ochtend of de hele middag/avond om wat met der te doen en dus nu smiddag vaak zelf mee slapen
Jaaaa alleen vannacht toevallig niet. Maar hij krijgt nog altijd savonds 2 flessen, 1 na avond eten en 1 om 23.00
O Saar, heel herkenbaar, dat van je zus Gewoon doen wat jouw kindje nodig heeft!! Elk kind is anders. Charlotte heeft het wisselend, vandaag heeft ze geslapen van 12.30 - 14.30 en verder niet. Gisteren sliep ze van 10 11.30 en van 13.30-15.45.. En dan 19.30 naar bed. Ik heb niet eens een ritme
Zul je altijd zien bailey. Oh das nog lekker voor hem. Als hij er behoefte aan heeft is dat prima toch? Miffy: ja dat heeft ook zo zijn voordelen. Hanna kan het wel. Vanmorgen wezen zwemmen en dan slaapt ze smorgens niet, maar dan is ze om 6 uur aan de lat. Cocko: ja zussen hihi. Met mijn schoonzus heb ik dat helemaal niet, maar dat is ook helemaal niet eigen heb ik weinig contact mee.
Saar. Dean precies hetzelfde op zaterdag zwemmen we en slaapt hij alleen smiddags. Cocko nou ja geen ritme is toch ook niet erg zolang charlotte tevreden is?!