mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nee klopt. Hier leest niet iedereen het, maar ik dacht dat er hier 2 dames waren die met tepelhoedje voeden, vandaar. Wat leuk ik ben daar vroeger toen ik nog klein was ook weleens geweest met zondagschool;) Heel erg leuk. Knap datje dat ook alweer kan. Ik heb nog kaartjes liggen van dierenpark emmen, maar dat is een uur rijden en dan nog daar rondsjouwen ben er een beetje bang voor. Gaat het al wat beter met het spugen enzo van Charlotte?

Ab: hoe gaat het met je borstontsteking.. wordt het al beter?

Bandietje: heeft tessa nog last gehad van de prikjes?

Bailey: Hoe is het bij jou al van het kolven af ?

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    He Saar, viel gisteren erg mee, we konden veel zitten als de kids speelden dus dat scheelt natuurlijk wel. En ik heb manlief gewoon wat meer laten rennen dan anders :p

Vanmorgen contact gehad met cb, alles wijst op koemelkallergie. Moet nu contact opnemen met diƫtiste voor mijn voeding. Maar ben zelf al melkeiwitten aan het elimineren en ze knapt al iets op! D'r gezichtje ziet er weer iets toonbaarder uit inmiddels.

Fijne dag allemaal, geniet ervan want het is zulk prachtig weer!!!

3. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ik ben alweer helemaal opgeknapt, de antibiotica doet z'n werk goed. Gisteren al geen koorts meer en mijn borst is niet meer rood en warm. Maar wat voelde ik me beroerd maandag, van die koorts vooral. Lars drinkt gewoon aan beide borsten, want dat schijnt toch het beste te zijn en als hij niet lang genoeg drinkt naar m'n zin kolf ik de rest nog na. Met dit weer is het ook heel verschillend met hem, er zit niet echt ritme in.

Ik denk dat de borstontsteking daardoor ook is gekomen, want van 't weekend was Lars niet lekker en gooide hij de boel in de war, waardoor mijn borsten het niet meer snapte.

Ik gebruik inderdaad een tepelhoedje, maar ik heb ze nu van Medela en ik begrijp dat er verschillende maten zijn. Dus geen idee of ik die van jou kan gebruiken Saar.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nou lekker laat die mannen maar rennen. Mijn man had wel erg veel vakantie de eerste 2 dagen. Ik liep alleen maar te rennen en te doen en hij zat op zijn kont, dus heb er toch wel wat van gezegd en ineens gaat het beter dan he tot in het overdrijven aan toe. Dat is minder van de KMA. Groeien ze daar nog overheen of niet?

Ab: Ik had ook eerst die van medela. Tepelhoedje heeft 3 gaatjes. Maar goed anders doe ik ze weg hoor geeft ook niets. Fijn dat je je niet meer zo beroerd voelt is toch wel lekker zeker met dit weer. Hanna komt ook vaker drinken hoor met dit warme weer. Ik laat er wel minimaal 2 uur tussen zitten, want anders wordt het teveel. En ze drinkt maar aan 1 kant. Maar goed doen wat goed voelt en evt. harde stukken direct wegmasseren he?!

Hier heerlijk buiten zitten en tussendoor hanna binnen voeden en in de box laten spelen. En.... ze heeft voor het eerst hardop gelachen. Echt fantastisch!

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ab, fijn dat je weer je beter voelt! Eerste dag is het zwaarst hƩ?! Maar goed, mooi dat de antibiotica snel werkt!

Saar, wat een mooi moment moet dat eerste harde lachje zijn geweest! Dean lacht vooral nog in zn slaap, dan komt er soms ook geluid bij. Maar nog niet echt bewust allemaal. Hopelijk komt het snel!

Cocko, leuk! Tivoli is vlak bij waar ik vroeger woonde, hebben jullie daarna ook pannekoeken gegeten bij de Heksendans er tegenover? Een aanrader! KMA is wel ververlend joh. Ik heb zelf heel veel allergieen, is niet fijn! Maar goed, over KMA groeien de meeste heen dus waarschijnlijk zal ze er niet altijd last van hebben gelukkig! Hoe is het met je dochter? Doet ze alweer een beetje liever tegen haar drukke moeder?

Ik hoef helemaal niet meer te kolven, lief dat je het vraagt Saar. Het is zooooo'n opluchting! ik lek nog wel af en toe hier en daar een drupje, maar goed dat zal ook wel ophouden:) Morgen moet ik op nacontrole komen in het ziekenhuis. Om een of andere reden ben ik er een beetje zenuwachtig om. Echt stom!
    Dino (onze bijnaam voor Dean, gebruik m vaker dan zn echte naam haha) sliep vanacht heerlijk door! Misschien door het warme weer, maar ik hoop dat hij het vaker doet :) Hij kreeg om half 9 zn laatste flesje en kwam pas om 5 uur weer! Alleen ik ben het nog niet gewend dus werd elk uur wakker om te checken of hij niet honger had. Als ik dan niks hoorde moest ik even voelen of hij nog wel ademde. Hahah beetje zonde, ik had ook gewoon moeten doorslapen! maar ja, als je eenmaal bezorgd wordt kan je het niet meer uit je hoofd zetten tot je gecontroleerd hebt he :)

6. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar: Tessa heeft wat koorts gehad, maar verder weinig last van de prikjes gelukkig. Ik voedde trouwens ook met tepelhoedjes. (ik zal denk ik die 2e persoon zijn die je bedoelt?) Maar helaas geen bv meer hier.
    Cocko: Wel fijn dat je dieet al lijkt te helpen. Maar wel pittig als ze echt kma heeft. Is ze al wat minder verdrietig? En die medicijnen helpen die echt?
    Ab:Wat fijn dat je je weer beter voelt. En lekker dat Lars gewoon weer lekker bij je kan drinken. Ik kan me voorstellen dat ze met dit weer idd wel vaker drinken. Ik merk bij Tessa dat ze wat vaker over de dag kleine beetjes wil drinken. Zal wel met de warmte te maken hebben?
    Saar: wat leuk dat Hanna al hardop lacht! Tegen mij zeggen ze steeds dat Tessa snel is met alles maar als ik jou verhalen lees is Hanna nog veel sneller! (ik maak me niet druk om die reacties trouwens hoor. Het komt zoals het komt)
    Bailey: success vandaag bij de nacontrole. Hoe komt het dat je er zenuwachtig voor bent? Dino klinkt wel erg lief hoor!
    Wat fijn dat je niet meer hoeft te kolven! Je hebt snel afgebouwd of niet? Ik kolf nu nog om de dag. Langzaamaan word het minder. Wat lekker dat Dean zo doorsliep! Vannacht weer? Ik kan me voorstellen dat je dan niet slaapt! Met Tessa heb ik dat ook, steeds als ze langer slaapt als anders ben ik al eerder wakker en lig ik echt te wachten op haar.. Jammer want het is juist zo lekker dat je langer kan slapen! Tessa heeft van 9 tot 5.30 geslapen vannacht! Heerlijk!! En daarna met heel veel lachjes bij ons in bed gelegen. Zo begint je dag toch super! We hebben zo'n ander meisje nu we weten wat er aan de hand is en wat we er aan kunnen doen! De nutriton doet zijn werk goed en nu we het bedje wat omhoog hebben en we Tessa meer rechtop houden tot het eten echt gezakt is gaat het stukken beter met haar! We zijn zo blij!
    Slapen jullie kindjes nog bij jullie op de kamer?
    We hebben Tessa toen ze 6 weken was naar haar eigen kamertje gedaan. De eerste nacht vond ik vreselijk, maar nu vind ik het heerlijk.
    Fijne zonnige dag allemaal!

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Fijn hoor want het lijkt me zo'n gedoe! Ik zag trouwens ook op tegen de nacontrole bij de gyn m.n. het inwendig onderzoek (ben ik niet zo weg van). Maar goed het viel mee en had me er niet zo druk om moeten maken. Hoop dat voor jou hetzelfde geld! Wat klinkt dat lief dino en wat heerlijk die nachten die je maakt. Haha kan me wel voorstellen dat je er dan wakker van wordt alleen beetje jammer voor jezelf;) Dat van dat bezorgt zijn herken ik wel. Ik droom 's nachts heel vaak dat ik Hanna vergeet op de parkeerplaats en er pas achter kom als ik thuis ben. Dan schrik ik wakker en kijk ik gelijk naast me gelukkig ligt ze er altijd;)

Bandietje: Oh dat had ik niet opgeslagen dat je gestopt was met de bv. Wel fijn dat je ook al wat minder hoeft te kolven! En helemaal fijn dat Tessa het nu zo lekker doet! Als zij lekker in haar vel zit dan jij ook toch?! Wij hebben Hanna nog op de slaapkamer, kan nog geen afstand van haar doen. We gaan wel als het weer minder wordt met haar 'oefenen' in het grote bed overdag. Maar ik vind het met voeden wel lekker hoor dat ik haar er zo bij kan pakken dus ik denk dat ze zolang ze in de wieg(mozesmandje) past ze bij ons blijft. Ik denk wel dat Hanna snel is, maar goed misschien is Tessa wel met andere dingen sneller en ach elk kind volgt zijn/haar eigen ritme. Niet vergeten dat Hanna waarschijnlijk toch al 2 weken te laat was he?!

Hier 2 mijlpalen op 1 dag gisteren: hardop lachen en ze heeft haar duim gevonden. Ze probeerde vanmorgen om half 6 met haar duim weer in slaap te komen dat is nog niet gelukt. Vandaag weer lekker naar buiten. Ik ga proberen naar de markt te lopen is denk ik 15-20 minuten heen en dan weer terug. Ben heel benieuwd of dat me lukt. Wil toch nog naar de dierentuin gaan in de vakantie (hebben nog 2 weken) en dan moet ik toch een beetje trainen.

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Bandietje, wat fijn dat tessa weer een vrolijk meisje aan het worden is! En zo begint je dag inderdaad fantastisch!
    Met kolven kon ik vrij snel stoppen doordat mn melkaanmaak door heel erg terug gelopen was (ik heb 3 antibioticakuren moeten volgen achter elkaar om van de borstontsteking af te komen). Dus viel al niet meer veel af te tappen hahah, en ik deed de laatste paar dagen elke keer maar 3 minuten kolven, zo liep de productie nog verder terug.
    Ik denk dat ik net als Saar vooral opzie tegen het inwendige onderzoek... hopelijk valt het inderdaad mee!

Saar, wat leuk twee mijlpalen! Dino duimt niet, maar zuigt op zn wijs en ringvinger haha. Hij weet zn vingers al wel te vinden zodra de speen niet in de buurt is. Grappig he, dat ze dat zo proberen! E heel herkenbaar zulke dromen, dat heb ik ook vaak!

Vanacht was Dean rond 2 uur van die smakgeluiden aan het maken en een beetje huilerige geluidjes in zn slaap. Toen ging ik flesje maken en was hij weer stil. Ik heb hem toch maar gevoed. Denk dat hij wel had kunnen doorslapen, maar hij gaf toch tekenen van honger-dorst en omdat het zo warm was dacht ik dat het beter was te voeden. Maar ik weet het niet goed, had ik hem ook kunnen laten doorslapen ondanks dat hij eerst wel zich meldde?

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar, gaat Hanna echt duimen joh! Staat wel ontzettend schattig he, als ze zo klein zijn!
    Ze is wel vlotjes, die meid van jullie. Erg leuk om te lezen!

Bandietje: fijn dat het beter gaat nu met Tessa! Scheelt idd wel als je weet wat er aan de hand is en de middelen helpen ook nog eens. Geeft je toch meer rust.

Bailey: hoe was de nacontrole? Viel het mee? ik hoop het voor je!
    En ik wacht met voeden 's nachts totdat ze echt begint te huilen. Zij begint ook met een klein huiltje, dan weer hele poos stil, dan weer een huiltje, weer slapen etc. Dus daar slaap ik inmiddels doorheen. Pas als ze echt gaat huilen, voed ik haar. Maar je moet je eigen gevoel volgen hierin hoor.

Ego: we zijn erg aan het tobben met Charlotte. Gisteravond huilde ze aan 1 stuk door, ze wilde continu drinken om vervolgens echt pijn te hebben. Dus hebben we snel nog hypo allergene voeding gekocht voor de avondvoeding en evt. nachtvoeding. Uren lopen we met haar op de arm en ze blijft maar huilen. Dus gisteravond 11 uur klein beetje voeding gegeven, ze sliep tot 5 uur. Weer een flesje gegeven, en bij deze voeding begon ze direct te krijsen. (als ik haar zelf voed 's avonds/'s nachts komt de reactie pas na half uur tot een uur). Dus we weten niet goed wat er aan de hand is. Maandag moet ik naar een dietiste dus misschien weet zij wat er is. Moet zeggen dat het op het moment erg pittig is, de warmte, het huilen, het niet kunnen oplossen van het probleem.. het is soms wat veel allemaal. Maar goed, we slaan ons er wel door heen.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Hanna is tussendoor ook wel wakker, maar valt dan toch weer in slaap... Maar idd wat cocko zegt naar je eigen gevoel luisteren. Jij kent je kind het beste! En met die warmte is een beetje extra vocht niet erg toch?Ik wacht zelf met voeden totdat ik echt haar hongerhuil hoor. Hoe was je nacontrole?

Cocko: he wat vervelend. Zo net voor het weekend ook en van je huisarts hoef je het ook niet te hebben. Je geeft nu 2 voedingen flesvoeding? Je hoort ook wel veel over het indikken van de voedingen met johannesbroodpitgedoe Ik weet even niet wat het precies is haha. Dan komt het niet zo omhoog geloof ik maar ja ze kunnen er wel weer meer krampjes van krijgen dacht ik. Tsja ik weet het ook niet. Maar 't is wel heel vervelend als je niet meer weet wat je kunt doen om het haar gemakkelijk te maken. Hoe is het met je oudste dochter? Is die al weer wat meer gewend aan haar zusje? En spelen je kinderen lekker in badje buiten? Die warmte helpt die kleintjes geloof ik ook niet. Hanna is ook huileriger voor hen is het wel lekker dat het weer 20 graden wordt. Ik vind het ook makkelijker met haar aankleden geloof ik.

Een hele stomme vraag hoor zo midden in de zomer, maar hebben die kleintjes straks in de winter een winterjas nodig???
    Verder hier genieten van het laatste mooie weer. Zei gisteren al heel dramatisch laten we maar genieten van de bbq want dit is de laatste van het seizoen;)

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja idd genieten van dit weer want het is zo weer voorbij. Helaas!!

Johannesbroodpitmeel mag eigenlijk niet (al hebben we het wel in huis) want zij slikt natuurlijk omeprazol en die twee mogen niet met elkaar. Dus ik doe het eigenlijk heel weinig. De melk komt ook niet meer zozeer omhoog alswel dat ze gewoon mega buikpijn heeft (volgens ons). Het is echt lastig allemaal.

O Hanna ook huilerig, ja logisch eigenlijk. Het is dat we volwassen zijn anders zou je ook piepen toch.. ;) Het is zo mega warm!

En ja, in de winter heb je een winterjas nodig. Ik heb dat altijd gedaan, als het echt vriest zijn ze heel snel koud omdat ze niet bewegen maar in de kinderwagen zitten/liggen. En ik deed zelfs nog een mutsje op als het echt koud was, soms zelfs onder de capuchon.

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    He cocko wat naar allemaal. Zo wordt het allemaal wel veel! Ik ben heel benieuwd naar wat de dietiste zegt en wat ze voor een hulp kan bieden. Helpt het om een hydrofiele doek warm te maken en om haar buik (strak) te wikkelen? Dit hielp Dean wel toen hij krampjes had. (wij hadden een kersenpittenknuffeltje warm gemaakt en op zn buikje gelegd, maar die viel in bed er steeds af).

Saar, wij hebben een super schattig dik jasje gekregen (met berenoortjes erop) voor in de winter. Volgens mij kunnen ze die wel goed gebruiken., Ik ben een koukleum dus ik denk meteen aan zo dik mogelijk aankleden haha

Ego, nacontrole was goed gelukkig. De hechtingen zijn er wel te vroeg uitgehaald waardoor het nu niet netjes dichtgegroed is. Helaas, maar ja meer ruimte voor een eventuele volgende haha. Dino heeft vanacht weer heerlijk doorgeslapen tot 5. Zo mag het van mij elke nacht wel! Hij komt alleen lang niet aan de voorgeschreven voedingshoeveelheid. maar ik maak me er maar niet meer druk om (proberen dan haha) want hij zal zelf wel goed weten of hij geen honger of dorst heeft. Ben wel benieuwd naar zn gewicht dus misschien ga ik volgende week een keer langs het CB om te wegen.

13. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cocko wat balen dat het nog niet zo lekker gaat met Charlotte. Zo zielig om je kleintje pijn te zien lijden.
    Bailey hoe was je controle? hopelijk viel het mee?
    Ego Met Tessa ging het gisteren weer mis. weer heel veel huilen, overstrekken en spugen. Vannacht wel weer goed geslapen, maar vanmorgen na de voeding weer last. Toch maar de vervangende huisarts gebeld want mijn eigen is op vakantie. Na mijn verhaal heeft ze Tessa helemaal nagekeken. Alles was prima. Na doorzeuren van mijn kant heeft ze nu een maag beschermer gekregen. Hopelijk gaat dit helpen. Want word hier wel moedeloos van. Zo naar voor Tessa. (cocko bij jou is het nog erger, ik kan een beetje je gevoel indenken!)
    Zo nu weer genoeg geklaagd! Saar ging jij vandaag bbq en? hopelijk blijft het dan nog even droog! (sorry post nu op mijn telefoon en kan niet alles goed terug lezen) Dat duimen probeert Tessa ook. Soms heeft ze hem maar dan kijkt ze heel vies! Hihi.

14. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bailey we potten net tegelijk! Fijn dat je controle goed was! Hebben zij de hechtingen er te vroeg uit gehaald? Wat fijn dat Dean zo goed door slaapt! Daar krijg je zelf ook meer energie van he! Ik heb hier al een ski pakje liggen voor Tessa! Gekregen van iemand die hem niet meer gebruikte. Denk dat een winter jasje idd wel nodig is! Die met oortjes is leuk!!

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: dat is misschien nog wel iets om te proberen idd. We hebben geprobeerd haar soort in te bakeren maar dan wordt ze echt heel boos :D Maar idd, een warme doek om d'r buikje zou misschien kunnen helpen.

Fijn dat de nacontrole goed was. Wat raar, de hechtingen er te vroeg uit. Wie heeft dat gedaan dan??
    Lekker joh, dat DINO goed doorslaapt (leuke bijnaam!) En leuk met die oren! Staat zo ondeugend en wijs!

Bandietje: ach wat zielig weer voor Tessa! Je kunt bij haar wrs al aan het gezichtje zien dat ze gaat huilen, of niet? En dan helemaal verkrampen, rood gezichtje van het krijsen en natte oogjes. Zo ontzettend zielig. Wat heb je nu meegekregen dan? Zantac of omeprazol? Of iets heel anders? Hoop dat het snel helpt!

Charlotte ligt nu in de wagen buiten te slapen, dat vindt ze echt heerlijk. Overdag is ze redelijk relaxed. Ze heeft om half 1 voeding gehad, en vervolgens kwam er een behoorlijke hoeveelheid uit..dus zij eronder en mams eronder. Saampjes onder de douche geweest, zo schattig is ze dan. Maar nu is ze weer heerlijk ontspannen. Ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat en dan ook vannacht na het flesje.

hmm ik vind het vreselijk om met bv te moeten stoppen als ik van de dietiste echt alles moet vermijden waar eiwitten in zitten..want dan ga ik wrs stoppen met bv, het vraagt gewoon teveel en dat lieve kind krijst zo gigantisch hard en heeft zoveel pijn.. dan kan je toch niet moedwillig doorgaan met bv? wat zouden jullie doen?

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: oh nou zoveel weet ik er dus vanaf;) Jammer dat jehet niet kunt vragen aan zo''n kleintje he dat zouden we wel willen. Wel fijn dat ze overdag relaxt is, dan kun je de andere kids tenminste ook aandacht geven die ze nodig hebben. Alleen voor je nachtrust niet echt optimaal. Kun je overdag nog iets inhalen? Die winterjas vind ik zo lastig aangezien ze zo door de maten heen fietsen. Nou ja eerst maar de zomer:cool: Tsja borstvoeding. Ik vind eerlijk gezegd datik er niet over mee mag/kan praten. Bij mij loopt het als een trein en ik hebn er maar 1 dus ja. Doen wat je gevoel je zegt en als de bv alleen maar een gevecht is dan moet je voor jezelf en je gezin kiezen. Je hebt er meer dan 1 om voor te zorgen he?! Maar je moet zelf de keuze maken. Ik denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je stopt.....

Bailye: schattig zo'n jasje met oortjes:) Fijn dat alles goed was, maar wat een raar verhaal van dehechtingen.. Als het maar goed dicht zit... Lekker he dat slapen 's nachts, daar wen je snel aan. Evt. kun je ook eerst zonder en daarna met hem thuis op de weegschaal gaan staan, dan kun je het ook wel ongeveer zien. Hoef je niet steeds naar het cb...

Bandietje: Wat vervelend zeg dat ze zich zo overstrekt enzo. Hopen dat die maagbeschermers wat doen en oplossen voor haar. Vieze duim he bah... Misschien voelt ze wel dat ze iets van zichzelf in haar mondje heeft maar snapt ze niet wat.. Nee gister voor het laatst ge bbqt. Vandaag gaven ze geen stabiel weer aan!

Als ik het zo bij jullie lees heb ik echt wel een eitje. Ben ik blij mee hoor, maar vind het wel sneu voor jullie. Ik hoop dat alle kleintjes binnen de kortste keren weer blij zijn na de voedingen enzo.

17. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cocko Tessa heeft nexium gekregen. Ik kan idd al aan haar zien wanneer ze gast huilen. Heel zielig. Wat fijn dat Charlotte overdag wel relaxed is. Maar je bent wel druk met steeds douchen enz. als ze zoveel spuugt! Tessa spuugt de hele dag kleine beetjes. Dat is goed op te vangen. Over de bv. Het is zo moeilijk welke kus jd moet maken. Ik ken dat gevoel. Ik heb weken met pijn gevoed en uiteindelijk ging het echt niet meer. Toen was het duidelijk voor mij. Maar ik snap jouw onzekerheid. Maar als ik je verhaal zo hoor heb je eigenlijk de keus al wel gemaakt of niet? (stoppen) Idd wat Saar ook zegt je gezinnetje gaat voor! Als het goed gaat is het fijn maar het moet geen drama worden. Ik ging tegen het voeden opzien en dat voelt zo'n kleintje ook. Toen was de keus gemaakt. Als er een allergie mee speelt is dat nog moeilijker. Als het dieet voor jou niet te doen is, is hypo allergene voeding toch ook een optie? De eerste basis bv heeft ze binnen toch? Maar alleen jij kan de keus maken. Heel veel sterkte!
    Saar wat super dat het bij jou zo lekker loopt! Lekker van genieten toch?!!

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou Saar, wees blij dat het bij jullie gewoon lekker en vlotjes verloopt! Geniet er maar van hoor, ze zijn zo groot!
    En over die maat, ze heeft nu nog maat 50-56? Dan denk ik dat je in de winter grote (!) 68 moet hebben of anders 74. Nou vind ik wel dat je met een winterjasje beter iets groter kunt kopen dan dat het net past, (dus maatje 74 dan). Want met aankleden is het een drama als het net past door alle lagen kleding.. Dan barsten ze zowat uit hun voegjes zeg ik altijd :D
    Ik had nl bij mijn zoontje (geb. in febr.) in de winter maat 68 gegeven destijds, en hij klapte er zowat uit. Dus moest ik vervolgens nog een jasje kopen maat 74. Pff lekker dubbel geld dus..Maar goed, tegen die tijd kun je dat heel goed zien hoor!!

Bandietje: ja nexium kan idd ook. Lees ik heel veel over. Lukt het met het geven daarvan?? Omeprazol is nl. een drama..ben benieuwd hoe dat met Tessa gaat. Hoe gaat het vandaag met haar?

Ego: nou ik heb op zich een keuze gemaakt ja. Als de dietiste aangeeft dat ik heel veel moet laten staan, en we van alles moeten gaan uitproberen, dat ik dat niet doe. Maar het gekke is: overdag is ze relaxed, spuugt ze soms wel een hele golf uit maar krijst ze niet van de pijn. Dat is alleen 's avonds en 's nachts. Dus denk ik nu: overdag bv geven en 's avonds en 's nachts een flesje. Zou toch mogelijk moeten zijn..??? Vind het heerlijk om bv te geven, het loopt verder goed.. Ze geniet er zelf ook van want ze kruipt echt tegen me aan als ik haar ga voeden.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even update: gisteravond heeft Charlotte om 23.15 uur een flesje gehad (ze drinkt niet veel, rond de 70 cc) en heeft toen geslapen tot 5.30 uur. Ik heb haar om die tijd bv gegeven, en jullie zullen het niet geloven maar: ze heeft niet gehuild/gekrijst! Tussendoor even verschoond, daarna andere kant gegeven en om 6.15 uur lag ze weer te slapen als een roosje! Dus nu hopen we dat het vannacht ook weer goed gaat.

Allemaal een goed weekend!!

20. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cocko wat super dat het zo goed is gegaan vannacht!! En fijn dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt met de bv. Dat scheelt een hoop als je niet meer zo hoeft na te denken of niet?
    De nexium moet ik met een beetje water mengen en dan even laten indikken. Tessa drinkt/eet het dan zo van een lepeltje. Geen probleem dus. Ze drinkt haar flesjes sinds gistermiddag leeg, alleen net niet, maar ze was net te moe na de boodschappen. Spugen heeft ze nauwelijks nog gedaan. Ik neem nu veel tijd na de voeding om haar rechtop te houden en dit alles bij elkaar lijkt te helpen. Ze lijkt meer ontspannen en krampt minder met haar buikje. Ik hoop
    zo dat het zo blijft! Hopelijk aankomende nacht weer zo'n goede nacht voor charlotte!!

Deel Deze Pagina