Zesde ziekte is volgens mij niet zoals de mazelen etc dat het zo verspreidt. Denk miet eens dat het besmettelijk is maar dat je lichaam t zelf doet. Is een normale "kinder" ziekte. Wat ik las op wikipedia is dat het veel voorkomt bij babies tussen 9-12 mnd. Dus eerder baby ziekte Jaaa kan me voorstellen dat je je zorgen om maakt, zou ik ook doen als t zo plots is hoor ! Heeft ze nog iets gezegd waarom het kan ? Is dit iets om door te geven aan de ka? Arme knul die kan toch niet notmaal spelen op deze manier. Vind dat wcht sneu. Maarja als t zn oog beter laat zien ?
Bailey: ja ik hoor ook best positieve berichten hoor, over zo'n pleister. het gaat me er niet om dat ik die pleister zelf zielig vind, maar wel dat hij dus nu bijna niets kan zien. Ik begrijp wel dat het is om z'n oog te stimuleren en dat het weer gaat ontwikkelen maar pff, zo'n huilend kind gaat toch wel aan je hart hoor. Gelukkig dat je broer wel goed ziet met bril, heeft hij ook zo'n hoge sterkte dan (dat je weet hoor) Ab: idd dan kun je de berichten wel afwachten. Scheelt dat Lars niet naar een psz ofzo gaat! Ikdus: ooooo ik hoef me geen zorgen te maken om die 6e ziekte haha nee grapje hoor!! Ja ga het zeker de 24 aan de ka doorgeven! En er staat meer op m'n lijstje want ik weet niet of ik verteld heb wat ze zei deze week? Zo van: hij heeft geen diarree meer, er zat geen vet in z'n ontlasting dus allemaal prima. Dan wachten we het gewoon af.. Maar later dacht ik: afwachten?! uhm...--> grote milt, grote lever, slecht zien (ineens) en nu dus dat oog dat achteruit is gegaan, hartruis. Dan ga je toch niet afwachten!! Of ben ik nou stom!!
Sorry ben beetje over de zeik aan het raken, hoe meer ik er over nadenk hoe gekker ik het ga vinden......
Saar oh ja dat is waar ook jullie zijn wezen eten, hoe was hrt ? Dat tentje he, hoe moet ik dat zien als jullie op vakantie gaan. Slapen jullie dan ook in een tent en H. Dan in haar eigen tent naast jullie tent of hoe zit dat ? Mazelen pff ben blij dat ze 16 juli mag. Wij zitten niet in het risico gebied maar ik vind het hartstikke eng de complicaties die kunnen ontstaan ! Bailey, hoe was t sporten gegaan. Knap dat je al kan sporten zeg denk om jezelf Ab jij ook lekker wezen sporten. Ik reageer denk ik morgen op alles als ik de puf heb hoor. Heb ff stopweek ingelasr met de pil wat een spijt weer. Ben benieuwd hoe dat moet als ik over paar jaar definitief stop. Achja straks weer 12 weken niks.
Nou cocko ik zou ook ovrr de zeik raken. AFWACHTEN??? Duirt al lang genoeg lijkt me zo. En dan ineens zo slecht zien. Echt sneu hoor. Hoe staat hij er zelf in, op de pleister na? Of weet hij het niet echt? Vind het zo naar voor jullie!
Ikdus, sporten ging redelijk. Maar ineens vroeg een van de trainsters wanner ik weer zwanger was... moest wel even slikken. Maar goed verder was het wel weer ontspannen. Hoe bedoel je 12 weken niet? Of bedoel je dat je de pil doorslikt?
Slik jij de pil 12 weken door dan Ikdus? Bailey: oei dat was een pijnlijke vraag voor je! Ging het wel met sporten dan? Lichamelijk gezien? Fijn dat je je wel kon ontspannen, zul je altijd zien dat je zo'n vraag krijgt.. zucht. Saar: ja ik vraag me eigenlijk ook af hoe jij dat doet met dat tentje.. wat is dat voor tentje, zo'n klein slaaptentje, speciaal voor kleintjes? Die zie ik nl wel eens voorbij komen op internet. Bailey: ja zeker wel moeilijk, hij vindt het gewoon niet leuk dat hij nou een pleister op moet en dat hij dan niets ziet. Hij kon het frietje niet z'n mond in krijgen zei hij, want hij zag het frietje niet Ik word er soms moedeloos van, wil hem zo graag helpen en dan op zulke momenten moet je hard zijn richting je kind. Ik ga het zeker aankaarten, wil niet afwachten.
Poeh de stress waar jullie als gezin onder moeten staan deze tijd, echtt verschrikkelijk hoor. Leef heel erg met jullie mee, niet dat je er iets aan hebt, maar toch.
Ik mag eigenlijk helemaal niet stoppen met de pil. Alleen als ik erge buikpijn krijg (dat heb ik dus elke dag maar goed) moet ik even stopweek inlassen. Nu doe ik t standaard maar om de 12 weken. Cocko kan je niet naar een kinderziekenhuis gaan of zit je daar al ? Arm jochie. Heb echt veel respect voor jullie hoor. Hoe jullie t allemaal maar ff doen
Oow wat vervelend dat je altijd zon buikpijn hebt! Beetje nieuwsgierig misschien maar wat gebeurt er dan als je de pil niet doorslikt?
Ow zeg wat een gedoe en narigheid.. Klinkt ook echt pijnlijk. Jammer dat er niet gewoon een soort van pilletje ofzo tegen is!
Pff Ikdus, dat is geen pretje dan zeg!! Dus als jij buikpijn hebt , moet je een stopweek hebben en dan weer 12 weken ongeveer doorslikken? Wat ontzettend vervelend! En die vleesboom blijft daar gewoon zitten? Gaat niet weg ofzo? Sorry misschien al eens verteld Ja we zitten al in een kinderziekenhuis.. dus verder kunnen we niet. ik ga het de 24e goed aangeven en m'n gevoel weer goed uitspreken. Dank voor jullie woorden. Meeleven doet goed, al denk je dat het niet zo is. Het doet soms meer dan je denkt! Fijn weekend allemaal, geniet van het prachtige weer want dat hebben ze toch opgegeven heb ik me wijs laten maken?
Nee vleesboom blijft er lekker knus zitten. De gyn zei zodra je buikpijnen krijgt is het een teken dat je even moet stoppen met de pil. Maar gezien het altijd raak is met de buikpijn heb ik zelf besloten dat ik om de 12 weken stop. Het helpt toch niks behalve dat als ik ongesteld ben nog meer buikpijn heb. Ooh dus je zit al in een kinderziekenhuis en dan zo een ka . Goed je klachten zeggen hoor. Vind dit ronduit belachelijk pfff. Anders andere ka. Een die wel echt keihard wilt werken voor zijn centen. Hoop dat jullie ook kunnen genieten van het weer dit weekend. Ff weer wat extra energie opdoen zodat jullie er weer tegen aan kunnen. Wat voel je je eigenlijk machteloos als buitenstaander. Zo graag iets willen doen om het jullie wat makkelijker te maken. Maarja dat gaat helaas niet.
Ikdus: nou beterschap met je dochter. Wij hebben niet geënt hoor. We hebben besloten nu niet te enten en pas gewoon volgens afspraak eind augustus te enten. Ik ben zelf niet zo bang voor evt. complicaties, die zijn er bij de griep ook. Nu wil ik wel dat ze geënt wordt hoor, maar niet nu. Wat vervelend al die complicaties van die vleesboom. Brrr. Cocko: Nou we weten het niet hoe het nou zit, maar waarschijnlijk voelde ze zich er bedreigt. Ze slaapt er niet gigantisch vaak. He bah vervelend zeg met je zoontje z'n oog wat vervelend dat hije r zo'n last van heeft. Maar dan ga je ook twijfelen of het de eerste keer wel goed was of niet? Wat een vreselijk rare arts. Lijkt mij ook dat er verder moet worden gekeken. Anders second opinion als je vind, nou ja ik vind dat ook, dat ze je niet serieus nemen. Wij hebben dat destijds gedaan met de klachten van mijn man en merkten dat die arts nog veel liever achter de waarheid wilde komen. Je wilt je kind toch niet zo zien bah wat een nare arts. In ieder geval fijn dat je dochter geen gaatjes heeft. Ging ze er goed mee om? Proud: hahaha ja hup met een mooi boogje in haar tentje Ab: Fijn dat je zo lekker hebt gesport. Bailey: wat een rotvraag zeg. Ik vind dat altijd zo brutaal.. Pff. Kan me voorstellen dat je even moet slikken. Ging het sporten verder wel? Tentje: wij hebben een deryan peuter tentje voor Hanna. En we hebben een grote met 2 cabines. In de ene cabine slapen wij en in de ruimte van de andere cabine slaapt Hanna in haar tentje. Die slaapt dus in 2 tentjes tegelijk Etentje was heerlijk. We hebben indiaas gegeten jummie. Hebben het voorgerecht lekker buiten gegeten en daarna naar binnen gegaan aangezien het eten wel erg snel koud werd van de wind. We hebben aan de boulevard gegeten niet aan de kust hoor Heerlijk 3,5 uur getafeld. Kunnen we weer even op vooruit. Iedereen fijn weekend en geniet van het mooie weer.
Oooh Saar ik dacht al, dacht echt jullie in een tent en H. In haar tentje Maar je hebt natuurlijk ook die grote tenten waar alles in kan. Dus jullie hebben lekker genoten van het eten mooizo
Wat een rust hier iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?? ik heb dit weekend met stage heerlijk bij een buitenzwembad gezeten vandaag ga ik met Ninthe even naar de zwemplas hier vlakbij, even lekker rondkijken of het leuk is