mei / juni 2012 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Saar22, Jun 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    He miffy, ja idd even rustig hier. Iedereen is aan het genieten van dit prachtige weer natuurlijk ;)
    Leuk zeg stage bij buitenzwembad, hihi.. heb je ook een duik genomen of dat niet?
    Leuk met ninthe op stap, zou ook graag willen met de kids maar durf dat niet alleen met 3 kids in zo'n plas. Brr..
    Hebben het zwembad op staan, gaan ze hier maar spetteren haha.

2. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    het is hier maar een klein plasje, dat is wel makkelijk,
    Ja ik heb zelf ook lekker gezwommen, was echt heerlijk
    agh in de tuin spetteren vinden ze vaak net zo lekker toch??

3. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Lekker zeg!! Oke, klein plasje gaat nog wel ja, en met 1 kind is dat makkelijker dan met 3 :D Ik ben ze zo kwijt hoor.
    Ja thuis kunnen ze lekker in het zwembad, we balen alleen als een stekker want de band van het zwembad loopt telkens leeg.. :(

4. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    Ja en ninthe gaat nog niet zo hard dus die ben je ook niet zo 123 kwijt gelukkig,
    en het is hier vaak rustig zover ik het zie, dus dat is ook wel makkelijk
    in ons oude dorp hadden ze wel een speciaal ondiep kinder stukje waar de door het water naar een speelboot konden lopen, was erg leuk, deze is iets saaier

5. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ach kids zijn blij met een teiltje water, dat scheelt! :D

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: had gekund, maar vind ik toch wel gevaarlijk;) En dit tentje is niet waterdicht. We hebben een tent waar we met z'n drieën precies inpassen.

Miffy: oeh heerlijke stagedag dus.

Cocko: nou dat zal wel goedkomen toch met dat spetteren? Hoe is het met jou? Inmiddels al minder pijn?

Hier ook een zwemplas maar brrrr daar zit nogal snel blauwalg in en aangezien Hanna erg graag van het water drinkt, bedankt ik ervoor. Vandaag het badje ook niet opgezet. Het is ook zo;n giga groot bad haha. Nee ;t is 61 cm in de rondte. Ze zit rustig in de box buiten. Blokjes in en uit een emmer aan het doen. Gisteren hebben we haar voor het eerst staand gedoucht en ze vond het heerlijk. Ze stond zelf en mijn man met de straal lekker sproeien. Makkelijk voor op vakantie ook.

7. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    Vanmiddag heerlijk bij de zwemplas geweest,
    Ninthe liep zo vrolijk het water in, moest er echt achteraan hihi
    helemaal zeiknat was ze!!

en we kwamen net tot de ontdekking dat haar 1ste kies en 3e ondertandje door is, van de week ook al haar 4e boventandje

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Saar, ik vind het ook een eng idee hoor vandaar mijn vraag ;)

Miffy wat een leuke foto ! Kan niet wachten tot ze hier los loopt. Maar dat duurt noh wel even

9. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: heb je vandaag wel badje opgezet of ook niet? Nou ja, als ze lekker rustig in de box speelt is het ook prima toch?

Ninthe: heerlijk zeg, zo'n meiske wat lekker het water in dribbelt :D Wijsneusje he, als je ze zo ziet!!

Jaja met mij gaat het wel beter hoor, alleen door dit weer droogt m'n keel heeeeel snel uit dus liters water drinken. Goed voor de lijn, ben 6,5 kg kwijt hoor. Kan echt geen dieet tegenop gewoon ;)
    Kids hebben in bad gespeeld maar C is telkens weer aan het jammeren en huilen. Daar word ik zo moe van he, ik weet ook niet wat er is. Ze klimt, klautert om vervolgens keihard te vallen (vanmorgen viel ze van het speeltafeltje) Dus nu in de box maar ja, ook huilen natuurlijk..;)

10. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    Ja Cocko,
    Ninthe is ook echt een wijsneusje hoor!!!
    pittige dame die overal de lol van inziet, maar ze is wel makkelijk
    nu nog nee! accepteren ipv zielig te gaan huilen hihihi

ooooh 6,5 kilo afgevallen, dat wou ik ook er ook nog af maar nu maar even niet hihihi

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: oooh wat is Ninthe lekker bezig in het water. Totaal geen angst. Heerlijk. Morgen echo toch?

Ikdus: hihi ok.

Cocko: Hanna zit nu lekker in badje. Ook al te mopperen tussendoor. Je hebt je handen er wel weer vol aan zo te horen. Heeft je oudste al zomervakantie of vallen jullie onder midden? Oh 6,5 kilo, goed dieet dus. Fijn dat het wel beter gaat. Was je nog verder gekomen voor je zoontje? Hoe gaat dat nu met d epleisters?

Bailey: jij moet toch morgen ook naar de vk? Hoe is het met je?!

Hier rustig. Ik mag volgende week eindelijk weer voor controle.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey moest toch vandaag naar de vk, of heb ik het mis...

Saar: oh ook al aan het mopperen, gezellig zeg! Misschien de warmte dan ofzo? Of juist kou van het water?

Pleisters gaan goed, hij sputtert een beetje tegen maar als ie er eenmaal op zit gaat het goed gelukkig.
    Nee verder niets meer gehoord van kinderziekenhuis. Weet ook niet of ik ga bellen; moet de 23e er toch naar toe.
    Dochter heeft nog volgende week school en dan vakantie. Dat zal wat worden...

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Fijn om te lezen dat iedereen heeft kunnen genieten van het weer! Wij zijn naar een plas geweest en hebben badje in de tuin staan. Geweldig vond dino het!

Ook bij de vk geweest en het vruchtje us helemaal weg dus horf gelukkig geen curretage oid.

14. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    friesland
    Saar,
    neee absoluut geen angst, zou zo het diepe in rennen pffff
    maaar heb der elke keer optijd kunnen vangen gelukkig
    en ja nog 1 nachtje, word helemaal gek!!!

Bailey,
    fijn dat je alles kwijt bent, curretage lijkt me ook niet fijn

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Fijn dat het beter gaat. Ja ik zou dan denk ik ook wachten, maar goed dat is ook je eigen gevoel erbij. Jullie vallen dus ook onder midden. Hebben de kinderen al die mooie dagen gemist. Hopelijk komen er nog veeeeeeeeel prachtige dagen in de vakantie.

Bailey: oh was vandaag. Fijn dat alles weg is(klinkt eigenlijk wel een beetje raar...). Hopelijk mogen jullie snel een mooie echo hebben.

Miffy: Ja spannend hoor. Slaap lekker vannacht;)

16. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oeh miffy, wel slapen vannacht he ! :D
    Hoe laat moet je morgen?

Bailey: gelukkig dat het schoon was van binnen, curettage is niet echt prettig nl. Zeiden ze nog iets zinnigs tegen je?
    Leuk dat dino het leuk vond in het badje!!

Saar: oh de oudste hoeft maar 2 daagjes in de week naar school dus dat scheelt nog wel hoor. Ze heeft vandaag heerlijk kunnen spelen (of was ze nou vervelend aan t doen ...;))

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahaha tsja... Jammer is dat. Hanna hoorde ik net binnen puffen en steunen ik zeg tegen mijn man: ze is aan het poepen hoor (ze zat in badje). Hij blijft gewoon zitten. Zegt'ie ja nu heeft ze gepoept. Hele badje er weer onder. Zucht. Hanna eruit, badje leeggemaakt, badje volgemaakt en hanna er weer in. Af en toe.. mannen... Nu ligt ze lekker te slapen.
    Ik heb het idee dat ze naar 1 slaapje toe wil. Ze slaapt 's morgens goed en ;s middags ligt ze alleen maar te kletsen. Maar 's morgens is ze wel echt moe. Hoe zou ik dat het beste kunnen oplossen?

18. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hmm ik heb ruzie met ml... bleh. We zeggen al anderhalf uur niks tegen elkaar :D MANNEN!!

Saar: o handig he, zulke mannen die toekijken en geen actie ondernemen. Woest word ik daarvan :p

C is nu ook naar 1 slaapje gegaan, kost even wat moeite 's ochtends maar ik houd haar wakker tot twaalf uur - half 1 's middags. Ene keer gaat dat beter dan de andere. Ik probeer haar af te leiden met leuke dingetjes en dan nog eten en dan naar bed. Slaapt ze wel 2,5-3 uur en dan om 7 uur weer naar bed. Gaat nu een week lang al prima.. maar het blijft lastig hoor!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ook gezellig. Hopelijk is het snel over.. Ik herken dat wel, hoewel we er pas een super goed gesprek over hebben gehad, want mijn man gaat de confrontatie gewoon uit de weg. Dat is hij gewend vanuit zijn thuissituatie. Zat hij overal middenin. Maar nu praat hij tenminste haast gelijk. Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat..
    Hmm ja ik ga het morgen ook maar proberen. Ik denk dat ze een beetje ertussenin hangt net zoals Charlotte. Morgen gaan we naar mijn oma toe dus moet ze sowieso opblijven. Anders eet ik wel om half 12 met haar. Gewoon stokjes tussen haar ogen.:$

20. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ik zie Hanna al zitten met stokjes tussen d'r oogjes, arm meisje!! Maar soms hebben ze gewoon net dat ene zetje nodig om de ochtend wakker te blijven.
    Je kunt het allicht proberen toch?

Hmm mijn man is dus een echte zwijger, sowieso al hoor. Maar als er een meningsverschil is wat echt heftig is, gaat z'n mond echt op slot. Ik heb dus gezegd onder het eten dat ie maar naar buiten moest om af te koelen :D Ik zag dat ie bijna z'n bestek neerlegde, zo boos werd hij. Maar dat maakt mij niet uit, ik heb wel m'n grenzen met bepaalde dingen. En dat moet hij gewoon weten, over en uit.. En als ie stress heeft van het werk: prima, maar reageer dat ff niet af op het gezin zeg. Blehhhhh haha ik heb er zo de balen van!! En als ik dan dus straks iets over dit onderwerp wil zeggen tegen hem, zegt ie niks. Kijkt ie alleen schuldbewust en dat is het. Zo vreselijk irritant.

Share This Page