mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Cocko wat fijn! zo te horen heb je het goed aangepakt met bv en flesje. hopelijk blijft het zo goed gaan!!
    Bandietje, Fijn dat tessa haar flesje goed leeg drinkt nu. De nexium lijkt dus wel te helpen dan?
    Saar, heerlijk dat de bv zo goed gaat, geniet er van!

De hechtingen had de verloskundige op advies van de kraamhulp eruit gehaald. Iemand anders dan de mensen uit eht ziekenhuis dus. Jammer, maar helaas. Niemand die ziet dat het litteken lelijk is daaronder!

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: wat super dat doet je goed of niet? Fijn dat je wel een keuze hebt gemaakt mocht het toch anders zijn maar kan het ook zijn dat die medicijnen nu pas gaan werken? Nou ja afwachten en hopen dat het vannacht weer zo is!

Bandietje: Fijn dat Tessa goed van een lepeltje eet toch altijd makkelijk. Hier doet Hanna dat ook met de vit. K en D. En voor jou ook te hopen dat het zo blijft natuurlijk!

Ego: Vanmorgen naar de prenatal in Amersfoort geweest viel een beetje tegen eigenlijk... Was er voor de zwangerschap een keer geweest en dacht oeh daar ga ik na de zwangerschap helemaal los maar nee hoor:( Vond het te duur 10 euro voor een shirtje :) Daarna Ikea en daarna nog intratuin in Nijkerk even een hoop planten voor buiten gehaald. Heerlijk even de tuin opvrolijken!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Tegelijk aan het typen Bailey. Hmmm gelukkig ziet niemand er wat van dan en zelf kijk je er ook niet zo tegenaan. Maar dom is het wel van de vk eigenlijk...

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bandietje: oke dat gaat dus wel makkelijk dan omeprazol. Pff wij hebben korreltjes die je met een beetje water zo naar binnen moet gieten. Vreselijk, kind stikt er zowat in. En vervolgens blijven de korreltjes in d'r mondje plakken en zelfs na het voeden zitten er nog korreltjes. Echt drama dus. Maar fijn voor jullie dat het met nexium wel goed gaat!Fijn dat ze meer ontspannen is, je ziet het aan je kind he, als ze zich goed voelen!
    Hopen dat het nou zo blijft!!

Bailey: nou zeg, wat raar dan dat de vk de hechtingen eruit haalde. Dacht dat een kraamzorg zich daarmee niet hoefde te bemoeien. Wel controleren maar verder toch niet?

Saar: jammer dat het tegenviel. Ik was ook van plan te gaan, kan een doos ophalen. En idd, ik vind 10 euro voor een shirtje ook veel :D We kunnen ons geld wel beter gebruiken! Maar leuk, allerlei planten gehaald voor de tuin. Fleurt altijd helemaal op, zo gezellig!! Geniet ervan!

Vanmorgen werden onze kids tegen half elf pas wakker :D Gisteravond weg geweest. Trouwens Saar, jij vroeg pas naar mn oudste; dat gaat wel iets beter inmiddels. Ze is nog wel jaloers maar ik kan daar niet meer aan doen dan ik al doe. Ik laat haar helpen met allerlei klusjes enzo, ook met Charlotte. Maar ze is (helaas!) erg brutaal en venijnig richting d'r broertje, en daarnaast denkt ze mij wel te kunnen bevelen dus ben een soort politieagentje!

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Oeh wat heerlijk zeg half 11! Ik zoek idd toch shirtjes voor ongeveer 5 euro. Kijk ook veel op marktplaats en heb nu ook een broekje van dirkje voor 2,5 euro. Zoveel verslijt dat nu niet! Ja de tuin fleurt er inderdaad van op heerlijk! Van je dochter is minder leuk. Hoe gaat je zoontje ermee om dan? Dat doet de sfeer geen goed in huis of wel? Hoe is het vannacht gegaan?

Ik heb even advies nodig. Ik voed op verzoek en 's avonds begint Hanna elke 2 uur naar eten te vragen op zich niet erg, maar van 7-9 is ze meestal wakker. Dan voed ik haar zeg maar rond half 7, 7 uur en dan blijft ze vragen en wil ze niet slapen. Dan doen we haar tussen half 9 en 9 uur in badje, maar vervolgens is ze vaak zo moe dat ze niet echt super drinkt. Hierdoor wordt ze nu steeds tussen 4 en 5 wakker om vervolgens weer tot 8/9 uur te slapen. Eigenlijk vind ik 7 uur naar bed voor de nacht nog een beetje te vroeg of zouden we het gewoon een keer moeten proberen... wat is wijsheid?

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, klinkt gek maar Dean doet precies hetzelfde. Mn vriend en ik zeggen wel eens dat Dean blij zal zijn als hij met ons kan meeeten, want met etenstijd blijft hij maar doorvragen! (eet trouwens dan niet altijd goed, maar vraagt wel telkens meer). Ik laat hem gewoon, maak een groter flesje en laat hem lurken. Om 8 laten wij de honden uit, dan verschoon ik hem, doe pyamayje aan, wieg hem tot hij sluimert en leg hem dan wakker in bed. Hij moppert dan een kwartiertje maar gaat wel slapen. Als hij echt niet wilt slapen laat ik hem nog meer eten. Dan rond 10 geef ik flesje ookal is dat nog wat vroeg, en dan is het echt slaap tijd. ik denk dat het heel normaal is als zon kleintje rond 5wakker wordt, tenminste hoor die tijd overal en Dean wordt dan ook wakker... Je kan proberen m rond 7 naar bed te doen, en dus niet eerst badje. Dan is ze misschoen tond tien hongeriger?je kan altijd proberen..

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Sorry voor de typfouten, zit op mn mobiel..

8. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde. Tessa heeft ook altijd rond etenstijd honger. Dan slaapt ze tussen 7 en 8 en vannacht sliep ze door tot 5.30. Ik heb haar weleens geprobeerd om 22/23 uur nog een fles te geven, maar dan komt ze gewoon 4 uur later weer, dus wij laten haar lekker liggen. Ik zou Hanna gewoon eens laten door slapen , kijken wat ze doet.
    Cocko wat naar dat die medicijnen zo'n drama zijn voor Charlote. De Nexium zijn ook korrels maar die lossen blijkbaar beter op in water?
    We hebben gisteren vla marktplaats een fietskar gekocht! Ga hem zo.eens grondig schoon maken en dan eens kijken of de maxi cosi erin kan of dat we een baby schaal erin moeten kopen.
    Ik heb een vraag nog. Hoe doen jullie dat met de 3 R en als je een dagje weg wilt? Volgende week.is er een grote braderie in limburg waar ik graag met mijn familie heen wil. Tessa zou onderweg in ddr auto kunnen slapen dna uiteraard in de kinderwagen. Wel zijn het veel prikkels over de dag. Maar om nou al voor de hele dag oppas te regelen vind ik ook heftig! Misschien dan maar een jaartje over slaan? wat zouden jullie doen?

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: en als je hanna eerder in badje doet? Dus rond 7 uur? Ik doe dat nu ook, heb geen zin om 's avonds om 10 uur nog te gaan badderen.. Ik regel het zo dat ze met eten rustig is, om half 7 geef ik haar drinken, en dan gaat ze in badje (na half uurtje, drie kwartier). Dan gaat ze even slapen en vervolgens is ze ruim 2 uur wakker. Na die voeding gaat ze slapen (is de laatste dagen zo). Maar ze komt wel rond half 4 maar goed, ze slaapt en dat is hier al heel wat natuurlijk..Succes hoor, het is altijd even zoeken..

Bandietje: als je een dagje weg wilt, heb je de 3 R's niet.. maar ik zou er niet zo'n probleem van maken.. natuurlijk krijgen ze wel meer prikkels maar ook daar moeten ze wel aan wennen. En voor 1 dagje kan dat echt geen kwaad. Misschien dat ze 's nachts iets onrustiger zijn maar ook dat is niet altijd hoor. Wij zijn vorige week een dagje uit geweest, en Charlotte is gewoon meegeweest. Ze sliep die nacht heel goed :D
    Ik zou niet overslaan hoor, maar gewoon gaan. Ze slaapt echt wel op een gegeven moment. Maar ik begrijp je zorg wel een beetje, hadden wij ook bij de eerste hoor. Nu zijn we daar veel makkelijker in geworden en dan zie je dat ze heel snel wennen aan de omgeving waar ze op dat moment zijn. Succes en veel plezier :)

Leuk, een fietskar!! Is zo gaaf, wij hebben er ook eentje gehad (inmiddels verkocht). Vooral als ze groter worden, zie je zo'n koppie naar buiten gluren..geweldig!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Wat apart dat alle baby's rond etenstijd honger lijken te hebben! Saar, wat heb je uiteindelijk besloten te doen?
    Cocko, hoe is je nacht geweest? En hoe is het met je andere kids?
    Bandiwtje, ik zou tessa lekker meenemen. Ik weet niet hoe gevoelig ze is voor prikkels? Dean slaapt rustig door in de kinderwagen dus die zou ik zo meenemen. Maanr dat is per kind wel verschillend natuurlijk..

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja idd gek he, dat ze allemaal rond etenstijd komen.. ze hebben gewoon in de gaten hoe gezellig het aan tafel is :D

Deze nacht is goed gegaan, ze kwam om half 4 en ging direct weer slapen. Toen kwam ze om kwart voor 7 en ging daarna ook weer gelijk slapen. Dus dat is wel fijn. Ga nu naar de diëtiste!

12. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat lekker Cocko! Het lijkt erop dat ze de nachten steeds beter pakt of niet? Ben benieuwd wat de dietiste zegt! Succes!
    Tessa lijkt redelijk gevoelig voor prikkels. Ze valt in de wagen vrij moeilijk in slaap. Ben nu ook bezig voor een draagzak. Misschien dat dat prettiger voor haar is? Ze moet er idd wel aan gaan wennen maar vind het moeilijk om te bepalen wat wel kan en wat teveel is.

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Zo, eindelijk weer eens tijd om bij te lezen. Afgelopen weekend allemaal verjaardagen. Mijn opa is gisteren 92 geworden en Lars is zijn eerste achterkleinkind, dus dat is wel heel bijzonder. Vanmorgen en net alweer visite gehad, dus we hebben het er maar druk mee.

Dan schieten de 3 r's er ook bij in, maar Lars heeft geen moeite met slapen, die slaapt overal. Hij was alleen 's ochtends onrustig met drinken, maar dan moet hij meestal poepen tegelijkertijd. Dat is niet zo'n handige combi.

Grappig is dat met het eten, zodra ik een hap van m'n eten wil nemen, wordt meneer wakker ;)

Een draagzak heb ik ook vind ik ideaal, als er nog een boertje dwars zit, kunnen ze die ook nog kwijt. Ik heb een babybjörn voor een prikkie op de rommelmarkt kunnen kopen, maar die zijn heel fijn en lang te gebruiken.

De nachten gingen ook heel goed, hij sliep van 23:00 tot 6:00, maar vannacht had kwam hij tussendoor toch nog om 3:00 helaas. Hopen dat het vannacht weer beter gaat.

Lars is begonnen met lachen, echt geweldig, jammer dat hij het nog maar een keer per dag doet. Hij wordt echt wijs en langer wakker, echt leuk.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    #354 Bailey1987, 30 jul 2012
    Laatst bewerkt: 30 jul 2012
    Ab, wat leuk dat lars begonnen is met lachen! Zo lief gezicht he?! Ik heb ook een draagzak, ideaal! Ik had ook twee draagdoeken, maar dat knopen vind ik te eng. Die ga ik maar verkopen... zonde want heb ze nooit gebruikt. Als er iemand interesse heeft...

Cocko, hoe was het bij de dietiste?

Even over de 3-r'en, ik ben benieuwd hoe jullie dag er eigenlijk uitziet (globaal genomen dan) wanneer jullie niet weg gaan. Bij Dean is er namelijk nog niet heel veel regelmaat te vinden. Mijn dag is nu ongeveer zo:

05.00 Dean voeden, luier als nodig verschonen, terug in bed.
    08.00-12.00 Dean voeden, luier en aankleden en in het wipstoeltje/de box/bij mij op schoot (tenzij hij vaker wakker geworden is 's nachts want dan gaan we allebei nog even terug in bed tot 10.00). Hij is dan gewoon tot de volgende voeding wakker
    12.00/13.00 Dean eten, luierverschonen, uur wandelen (onder het wandelen ligt hij meestal te slapen), terug in de box. Daar slaapt hij dan tot volgende voeding.
    16.00-18.00 Dean eten, luier, wipstoeltje/bij mij op schoot, wandelen, in de box (waar hij tijdens het koken blijft, maar als hij dan niet zn speen in zn mond heeft blijft hij huilen)
    19.00-20.00 Dean eten, luier, wandelen, pyamatje aan dan naast het bed op mijn schoot wiegen met speentje tot hij sluimert en in bed. Ik moet dan meestal in een uur nog 2 keer naar boven om speentjke terug in zn mond te doen, maar om 21.00 slaapt hij dan wel.
    22.30 maak ik hem wakker voor laatste voeding, luier en direct in bed.
    Om de dag gaat hij in bad, dat doe ik eigenlijk nooit op een vast moment.

Is dit te onregelmatig?

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ab: wat leuk dat Lars lacht! Zo lief is dat. Ben benieuwd hoe deze nacht gaat met Lars! Hoop voor je dat hij weer lekker doorslaapt. Knap je zelf ook goed van op.

Bailey: Zo he, wat een ritme heb jij al! Kan ik niet over mee praten volgens mij :D
    - 04.00 voeden
    - 07.00 - 07.30 verschonen en voeden
    - 08.00 Andere kinders eten geven en aankleden
    - 9.00 - 12.00 Charlotte uit bed, aankleden en voeden (meestal wil ze dan dus weer drinken!), kids gaan allemaal spelen, ik ga het huis poetsen en de was doen. En tussendoor slaapt Charlotte een hazenslaapje in de box
    - 12.00 Eten met kinders
    - 13.00 Charlotte verschonen en voeden, boodschappen doen, verder met de was of het huis.
    - 14.00 Charlotte slaapt in de wieg, meestal tot de volgende voeding en anders speelt ze in de box of in de wipstoel
    - 16.30 Charlotte verschonen en voeden
    - 17.15 Eten met z'n allen
    - 18.30 - 19.30 Kinderen in bad en naar bed
    - 20.00 - 21.30 Charlotte voeden, in bad, in de box, nog en slokje en dan naar bed. (komt raar over maar dit werkt bij Charlotte iets beter dan badderen, voeden, en naar bed.. want dan slaapt ze minder goed door nadat ze de nachtvoeding heeft gehad.)

Maar goed, de tijden zijn wel wisselend hoor, het is hier niet 1 dag hetzelfde. Dus een vast ritme heeft Charlotte nog niet, vooral omdat ze soms ineens nog om de 2 uur komt. Ik merk dat als ze gedronken heeft, en ze gaat aan het spelen, dat ze veel eerder weer komt dan dat ze slaapt. Heeft jullie kindje dat ook??

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    En over de dietiste: ze is er niet zeker van dat het KMA is, dus nu voorzichtig zuivel drinken en voorzichtig melkeiwit eten. Zien we direct een reactie, dan daarmee stoppen. Anders doorgaan en steeds meer melkeiwit en zuivel nemen. Als dat goed gaat, is het geen KMA. Als ze wel een reactie geeft, dan moet ik na die twee weken, 4 weken lang alles elimineren waar melkeiwit in zit. En na die 4 weken weer langzaam opbouwen totdat ze een reactie geeft. De dietiste belt me over 6 wk op. Maar vandaag is het de hele dag goed gegaan!!

17. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Het is even geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar heb afgelopen week een drukke week gehad met genieten van het weer:D en regelmatig visite gehad van vriendinnen dus lekker in de tuin zitten lunchen en borrelen (slechte moeder he die 's middags aan de drank zit maar het is beperkt haha).

Cocko: zou fijn zijn als het geen KMA is. We duimen hier en fijn dat Charlotte het op dit moment goed doet. Hopen dat het zo doorzet.

Bandietje: als wij hier weggaan is er ook geen regelmaat. Gelukkig slaapt Hailey goed in de wandelwagen, dus dat is wel lekker. Merk wel dat ze toch wel wat prikkels meekrijgt, want thuis slaapt ze dan wat onrustiger maar ja je moet ze toch verwerken.

Saar: ik zou het gewoon proberen. Als het niet werkt kun je toch weer naar je 'normale' doen terug. Oh en 10 euro voor een shirtje vind ik ook veel geld. Lang leve marktplaats:D

Ik ben hier met een experiment bezig haha. Hailey krijgt normaal 5 voedingen per dag. Maar bij de laatste moet ik haar altijd wakker maken uit een diepe slaap. Vind dit zo zielig. Nu heb ik haar gisteren gewoon door laten slapen om te kijken wat er ging gebeuren en wat denk je. Ze slaapt nog steeds. Zodra ze wakker wordt geef ik haar gewoon een fles van 200 ml en de overige 3 ook. Even kijken hoe ze reageert hierop. We hebben er wel even over zitten dubben hier, maar het is zo als ze de laatste fles krijgt drinkt ze deze nooit helemaal leeg. Laat zelfs veel staan, dus met vier flessen krijgt ze zeker niet minder. Ze mag ik zover ik begrepen heb niet meer dan een liter per dag, dus heb dan nog 200 ml speling als ze straks meer voeding nodig heeft. Maar als ze vier maanden is mag ze ook al een hapje, dus lijkt me dat ik dat wel moet redden tot 16 september.
    Oh en nog wat. Ik heb me de laatste tijd toch last van haaruitval! Ik rui nog meer dan mijn honden:D Hebben jullie daar ook last van?

18. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cocko: dat zou fijn zijn als Charlotte toch geen kma heeft! Hopelijk blijft het zo goed gaan!!
    Ab: wat fijn dat het met Lars zo goed gaat! Heerlijk he als ze zo goed slapen! Ik heb gister via mp ook een baby bjorn draagzak gekocht. Net even geprobeerd, ideaal! Oh dat lachen is zo speciaal he! Het zal alleen maar meer worden hoor! Heerlijk!
    Wat leuk om jullie dagritmes te lezen!
    Tessa heeft nog een vrij onregelmatig ritme, maar het is ongeveer zo:
    Meestal tussen 19 en 20 's avonds de laatste voeding.
    Dan slaapt ze tot 4/5 uur door. Dan na de fles slaapt ze weer verder tot 7/8 uur. Dan een fles en even lekker in ons bed knuffelen. Dan ga ik haar wassen, of in bad of onder de douche en aankleden. Dan beneden even een poosje spelen in de box, wipstoel of op schoot.
    Tussen 9 en 10 ongeveer ligt ze dan weer in bed en slaapt ze meestal tot een uur of 12. Dan weer een fles en lekker spelen, boodschappen doen o.i.d. Dan tegen half2, 2 uur weer een fles ongeveer en gaat ze weer naar bed en slaapt ze weer tot ongeveer 4 uur. Haar middagslaap is soms heel lang en soms heel kort.
    Meestal wil ze onder etenstijd dan weer een fles. of er zit er nog 1 tussen en dan komt ze net na etenstijd weer. Dan valt ze vaak in slaap tijdens het drinken en kunnen we haar zo in bed leggen.
    En dan is het weer bedtijd voor de nacht. We hebben haar weleens om 22/23 uur wakker gemaakt voor een fles maar dan komt ze 's nachts nog een keer vaker. Dat werkt voor Tessa niet.
    Het is elke dag ook weer uitvogelen waar ze aan toe is! Ze slaapt wel lekker veel nog, maar ik merk dat ze ergens anders onrustiger is en in de wandelwagen veel korter/minder slaapt. Ook heeft ze soms na de fles nog een poos last van haar buikje en moeten we een poosje met haar rondlopen of wiebelen in de wiebel stoel. Zowiezo houden we haar dan nog een poos rechtop.
    Tessa drinkt na de nacht trouwens ook meer, zo'n 150 ongeveer. Verder drinkt ze 120 of minder..
    proudmama:Oh dat haaruitval heb ik ook! Ik kom ze overal
    tegen! Erg he! Tessa drinkt trouwens ook vaak de laatste fles niet leeg. Misschien al te moe dan? En lekker genieten hoor van dat mooie weer! En het borrelen!
    Ik heb nog een vraagje: beetje intiem misschien maar anders gewoon geen antwoord geven hoor! Wat gebruiken jullie als anticonceptie? Ik heb mijn dokter gesproken omdat ik eigenlijk niet meer aan de pil wilde maar ben toch weer bij de pil uitgekomen. Slik hem nu 3 dagen maar heb het gevoel dat mijn humeur er alweer last van heeft. (voelde me zo goed zonder!)
    Maar de alternatieven vind ik ook niks… Hoe staan jullie hier in?
    Wij hebben misschien nog wel een keer een wens voor een 2e kindje. Een spiraaltje vind ik heel eng. Condooms kan tijdelijk maar vind het voor langere tijd niks. En nuva ring dan misschien? Maar dat maakte qua hormonen niks uit volgens mijn dokter.
    Lastig..
    Zometeen komen 2 vriendinnen met hun kindjes. Dan gaan we naar de kinderboerderij. gezellig! Hopelijk blijft het droog! Ben benieuwd hoe Tessa het zal vinden! Ze ligt nu iig nog lekker te slapen! Fijne dag allemaal!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zo ik ben even in 2 schermen aan het bijlezen dan mis ik niets;)

Bailey: Haha dat zal wel makkelijk zijn he dat mee-eten. Hoewel ik moet er nog niet aan denken want ik vind de bv zo gezellig... Ik vind het wakker worden van Hanna om 5 uur ook niet erg hoor. Het is meer dat ze van 7-9 wakker blijft waardoor ze te moe is om te drinken. Maar goed misschien ook wel weer een fase.. Vind dat je al een mooi ritme te pakken hebt hoor..

Bandietje: Oh wat fijn! Even lekker afspuiten buiten ofzo? Morgen met het hete weer! Die 3 r-en en een dagje weg. Toevallig gisteren een hele dag weggeweest naar de dierentuin. Heb Hanna eerst thuis gevoed en laten spelen zoals we normaal altijd doen en daarna weggegaan. Verder gewoon op verzoek gevoed in de dierentuin en met haar gespeeld zoals we normaal in de box doen zeg maar. Daarna ging ze steeds weer slapen. Ik geloof niet dat zij er zoveel last van had... Helpt het bij tessa niet om de wagenbak af te sluiten met een hydrofiel oid? Een draagzak is wel lekker hoor ik heb een beco butterfly (ergonomische draagzak voor mijn rug) en ik voel Hanna haast niet qua gewicht dan he.

Cocko: dat om 7 uur badderen zouden we nog wel een keer kunnen proberen. Doordat Hanna nu steeds wakker is tussen 7 en 9 vind ik het lastig om 's avonds weg te gaan of om straks oppas te vragen.. Hanna komt ook eerder als ze wakker blijft dan dat ze gaat slapen. Maar je hebt toch al wel redelijk ritme als ik het zo lees. En dat van die kma klinkt toch wel goed of niet? Ben benieuwd hoe dat gaat... Geef je nu nog steeds de fles 's avonds en snachts?

Ab: gefeliciteerd. Klinkt als een leuk weekend;) Leuk he die ontwikkelingen. Je zult zien dat Lars steeds vaker gaat lachen. Heerlijk om te zien!

Proud: 4 flessen wauw! Ja dat heb je met bv niet.maar ben benieuwd hoe het gaat! Klinkt heerlijk dat borrelen in de tuin;) Ik drink nu niet met de bv en mis het eerlijk gezegd ook niet echt. Heb wel een slokje gehad, maar vond het toch geen prettig idee. Ik heb geen last van haaruitval alleen dezelfde pukkels op mijn armen als Hanna had op haar hoofd...

Ego: Gisteren in dierentuin Emmen geweest. Het was heel erg leuk en gezellig. Nu 2 rustdagen ingelast morgen wordt het ook erg warm/benauwd zeggen ze. En ik heb de spieren in mijn enkels verzuurd door het lopen dus ik strompel een beetje. Hanna was super lief dus dat was wel heerlijk. We hebben echt genoten! En vannacht heerlijk geslapen. Werd om 4 uur wakker om te plassen en hoorde Hanna al haar duimpje zoeken dus ik denk die komt zo. Schoot ik om 7 uur weer wakker. Zeg ik tegen mijn man Hanna slaapt nog ze heeft me heel niet meer nodig.. hij lachen haha. Maar was wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bandietje: tegelijk aan het tikken;) Ik wil trouwens ook niet meer aan de pil... had er echt verschrikkelijke moodswings van en mijn man werd er helemaal gek van. Je hebt ook een staafje die ze in je arm doen voor 3-5 jaar, maar goed dat vind ik zelf ook niet wat. Met de bv heb je trouwens maar 1 pil geloof ik en die moet je heeeeeeeeel secuur slikken. Nou ben ik nog een beetje vergeetachtig dus dat schiet niet op. En ik wil ook geen spiraaltje ofzo dus dat worden condooms. Je krijgt met Tessa denk ik vanzelf wel meer ritme als je merkt dat iets werkt.

Over dat ritme... hier geen ritme ik laat me elke dag leiden door wat Hanna vraagt. Het enige ritme heeft ze tussen 7 en 9 uur 's avonds dat is tot nu toe altijd hetzelfde! Wel een ritme voor als ze wel wakker is: voeden - spelen op schoot- verschonen- spelen in de box - toetje - in bed. Dat werkt overdag wel. Als Hanna snachts komt is het voeden- verschonen- voeden. Ach ik vind het niet erg!

Deel Deze Pagina