mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja 't gaat best hard. Let maar op als ik terug ben van vakantie;)

Oh toch niet. Mijn man grapte ooit: ik wil een elftal en dan alleen jongens. Toen zei ik ook: zoek maar een paar bijvrouwen dan..

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Fijn dat alles goed was bij de vk !
    Hier ook.bloedruk 80/50 ofzo dus kon ook wat meer zoute dropjes eten :D
    Wat een schattige bijnaam en wat een mooie buik al.

Haha cocko lekker een meid met de naam Japie, wel mooie afkorting zo, slim bedacht :p. Misschien denk je over een paar jaar anders over een vierde maar kan me voorstellen dat je er niet aan moet denken. Gelukkig geen bijvrouw :p

Miffy wat leuk fotoooo !!
    Hoe is het met N nu ?

Bailey, wat ben je ontzettend lief hoop dat je gauw ook weer naar de vk mag !
    Met mooie echo's :)

Zoo wat een drama bij cb vanmorgen alles was huilen. Wegen, meten, heupjes. Och och och. Prikjes was het minst erg banaan en stil was mevrouw.
    In gewicht is ze maar 200grm aangekomen voelt veeel zwaarder maarja april was ze natuurlijk ook erg ziek.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Zooo hier ook weer terug van CB,
    Ninthe woog nu 7885gr en is 71,5cm
    dus ze is 385gr aangekomen en 1 cm gegroeid in iets meer als een maand tijd
    dus ik ben tevreden!!
    Prikjes deed ze goed!! die in der arm huilde ze ff 2sec en 1 traan en toen met de fles erin was het weer goed
    we moeten wel over 2maanden een keertje extra voor gewicht en omdat ze met het lopen der beentje wat vreemd zet soms

en hierbij een foto van ninthe en de konijntjes

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: ach wat zielig zeg, zo huilen.. vond ze het dan eng?

Miffy: leuk, die foto! Echt met zo'n vingertje erbij :D Fijn dat je tevreden bent met d'r gewicht, is toch ook prima zo!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat lief. Miffy ! Fijn dat alles goed was.

Nee niet eng maar als ze moet liggen gedwongen vindt ze verschrikkelijk.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow ja dat is hier ook, gaat ze alleen maar harder stuiteren op de weegschaal enzo :D

ik moet 9 augustus volgens mij maar hoogstwaarschijnlijk zijn we dan met vakantie..

ow das dom om hier neer te zetten....

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja vraag me ook af of ze goed gewogen daardoor is. Naja boeie.

Berichtje snel aanpassen :p

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Op de ochtend ff na is R heletijd vrolijk als of er vrolijkheid in haar is gespoten
    Heb net haar boot gevuld met water ze vindt het geweldig

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooh fijn dat ze er geen last van heeft,
    ninthe tot nu toe ook niet.....

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: dat was wel heel laag zeg. Een heleboel drop eten. Oh Hanna heeft dat ook op het cb. Niet eens krijsen om prikjes, maar om het wegen en meten.:( Hopelijk gaat het meevallen met de prikjes.

Miffy: Mooi gegroeid hoor. Fijn! Hoe zet ze haar beentjes dan? Wat een leuke foto. Ze is echt niet bang voor de konijntjes.

Cocko: Hoezo dom? Omdat inbrekers hier mee lezen? Weten toch niet waar je woont? Nja ze roven het huis maar leeg de belangrijkste dingen/personen zijn mee op vakantie:D

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ikdus, ah gossie sneu zeg!

Miffy, wat lief doe nijntjes!

Saar wat zie je het al mooi!! Prachtig!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Saaar,
    het is een beetje lastig uit te leggen, soms draait ze der voetjes weg, soms lijkt het een beetje alsof ze een beetje sleept met der beentje, de arts zag het ook, en het is precies aan de kant waar ze een ontsteking in der liesje had dus vandaar dat we er ook wat meer alert op zijn denk ik

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ja dan let je er misschien wel bewust meer op, maar goed dat het in de gaten wordt gehouden.

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: honden zijn natuurlijk prachtig speelgoed:D

@Saar: alvast fijne vakantie mocht ik deze week niet meer iets kunnen posten. Mooi buikje. En hier noemde we Hailey toen ze nog in de buik zat Sofie.

@MiffY: wat leuk konijntjes. En toch fijn weer een cm erbij:D

@Ikdus: je kunt de glijbaan ook bij de ingang van de ballentent zetten:D Hoe groot is R. nu?

@Cocko: heb ik iets gemist? Heb je inmiddels iets geboekt?

Ego: hier gisteren de prikjes. We waren om half vijf, dus Hailey was al wel moe. Wegen en meten huilen vond ze niet leuk;) Daarna vond ze het ook niet leuk dat de arts een hand voor haar oog hield. Die deed ze iedere keer weg. Oh dat vind ze niet leuk zei ze. Ik dacht gek he. Ik kan er ook niet tegen als iemand zit te miepen voor mijn gezicht. Prikjes was ook even huilen, maar weer vrij snel vergeten. Ze is nu 77 cm en 9.850 gram.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    75 maarja benen kreeg de arts ook niet echt recht haha
    Zal wel hoor met 18mnd hopelijk staand.
    Oh ja hand voor de oog ? Hier alleen hartje, buikje en heupjes (poging) hand zou ze ook weg duwen of zelf kiekeboe haha.

Toen ze met de blokjes moest spelen en aan de vrouw moest geven zei ze daa(dank). Vond ze wel leuk die vrouw. En toen ik zei wat ze allemaal al zegt was ze niet verbaasd dat ze nog niet losliep.

Nouuu glijbaam voor de balletent ik weet niet hoor :p misschien als ze er zelf vanaf kan/mag

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Hier kijken ze niet zo nauw;) Zo is ze ook een keer vier maanden gelijk aan lengte gebleven haha. Daarom weeg ik haar ook gewoon thuis en wij hebben zo'n groeimeter waar we haar tegen aanzetten. Dat zal nooit 5 cm schelen. Heupjes kijken ze niet meer na. Hebben een foto laten maken al een hele tijd terug.
    Ik had een andere arts dan de vaste. Wij gaan normaal op een donderdag naar het cb.
    Vragen van de arts werden bij mij beantwoord met goed goed goed nee haha (nee was op nog vragen?) Hier moest Hailey mij het blokje geven. Ging ze nep geven. Lekker uitlokken en dan ondeugend kijken (en vervolgens de blokken door de kamer te smijten:D). Toen ik zei dat ze wat op te ruimen had vond ze dat niet zo leuk haha.:D

Hier deed ze een hand voor het oog en wilde ze dat ze met een hand een speeltje pakte. Maar madam dacht wegwezen met die hand.

Met woordjes kon ze wel raden dat wij honden hadden: woef en aai zijn favoriet:p

Heb jij ook een vragenlijst meegekregen voor de 18 maanden consult?

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hihihhihi lekkere eigenwijsjes bij het cb lees ik al,
    Ninthe zat zich echt uit te sloven, die arts vroeg kan ze al blokjes in en uit het bakje doen, zette het neer en ninthe deed het meteen, ze vroeg kan ze al geven en nemen, dus ninthe kijk! en geeft dat blokje aan de arts
    Ze bleef zelfs op der buikje liggen voor die arts, dat doet ze hier nooit meer
    dus toen vroeg ze wat ze al kon zeggen, dus ik zei hap, ninthe zei hap, ik zei toettoet en ninthe deed toettoet
    doet ze anders nooit!!!
    zat der ook echt even aan te kijken van wat doe jij mal kind hihihi
    nou de arts was zeer te spreken over ons 2 hihihi

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ooja aaien dat deed ze hier ook nog zeggen. Want ze ging iets aaien, toen dacht ze ook jullie hebben zeker dieren thuis :D nee dus haha.

Wat een uitslover die N haha goed hoor.

Vindt het cb wat dat betreft wel leuk ff laten zien wat je kindje al doet !

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus, proud en Miffy: Lekker uitsloven op het bureau haha fantastisch!

Proud: wauw wat is Hailey een lange meid, nou ja ivm mijn meisje dan he?! Die is ook klein.

Vandaag even de huisarts bellen en urine laten checken. Kan ook zijn dat ik last van mijn buik heb, omdat ik teveel doe. Maar wil het even gecheckt hebben voordat we weggaan.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Owjeej nu al harde buiken. Rustig aan doen he!

Deel Deze Pagina