mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Jep ik moet het rustig aan doen. Na vrijdag!:D
    Vanavond bruiloft. Alleen kerk en receptie (gelukkig).
    Schoonouders komen oppassen. Die mogen Hanna naar bed doen.
    Ben benieuwd hoe dat gaat.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha oh oh saar toch. Jij kan ook niet blijven zitten he.
    Spannend hoor is het de eerste keer ?
    Ik had achteraf gezien ook vanaf 16 weken hardebuiken, en ik maar tegen iedereen zeggen dat ze met dr babybillen aan het drulken was haha.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee nu kan ik niet blijven zitten. Te veel te doen. Maar ik heb mijn activiteiten redelijk beperkt voor de komende 2 dagen.
    Ja mijn schoonouders passen voor de eerste keer 's avonds op. Ze is er overdag weleens geweest. Maar anders ga ik tussen kerk en receptie even naar huis om haar naar bed te brengen. Ga er vanuit dat ze gewoon gaat slapen hoor. Als ze haar eigen bed ziet.. Oh ik wist niet dat dat al kon joh! Ben je uiteindelijk vroeger bevallen dan?

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh dat is fijn dat je anders naar huis kan gaan even. Maar volgens mij komt het wel goed !

Ik wist het ook niet hoor. Gewoon bevallen met 40+2.
    Wel vaak harde en gespannen buik

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha das dan weer jammer. Nou huisarts checkt urine even en als dat het niet is, is het zeker weten de drukte.

Ik denk ook dat het goed gaat hoor. Als ze een beetje rustig aan doen en gewoon haar naar bedbreng ritueel doen.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: ik had bij Charlotte ook al heel vroeg harde buiken, kwam ook door te veel doen.. dus inderdaad misschien rustiger aan doen.
    Fijne dag vandaag. Vertrouw er maar op dat het echt wel goed gaat met je ouders vanavond hoor. Ze gaat echt wel slapen.. ik heb dat ook wel gehad maar heb het echt los gelaten en ach, al huilen ze even is er niets aan de hand. Als ze echt overstuur gaan, is het een ander verhaal natuurlijk! maar moeilijk ist wel he, je kind aan een ander overlaten.

Miffy: hihi uitslovertjes jullie bij t bureau.. ik zeg bijna nooit wat, het moet toch altijd anders hier :p

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou ja we gaan het wel even zien. Kan tussen de middag bellen voor de uitslag en het zal ongetwijfeld niks zijn, maar dan ga ik met een gerust hart weg. Ik zit nu op de bank. Om half 11 loop ik nog naar de bieb en daarna doe ik niets meer behalve eten koken en afwassen. Goed toch?

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Klinkt goed Saar, gewoon even een tandje terug schakelen!

Ikdus, proud, miffy: Jullie kindjes zijn allemaal goed bezig zeg! Zeggen ook al best veel volgens mij. Dean zegt "die" en "mama" maar dat was hrt haha doms zrgt hij ook "the the" volgens mij bedoelt hij dan eten en/of thee. Duurt nog even voordat ik naar cb ga dus nog even oefenen haha

Cocko, bij ons is het bij de verpleegkundige altijd allemaal goed maar bij de arts moet het altijd anders haha

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: haha lachwekkend zoiets, bij ons is het vaak andersom. Dus vp is een zeurpiet en arts is makkelijk..

Hmm net is C van de glijbaan gevallen :(

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier hetzelfde vp fijn, arts een zeurstok..

Cocko: au huilt ze hard en blauwe plekken?

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja ze huilde giga hard.. denk dat ze vanaf boven is gevallen want ze lag bij het hek en dat staat nou niet direct naast de glijbaan... heb d'r gelijk in bed gelegd en ze sliep direct. Zal d'r even goed in de gaten houden.

Vakantie geboekt!! Het wordt Frankrijk.. Oink, dat met 3 kids. Haha ben erg benieuwd hoe dat zal gaan

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh jak. Inderdaad maar even goed in de gaten houden. Hopelijk valt het mee.

Oeh lekkerrrr. Gaat helemaal goedkomen joh! Waar ga je heen als ik vragen mag?/ (mag ook via PB).

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja hoop ook dat het meevalt. Ik zag geen builen ofzo, maar je weet nooit. Ik was er niet bij toen ze viel dus weet niet hoe ze terecht is gekomen..

We gaan niet zo superver Frankrijk in hoor, Normandie. Nieuwe chalets op een mini camping. Erg veel zin in! Het is voor ons 6 uur rijden dus lang genoeg voor die kids. hoe ver is het voor jullie trouwens?

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah het is ook overal het zelfde! !

Auch, pijn?

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja denk wel dat het pijn deed Bailey.. ze kan HEEL hard krijsen maar vandaag won ze het wel hoor.. heb je niks gehoord :p

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oooow ik dacht al, wwie schreeuwt daar zo? ;)

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hihi zou niet best zijn Bailey als je dat hoorde...
    Maar ik had net twee mama's die jasjes kwamen kopen (nog van de website/facebook zeg maar) en heb even C uit het oog verloren.. :)

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Ja dat kan gebeuren he?! Kun je ook niets aan doen. Heb je uiteindelijk wel iets verkocht? Oh leuk Normandie. Lekkere afstand ook. Wij mogen 850 km en gaan rond half 5 weg. Zijn we voor de spits Nederland uit.

Zo urine schoon dus ik moet gewoon rustiger aan doen:cool:

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou Saar, idd rustiger aan doen. Gelukkig maar eigenlijk dat je urine schoon was. Toch?

Pf 850 km, tis nogal eind weg. Waar gaan jullie heen? (sorry als je t al gezegd had weet wel frankrijk maar meer niet)

Ja ik heb twee wintermantels verkocht dus weer lekker wat weg uit de bijkeuken. ;)

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh lekker joh! Nou ik vind 850 wel meevallen. We hebben weleens 1300 gereden. Maar goed Hanna is vrij rustig op de achterbank. Ja ben blij dat de urine schoon is. Ik had dit bij Hanna ook zo rond deze termijn. Alleen dan geen pijnlijke buik.

Deel Deze Pagina