Ach arme C. Leuk dat jullie weg gaan cocko Saar fijn dat je urine schoon is. Rustig aan doen dan (na vrijdag)
Ninthe kan een hoop woordjes maar zegt bij geen mama Ipv daarvan zegt ze cait lin Vind er niks aan dat ze me naam zegt Maarja tis niet anders..... Oeff cockp sxhrikken!! Heeft ze nog laat gehad Saar. Fijn dat de urine schoon was maar nu wel rustiger aanndoen he!!!
Miffy: Oe dat zou ik ook niet leuk vinden. Hanna zegt alleen maar papa. Ik heb er maar een mooie draai aangegeven dat ze dat moet blijven doen: papa ik heb gepoept, papa ik heb honger. Dus ik leer haar gewoon geen mama aan
Haha dat probeerde ik R ook te leren toen ze mama zei. En toen ze met 8 mnd papa zei, probeerde ik haar ook te leren zeggen papa als ze eten moest maar helaas. Miffy niet leuk hoor dat ze dat zegt, wel knap dat ze dat al kan !!!! Wat doe je ermee? Negeren ?
Miffy: lastig dat ze je naam zegt, zou dat echt niet willen haha.. C heeft geen last gehad van de valpartij. Ze heeft daarna nog even geslapen en was super aan het huilen toen ze wakker werd. Maar later ging het veel beter en zijn we 's avonds nog wezen fietsen en ze zat te swingen op de fiets dusss... Saar en Ikdus: ja ja jullie denken: alles aanleren met papa dan komt ze niet met al die dingen bij mama.. maar daar kom je nog van terug. Papa's zijn op sommige momenten oost-indisch doof Ego: Pff vannacht weer heerlijke nacht gehad, zoon was telkens wakker, wilde bij mij slapen, moest plassen, had dorst, had het koud.. telkens weer wat anders. Heb uiteindelijk man maar gestuurd en ik ben daarna in zo'n vaste slaap gevallen dat ik niet weet of ie überhaupt nog bij m'n bed is geweest. Slopend zoiets.
Cocko: Hahaha nou nee mannen zijn inderdaad doof. Ook naar hun vrouw toe. Zouden ze het überhaupt expres doen vraag ik me af. Fijn dat Charlotte geen last lijkt te hebben. Bah je zoontje weer zo naar. Fijn dat je man het heeft overgenomen, want dit trek je niet in je eentje.
Hoe ist met je Saar? Morgen weg toch?? Heerlijk hoor!! Alles al ingepakt nu? Hebben jullie het ook zo warm? Ik heb vandaag een oppaskindje, morgen ook trouwens. Ben blij dat ik alles geregeld had zodat ik niet hoefde te 'werken ' in huis! Pfjoe, is wel even wat anders, hij is 6 maanden dus nog best klein. Wel gezellig hoor!
Vanavond gaat mijn man de auto inpakken. Ik doe altijd de voorkant (eten/drinken) en dat wil ik vanmiddag al doen als Hanna slaapt. Laatste boodschapjes zijn gehaald, was droogt lekker in de zon dus ik kan straks even met mijn beentjes op de bank binnen. Ga ik de tour kijken Fijn is dat als je huis aan kant is he?! Ik ga er vanavond nog even met de stofzuiger doorheen.
Leuk cocko zo een kleintje ! Saar heel veel plezier vast op vakantie en vanavond Hier staat het bootje weer gevuld, heerlijk. Zo middag dutje doen en dan weer verder
Oow leuk zon oppas kibdje cocko! En ik heb het badje opgezet voor de verkoeling (doe net of het voor dino is maar is stiekem ool voor mezelf haha) Saar alvast veel plezier op vakantie! !!
Ja dank jullie wel! Ik ga inderdaad lekker afsluiten. Lekker relaxen. Jullie ook allemaal een goede vakantie.
Saar, Fijne vakantie!!! ik probeer er niet op te reageren als ze me naam zegt, ze doet het gelukkig ook niet echt om me te roepen, dan zegt ze gewoon papa hihihi dan merk je toch wel wie er het meeste thuis is.... Maaar het is opzich wel knap, maar baaal er enorm van
Nee vind het heerlijk heb ff 10 min geslapen op t balkon. Dochterlief is op de opvang waarschijnlijk in het zwembadje.
Euh Bailey had je dan niet beter wat vroeger kunnen gaan hardlopen Cocko: heerlijk dit weer haha. Met dit weer heb ik tenminste een reden om alles een tandje lager te doen Vanochtend de eerste verdieping gedaan. Nu ga ik zo ff beneden doen. Gisteren heb ik lekker niets gedaan als alleen naar de markt. Toen was het 's ochtends ook al warm. Dus 's middags ik op een tuinstoel en Hailey in het zwembadje. Nu ligt ze ook lekker te slapen. Moet bijkomen van mama helpen En we hebben saampjes lekker gedoucht. Nu nog ff met de franse slag hier aan de gang en dan gaan we vanmiddag weer hetzelfde herhalen als gisteren Behalve dat we nu dan op het telefoontje zitten te wachten tot mijn oma terug is van de ok. Ze was erg nerveus. Zo sneu. Nou mensen geniet van het weer en doe rustig aan
Proud, euh ja dat was een goed idee geweest als ik er eerder aan gedacht had hahaha. Lekker zulke dagen! Wat heeft je oma? Zielig als ze zo nerveus is!
Ik ken dat Bailey. Ik doet iets en naderhand denk ik hmm misschien volgende keer toch eens anders haha Mijn oma heeft een paar jaar terug haar arm gebroken die nooit genezen is. Pinnen die ze erin hadden gezet zijn er weer uitgekomen, dus de breuk is gebleven. Nu heeft ze er nog altijd pijn aan en laat ze een kunstschouder plaatsen in de hoop straks in ieder geval minder pijn te hebben en de arm weer wat te kunnen gebruiken. De dokter heeft haar vorige keer wel uitgelegd dat het risico van narcose steeds hoger wordt. Voordat ze aan haar hart was geholpen mocht ze zelfs niet onder volledige narcose. Dus ze is erg bang dat ze er niet meer uit komt.
Ja dat heb ik heel vaak!! Ahh das ook wel eng, maar hopelijk heeft het het gewenste resultaat en kan ze haar arm weer pijnloos gebruiken straks!
Hier zitten we lekker koel binnen, waren net even de stad in geweest, maar ik kan niet zo goed tegen de warmte dus kon daar al boven een wc hangen dus vanmiddag ook niet alteveel doen, Hopelijk is ninthe weer koorts/verhoging vrij (heeft weer een kies en tandje erbij) en kan ze ook nog eventjes lekker in bad buiten, ik durf dat namelijk niet met koorts