Bailey! Wie gaat er nu rennen met dit weer?! Als ik rustig loop naar school ontplof ik al bijna Haha!! Proud: oeh wat vervelend van je oma zeg! Was dat een fout ofzo dan van de artsen dat die pinnen er uit kwamen?? En hopelijk gaat het beter straks met de kunstschouder, heftig hoor! Hoe oud is ze? Goed bezig jij trouwens vanmorgen! Ikdus: heerlijk.. uhm, ja in de schaduw is het hier ook wel lekker. Maar zoonlief wilde schommelen en dat is in de volle zon, pufpuf! En het oppaskindje jengelt een klein beetje dus weet goed wat hij wil haha..
@Cocko: als je lichaam het niet accepteert dan gaat het het afstoten. Heb ik een keer gehad met een piercing in mijn wenkbrauw, alleen moest die niet van zo ver komen Mijn oma wordt 78 in september. Ze is niet onder volledige narcose gegaan en het is uiteindelijk een plaat geworden. Ben met Hailey geweest en die had de tijd van haar leven in het ziekenhuis Je zoon schommelen in de volle zon? pfff dat ie dat volhoudt. Hij dacht zeker dan krijg ik het wel warm? Klaagt ie nog steeds dat ie het koud heeft? Blijft je oppaskindje slapen? Of is hij inmiddels naar huis?
Oh weet ik veel, ben geen arts ofzo hihi. hoe was het nu met je oma? had ze pijn ervan? Wel heftig zeker allemaal voor d'r! Kids vinden ziekenhuizen altijd leuk, (als ze tenminste op bezoek kunnen natuurlijk). Haha ja hij vindt schommelen helemaal geweldig dus ook in de volle zon pufpuf! Oppaskindje is weer thuis, morgenavond gaan we gezellig daarheen. Zonder kids, want we krijgen morgen logee dus die gaat oppassen. Ideaal weer!
Cocko: lekker avondje zonder kids Toen ik gisteren haar zag ging het goed. Maar ze was ook nog verdoofd dan Mijn moeder gaat vanmiddag nog even, dus dan hoor ik hoe het met haar was. Wij gaan vanmiddag naar de kermis Hailey zal haar ogen uitkijken. Vorig jaar kreeg ze er niet veel van mee. Sliep voornamelijk haha. Ego: Mijn hond is goedgekeurd! Oortjes waren weer schoon. Ze was erg gestresst. Normaal is ze ook wel wat gespannen in de wachtruimte bij de DA, maar nu was het hijgen en enorm trillen. Daarna naar de boerenbond gereden voor grondpin en veldlijnen en heeft ze een bot mogen uitzoeken Denk dat ik alvast een lijstje moet gaan maken voor de vakantie. Ook al is ie nog ver weg ik ben zo vergeetachtig. Sinds de zwangerschap is dat nooit meer goedgekomen lijkt het wel. Hoop dat het klopt dat vanmiddag de zon nog doorkomt. Zit er nu wel heel zomers bij en heb het best fris haha Oh Bailey: perfect hardloopweer hier nu haha
Hahah proud ja dat was het hier ook, helaas staat het morgen pas weer op mijn schema en dan wordt het kei warm! Leuke banner en foto trouwens! Cocko, veel plezier met je avondje zonder kids! Geniet van de rust!
Heerlijk cocko Fijn proud dat hondje weer goedgekeurd is. Bailey heerlijk toch warmweer Wij zijn naar Artis geweest tegen de avond werd het eindelijk goed warm, jammer . Ze heeft de heledag kijk kijk kijk geroepen. Super schattig. En geitjes geaaid dacht dat ze bang zou zijn (2 weken geleden nog wel bang voor hondjes) maar echt aaien en kusjes geven helemaal trots. In het begin gehuild zodra we weg gingen van de diertjes maar als we dan zeiden dag dag tot straks ging het goed
hoi dames, ik ben de afgelopen dagen en zal de komende dagen ook niet zo actief zijn ik heb heel veel last van de warmte en ben daardoor flink beroerd ik lees wel jullie berichtjes hoor!! had van de week oook gereageerd maar me reactie was opeens foetsie hopelijk kunnen jullie van het weer genieten!
@Bailey: bedankt En ben je vanochtend wel op tijd gaan lopen? @Ikdus: ah wat lief. Wij zijn al wel een keer tussen de geiten geweest, maar het was vrij druk dus we hebben alleen gekeken. Misschien moest R. de eerste keer even wennen. @Miffy: oei dat is niet zo leuk. Hopelijk kun je het binnen een beetje koel houden. Doe rustig aan. Ego: gisteren naar de kermis geweest. Hailey keek haar ogen uit. De mensen vond ze erg lief ze kreeg zomaar 'kadootjes' haha en we zijn 's avonds gaan eten bij een sushi restaurant. Hailey is heel lief geweest. Het wachten tussendoor was wel te lang voor haar. Ze wilde dooreten haha, dus ze heeft tussendoor nog een fruitreep op en anderhalve ligakoek haha. Ze heeft wel bijna overal van geproefd en bijna alles opgegeten Vandaag doen we rustig aan. Als ze wakker is even naar het zh en dan aan het zwembadje in de tuin. Fijne zondag allemaal
Rust maar goed uit miffy! Proud met zo een schatje krijg je natuurlijk ook wel veel cadeautjes he. Heeft ze echt sushi gegeten ? Hier vind ze dat raar hoor haha rare zeewier. Dit was de eerste keer geiten (en dieren). Ze heeft het dus echt goed gedaan direct kijk zeggen en willen aaien
Miffy: hoe gaat het nu met je? Proud: haha wat leuk dat H allemaal kadootjes kreeg op de kermis!! Kga ook maar eens als t hier kermis is Genieten jullie ook van het warme weer? En Bailey: meen je serieus dat je met deze warmte ook gewoon gaat hardlopen? Ik heb een puberlogee, erg gezellig! Met de kids hangen we 's middags in het zwembad, heerlijk. Nu al eten aan het maken voor vanavond, dan hoef ik dat niet in de warmte te doen. Fijne dag!
Proud, leuk zeg de Kermis! Zeker als ze zoveel kadotjes krijgt Miffy, hoe gaat het? Cocko, gezellig een puber in huis! En lekker de hele dag aan het zwembad, heerlijk! Hoe doe je dat met C? Ik vind het juist lekker om met dit weer te sporten, zweet je lekker door! :-D Vanochtend naar hrt strandje geweest. Durf niet zo goed smiddags omdat ik bang ben day Dean dan verbrandt. Hoe doen jullie dat?
Hier gaat het opzich wel, heb moeite met slapen overdag en dat is vervelend met me nachtdiensten maaar nog 1tje en dan kan ik weer normaal slapen het werk nu ook in moeten lichten omdat ik daar heb lopen overgeven Ninthe vind het warme weer wel prima, in de ochtend hebben we de deuren los en rent ze meteen naar buiten toe smiddags hebben we alles potje dicht, maar dan vermaakt ze zich gelukkig ook prima
Bailey: Dean heeeel goed insmeren, en een petje op! Liefst met zo'n klepje aan de achterkant zodat het nekje ook beschermd is. In zwembad gaat het goed hoor, C vindt het `1 groot feest! Ben er zelf wel continu bij anders mag ze er niet in hoor. Miffy: gelukkig dat N tegen de warmte kan.. en jijzelf dan met die warmte, pffff
Poeh miffy, ook nog nachtdienst das wel heel pittig zeg!! Cocko, lekker bij het zwembad! Dean vindt dat ook super. De ellende is alleen dat hij een petje echt heel vervelend vindt en steeds aftrekt. Nu gaan we gewoon van 9 tot 11, smeer hem in met factor 50 (Zelfde als zn mama haha) en ik daarover heen doe ik zn zwembroek en romper. Ga denk ik maar een parasol ofzo aanschaffen zodat hij een beetje overdekt kan spelen als hij niet in het water zit.
Willen jullie kindjes wel warm eten?? Ninthe proeft en doet der mond dicht.... heb der net maar een extra groot toetje gegeven zodat ze in ieder geval iets krijgt, en we eten zo nog wat extra fruit, maar ik krijg er niks warms in nu
Dean eet eindelijk goed juist! Gek he dat de warmte bij elk kind zon ander effect geeft. Helpt het misschien als je het gewoon laat afkoelen? Dan is het toch avondeten maar is het tenminste niet warm...
Neee helaas bailey, ook afgekoeld wou ze het niet, denk dat ze op mij lijkt, ik krijg op het moment ook geen warm eten naar binnen, overleef op brood en toetjes hihii
Bailey, zou inderdaad parasol mee nemen goed insmeren. Misschien een baby bootje/badje vullen met een laagje water voor verkoeling. Pfoehh rennen met dit weer nee hoor Leuk dat jullie kids zwemmen leuk vinden. Hier niet hoor ! Ze ging gister wel met haar onderbroek en pyama erin. Maar vandaag moest ze er niks van hebben gek kind. Miffy, volgens mij als je zwanger bent hoef je geen nachtdiensten te draaien he. Ff navragen! En alweer 10 wk wat gaat het snel zeg
hahah nou als ze maar wat eet toch? Gelukkig is het dan niet elke dag zo warm! Wij eten nu ook niet echt zware stamppot ofzo hoor haha.