Klopt ikdus, maar het zijn inval uurtjes, leek me wel leuk om een keer te doen en het is ook wel leuk, maar die warmte doe het hierna ook zeker niet weer zolang ik zwanger ben hoor
Oow lees het nu pas ikdus. Ow haha gek kind! Nou ja niet iedereen joeft een waterrat te zijn natuurlijk
Gelukkig maar miffy goed om jezelf denken ! Bailey ze wel een soort waterratje, grote badkuip vindt ze het einde. Zodra ik haar handen was wil ze spelen met de kraan. Overal waar water inzit is leuk. Behalve zwembaden dus:S
Badje dat we hebben is kleiner dan de badkuip. Nouja gister met pyama erin en eind van de middag vandaag ging ze er in staan. Dus uit eindelijk zal ze er in gaan. Jammer van de regen straks.
@Cocko: Leuk puberloge, zolang die geen puberstreken bij jullie vertoont Nou als jij wilt dat jouw kids kadootjes krijgen op de kermis neem dan maar een hele grote knip mee met drie kids Lekker Frankrijk. Wanneer gaan jullie? @Bailey: goed insmeren, niet alleen voor het zwemmen, maar ook erna en tussendoor en proberen schaduw te creeren. @Ikdus: heeft R. het idee dat die pyiama haar beschermt tegen het water haha leuk toch. Zoveel verschillende kinderen en zoveel verschillende reacties. Oh en de eerste hap sushi at ze heerlijk op, maar de tweede hap minder maar dat was dan ook alleen maar plakrijst. @Miffy: voor jou is het nu wel balen met het warme weer. Hoe reageerden ze op het werk (misschien heb je het ergens vermeldt, maar heb ik eroverheen gelezen). Eten doet Hailey eigenlijk nog gewoon goed. Wel wat minder, maar ja met dit weer eten we allemaal wel wat minder denk. Mijn moeder en schoonmoeder klaagden wel dat ze maar een paar hapjes brood wilde en niet meer, maar hier eet ze gewoon. Waarschijnlijk krijgt ze door dat ze bij de oma's iets anders krijgt al ze weigert @Miffy en Ikdus: hoe is het met jullie kindjes nog geen last van de prik? Hier vandaag tiende dag. Tot nu toe geen last (even afkloppen) Ego: vanochtend op de markt een hoop fruit gekocht. Kwam thuis en nu ligt de koelkast al bijna vol Moeten de weekboodschappen nog bij. Deze week was de eerste week dat mijn ouders vakantie hebben en ging Hailey anderhalve dag naar mijn schoonmoeder. Ze wilde met pijn en moeite dan wel een halve dag extra doen. Mijn vriend en ik grapte nog van als Hailey maar niet gaat huilen. Wat denk je? Iedere ochtend huilen! En niet zo'n beetje ook. Niet leuk om zo weg te moeten gaan. Aan de andere kant (heel gemeen) vond ik het ook wel eens goed. Mijn schoonmoeder doet altijd net of Hailey veel liever bij haar is en dat alleen zij er goed voor kan zorgen. Dus dacht even stop die maar in je r**t Morgen ga ik lekker met een vriendin en haar dochtertje zwemmen.
Proud, ik had het nog niet verteld op het werk, maar tijdens mijn laatste nacht ben ik na een halfuur spugen flauwgevallen en toen moest ik wel.... Dus dan is het nieuws iets minder leuk als gepland hihihi het is goed dat je naar de prik vraagt maar uhm wel wat verhoging nu toevallig, maar kan ook nog/weer door alle tandjes en kiezen komen, maar verder is me nog niks opgevallen
Miffy wat naar zeg dat je bent flauw gevallen bah! Hier ook geen last van prikjes. Wel loopt ze steeds meer stapjes los Haha plakrijst is ook niet lekker ieuww. En wat gemeen ben jij zeg . Maar snap je helemaal, hier ook een schoonmoeder sie zichzelf en haar opvoed stijl het einde vindt. Bleghhh
Oh dat flauwvallen had ik even overheen gelezen. Voor jou minder leuk het zo te moeten vertellen, maar ik neem aan dat hun wel blij voor je waren. Of hing er zo'n zure lucht van het overgeven om je heen dat ze niet in de buurt durfden te komen Ik ga hier eens kijken of Hailey wakker is. Madam ligt al vanaf half een op bed. Kan ze even mee onder de douche en dan gaan we eens loempia's halen voor vanavond. Ik ben een luie kok vandaag (nou ja niet alleen vandaag )
Neee proud zo erg was het niet, ze hebben me heel lief geholpen en ook meteen me bloedsuiker en bloeddruk gecheckt enz schaamde me wel dood hoor, ben nog nooit flauwgevallen maar ik had het heel druk, veel mensen die belde, en op mijn verdiepingen was het 28 en 30 graden, dus het werd me gewoon te veel, dus na het spugen zakte ik in elkaar, gelukkig bij een bewoner want die heeft gebeld voor me collega
Oei miffy kijk je wel een beetje uit meisje? Klinkt heel naar! Maar goed dat je cillega's het nu weten! Proud haha dat ken ik, de luie kok en bemoeizuchtige schoonma. Had ik Dean klap een in je handjes geleerd, zegt ze na een dag oppassen "goed he? Heb ik hem aangeleerd" grrrrrrrr Ikdus, wat knap zeg, stapjes los! Leuk! Welke prikjez hebben jullie nu gehad? Dean krojgt zn eerst volgende pas half september..
Miffy: vervelend dat je flauw viel. GElukkig waren ze lief voor je! Proud: je bent niet de enige die een luie kok is.. zucht, heb echt nergens zin in! Kook voor de kids wel maar voor onszelf doe ik erg makkelijk Bailey: oh leuk zo'n sm die met de eer gaat strijken!! Pff... Ego: gisteren weer met zoonlief naar wkz geweest. Maandagochtend en woensdagochtend kunnen we weer terug voor onderzoeken. Zucht.. Ow enne.. vakantie: volgende week zaterdag gaan we, heerlijk!
Bailey, dit was de bmr en menC Cocko, nog meer onderzoeken??? weten ze het nu nog steeds niet ?? Wat vind je zoontje van al die onderzoeken??
Poeh cocko weet onderzoeken. . Hopelijk eindelijk een keer duidelijkheid! En yesss lekker vakantie! !
Gisteren weer 5 buisjes bloed afgenomen + een of ander vreemd spuitje vol met bloed. Nog nooit gezien zoiets.. Het was gisteren drama met prikken. AMC kon tumor niet overtuigend uitsluiten. Dus ben ik op m'n strepen gaan staan. AMC zou 100% uitsluiten en dat kon dus niet ondanks dat de urine nu 12 uur opgespaard was. Maandag krijgt hij een onderzoek door een echte oogarts ivm die +7 en ineens achteruitgang van dat ene oog. Wil ze weten of er soms iets achter z'n oog zit ofzo Woensdag echografie van buik, lever en milt. Woensdagavond belt ze dan. Ze gaat AMC weer bellen ivm een of ander onderzoek of dat wel of niet noodzakelijk is.
Krijg er wel een rotgevoel van inderdaad. Ook zij zei gisteren weer dat ze ervan overtuigd is dat hij IETS heeft, maar wat is de grote vraag. Ze gaat dus weer verder met onderzoeken en als er allemaal niets uit komt dan houdt het op. Dan moeten we maar kijken hoe het met hem gaat
Zon nare situatie! Het lijkt me echt je van binnen opvreten. Hoop gewoon dat ersnel iets uitkomt waar eenvoudig iets aan te doen is!