@Cocko: jeetje het blijft maar doorgaan. Als ik iemand een lekker relax vakantie wens is het jullie wel! @Bailey: Het is dat mijn vriend enig kind is anders zou ik zweren dat we schoonzussen zijn @Ikdus: Hmm volgens mij lees ik maar de helft of heb ik een hele pagina gemist Loopt R. los? Wauw wat knap. Ego: helemaal de mijlpaal vergeten te vertellen. Sinds gisteren heeft Hailey de smaak te pakken met aan de handjes lopen. Mijn rug doet zeer!!! En ik zag haar net gewoon probleemloos overpakken van tafel naar bank. Volgens mij mis ik hier thuis ook wat
Jeetje cocko wat een gedoe zeg pffff Wel fijn dat ze het zo goed onderzoeken. Je wenst t niemand toe maar hopelijk vinden ze iets kleins en simpels. Iets wat zoo te verhelpen is.
Proud: gaaf zeg, dat ze dat al doet! Gaat hard dan ineens he. Geniet van je kleine meid he! Ze is zo groot Alleen die zere rug is niet grappig natuurlijk.
Pf zoonlief heeft vannacht koorts gekregen, rolde van de pijn door de gang. Heeft buikpijn en vanochtend wilde hij lopen en liep ie helemaal krom van de rugpijn Koorts is ook niet weggegaan. Alles gloeit ook aan hem, benen, armen, hoofd.. terwijl als wij boven de dekens liggen je toch op een gegeven moment wel koud wordt.. straks naar huisarts
pfff cocko wat sneu. als je nu de volgende keer naar de ehbo rijdt zullen ze dan niet meteen alle onderzoeken starten?
He bah cocko wat sneu!! Sterkte, hopelijk heeft de ha iets om de pijn te verlichten. Proud, wat knap vam Hailey!
ml zei: gelijk ziekenhuis bellen.. maar goed, ik had zoiets van: straks is het een griepje, dan ga ik het niet helemaal naar het wkz daarvoor. Dus daarom toch eerst naar ha straks. hoop dat het niks geks is.
Inderdaad Miffy.. echt zielig. Urine wordt nu onderzocht, ze belt als het goed is voor half 1 vanmiddag... dus dat wordt opschieten voor haar..
inderdaad en volgens mij is die ka op vrijdag vrij.. dus ben bang dat we gewoon moeten afwachten hoe het gaat.. hij ligt weer op de bank te slapen, z'n hoofd 'trilt' gewoon, zo hard gaat z'n hart tekeer. Hele snelle ademhaling ook.
Cocko als je het niet vertrouwd gewoon naar het ziekenhuis. Het is toch niet normaal dat ze jullie zo door laten modderen! Dat ze niet meteen kunnen vinden waar het aan ligt, maar hoe lang zijn jullie al bezig?
Cocko, ik vind het niet goed klinken, zijn hoofdje hoort niet te trillen!! ik vind niet dat je dit moet laten wachten tot na het weekend, hoop dat je al iets gehoord hebt
Pfff cocko. Volgens mij moet jouw zoontje gewoon ter obsevatie in het ziekenhuis liggen hoor !!! Zodat alles snel ondrrzocht kan worden.
Ze heeft eind middag gebeld, we konden het gewoon afwachten. Moesten een zetpil geven zodat hij zou gaan drinken. Hij heeft iets gegeten gelukkig. Ligt nu in bed en hoop dat het zo blijft gaan. Als hij meer pijn gaat krijgen of hij wordt zieker, dan kunnen we rechtstreeks wkz bellen. Dat scheelt wel voor je gevoel.