mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    kan me voorstellen dat dat wat scheelt, vind het zo zielig voor hem en zo naar voor jou. Bah bah, sterkte!!!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hmm spannend cocko!!
    hopelijk knapt die gewoon op en word hij niet zieker!

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vond het vanmiddag ook wel eng hoor, hij lag echt te trillen door z'n hartslag. Je merkte gewoon dat z'n hart gigantisch hard moest pompen. Pff. Maar goed, tot nu toe slaapt hij dus laten we maar heel erg hopen dat hij een goede nacht heeft en morgen weer een topmanneke is! ;)

4. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Cocko hoe is de nacht gegaan?

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ben ook benieuwd hoe het gaat met je zoontje cocko,

is het noodweer bij jullie al geweest?? hier regent het nog wat
    maar oooh de lucht was zooo mooi toen het om ging slaan!!!
    paar flinke klappen gehad
    gelukkig sliep ninthe er lekker doorheen

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vannacht was weer drama. :( Vanmorgen weer een zetpil gegeven waarna hij na een uurtje opknapte. We zijn zelfs weg geweest vanmiddag. Maar hij was in de auto in slaap gevallen op de terugweg, en ineens was het weer krijsen en had ie weer zo'n rugpijn. Ook thuis bleef hij maar huilen.. Manlief heeft 'm in slaap weten te krijgen. Heb gevraagd of hij goed kon aanwijzen waar het nou zeer deed, en hij wijst richting longen/borstkas achter aan. Heel apart.. We houden 'm in de gaten.

Noodweer vanmorgen gehad, mega! Helemaal zwart en paar flinke klappen. Daarna werd het prachtig weer! :D

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Brrr cocko dat klinkt niet best. Wat naar zeg! Hoop dat vannacht betet gaat! Je hebt er niks aan, maar leef erg met jullie mee!

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dank Bailey. Gisteravond ging het niet zo, vannacht heeft hij gelukkig goed geslapen! Heeft ook wat pap gegeten vanmorgen dus misschien knapt hij weer op.

Hebben jullie vannacht ook zulk hevig onweer gehad?

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: Gelukkig heeft ie vannacht goed geslapen. Hopelijk knapt ie op, want jullie gaan bijna op vakantie en dan zit je ook niet lekker met een ziek kind.

Ego: afgelopen vrijdag gaan zwemmen met vriendin en baby. Erg leuk alleen klimt Hailey nu het peuterbadje uit;) Zijn we in het peuterbadje gaan zitten dat is net te hoog haha. Maar toen klom ze heel de tijd bij de glijbaan tegen de glijkant omhoog;). We kunnen het dus niet echt zwemmen noemen haha. Gisteren weer de kermis geweest. Nu met mijn oma erbij. Nu wat meer gedraaid in de draaimolen en treintje. Best krap zo'n kinderattractie:D En nu heb ik eigenlijk erg zin om te gaan shoppen, dus zo even kijken waar het koopzondag is:)
    Oh en over het weer. Het moest hier vannacht erg tekeer zijn gegaan hoorde ik van mijn vriend. Ik heb heerlijk geslapen:D

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko wat een gedoe zeg. Hoop dat het wat beter gaat en blijft gaan. Vooral voor vakantie straks pfff :(

Proud, wat is H een boef zeg haha. Hoe komt ze bij de glijbaan en kant dan ? Lopend of kruipt ze dan ?
    Is ze nu niet zo verwend op de kermis :p ? Nog wezen shoppen, vast wel.

Hier eindelijk een los lopende dame. Gister dan. Vandaag niet zo. Ze probeert haar bed uit te klimmen. Gelukkig kan hij nog 1 stand lager.

11. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Wat knap van R.! Ze denkt nu ik doe maar rustig aan, want straks moet mama constant achter me aan lopen:D. Hier is het meestal als ze iets nieuws doet een dag of een paar dagen rustig en dan stopt ze er niet meer mee;)

Hailey kruipt naar de kant of glijbaan. En als het water te hoog is om te kruipen schuift ze gewoon op haar kont:p Ze liep wel goed aan de handen naar de trap van de glijbaan en dan zo de trap op:D
    En yep nog even gaan winkelen:D

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even snel: morgenmiddag krijgt zoon een MRI van z'n hoofd. Vanmorgen bij oogarts geweest en hij kon niet goed bepalen of er wel of niet iets zou zitten. hij zag wel een onscherp oogzenuw en dat kan of door z'n sterkte (+7) komen maar ook door een hersentumor.
    Het is nu heel spannend.

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ooow cocko wat eng!!! Wat erg om in die spanning te moeten zitten. Heel veel sterkte vandaag en morgen en ik denk aan jullie en hoop zo op een goede afloop.

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dank Bailey. Het is inderdaad erg eng, hij heeft het weekend telkens koortsaanvallen gehad enzo. De kinderarts was nu ook wel geschrokken hoor, vandaar dat we morgen MRI moeten maken. MRI gaat zonder narcose gebeuren omdat hij over het algemeen heel stil kan zitten/liggen. Met narcose kan ook wel maar dan is de wachttijd langer en er zijn risico's verbonden aan zo'n narcose. Dus we gaan dit maar proberen op advies.

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Verstandig, zo snel mogelijk dan ben je er ook van af. Wat een dappere knul (en mama) zeg!

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Och cocko, fijn dat ze nu extra dingen gaan onderzoeken. Veel succes morgen :(
    Dapper gezin ook he !

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bedankt, aan 1 kant is het inderdaad fijn dat ze verder gaan onderzoeken. Aan de andere kant zijn we erg geschrokken omdat ik vanmorgen met zoon in z'huis was en ze 's middags al belde dat we morgen MRI hebben. Dan krijg je wel een knauw eerlijk gezegd. Maar het moet gebeuren dus we gaan door!! Beter vroeg dit te weten dan te laat...:(
    Hij gaat ook medicijnen krijgen voor z'n HB, die blijft gewoon zakken en zit nu echt ver onder het minimum voor kinderen. Ook zoiets waarvan je je afvraagt hoe dat nou kan. Er zijn zoveel vragen, zoveel onzekerheden dat je af en toe echt dol wordt.
    Maar vanmiddag zijn we heerlijk met de kids en loge weggeweest naar een speeltuin. Heerlijk.
    Eind deze week met vakantie, dan gaat de loge mee die hier vorige week was. Dus laten we hopen dat die vakantie wel door kan gaan.

18. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry lees even een poosje vooral mee en post niet zoveel ivm verbouwing enz. Maar Cocko, wil je even heel veel sterkte wensen! Je hebt er misschien niks aan maar ik denk aan je. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid wat er ,met jullie lieve, dappere mannetje is!

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dank je wel Bandietje, lief dat je een berichtje plaatst.
    Hoe gaat het met de verbouwing? Wil het allemaal lukken, vooral in de warmte??

20. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wil zeker lukken. De keuken zit er nu bijna in op de boven kastjes vaatwasser en oven na. Eind deze week zal hij klaar zijn. Dan nog de vloer en dan kunnen we weer lekker wonen zonder kamperen in eigen huis!

Deel Deze Pagina