mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ons humpiedumpie is helemaal goedgekeurd. Was nog even sprake van een te laag liggende placenta, maar dat was gelukkig net niet het geval. Hij lag wel in een akelige positie, heel diep in mijn bekken in stuit. Dus dat was lekker. Stond met 25 minuten alweer buiten. Toch een hele opluchting. Op naar de bevalling zou ik zeggen.
    Verder helemaal lekker weggeweest. Alles gehaald van marktplaats wat op het lijstje stond, dus we zijn al een heel eind voor humpiedumpie.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hij?? betekent dat dat jullie een jongetje krijgen??

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Goed nieuws saar!!! Fijn zeg :) maar dat i stuit liggen kan nog veranderen toch?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hihi nee we weten het geslacht niet, maar ik zeg meestal hij. Het klinkt zo sneu. Ja die stuit veranderd volgens mij elke keer wel. Heeft ruimte zat.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooh ik denk misschien wisten jullie het al hihihi
    wij willen het dit keer ook niet weten :D
    hoop dat ik mijn nieuwschierigheid onder bedwang kan houden hihi

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: helemaal overheen gelezen, sorry. Gecondoleerd met je tante.

@Saar: leuke foto's van je knappe meid. Fijn dat de 20 weken echo goed is. Het aftellen kan gaan beginnen;) Lijkt me ook leuk om een meidenkamer te maken. Hailey heeft die al wel, maar als ze straks naar een peuterbedje gaat wil ik denk toch wat veranderen. Mijn vriend snapt dat gedoe niet hij vindt de kamer nog prima;)

@Miffy: hoe gaat het nu met je misselijkheid?

@Bailey: hoe gaat het met jou? Wanneer was nu ook al weer de echo?

@Ikdus: even zwaaien kan me zo even niet voor de geest halen wat ik heb gelezen.

Ego: pfff hier nog een weekje werken, nou ja in mijn geval dus nog 2 1/2 dag en dan heb ik vakantie. Ben er echt aan toe. Heel raar weekend dit, afgelopen vrijdag verjaardag, gisteren gedeelte huis oma leeg ruimen, 's avonds uit eten en vandaag weer een verjaardag. Net was mijn vriend eindelijk begonnen om beveiliging op de keukenkastjes te zetten. De eerste ging goed de tweede niet. Nou hij ging toch tekeer. Heb hem naar boven gestuurd om onder de douche af te koelen. Was het zo beu, kan het er nu niet bij hebben pfff. Volgens mij kunnen we ook gaan sparen voor nieuwe meubels als Hailey wat groter is, want sinds ze de loopkar heeft ontdekt rent ze ermee door het huis en tegen de meubels;) Ik heb wel een raar kind. Als ze in de box moet zit ze te huilen, vanochtend probeerde ze IN de box te klimmen;)

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hihi proud wat een raar kind heb jij ;) Lekker bijna vakantie! Hier zit 'ie er helaas weer op.

Hoe is het met de rest?

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: Spannend dat je het ook niet wilt weten. Tsja het is maar 40 weken he;)

Proud: Wanneer wil je Hailey in een peuterbedje hebben dan? Hmmm wieltjes onder het karretje vandaan;) Wel jammer van de meubels.

Bailey: nog 2 nachtjes slapen! Lukt het werken een beetje?

Gaan jullie kindjes allemaal nog in de box? Hier nog 2 keer daags, heerlijk! Hier gaat het wel goed. Wel alles in een rustig tempo (veel harde buiken). 's Middags lekker even zitten. Manlief is weer lekker aan het werk dus het ritme komt weer terug.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko weet niet meer of ik het al had gezegd maar gecondoleerd en sterkte :(

Saar drukke dagen gehad en gelukkig alles goed met de kleine.
    Leuk hoor een meisjes kamer!
    Box gaat ze bijna elke dag nog even in hoor. Soms speelt ze heel lang heel zoet soms heeft ze na 10 min genoeg.

Bailey, deze week echo he ? Succes alvast duimen draaien

Miffy knap dat jullie het ook niet willen weten!

Proud wat een gekkerd die H haha de box in willen klimmen(hier doet ze ook zoiets maar dan wilt ze haar pop hebben vaak). Wij gaan deze week een peuterbed bestellen :D. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Hier heeft mevrouw het tekenen ontdekt, vindt ze geweldig. Ze houdt de pen goed vast en krast als een gek, heerlijk!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, ja nog 1 dagje en dan echo. Vind het wel spannend zeg! MAar ben ook een beetje zenuwachtig omdat ik vandaag mn nieuwe klassen ga ontmoeten. Dean gaat eigenlijk alleen in de box als hij er zelf naar toe kruipt, maar dat is bijna nooit. We laten m wel staan want ik vind het toch wel handig om bij de hand te hebben. Hoe is het nu met je harde buiken? Rustig aan doen hoor!

Miffy, wisten jullie het vorige keer wel? Ik zou mn nieuwschierigheid niet kunnen bedwingen denk ik haha.

Proud, bijna vakantie!

Ikdus, oow leuk zeg tekenen! Een kleine Picasso dus! Heb je van die speciale dikke pennen, of gewoon normaal tekenspul?

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: klinkt goed. Ik moet ook weer eens met Hanna kleuren. in de vakantie vond ze het wel leuk. Ik heb van die dikke potloden.

Bailey: Ja nog 1 nachtje, maar wel lekker die spannende afleiding van je werk. Ik vind het wel ideaal dat we gewoon nog vaste tijden hebben. Zo kan ik 's morgens gelijk mijn werk doen. Maar ja ieder kind is anders he?!

Hier gaat het goed. Ik laat Hanna 's middags iets langer liggen en dan kan ik echt 2 uur zitten. Maar het is op en af. Ik krijg al een harde buik als ik 2 trappen achter elkaar op loop. Ik ken het echt niet van Hanna, maar goed dat zal wel zijn omdat het de 2e is en je de hele dag achter een dreumes aan rent.

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja echt rustig aan doen is er niet meer bij nu!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee dat zal wel deels het probleem zijn en het is natuurlijk ook gewoon mijn 2e zwangerschap dan is je lichaam weer anders.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar balen van je vele harde buiken zeg pfoee. Nouja zolang het niet erger wordt moet je het er maar mee doen he. Zucht.
    Ooh dus H vindt kleuren ook leuk. Zoo leuk om te zien haha.

Bailey, box kan je inderdaad beter laten staan ja over paar maanden toch weer nodig ;)
    En spannend zeg nieuwe klassen, leuk!
    Hier heeft ze wascokrijtjes. Maar mevrouw is ook van het gooien. Dus tekent ze veelal met de pen. En we hebben bij kruidvat zo een sketchboard ofzo gekocht.

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Kloppend hartje gezien! ! 11 april uitgerekend. Zo leuk!

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    wat leuk! gefeliciteerd Bailey

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Gefeliciteerd bailey!!

Hier net opgenomen in het zkhs vanwege uitdrogen dus krijg zo een infuusje
    Hopelijk ga ik me daar beter van voelen

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oooow miffy wat naar! Heel veel sterkte en Beterschap! !!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Even snel:
    Bailey: Gefeliciteerd. Opluchting! geniet van je vermoeidheid

Miffy: sterkte bah. Hopelijk knap je snel op.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bailey wat goed, gefeliciteerd!!

Miffy, shit zeg. Beterschap hopelijk knap je snel op

Deel Deze Pagina