Oh Cocko ze heeft nu al een ondeugende lach. Dat wordt nog wat! haha het scheetje. Ach en ruzie komt overal voor en mannen zijn gewoon moeilijk te begrijpen. Kan ook niet tegen dat zwijgen mijn vriend wordt ook altijd stil pfff. Maar ja je houdt er toch van
Cocko: Wat een schatje! En wat een lekker rond toetje! Je kunt zien dat ze het goed heeft bij je! Die ruzies die herken ik op die manier. Ik wil dingen gelijk uitpraten maar manlief moet eerst alles op een rijtje zetten en zegt dan ook niets en daar wordt ik dan alleen maar bozer van. Gelukkig gebeurt het hier niet al te vaak meer hij leert al bij! Proud: Mijn zus zonder kids zegt ook dat als iedereen bij mijn ouders is er niks aan is, want dan draait het alleen maar om de kleinkids. Erg hoor.. Ben jij de eerste met kinderen of... Mijn zus had er al 2 en bij schoonzus ook dus in beide families de 3e. Ik snapte wel dat Hanna mee moest hoor, maar ik denk zal ze eens even stangen. Nu scheelt het ook dat mijn moeder de eerste 7 weken elke week kwam om te helpen dus ja dan zag ze haar ook. Dus die mist haar echt en ze zegt ook ze veranderen zo hard... Maar van mij moest ze op vakantie anders ging ik haha en dat wilde ze niet.
Ja Proud, tuurlijk houdt je van je man, maar pff, hij denkt gewoon nu dat alles is opgelost. Hij rent voor me nu, alles pakken en klaarzetten enzo.. Hij heeft goed in de gaten dat ik echt boos ben. Heb ook heel hard door de keuken gegild gisteren en ben toen boos naar buiten gelopen Hij moet maar weten dat het echt niet altijd even leuk is hier. Haha Saar, het was dus jij of je moeder op vakantie.. maar snap wel dat ze hanna miste dan idd!! Leuk toch, doet je toch goed als je ouders weg zijn van je kind! Krijg zo een vriendinnetje op kraambezoek, en het leuke is dat ze haar kleintje komt showen!! Zij is paar weekjes terug bevallen, met 36 weekjes en kindje ws 2300 gram. Wij hebben samen van de eerste op dezelfde kamer in het ziekenhuis gelegen en hebben sindsdien nog altijd super contact. Grappig dat we nu weer tegelijk zwanger waren. Ben zo benieuwd naar haar kindje! Ow enne..wij gaan volgende week een midweekje met vakantie! Vrienden belden of we zin hadden om mee te gaan. Hij had vakantie gewonnen voor 6-8 pers. Dus dat is wel leuk al zie ik er wel tegenop hoor.. Heb eerst maar een bikini gekocht want in m'n oude puilde alles aan alle kanten eruit
Heel herkenbaar cocko. Poeslief zijn ze dan.. Geniet er ook maar een klein beetje van want voor je het weet is het weer over. Eerst hem even alle klusjes laten doen en dan goedmaken Wat leuk en dat kleine is wel heel herkenbaar voor je of niet? Bijzonder als je zo een leuke vriendin overhoud! Geniet ervan in het zonnetje. Ben je al wel gewend aan het feit dat Charlotte zo groot is ivm je andere 2 kids? Oh lekker joh vakantie. Is even wat geregel maar dan ben je wel even in een andere omgeving! Hopelijk ishet een beetje droog weer dan zijn de kinderen ook lekker buiten! En dan die mannen maar achter ze aan laten vangen en de dames met de voetjes op de stoel
Saar: ja ik ben de eerste. Mijn vriend is enig kind en ik heb nog een broer. Mijn moeder stond al jaren op een kleinkind te kijken (ik verdenk haar ervan al zolang dat wij geboren zijn haha) Cocko: Gezellig dat je vriendin langskomt en leuk dat zo die vriendschap is ontstaan. Oh en ik ben een beetje een secreet. Als mijn vriend aan het slijmen is en mijn woede is gezakt dan speel ik nog even dat ik pissed ben. Laat ik me even lekker aanleunen dat ie vanalles voor me doet. Slecht he?
Haha wie weet. Maar wel heel leuk een eerste kleinkind is volgens mij voor ouders de grootste verandering.
Ah wat een mooie kindjes allemaal!!! Leuk om ze te zien! Cocko: Inmiddels de ruzie al bij gelegd? Haha af en toe ook wel even lekker om ruzie te maken toch? Word het soms alleen maar beter van! (en het goedmaken kan soms ook fijn zijn! ) Wat leuk dat je zo een vriendin hebt overgehouden aan je bevalling! En bijzonder dat je 2 keer tegelijk zwanger bent! Leuk om haar kleintje te gaan zien dan idd! Ik was ook tegelijk zwanger met een vriendin, dat is echt leuk! En wat lekker een midweekje weg! Zal wel even een onderneming zijn, maar lekker weg met z'n allen is ook wel even fijn toch! En idd lekker de mannen laten lopen! Saar: wat leuk, lekker uit eten met je ouders! Logisch dat ze Hanna hebben gemist! En idd wat een bos haar heeft Hanna zeg! Tessa had ook aardig wat haar, maar dat is uitgevallen. Ik vind steeds allemaal kleine haartjes in haar bedje. Gelukkig zit er al nieuw haar onder! Dat boek oei ik groei heb ik ook. En idd het klopt echt! Erg leuk om te lezen dat elk huildagje weer een functie heft en wat ze dan allemaal ontwikkelen en hoe je ze kan helpen en uitdagen! Echt een aanrader! Ab: wat fijn dat Lars zo goed groeit! En wat een heerlijk lachje! Hopelijk kun je slagen met het shoppen! Het is mooi weer om tussendoor een terrasje te pakken! De kinderboerderij was erg leuk! Tessa was superlief. Heeft eerst een poosje geslapen in de wagen en daarna met grote ogen rond gekeken. Haar flesje heeft ze maar half gedronken want ze was veel te veel afgeleid! Hihi. Wat ik volgende week ga doen weet ik nog niet. Misschien ga ik met mijn Eigen auto want dan kan ik naar huis gaan wanneer het teveel word. hierbij ook nog een foto van tessa.
oh Bandietje, wat is Tessa een scheetje haha geweldig hoor! wij gaan nu even zwemmen, lekker hoor. Hoop alleen dat het niet te winderig is voor de kids..
ah wat een lieverd is het die tessa. Dat uit eten heb ik wel zin in maar ben wel heel benieuwd hoe hanna het doet. We gaan om 7 uur (geen chic restaurant hoor) maar dat zijn net de moeilijkste uren nouja oma is er ook nog! en anders gaat ze maar lekker de hele tijd aan de borst! Leuk de kinderboerderij. In emmen heb je ook een kleine kinderboerderij in de dierentuin zo leuk! Nou zwemse cocko. Is het mooi weer voor!
Ahw Tessa is ook al zo'n knapperd! En charlotte heeft zo'n guitig koppie, echt een lieverd! Cocko, hoe was het bezoek? Super leuk dat jullie steeds samen zwanger zijn! Fijn dat de ruzie weer voorbij is. Mijn vriend en ik zijn allebei geen praters, we hebben wel eens ruzie gehad waardoor we twee hele dagen geen woord gewisseld hebben haha. Gezelligheid! En hoe was zwemmen? Wat doet je dan met Charlotte? Om haar tegen de zon en warmte te beschermen bedoel ik... en neem je haar ook in het water? Leuk dat je toch nog op vakantie gaat! Saar, veel plezier met uit eten! Hopelijk gaat alles makkelijk en goed met Hanna, maar inderdaad oma is er ook altijd nog. Dat is wel een fijne hulp natuurlijk! Wij zijn de eerste met een kindje, voor zowel mijn ouders als mijn vriend zn moeder. Dus Dean wordt super verwend door zn oma's en opa! Bandietje, slim om met eigen auto te gaan. Geeft toch een rustiger gevoel als je zelf weg kan. maar mooi dat de kinderboerderij zo'n succes was! Geeft ook vertrouwen in een volgend uitje toch?! Ab, hoe was shoppen? Lekker nog van het weer genoten? Proud, ach een drankje nu en dan kan geen kwaad toch? En zo'n secreet vind ik je niet hoor! Toch heerlijk om even goed verzorgt te worden Hier een recente foto van Dean!
Saar: hoe was het eten? En hoe ging het met Hanna? Bailey: wat een droppie is Dino!! Geweldig zeg, en wat een grote kijkers heeft hij! Mooi hoor. W.b.t. zwemmen: charlotte leggen we in de wagenbak en ik neem een grote witte badcape mee die ik over de kap heen leg. En dan de wagen in de schaduw zetten met de kap naar de zon toe. Gaat heel goed! En als ze wil drinken (en dat wil ze om de twee uur de laatste paar dagen ) dan voed ik haar met een hydrofiel doek over d'r hoofdje dus krijgt ze het niet al te warm. Gaat prima.
Bailey: Ah wat een schatje en inderdaad wat bandietje zegt een wijs koppie! En die haartjes heel erg lief! Cocko: Mooi dat het lekker was. Ook voor de andere kids natuurlijk wel even welkom een beetje afkoelen! Het uit eten tsja... Nee het was wel gezellig, maar Hanna had teveel prikkels gehad en er zat een poepbroek dwars (bleek toen we thuis kwamen). Maar gelukkig heeft ze zo'n bos haar want niemand keek boos toen ze huilde ze zeiden alleen aaah kijk nou wat een bos haar Heb wel lekker gegeten maar niet echt voor herhaling vatbaar met Hanna. Ik heb haar nu voor het eerst in haar grote bed liggen en ze slaapt. Wil overdag nu toch meer haar slaapjes in bed doen ipv de kinderwagen en oefen maar gelijk met het echte bed. De wieg wordt denk ik al zo te klein
Saar wat jammer dat het toch nog wat teveel was voor Hanna bij het etentje. Soms is het nog zo moeilijk inschatten wat ze aankunnen he. En de ene keer kunnen ze meer prikkels aan als de andere keer. Wel grappig dat door haar bos haar mensen het huilen niet erg vinden!! Past Hanna al bijna niet meer in haar wieg! Jeetje! Wat een grote meid word ze dan toch al! Slaapt ze nu overdag veel in de wagen? Tessa slaapt vanaf het begin slaapt in haar ledikantje. We hebben geen wieg. Ook overdag ligt ze zo veel mogelijk in haar bedje. Nadeel is wel dat ze heel moeilijk in de wagen slaapt. Bij andere mensen moeten we denk ik snel al het camping bedje mee gaan nemen. Ach komt ook wel weer goed! Oh Tessa slaapt al 2 nachten van de fles van 22 uur tot aan 7 uur!! Heerlijk!! We doen haar na de fles van ongeveer 19 uur in de hangt in de box en maken haar na 22 uur wakker voor een fles. Dan slaapt ze daarna de hele nacht door ! Hopelijk houd ze dit vol! Maken jullie kindjes ook weer zo'n sprongen door? Tessa lijkt ineens weer veel meer bewust te zien. Ook gebruikt xe haar na handjes weer beter en maakt weer meer geluidjes. Ze kletst al zo gezellig! Ook moet ze soms heel hard huilen als ik haar in bed leg maar voor ik beneden ben is ze al weer stil! Alsof ze het toch al snapt?! Zo leuk om te zien weer allemaal! Genieten jullie hier ook zo van? Cocko hoe is het nu met Charlotte? Gaat het nog steeds zijn goed? Ab hoe gaat het met de voeding van Lars? En hoe is het met Dean? En proud mama nog steeds zo aan het genieten van het mooie weer met je meisje? Fijne dag allemaal! Ik ga zo even lekker op visite bij mijn werk. Even met mijn kindjes daar knuffelen!
Nou heerlijk die nachtrust toch? Of moet je wennen? Hier herken ik veel van wat jij ook bij Tessa ziet. Hanna begint ook echt hard en zacht geluid te maken en schrikt soms van zichzelf. En ze staart echt naar haar voeten. Haar duim heeft ze nu helemaal goed gevonden ze verliest hem niet meer zeg maar. Wij hebben zo'n mandje en die is niet echt onwijs groot. Maar moet zeggen we hebben haar gisteren om half 8 's avonds ook in haar bed gelegd en heb haar om half 10 wakker gemaakt voor haar badje. Dus misschien krijgt ze beneden in haar kinderwagen wel te veel prikkels waardoor ze steeds zo wakker is. of het is de nieuwigheid dat kan ook nog. Verder begint ze nu haar hoofd echt lang hoog te houden wauw en ze probeert om te rollen wat haar lukt als ze 1 vinger van me vastheeft. ooooh wat gaat dat hard. Vanmorgen voor het eerst in tijden weer naar het bos geweest Hanna in de draagzak heerlijk. Geniet van de kindjes op je werk. Je eigen meisje blijft vast de mooiste
Bandietje, wow van 22 tot 07! Ik ga jou manier ook meteen proberen leuk zeg al die ontwikkelingen, trots dat je er op kan zijn he?! Zo mooi om te zoen. Saar, jammer dat het eten nog nier zo'n succes was, gelukkig heb je zo'n prachtige dochter die nu al al haar.charmes in de strijd gooit hihi. Met dean gaat het super, al drinkt hij nog steeds te weinig (hij moet nu +/- 735 maar drinkt maar 600) hij groeit wel goed en ontwikkelt zich razendsnel. Nu nog het doorslapen verbeteren en ik bem helemaal blij. Het is zo'n leuk en rustig ventje!
Ah lekker dat Dean zo'n lekker ventje is. Moet hij persé die hoeveelheid drinken dan van wie? Als hij tevreden is en goed groeit kan dat toch altijd nog? Dames, ik heb een club aangemaakt. Klets liever minder openbaar verder. Ik zal jullie uitnodigen. Club kun je vinden bovenin naast home, forum --> clubs. Heb het dezelfde naam gegeven als hier. Ik weet niet of het werkt, maar dan zijn we in ieder geval niet via google te vinden...
Ja klopt, hij groeit goed dus opzich niet erg. Maar de regel is geloof ik ten minste 150 ml per kilo lichaamsgewicht. Nou dat redt hij dus echt niet! Ik ga eens kijken bij de club
Zo wat een stilte, iedereen nog lekker aan het nagenieten van het weekend? Nog leuke dingen gedaan? Hier gaat het super. Lars slaapt iedere nacht een uur of 6 à 7, dus dat heet doorslapen toch? Hij komt uit zichzelf rond een uur of 10 11 's avonds ook al heeft hij kort daarvoor gegeten. Heerlijk hoor. Hij groeit wel uit zijn kleren, maat 50/56 wordt te klein. Vrienden van ons hadden trouwens nog een verhaal, ze hebben een kleintje van 14 weken. Die vanaf de geboorte veel huilde, echt wel een huilbaby. Dus ze zijn naar de huisarts gegaan, maar werden weggestuurd, want: "het is de eerste zeker"...... Dat slaat natuurlijk nergens op. Dus zijn ze uiteindelijk naar een manueel therapeut gegaan en die zag meteen dat zijn schedel niet goed zat. Bij de geboorte schuift die aan de zijkant ook in en dat was niet teruggeschoven daarna, waardoor hij al die tijd hoofdpijn bleek te hebben. De therapeut heeft het weer op z'n plaats gemasseerd en hij huilt niet meer. Ze hadden vooraf het idee dat hij zijn linkerhelft minder vaak gebruikte en dat bleek dus daardoor te komen. Ik vind het zo sneu dat een huisarts je aan je lot over laat. Dus voor het geval iemand dit herkent, misschien hebben jullie iets aan deze info.
Heerlijk ab dat het zo goed gaat met Lars. Lekker dat hij zo hard groeit ook wel jammer van al die kleine kleertjes trouwens. Zie hier waar wij zijn Dames, ik heb een club aangemaakt. Klets liever minder openbaar verder. Ik zal jullie uitnodigen. Club kun je vinden bovenin naast home, forum --> clubs. Heb het dezelfde naam gegeven als hier. Ik weet niet of het werkt, maar dan zijn we in ieder geval niet via google te vinden...