Miffy, wat fijn dat het wat beter gaat! En zwemmen is leuk! Saar hoe is het nu met Hanna? Sneu dat ze zon last van de prik heeft. En wat naar dat je zoveel harde buiken hebt! Gaat het vandaag wat beter? Tessa had idd een wit jurkje aan en witte legging. Zo mooi! Qua werk is idd moeilijk. Na 5 jaar kan ik me voorstellen dat je de spanning wat los kan laten. Ik denk nog even verder... Mijn lief gaat vannacht op motor vakantie voor een week. Dus een week meidenhuis hier! Gelukkig moet ik wel gewoon werken. Dan gaat de week ook wat sneller voorbij!
Even zwaaien. We zijn vandaag teruggekomen van een weekje veluwe. Nog even bezig met was weg te werken en dan zal ik later even uitgebreid reageren (en proberen wat bij te lezen).
Bandietje: Wat leuk dat Tessa zo in het wit mocht. Bijzonder hoor! Minder dat je lief een week weggaat, het lijkt mij helemaal niks. Manlief gaat hier in oktober 2 nachtjes weg en ik zie er nu al tegenop. Proud: * zwaait terug* lekker gehad? Hier nog steeds elke keer als ik iets doe harde buiken. Gelukkig in rust niet echt. De 16e maar eens aan de vk vragen hoe dat precies zit.
Bandietje wat leuk dat T bruidsmeisje mocht wezen heb je foto's die wij mogen zien ? Wat saai maar denk opzich ook heerlijk dat je man een week weg gaat! Proud, lekker weekje gaat? Saar hoe is het met H ? Vervelend dat je zoveel harde buiken hebt al. Ik had het ook met R vanaf 16/18 week echt irritant zeg! Gelukkig zegt het niks over vroeggeboorte maar wel over dat je rustig aan moet doen. Maarja wat wil je met een dreumes ? Misschien H 1x pw naar oma brengen ? Owja peuterbed gaat opzich prima, maar ze is gewoon pas moe tegen 22u. En dan leg ik er wel 8u in bed maar ze kan er natuurlijk uit en haar deur doen we niet dicht. Ook in dr ledikant blijft ze gewoon wakker en spelen. Erg vervelend.
Zwaai xwaai Proud! Hoop dat je het leuk gehad hebt? Saar, vervelend die harde buiken! Benieuwd wat de vk zegt. ,een echt avondmensje dus! Wel vermoeiend zeg..
Ikdus: Poeh ik ben wel heel blij met mijn meisje die om half 7 graag gaat slapen. Heeft je dochter niet zoveel slaap nodig? Nou 1 keer per week naar oma vind ik nog wat rigoureus eigenlijk. Hoop dat het nu aan het einde niet nodig is, maar als ik bij Hanna al een dreumes had gehad dan had ik de laatste 6 weken van de zwangerschap heel veel hulp nodig gehad. Ik ga gewoon 's middags even helemaal plat voor een uur of 2. Bailey: Ja stil hier. Hoe is het met jou? Begin je minder misselijk te worden? Alweer bijna naar de vk? Miffy: Hoe is het met jou? Bandietje: Lekker rustig of is het te stil? Ego: Hanna is weer ziek pfff. Ze snottert en hoest dat het wel een wedstrijdje lijkt. Ook wat koorts erbij. Zou vandaag op kraambezoek maar daar pas ik maar even voor. Morgen weer niet zwemmen, balen! Wat betreft die harde buiken, in rust heb ik er minder dus dat is wel goed dan. Maar vandaag 24 weken, wat een heerlijke mijlpaal is dat toch.
Haaay, hier ontzettend druk met school en stage, krijgen opeens mega veel huiswerk dus dat houd me wel bezig het gaat wel goed, spuug nog steeds maar val inmiddels niet meer af dus dat is wel fijn!! verder nog wel moe dus moet alles wel goed plannen anders ben ik nog vermoeider en dus beroerder
Nou meiden ik heb het wel gelezen, maar ben het alweer kwijt. Weekje weg was lekker. Keertje naar het dolfinarium, apenheul en het hondenbos geweest. Mijn ouders zijn een keer langs gekomen en voor de rest rustig aan gedaan. Afgelopen zondag mijn verjaardag gevierd, want we gaan morgen op de dag zelf naar de Efteling. Hoop dat het een beetje droog wil blijven @Cocko: ik moet regelmatig aan je denken. Sterkte met alles en ik hoop dat het tij gaat keren voor jullie. Wordt in ieder geval wel tijd. @Saar: ach wat sneu voor Hanna. Hoop dat ze snel beter is. En doen jij een beetje rustig aan? @Bailey: kun je al wat meer eten? Bijna de 2de echo? @Ikdus: gaat het al wat beter met het peuterbed? Of nou ja met R. dan die er steeds uitkomt @Miffy: fijn dat je niet meer afvalt. Nu hopen dat het met het spugen ook minder gaat worden. @Bandietje: hoe gaat het zo zonder je man deze week?
Miffy: Gelukkig val je niet meer af, maar nog wel spugen. Wanneer ging dat bij Ninthe over? Proud: Klinkt heerlijk. Was Dolfinarium wat met de kleine? Ik woon er een kwartiertje vandaan, maar het lijkt me met Hanna nog niet zo handig.. Nog gefeliciteerd en hopelijk morgen droger als vandaag. Hier regent het pijpenstelen. Ik doe mijn best om rustig aan te doen.
Bij ninthe ging het met 16/17 weken over dus hoop nu ook vandaag me medicijnen vergeten (was weg en niks bij me ) en toen ging het ook weer mis, dus zonder kan ik nog niet!! maaar ik kan ondanks het spugen redelijk functioneren, dus vind het niet heel erg Vanochtend wel heerlijk met ninthe in de draagdoek op me rug naar de supermarkt gelopen en daarna met sm naar de ikea geweest, hebben een kast gekregen voor in de woonkamer, dus super blij mee!! hopelijk vanavond een deel van het speelgoed erin knallen enz ben zoooo blij!! eindelijk de woonkamer ordenen!!
Gefeliciteerd proud! Klinkt als een heerlijke week! En efteling, super leuk!!leuke fotos mag je altijd pplaatsen he?! Bandietje,hoe is het als tijdelijke single mom? Ikdus, hoe gaat het met slapen? Saar, hoe is het nu? Miffy, pittig hoor zo veel werk en niet helemaal lekker! Wel leuk die nieuwe kast! Ego, gisteren echo gehad en alles helemaal goed! Zo mooi om te zien!
Saar, nee dochterlief slaapt gemiddeld 11u per 24u weinig slaap dus haha. H. Zal het vast leuk vinden om naar oma te gaan toch of niet ? Je moet goed om jezelf denken hoor en absoluut niet schuldig voelen mocht een dagje bij oma toch nodig zijn. Fijn dat je in iedergeval even 2u plat kan elke dag! En beterschap met je meisje Proud klinkt als een heerlijke vakantie zeg!! Nouja ze slaapt erg goed in haar bedje tot dat ze wakker wordt dan gaat ze net als anders gewoon huilen. Gister sliep zr al lekker om 20u en 21:15 was ze klaar wakker pfff om 22:30 in haar ledikant gedaan want de vloer zat niet meer erg lekker. Maar ook daar ging ze niet slapen. En alvast gefeliciteerd!! Veel plezier morgen. Miffy fijn dat je ondanks het spugen nu wel normaal kan functioneren. Jeetje hoop dat t gauw stopt. Voel je de kleine al ?
Miffy: Oh 1 dezer dagen zou het zomaar minder kunnen worden dan. Maar wel fijn dat de medicatie in ieder geval helpt. Vind je het pittig zo in combinatie met Ninthe? Wat leuk dat je een kast hebt gehad. Zo eentje met van die bakken??? Bailey: Wat fijn dat het goed was. Krijg je er nu nog 1? Hier pittige driftbuien van Hanna pfff ze is als ze zich niet zo lekker is echt af en toe onhandelbaar.
Bailey, wat fijn de de echo gister goed was!! blijft geweldig om te zien he?? ikdus, ik voelde de kleine met 12weken al, placenta ligt ook erg gunstig dit keer dus hopelijk kan manlief het ook meer voelen Saar, ja vind het enorm pittig, voel me soms echt zo naar maar je hebt altijd 1 rond lopen waarvoor je moet zorgen, heb ook echt besloten dat dit de laatste x was hoor, vond 2 zowiezo al mooi maar nu helemaal
Ikdus: Dat is wel heel weinig. Hanna slaapt 's nachts alleen al 13 uur en dan 's middags nog 2 uur (ligt 3 uur). Pff ben wel blij met zo'n slaapkop Hanna zal het ook wel leuk vinden bij oma, maar ik vind het nu nog te vroeg. Is lekker als ik op het laatst loop als ik er dan nog lekker even gebruik van kan maken. Dat vind ik een prettiger idee. Miffy: Ja ik herken het wel hoor dat het pittig is. Af en toe wil je echt even rust en dat kan dan niet. Ik denk dat ik na 2 nog niet klaar ben, maar ik heb al wel gezegd dat ik na deze voorlopig aan de pil ga. Ik vind zwanger zijn echt niet leuk geloof ik. Geen roze wolk voor mij.
Saar,poeh das ook pittig zeg voral als je zelf al zo moe bent. hopen dat ze snel weer beter is! Dit was de laatste echo voor.nu. Miffy, hopelijk ist snel voorbij dan die misselijkheid! Wat leu dat je al met 12 weken het voelde! Ik kan ook niet wachten om het te voelen! Ikdu, volgens mij ist een rustig kind want hij/zij lag tegen de wand te dobberen hahah
Bailey: Nou ik denk dat het ook een beetje een fase is van grenzen uitproberen. En als je jezelf niet lekker voelt kun je ook weleens vervelend zijn toch. Maar goed negeren dat gedrag Manlief is er met 3 seconden al klaar mee! Hier voelde ik deze kleine met 10 weken al, heel vroeg maar volgens de verloskundige kon dit zeker met de tweede. Hanna voelde ik toen ook al met 14 weken. En vanaf 16 weken voel ik deze dagelijks. Echt feestje in mijn buik.