Dank je wel hoor. Het is soms allemaal erg veel helaas. Ben nu met een vriendin aan het kijken om eens in de twee weken een avondje samen weg te gaan en iets te gaan doen.. Even ontspannen want het wordt soms te gek allemaal. Hoe dik ben je nu al??
Oh dat is wel even goed ja. Inderdaad even iets anders als thuis. Al is het alleen maar even een stuk wandelen ofzo. Ik moet trouwens maandag naar de vk en dan maak ik ook een foto ik zal hem hier posten. Iedereen zegt dat het wel meevalt, ik heb geen flauw idee wat dik is en wat niet. Hij zit me nog niet gigantisch in de weg, alleen al wel hoog en daardoor met slapen soms weinig adem ofzo. Bloeddruk was met 21 weken nog erg laag(100/60),zal mij benieuwen hoe dat de komende 10 weken gaat. Ik heb het idee dat hij aan het stijgen is, maar dat kan ook door de hoogte van mijn buik komen. Verder is het een gigantisch druk kind, gek wordt ik er af en toe van. Mijn ribben moeten het alvast flink ontgelden en manlief maar lachen.. Ach ja nog max. 18 weken.
Hahaha sorry saar, maar ook moet net als je man, lachen.. Wat ik ervaren heb bij de tweede en derde is, dat je het allemaal veel bewuster enzo meemaakt!! Maar goed, het kind kan idd ook veel drukker wezen. Hopelijk blijft je bloeddruk wel goed deze zwangerschap... Duimen maar! En ben benieuwd naar de foto hoor.
Ja aan de ene kant bewuster in de zin van dat je er (nog) meer bij stil staat wat een wonder het is en wat er allemaal mis kan gaan enzo. Aan de andere kant merk ik wel dat ik me ook veel bewuster ben van de dingen die mis kunnen gaan. De tijd gaat wel super snel. Dat gaat bij je eerste zwangerschap echt heeeel langzaam. Ik duim ook voor mijn bloeddruk.
He cocko wat een gedoe, snap er echt niks van dat artsen en assistentes zo kunnen handelen/reageren. Ga maar eens goed ontspannen met je vriendin, dat heb je echt nodig kan ik me voorstellen. Saar, mooi zo'n bloeddruk. en ben beniwued naar de foto's Hoop niet dat alle tweede kindjes drukker zijn, want bij Dean had ik al een gekneusde rib door zn geschop, moet niet erger worden whahah. Ego, vandaag naar consultatiebureau geweets. Alles is prima. Dean is 77 cm en 9,6 kg. Hij zit mooi tussen de gemiddelde en onderlijn in (onderlijn van gemiddelde zeg maar). Hijs slank en niet heel groot, maar de arts zei ook dat het helemaal prima is dus dat is mooi. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren op de prikken. Word ondertussen gek van mn schoonmoeder (weer). Kwam gister Dino halen, vertelt ze met grote lach dat hij de hele dag door van die oranje kaaschips gegeten heeft. Dan liep hij naar de kast en werd hij boos als ie niet kreeg, prachtig vond ze het. Dat maakt me zo kwaad he, je gaat toch niet een kind van 15 maanden kaascihps voeren de hele dag?!! EN al helemaal niet omdat hij anders boos wordt. Kom op. En natuurlijk, avond eten wilde hij niet meer en ik ben de halve nacht met hem op geweest omdat hij toen wel honger had... echt fijn
Bailey: hele dag door kaaschips eten?! Wow wat raar! Hahaha zeg maar namens mij dat dat heel gek is Ben het helemaal met je eens hoor. Kijk, om een uur of drie wat lekkers geven, prima. Maar niet de hele dag door... Fijn dat Dino goedgekeurd is door het CB, altijd fijn. Denk dat ie hetzelfde is als C, want zij was 78 cm en 9.4 kg. Dus kunnen we de kindjes vergelijken. Hoe gaat het met de zwangerschap? Nou, van de arts hebben we niks gehoord, echt heel erg netjes. Ahum. Ben echt loeiend kwaad... tis dat ik er niet over praat verder anders zou ik ontploffen. Gisteravond even gezellig gewinkeld met een vriendin, wel lekker hoor! Maandag moet ik met zoon naar de huisarts, nu moet er weer een gehoortest plaatsvinden maar dat kan de ha niet dus moeten we een doorverwijzing hebben. Zo blijven we bezig he.. De logopediste vond dat hij wel heel erg vaak : he? vroeg! En ook dat hij gewoon niet reageert enzo. Dus ze twijfelt of hij wel alles hoort. Zucht..
Bailey: Ja ben wel blij met die bloeddruk, maar begon bij Hanna ook zo. Toen steeg'ie met 34/35 weken ineens naar 80, we zullen zien. Zo mooi hoor de Dean. Heeft'ie nu ook de BMR gehad of had hij die al gehad? Kaaschips de hele dag, nee dat zou mijn moeder niet doen nee. Ze heeft haar wel eens een paar berenchipjes gegeven (zit al veel minder zout in), aangezien de nichtjes dat ook kregen. En ook weleens een mini stukje van een tumtummetje. Daar maak ik me dan niet te druk over, maar de hele dag kaaschips omdat hij anders boos wordt. Foei Dean Volgens mij is dat boos worden echt iets van deze leeftijd. Cocko: Oh joh weer niet. En dan ook z'n gehoor misschien nog niet goed... Pfff nou sterkte met alles zeg. Lekker even die afleiding. Heb je nog wat gekocht of dat niet? Hier is manlief vandaag de kamer van Hanna aan het behangen. Het wordt zo schattig.
@cocko: lekker winkelen. Is ook nodig wat afleiding. Het wordt steeds vreemder met je zoontje. Snap de artsen niet hoor. Snap dat je er boos en gefrustreerd van raakt. @Bailey: Nou Dean groeit goed door. Dat boos worden hoort erbij lees ik zo. Hier kan madam ook af en toe erg driftig worden als ze iets niet mag. Heel de dag kaaschips? Ik zou echt kwaad zijn. Ik vond het laatst al niet normaal dat mijn schoonmoeder twee krentenbollen had gegeven op een dag haha. @Saar: Dolfinarium zijn ze denk nog wat te klein voor. Nou ja voor het meeste dan. De show die binnen was vond Hailey geweldig, maar dat kwam ook door de geluiden en lichten. En dan de show voor de allerkleinsten vond ze geweldig. Volhouden met je bloeddruk (net of je er wat over te zeggen hebt) Ego: ik baal een beetje. Maandag begint weer een werkweek. De vakantie is weer voorbij. Kan er wel aan wennen hele dagen thuis. Op
Proud: wat een leuke foto's zeg!! Wijs meisje ook he!! Saar en Bailey: ja boos worden hoort erbij, hier ook eentje die vreselijk driftig kan worden als ze haar zin niet krijgt Vreselijk lachwekkend gewoon! Saar: leuk dus je man is al bezig op het kamertje! Houd je het kamertje neutraal of juist met kleurtjes? Sorry als je dat misschien al vermeld hebt... Ja gisteren zeker wat gekocht, altijd he.. voor de kids, kleding! Leuk geslaagd bij de H&M en Zeeman. Paar shirtjes, fleecevestje etc. Dingetjes die wel nodig zijn. Heb ook een heel leuk spijkergilet met bontkraag gezien bij de H&M voor de oudste, maar 18 Vond ik wel veel geld dus toch maar laten hangen...
Hier een fotootje van ons meisje, heb niet een heel recente maar deze is van eind juni.. Ze heeft nu een staartje die ze natuurlijk altijd weer uittrekt!
Proud: Kan me voorstellen dat die grote show leuk is voor die kleintjes. Inderdaad een hoop muziek en geluid! Super leuke foto's wat een heerlijke dochter hebben jullie. Knappe meid! Geniet nog even dubbel van je weekend en maandag dan helaas weer met frisse tegenzin aan de slag. Die bloeddruk hebben we inderdaad niks over te zeggen. Ik maak me er nu al te druk om denk ik.
Cocko, helemaal over je heen gekeken. Nou af en toe kan ik niet om dat driftige lachen, wordt af en toe helemaal dol. Oeh lekker geshopt! Altijd voor de kids he vergeet je zelf niet Wat is ze groot geworden, wauw! Knapperd hoor! Lijkt ze op de andere 2? Kamertje wordt verder met rozige of groenige gordijnen afgemaakt en afhankelijk van de gordijnen wordt er nog een muur roze of groen gesaust. 25e naar het stoffenspektakel met mijn moeder en daarna kan er gesaust worden.
Saar: ah wat lief zeg, dat behangetje!! Zeer schattig!! Oh ja jouw moeder heeft ook de gordijnen van het babykamertje gemaakt toch, met kaboutertjes...??
Ja klopt met kaboutertjes. Maar deze gordijnen zijn wat groter. Kamerhoog en kamerbreed (240h*360b cm). En de stof die bij het behang hoort is helemaal fantastisch maar kost 40 euro per meter en ik heb minimaal 12 meter nodig. Dus dat wordt erg duur. Wil nu wel meer tijdloze gordijnen aangezien het toch wel prijzig is.
Wat een mooie dochters proud en cocko! En lief behangetje Saar! Super! Ja die driftbuien negeer ik, als je eraan toegeeft wordt het natuurlijk alleen maar erger... Stomme schoobmoeder!
Dankjewel! Ja hoe moeilijk ook. Hanna wilde niet eten vanavond, maar wel vlees. Dat doen we dus niet. Ze krijgt wel gewoon yoghurt na maar ze moet altijd eerst wat eten voordat ze vlees krijgt. Stampei dat ze dan maakt... En ook echt niet eten