Die vind Hanna ook wel lekker, maar avondeten is sowieso niet echt wat op het moment. morgen patat eet ze er ook maar een paar.
Proud en cocko, wat een leuke meiden hebben jullie!!! verder alles bijgelezen en niks blijven hangen, dus sorry dat ik niet reageer heb vandaag een slechte dag dus moe en beroerd
Proud en cocko wat een mooierds!!!!! Saar balen dat je zo hebt gepiekerd in de nacht is het nu over ? Ik zag 1 voordeel van lage bloeddruk en dat was lekker zoute dropjes eten Bailey, vervelend van je schoonmoeder zeg grrr doet mijne ook. Maar ik zeg er niks van want dan heb ik het weer gedaan. Vorige keer ook, kwamen daar op visitw (rond etenstijd) en R. Moest nog eten, wilt ze steeds koekje aanbieden ik zeg nee ze moet zo eten. Maar daar is geen kinderstoel ofzo en de woonkamer staat vol prul dus na 4 happen had ze genoeg want ze wilde spelen. Weer direct koek aanbieden. Soms denk ik omdat jij en al je zusters dik zijn moet je kleindochter t ook worden ofzo. Bah!!!!!! Vervelend dat D. Dan ook direct niet goed eet he. En het is inderdaad prachtig als die kleintjes boos worden omdat ze hun zin niet krijgen. Maar nog prachtiger hoe snel ze het vergeten zijn als jij als ouder het niet geeft. D. is lekker gemiddeld ventje dus met groei Cocko jeeetje wat erg van de KA, woest zou ik worden. Kan toch niet dit! Fijn dat je af en toe even wat voor jezelf gaat doen, moet ook. Wat rot dat je schoonmoeder zo ziek is van de chemo, maar kan een lichtere behandeling dan wel of is die chemo alleen om t echt allemaal weg te halen/houden?. Gaan de kindjes bij jullie allemaal maar 3 dagen naar school of is dat jullie keuze? Miffy is t weer ff mis ? Klote zeg !!
Ikdus, pfff ben dus niet de enige met zulke irritaties hahaha. Gedeelde smart... Miffie hoe is het nu? Saar, hoe staat het ervoor met het kamertje? Cocko, hoe gaat het met je? Proud, is hailey lekker met de honden aan het knuffelen? Merk dat dino steeds meer naar ze toetrekt. Schattig!
Fijn die irritaties he... niet dus!! Sm krijgt dinsdag volgende kuur, die is wrs wel lichter dan de vorige. Van de eerste had ze gewoon bloeduitstortingen aan de onderkant, ook bij liezen enzo. Echt vreselijk. Nee hoor oudste zit in gr 1, zij gaat 4 hele dagen naar school. Zoon komt In groep 0 en dat is 3 hele dagen. Morgen naar ha, direct kijken of zij iets kan bereiken bij de ka.. schandalig dat we niet gebeld zijn... grom..
He meiden, jullie advies graag Vanmorgen bij de ha geweest met zoonlief voor een verwijzing van een gehoortest. Daarna aangegeven dat het z'huis zo reageerde ivm bloeduitslagen. Hij vroeg wat door en zag dat er nogal veel emoties omhoog kwamen.. Hij gaf aan om het secretariaat van het z'huis te bellen en dit 'probleem' (dus van de ka, dat ze niet accuraat is, zegt te bellen en het niet doet etc) voor te leggen aan hen. Ik heb gezocht op de site maar kan niets vinden, alleen een soort klachtenlijn.. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Het telefoontje van de ka afwachten en daarin gewoon duidelijk aangeven dat ik hier niet van gediend ben en gewoon m'n gevoel maar eens laten spreken? Of idd die lijn bellen en het op die manier aankaarten? ......
Ik zou beide doen ! Klachtelijn bellen en zeggen wat er op je hart ligt en als de ka besluit te bellen eerlijk zijn dat je dit niet netjes vindt en ook klachtenlijn hebt gebeld.
Vind het zo lastig! Ik wil altijd iedereen z'n gevoel maar sparen.. echt een groot minpunt van mijn kant.. Maar je hebt wel een punt idd als ik beide doe! Thnx. Even kijken of er nog meer reacties komen
Ja ik denk dat het redelijk vrouw eigen is hoor. Ik zou het ook moeilijk vinden. Maar je kan beter open en eerlijk zijn. Mocht de KA niks te horen krijgen van de klachtencommisie dan heb je in iedergeval ook de KA duidelijk gemaakt dat dit niet kan en sommige mensen doen wel iets met de feedback die ze krijgen. Je kan nog altijd iets zeggen van: ik snap dat u het druk heeft en ook afhankelijk bent van de assistente's of zij de afspraken goed maken. Maar ik vind het niet netjes hoe wij door u vergeten worden en hoe de assistente heeft gereageerd en daarom heb ik ook de klachtenlijn gebeld, zodat er misschien iets tussen de samenwerking/communicatie gedaan kan worden. Zo bespaar je gevoelens maar ben je wel eerlijk en je ei kwijt
Hihi kun jij voor mij bellen Ikdus? Zo is het wel mooi opgelost inderdaad! Voel me altijd een zeurpiet als ik klachtenlijnen ga bellen en als ik het in het gezicht van de persoon zelf moet zeggen, vind ik dat o zo zielig Niet echt handig hoor, vrouw zijn. Mannen hebben met zulk soort dingen veel minder moeite!
Even kort, kom straks nog wel uitgebreid terug.. Cocko: klachtenlijn bellen! Zij sparen jou gevoelens toch ook niet, dit is geen stijl en dit is niet de eerste keer. Anders manlief laten bellen die kunnen dit soms makkelijker!
Miffy: Hoe is het met je? Hopelijk iets beter vandaag. Ikdus: Nou het stapelt zich nogal op allemaal. Komt steeds wat naars bij. Bailey: Wat schattig dat die honden zo'n aantrekkingskracht hebben. Behangetje is klaar. Volgende week stof uitzoeken voor de gordijnen. 1 muur sausen daarna en plintjes schilderen. Hoop dat ze er begin november ligt. Cocko: Sterkte voor morgen voor je sm. Hopelijk gaat dit beter. En wat betreft die arts: die wordt ervoor betaald dus die moet zijn werk dan ook goed doen. Dat is dus niet zo. Vanmorgen bij de vk geweest. Bloeddruk was gestegen naar 115/70. Over 2,5 week terugkomen aangezien ik bloed moet prikken met 27 weken i.v.m. mijn bloedgroep. Dus lekker snel. Vanaf 32 weken mag ik elke keer urine meenemen i.v.m. mijn bloeddruk en voorgeschiedenis met Hanna. Dat is echt wel een heel fijn gevoel. Ze kunnen me niet garanderen dat ik dit keer geen hoge bloeddruk krijg, dus blijft spannend. Maar goed ze zegt ook als het niet goed voelt absoluut bellen. Liever 10 keer teveel als 1 keer te weinig. Heb wel een hele lieve vk, dat scheelt een hoop. Hieronder ook een buikfoto. En nog een foto van 3 giletjes (zijn dat giletjes?) die ik heb gehad. Van boven naar beneden 86/92, 86 en 80. Ik gebruik ze voor Hanna niet, maar misschien kan ik hier iemand blij maken tegen verzendkosten?
Cocko, snap je helemaal zou het zelf ook heel moeilijk vinden. Maar, als ik het zo hoor wordt het wel eens tijd dat je ook je eigen gevoelens te laten spreken. Ik zou ook zeggen, doe beiden. En je hoeft indd zoals IKdus zegt ook niet helemaal over de gevoelens van de KA heen te walsen maar dat doe je ok niet wanneer je eerlijk je klacht neer legt. En je hebt meer dan recht op klagen want het is niet normaal hoor!!
Mooie buik Saar!!! Ziet er zo slank uit en dan zo'n mooi buikje erop, doe je goed! Leuke giletjes, een beetje vrouwelijk voor dino haha
Dankje. Ja ik was heel slank na Hanna en ik draag echt op voren (komt door de vorm van mijn bm). Maar de laatste buikfoto van Hanna daar schrik ik nog elke keer van haha. Hmm ik dacht: net wat voor Dino hahaha. Nee t is echt wel voor een meid!
Saar en Bailey en Ikdus: ik ga het vanavond even overleggen met manlief. Belt ze morgen ook niet, zijn we een week verder en ga ik zelf bellen. Dan idd maar een klacht indienen, het is niet anders... En als ze zelf belt, dat ook aangeven. Saar: wat een mooie foto zeg!! Wouw!! Dat daar een kindje in zit he.. haha niet te begrijpen gewoon. Fijn dat je zo'n lieve vk hebt, heb je wel nodig ook! Geeft je altijd een goed gevoel als ze met je omgaan. Bailey: nou zeg, die giletjes kan dino ook aan hoor Grapje! Saar: Wat voor kleur is die donkere, 86-92?? Die andere zijn spijkergiletjes zeker?
Cocko: Verstandig! Ik duim dat ze vandaag nog belt, maar dan zou ik er ook nog wat van zeggen hoor. Dankje voor het compliment. Nou ik weet wel dat er een kindje inzit want het mormeltje helpt me er wel aan herinneren. Echt toink, toink, toink, stuiterballetje Die bovenste is donkerblauw, die anderen inderdaad spijker.