mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik herken het ook niet helemaal als spatader.. Die zijn meestal dik (mijn moeder en zus hebben ze overgehouden aan hun zwangerschappen).

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Misschien een trapje van beebje gehad? ;)

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha lijkt me een beetje uit de richting. 't Is echt aan de binnenkant. Nou ja als ik twijfel of het veranderd bel ik de huisarts wel.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoop ook dat ze zo makkelijk blijft ze begint verlatingsangst te krijgen en huilt dus als ik weg ga :(

Saar, vage plek. Ik heb een mini spatader in mn knie holte, lijkt ook een blauwe plek. Misschien je lies gestoten ?

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: spataderen in je lies? nog nooit van gehoord, wel op allerlei andere rare plaatsen maar daar niet ... dus ik kan je helaas niet helpen. Hoop dat het gewoon gestoten is!

Ego: wie o wie kan er heel goed engels?? we hebben een mail gehad en wij snappen er echt niks van! :)

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik ga nu ook twijfelen of het de lies is haha, volgens google wel;) Maar ik zie wel en ader die doorloopt naar mijn bovenbeen. Nou ja hou het wel in de gaten en anders vraag ik over 2,5 week of de vk er even naar kijkt.
    Bailey is toch docent engels? Ik kan het niet.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik twijfel vooral omdat ze sinds de vorige controle 2extra schepjes in de fles doen waardoor ze wat extra's krijgt en ze juist meer is gaan eten dus je ook meer groei zou verwachten
    maar ze doet het verder goed dus gaan maar van het goede uit.....

uhm cocko,
    ik ben wel goed in engels, maar er was hier iemand die er beter in is volgens mij

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vertalen hoeft niet meer!! Heb even gegoogled, het blijkt om een oplichter te gaan!!! :x:x

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: Anders over een maandje gewoon zelf even gaan wegen? Maar inderdaad als ze verder een vrolijke actieve dreumes is, is het goed toch?

Cocko: Trekken jullie dat aan hopelijk niet opgelicht nu?

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: maar is N niet veel meer gaan bewegen, meer wakker etc? Want dat was bij C ook, door veel activiteiten verbranden ze heel erg veel. En dan kunnen ze blijven eten hoor.. Ik merk het bij C ook, ze eet echt veel, en toch komt ze erg weinig aan.
    Ga over een maandje anders even wegen, dan ben je misschien wat gerustgesteld? Ik kan natuurlijk wel zeggen dat je je geen zorgen moet maken maar dat is voor mij makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijK!!!;)

haha nee hoor, we hadden nog niets geregeld verder. We waren alleen het bedrag overeengekomen (auto) maar nou kregen we toch zo'n rare mail!!! Dus google is dan wel erg handig. Nooit aan gedacht natuurlijk, aan oplichters..

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fieuw! Nou gelukkig maar dan.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Joh miffy. R eet als een bouwvakker en is zo weinig aangekomen in die ruime 1,5 mnd tijd. Nu had ze natuurlijk ook erge buikgriep maar daarna gewoon weer eten. ze eet 3x pw sowieso 2x op een dag warm eten en dan een vollebord (en op de opvang krijgt ze vaak zat 2x opgeschept;) ). Ik maak me niet meer druk om die afbuigende lijn. Ze slaapt weinig en zit nooit stil.

Cocko jeetje een oplichter, hoe dan? Via mp ?

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Als ze rond de twee jaar zijn, gaan kinderen trouwens ook hun eigen lijntje opzoeken he.. Dus het kan zijn dat ze dan ineens een lijntje gaan zakken tov het voorgaande jaar.. Geen onrust, pas als ze na die twee jaar zijn en ze blijven zakken, dan is het echt reden tot zorg. Aldus de arts van mijn zoontje.

Nee via Autoscout. Hebben gegoogled en daar was op het forum ook al het een en ander over gezegd.. Pff ben blij dat we er op tijd achter zijn gekomen! Hij had het in de mail over een bedrag van 3.500.000.000 euro en dat wij daar 20% van zouden krijgen. Ja leuk maar wie trapt daar nou in!!!

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: mooi dat je gebeld hebt. En ze hebben goed gereageerd. Hoop dat de ka nu er in ieder geval aan denkt haar afspraken na te komen. Rare mails gooi ik eigenlijk altijd weg. Leuke foto van Charlotte. Ze had wel een blik in haar ogen van hmm wat zal ik eens gaan uithalen:D

@Saar: mooi buikje! Even in de gaten houden. Ik had tijdens mijn zwangerschap ook in een keer een blauwe plek en dit is wel een spatader:x Hopen dat het gewoon een blauwe plek is.

@Bailey: probeer je grappig te zijn? Hoe bevalt het werken: ik ben al weer toe aan een nieuwe vakantie:p Hailey trekt ook erg naar de honden toe, maar wel op een rustige manier. Ze mag er ook niet bij komen als ze liggen te rusten. Maar ze gaat graag met ze om:D
    Heb jij geen foto's van Dino met de honden?

@Miffy: Nou is toch goed. Ze is best gegroeid in een paar maanden en ach ze verbruikt ook weer veel energie en zolang ze tevreden en blij is maakt het toch niet uit.

@Ikdus: even een zwaai :D kan me zo even niets herinneren.

Ego: Eerst het goede nieuws. Hailey loopt los! Sinds zondagmiddag. Ze begon te lopen en ze heeft er nu echt een nieuwe hobby bij:D
    Het slechte nieuws is dat mijn schoonouders hun vakantie eerder hebben moeten afbreken. Mijn schoonvader heeft een hartinfarct gehad en is toen nog even naar 'huis' komen rijden. Hij is hier eerst naar Hailey komen kijken en toen is mijn vriend met zijn ouders naar de EHBO gegaan. Ze hebben hem meteen gehouden, maar morgen als ie een test goed aflegt mag ie naar huis. Maar er gaat een heel traject voor hem volgen voor het herstel.

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh Proud, wat heftig zeg!! Hopelijk knapt hij snel op. Ik weet wat je doormaakt, mijn pa heeft ook een hartinfarct (met daarop hartstilstand) gehad. Afschuwelijk, hoe eng..

Wat leuk dat Hailey los loopt zeg! Wouw, applaus!! En wat een leuke foto van haar met de hondjes. Superlief!

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zwaaaai

Ooh wat erg van je schoonvader, dappere kerel dat hij nog even van alles doet. Hopelijk gaat de test goed!!
    Wat een leuke foto's van H! En leuk dat ze nu echt de smaak te pakken heeft!

Cocko, jeetje wat een gek. Lang leven google.

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Proud wat eng zeg! Bah. Wel lief dat hij eerst naar hailey kwam kijken. En wat een leuke fotos! Ik zet er binnenkort ook wel even paar op :) knappe hailey, lekker aan de wandel!

Cocko, klopt ik ben Engels docente. Maar het is al gelukt begrijp ik? Stom zeg zulke oplichters!

Eten:dino eet nu ook beter dan ooit (al is het nog steeds erg weinig hihi)

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: ja jij was het haha ik wist het niet meer! nou het is niet meer nodig, met oplichters gaan we niet in zee :D:D

Dino eet niet veel?? hmm volgens mij was hij net zo zwaar en lang als C dus hij groeit best toch? haha en wat vindt jij niet veel? ;) C vindt colaflesjes overheerlijk maar brood eet ze niet :p

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaha cola flesjes.
    Hier hoorde ik vandaag alleen maar eten eten. Etter!

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Ik zou het doen, 20% van 3,5 miljard. Die oplichters kunnen hun centen beter aan de politiek geven zijn we ook verlost van de bezuinigingen:D En colaflesjes hahaha... Denk dat Hanna de inhoud ook wel lekker zal vinden.

Proud: Sterkte, wat heftig zeg. Hopelijk gaat de test morgen goed. En wat knap dat Hailey los loopt! En wat een schatje zo met de honden zeg!

Deel Deze Pagina