mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

2. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Ab wat een verhaal.. Je hoort zo vaak dat een arts je zo weer naar huis stuurt...
    Wat fijn dat het met Lars zo goed gaat! En nu al uit maat 50/56.. Wat gaat dat hard he!
    Bij Tessa begint maat 50 wat krap te worden.. Binnenkort alle kleertjes maar eens uitzoeken..
    Vandaag had Tessa weer een minder dagje. Weer veel last van haar buik. Ze heeft dan veel lucht in haar buik waardoor ze veel moet huilen. Dit lijkt een bijwerking van de maagbeschermer. Morgen heeft ze het laatste zakje. Ik hoop zo dat de pijn dan niet terug komt... Anders maar weer naar de dokter.
    Cocko hoe lang moet Charlotte de medicijnen? Heeft zij ook last van bijwerkingen? Verder is ons meisje als ze geen pijn heeft super vrolijk en lijkt ze elke dag wat nieuws te kunnen! vandaag had ze ineens een tut doekje vast gepakt met 2 handjes! Leuk! Hoe is het met jullie kleintjes? Zien jullie ook elke dag weer nieuwe kunstjes?
    Saar je hebt idd wel gelijk dat niemand zijn baan zeker is. Ik hoorde dat er bij ons eind van het jaar ook een ontslag ronde aan zit te komen..

3. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proud mama ik kan me voorstellen dat je vakantie nog niet ziet zitten. Volgend jaar beter toch! Ga je nu toch dagjes leuke dingen doen?
    Wij gaan een midweekje weg naar zeeland. Maar we hebben met z'n 3-en al een dakkoffer erbij want de kofferbak zit met de wandelwagen al vol!
    hihi. Heb er wel zin in even met Z'n 3 tjes weg te gaan. Heb deze muren zo onderhand wel gezien.. (klinkt dat erg...)

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bandietje: Wat vervelend dat Tessa een minder dagje heeft. Hopelijk valt het mee als je stopt met de zakjes... Zooo past Tessa nog in maatje 50 wauw. Hanna gaat hier nu naar 62 toe hangt een beetje af van het merk. Maar sommige broekjes konden echt niet meer en ze heeft vrij lang bovenlijf waardoor al die shirtjes haar te kort worden. Ach ze worden zo snel groot:( Haha een dakkoffer vind ik toch knap met z'n drietjes! Wij hebben ook de kofferbak vol met de kinderwagen maar gaan toch zonder dakkoffer een weekendje weg hoor. Vergeet de biotex niet voor de spuitluiers;) Naar idee zo'n ontslagronde zo onzeker bah! Mijn man keek pas en heeft in 4 jaar 4 werkgevers gehad. De eerste keer is hij zelf overgestapt maar bij de andere 2 niet vrijwillig vertrokken. Echt prut met peren die crisis. En mijn oma blijft maar volhouden dat het allemaal wel meevalt en ze de ouderen vooral moeten blijven spekken want ZIJ hebben het land opgebouwt:( Grrrrrr kan daar echt boos van worden dat soort opmerkingen. Schetig dat ze ineens zo'n tutdoekje vast heeft. Hier heb ik de babygym omgetoverd met leuke dingen en ze pakt ook steeds nuby vast. Een rammelaar kan ze nog niet goed pakken maar ja die zijn ook zwaar. Ze trekt ook weleens de spuugdoek van haar gezichtje weg. Oh het is zo genieten!

Proud: Inderdaad een keer niet op vakantie is ook niet erg toch? Wij zijn nu ook niet weggegaan, maar hebben nog plannen voor september een weekendje. Valt nog niet mee om iets betaalbaars te vinden trouwens!

Ik ben chagrijnig aan een spelletje kolonisten kaartspel begonnen en halverwege maar gestopt. Oh ik kan zo niet tegen mijn verlies nu.

5. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een korte reactie.. Als het goed is heb je uit zo'n babydoos een boekje van center parcs. Daarin zitten kortingen van 40%. Misschien de moeite waard?

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja heb ik al via gekeken. Alleen in Duitsland ishet dan een beetje goedkoop onder de 200 euro.. Hier in NL betaal je toch nog 350 euro voor een weekendje.. Eventueel een mystery park, maar de kans dat we dan maar 15 minuten hoeven te rijden is ook aanwezig, vinden we niet zo leuk. Ja we hebben wel eisen hoor;)

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wanneer ga je eigenlijk weg bandietje

8. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Bandietje: lekker toch even weg. Groot gelijk. Wij gaan gewoon dagjes weg. Keer naar de dierentuin, eens een keer zwemmen (kan ik vast kijken of babyzwemmen iets voor haar is haha) etc. Wij kunnen van een nicht ook een dakkoffer lenen dus dat zullen we volgend jaar ook doen.
    Hoe gaat het vandaag met Tessa? Wat beter als gisteren?

Hier leert Hailey trouwens ook iedere dag iets bij hoor. En dat snoetje als vandaag iets lukt wat gisteren nog niet ging. Onbetaalbaar:D

Saar: zo zonder dakkoffer op pad. Hebben jullie zo'n grote auto? haha

IK: ik heb vandaag een drukke dag gehad. Vanochtend moest ik naar het zh voor de dermatoloog. Bloed moeten laten afnemen en over twee weken uitslag, maar het kon ook goed zijn dat ze niets zagen zo en dan moeten we even bespreken of ik een dagopname laat doen in het andere zh hier in de stad, want daar zit de afdeling allerlogie en hier doen ze dat niet pfff.
    Vanmiddag mochten we naar het cb. Hailey haar tweede prikjes. Ze heeft het zo goed gedaan. Maar even gehuild mijn bikkeltje. Ze was nu 56 cm en 5195 gr en ging helemaal netjes in de curve. Verder begon ze over een voorkeurshouding, maar daar heeft ze thuis niet echt last van en aan de muur hingen van die leuke schilderijtjes en als ze ergens op focust probeer haar er maar vanaf te krijgen. Wel verwijskaart gekregen voor een echo van de heupjes. Was niets aan te zien en ze verwacht ook niets, maar omdat ik vroeger een spreidbroekje heb gehad en het blijkbaar erfelijk is alvast even uitsluiten (of behandelen natuurlijk net hoe de uitkomst is).
    Vergeet vast ergens op te reageren, maar ben nog niet eens zo lang thuis en ga Hailey maar eens wat eten geven zal ze wel zin in hebben.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Spannend hopelijk zien ze zo wat. Zo'n dagopname is ook niks! Maar ja je moet toch weten wat het is he?! Wat groeit Hailey lekker zeg! Hoe kwam dat bij jou dan dat je een spreidbroekje moest? Hopelijk krijgt ze niet veel last van de prikjes. Je bent vroeg met de 2e prikjes zeg! Ik moet eind augustus weer. Dagjes weg is ook lekker inderdaad. Hebben wij nu ook gedaan en dat beviel ook prima. Moet wel zeggen dat ik het wel weer lekker vind als het 'normale' leven weer begint. Mijn man is niet altijd zo heel erg handig om thuis te hebben haha. Wij hebben een peugeot 206 zo'n klein autootje zeg maar. Maar voor een weekendje hebben we niet veel nodig. Volgend jaar gaan we zelfs kamperen met deze auto. Dan zal er wel een dakrails opkomen + pakketje op de auto, maar goed dat zien we volgend jaar wel weer!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Lekker zeg, al die vakantie plannen en dagjes weg! Wij gaan ook volgend jaar weer, maar vind het ook helemaal niet erg even een jaartje te missen. We gaan normaal gesproken ook niet elk jaar. Is zo'n gedoe met 2 grote honden.

Hoe is het met Tessa? Al weer wat beter?

Proud, ik hoop dat ze iets zien en het niet ernstig is natuurlijk... Net wat saar zegt, zo'n dagopname is ook niks!

11. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Saar: nou niet veel nodig voor een weekendje? dat zeggen wij ook al, maar vorig jaar in december hadden we de kofferbak vol en de achterbank (nu stond daar ook wel de bench met de honden maar toch haha). Het is wel zo dat een van de hondenwagenziek is, dus we nemen extra dekens mee. Tussen nu en de laatste prikjes zat drie en een halve week. Vorige keer was ze net voor de 9 weken ivm de vakantie op de cb ging het niet een week eerder. Nu moet ze 6 september weer en dan is ze er weer even vanaf. Ze laat tot nu toe niet blijken dat ze er last van heeft ze slaapt alleen wat meer, maar dat is niet zo'n probleem:D

Ach ja ik reken er eerlijk gezegd niet op dat ze zo aan het bloed het kunnen zien. De dermatoloog had het erover dat het vaak niet te zien is, dus dan kan ik straks ook eens het andere ziekenhuis bewonderen hier in de stad:cool:

Ik had zelf een spreidbroekje, omdat mijn heupen niet helemaal goed stonden, maar het was geloof ik maar een lichte afwijking want zo lang heb ik hem niet gehad.

Bailey: Boxer en Stafford had je toch? Is het een amerikaanse staffort dan? Die zijn toch wat groter of niet?
    Ik denk dat het altijd een gedoe is met honden. Veelal zie je maar 1 hond toegestaan. Volgend jaar wordt het makkelijk gewoon cp, leuk voor Hailey en als we bij bossen of zee in de buurt zijn ook leuk voor de honden.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben alleen Hanna maar verder he?! Dus 2 tassen met kleren een kinderwagen misschien een boek en wat speelgoed. Dat is het dan. Zou niet weten wat nog meer mee te sjouwen. Met 2 honden is het al sneller volle bak! Nou is ze mooi van de prikjes af voorlopig toch? Hier zijn ze wat trager. Maar vooruit geeft niets. Hoe oud was ze met de eerste prikjes dan want Hanna was 9 weken met de 1e prikjes.. Nou lekker in ieder geval dat ze er geen last van heeft gehad! Met dat spreidbroekje ik hoorde er voor het eerst van toen een collega van me een stuitbevalling had gehad. Zolang het maar niets blijvend is toch? Hopelijk heeft Hailey er geen last van!

Hier vannacht feest en niet eens door Hanna. Ik lag al even wakker hoor wat gerommel beneden (denk ik) en dan ineens Klabang! Zaten gelijk rechtop in bed. Ik gelijk: nee niet naar beneden gaan straks is het een inbreker ofzo. Mijn man zo van joh die maken echt niet zo'n herrie en ik wil toch weten of het geen brand is ofzo.. Ik zeg misschien een klapband van de kinderwagen en ja hoor klapband. Mén wat kun je daarvan schrikken. Moet ik natuurlijk naar de wc en dan toch kijken of ik geen vreemde mannen zie he;)

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Zo Saar dat is schrikken! Bij ons is er een keer ingebroken, toen we thuis waren, dus ik ben altijd op mn hoede. Als ik er 's nachts uit moet voor Lars ben ik altijd bang iemand te zien rondscharrellen in de buurt....

Hopen dat de heupjes goed zitten Proud, want ik vind het altijd zo zielig voor die kindjes met zo'n broek. M'n nichtje moest het ook toen ze zo klein was.

Op vakantie met een peugeot 206 en een kind, Respect hoor! Wij hebben ons peugeotje ingeruild voor een station, toen ik zwanger was. Maar ik snap dat dat in jullie situatie even niet ging. Wel een aanrader met het vervoeren van al die spullen.

Lars is een beetje in de war momenteel, hij sliep al bijna twee weken door en vannacht kwam hij weer om 3 uur. Misschien een regeldag ofzo.....
    Dan merk ik wel meteen aan mezelf hoe lekker het is als ze een uur of 6, 7 doorslapen. Maar goed, we mogen niet klagen.
    Gisteren waren we even aan het shoppen en Lars sliep in de Maxi cosi. Hij had om 7 uur 's ochtend gedronken, dus ik verwachtte hem wel tussen 10 en 11, maar toen we om 12 uur naar huis gingen, sliep hij nog.....En ik liep met mega doorlekplekken omdat mn borsten op springen stonden. Dat laat ik dus niet meer gebeuren voortaan. Straks heb ik weer borstontsteking. In de wagen slaapt hij soms ook zo lang.

En vanmorgen was ik even op de fiets naar de stad, belt m'n man op dat ik naar huis moet komen om te voeden nog geen drie uur na de laatste voeding. Hij had een ritme om de 3,5/ 4 uur, maar hij is even de weg kwijt heb ik het idee ;) Mijn borsten moeten er ook aan wennen, want die moeten nu ineens weer sneller vol zijn. Heel fijn dat voeden op verzoek, maar soms........

Even een andere vraag: Welke luiers vinden jullie fijn? Ik gebruik nu maatje 2 van de Aldi en vind ze ideaal. Scheelt een hoop was in vergelijking met pampers en kruidvat, maar die werden dan ook al snel te klein. Bumblies heb ik ook gehad, die waren ook fijn. Aldiluiers zijn ook erg goed voor je portemonnee met 90 luiers voor 8 euro :D

14. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bailey, kan me voorstellen dat vakantie met 2 grote honden een onderneming is! En dan nu nog een kindje erbij..
    Proud mama: nog even spannend wat er uit het bloed of anders onderzoek komt? Hopelijk kun je er iets mee.. En hopelijk is de echo van haar heupjes goed! Een spreidbroekje is toch niet zo fijn..
    Wat doet Hailey het goed zeg! Fijn dat ze zo goed groeit! Heeft ze nog last van de prikjes? Tessa moet 4 September voor haar 2e prikjes. Wat leuk dat je misschien ook gaat baby zwemmen. Ik heb na lang zoeken eindelijk kleine zwemluiers gevonden. We gaan het zwemmen in de vakantie proberen en dan na de vakantie wil ik met babyzwemmen beginnen.
    Saar: Wat zal je geschrokken zijn vannacht! Kan me voorstellen dat je bij het naar de wc gaan toch nog even extra oplet! Was Hanna er niet wakker van geworden? Dan lig je nog wel even wakker van de adrenaline of niet?
    Wij hebben 2 katten die 's nachts nog wel eens spoken. Als je in zo'n diepe slaap bent schrik je je echt rot! Gelukkig was het "maar" een klapband en geen inbreker!
    Heb je inmiddels al iets leuks kunnen vinden voor een weekend weg? Wij gaan een midweekje in de week van 20 augustus. Even een paar daagjes weg. Mijn vriend wil graag naar Oostenrijk, waar we elk jaar heen gaan maar dat zag ik nog niet zitten. Volgend jaar misschien..
    Een camping lijkt me idd het leukst. Met honden maar ook voor kinderen als ze wat ouder zijn. Je legt toch makkelijker contacten en het is allemaal wat makkelijker.. Wij gaan ws een tent kopen voor volgend jaar. Die zijn mooi afgeprijsd na het seizoen.
    Met Tessa gaat het nog wat op en af. Ik heb ook het idee dat ze weer in een sprongetje zit. Maar ze heeft ook zoveel lucht in haar buikje steeds. Ze laat winden waar een groot mens jaloers van word. Echt naar voor haar. Ik ben erg benieuwd hoe het zonder medicijnen zal gaan. Hopelijk gaat dat goed en kunnen we de nutriton ook weer gaan afbouwen. Hier schijnen ze ook buikpijn van te kunnen krijgen.. Afwachten maar...
    Vanavond ga ik weer even een avondje weg zonder Tessa. Vorige keer (de eerste keer) was het geen succes en had ze veel gehuild..) Ik hoop dat het nu beter gaat! Ik merk wel dat ze nog veel aan mij hangt. (ook wel fijn hoor) Ook al doet papa zo zijn best, vaak heb ik haar net iets beter door en is ze bij mij snel weer rustig. Wel moeilijk voor mijn vriend.. En ze moet er toch een beetje aan gaan wennen.. Ach als het echt niet gaat ben ik zo weer thuis…
    Fijne dag allemaal!

15. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    #415 Bandietje81, 10 aug 2012
    Laatst bewerkt: 10 aug 2012
    Haha Ab we waren tegelijk aan het typen!
    Oh wat erg dat ze bij jullie hadden ingebroken! Ik kan me voorstellen dat je erg op je hoede blijft..
    Wat een luxe he dat doorslapen.. Idd merk je dat pas als het een keer niet gebeurd.. Wat fijn dat Lars normaal al zo'n ritme heeft! Tessa heeft dat nog niet echt hoor. Maar wel lastig als er dan ineens zo'n ander dagje tussen zit! Moet je ineens overhaast naar huis! En met bv lastig idd als hij wat langer er tussen laat! Kun je dan niet kolven als het te lang duurt? Kan me voorstellen dat je geen borst onsteking meer wilt!
    Hoe doen jullie dat met warm weer.. Leggen jullie je kindje vaker aan of geven extra flesjes? Ik heb het idee dat het zich wel vanzelf regelt en Tessa gewoon vaker kleine beetjes drinkt..
    Qua luiers. Wij vinden de kruidvat en pampers erg fijn. Hadden nu Bumblies geprobeerd, maar die vind ik wat minder. Aldi komen we eigenlijk nooit, lidl wel, zag dat die ook luiers hebben, maar niet zulke kleintjes..
    Hoe krijgen jullie eigenlijk zo'n leuk plaatje bij je teksten. Ik krijg het maar niet voor elkaar?

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ab: oh dat lijkt me helemaal naar. Inbrekers terwijl je thuis bent. Wat doe je op zo'n moment... Ja die station is op zich wel prettig misschien, maar kostentechnisch niet zo. De auto staat met name voor de deur en dan zouden we alleen voor de vakantie een nieuwe auto kopen. Per maand zijn we dan ongeveer 50 euro extra kwijt, want deze auto is in verzekering en wegenbelasting gewoon super goedkoop. Hebben we er niet voor over en mijnman kan ook wel heel goed pakken hoor! Zou best kunnen dat Lars een regeldag heeft of een sprongetje. Lekker aan toe geven ben je er weer het eerst vanaf. Ik denk heel vaak he nu hebben we een ritme en dan is het ineens weer weg... Momenteel slaapt Hanna bijvoorbeeld heel veel ik denk groeien.. Geef je nu 1 borst per voeding? Goed letten op rode plekken, zodra die verschijnen vast preventief warme en koude compressen erop en evt. even nakolven maar goed dat laatste zou ik wel voorzichtig mee zijn ivm de productie.. Wij hebben gewoon de duurste. pampers dus. Ik hoor wel meer goede verhalen over de aldi luiers.. Misschien toch een keer proberen. Ik vind heel veel B-merken zo stug... Die van pampers buigen zo lekker mee als je begrijpt wat ik bedoel.

Bandietje: voor het plaatje gebruiksinstellingen en dan avater! Waar heb je die kleine zwemluiers gevonden? Hanna was vannacht al wakker lach rustig te duimen om vervolgens weer lekker in slaap te vallen. Ik geloof niet dat zij ervan is geschrokken. Wij hebben allebei 1,5 uur wakker gelegen en we waren nog wel op tijd naar bed gegaan om even bij te slapen haha... Heerlijk schiet al lekker op 20 augustus. Oostenrijk lijkt me ook best ver voor een midweekje, maar goed ik ben niet zo van het verre reizen voor kleine poosjes (gaan altijd 3,5-4 weken weg en dan wil ik het wel). Leuk hoor een tent kopen. Je hebt zoveel! Wij zijn na het trouwen met allemaal envelopjes geld naar Obelink geweest in Winterswijk. Hebben de hele kampeeruitzet gehaald daar zonder te pinnen. Die winden herken ik ook wel van Hanna echt grote mensen scheetjes met de lucht erbij! 't Is wel logisch toch dat ze bij jou nog meer op haar gemak is. Ze heeft 9 maanden in je buik gezeten en daarn met voeden e.d. ook veel bij jou en je vriend werkt ook overdag. Dus je hebt een veel sterkere band met haar. Hanna begint nu soms ook wel te piepen als mijn man haar 's ochtends uit bed haalt en aankleed. Als ze mij dan ziet en ik ben uitbeeld zet ze het op een brullen. Wel heel zielig dat ze zoveel lucht heeft. Hopelijk wordt dat beter met afbouwen van de nutriton en blijft de rest dan ook weg. Ze zeggen dat alles vanaf 3 maanden beter wordt.. nou ik ben benieuwd. Ik voed op verzoek en ik zie wel wanneer ze wil drinken. Erg warm heeft ze het niet want ze ligt veel binnen. Merkte de vorige keer met de warme periode dat ze dat het prettigst vond. Zo een heel verhaal...

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ja en ik heb voor het weekend weg nu 2 opties:
    Centerparcs huttenheugte in Drenthe of Hochsauerland bij Winterberg. Allebei rond de 200 euro voor een weekend dus dat valt binnen het budget. Komt door de korting van Groupon. Je moet trouwens bij center parcs wel goed opletten dat je niet naar de voormalige sunparks parken gaat want die zijn echt een stuk minder goed mn het zwembad!

18. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Gelukkig merkte we het pas later dat er ingebroken was, want je weet niet wat je doet als je wakker wordt.

Dat voeden uit een borst is ontstaan na die borstontsteking, maar Lars drinkt 's avond lang en kort op elkaar aan allebei m'n borsten, dus dan maakt hij ze goed leeg. Vandaag heeft hij al 5 keer gedronken, terwijl hij van de week totaal 5 voedingen per dag had. Ik denk dat het wel een regeldag mag heten. Maar nu valt hij na een kwartier in slaap tijdens het drinken. Even afwachten hoe het morgen weer is.

De luiers van de Aldi zijn niet stug vind ik, maar die van de lidl zijn ook fijn, alleen die beginnen bij een grotere maat. Mijn vriendin gebruikt ze van de Lidl. Pampers maat 1 vond ik zo stinken als hij geplast had en hij poepte er nog weleens naast enzo. Ik vond het ook vreemd, maar bij andere luiers had ik dat niet.

Wij gaan sparen voor een vouwwagen. Mijn man vind het niet fijn om ver te rijden met een caravan en mijn ouders hadden altijd een vouwwagen. Daar heb je lekker veel ruimte in en je hoeft niet op de grond te slapen. Je kunt hem volproppen met spullen en er kunnen zelfs nog fietsen op.
    Daarmee willen we volgend jaar lekker gaan kamperen.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Poeh lijkt me schrikken ab als je dan wakker wordt en de boel ligt overhoop! Maar inderdaad beter dat dan wakker zijn terwijl je ze hoort! Ik voed trouwens ook vaak maar uit 1 borst hoor behalve 's avonds dan drinkt ze beide borsten. Nou misschien toch maar eens goedkopere luiers proberen. We hebben hier een aldi en een lidl dus.. voorlopig nog wel even genoeg trouwens. Heb nog 3 pakken maatje 3 en ook al een pak 4.

Vouwwagen is ook leuk heb je inderdaad iets meer luxe. Ik wilde eigenlijk beginnen in een mini-tentje, maar mijn man wilde wel een tent waar hij in kon staan. Dus dat hebben we nu met 2 cabines (op de groei gekocht). Verder geen stroom oid. We hebben compromissen gesloten;) En ja we hebben geen trekhaak haha.

Cocko: hoe was je midweekje weg? Genoten?

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hallo allemaal!

Gisteren wel even bijgelezen maar pfjoe, wat is er al veel gekletst.. en ik werd van de club weer teruggestuurd naar het forum dus was weer even zoeken :D

Vanaf hier ga ik weer meekletsen, haha het is zoveel om overal op te reageren.

Hoe gaat het met de kindjes? Allemaal goed?

Ons midweekje was heerlijk, leuke dingen gedaan en superslecht geslapen :D Snert bedden!!! Maar verder was het echt erg leuk en lekker om te ontspannen. Ons Lotje heeft helaas wat mindere avondjes gehad, huilen huilen. Maar ook dat is uiteindelijk weer overgegaan hoor. Ze was verder superlief en hebben er vooral overdag als we weg waren, geen last van gehad. Ze vond het heerlijk in de kinderwagen.
    Hihi ik lees over jullie auto's en inpakken als jullie weggaan.. wij hadden twee kinderwagens (waarvan 1 met wagenbak) in de kofferbak, vervolgens nog 2 grote weekendtassen en een grote boodschappentas. Voor de achterbank stonden ook een paar tasjes en that's it. Maar het was wel stampen hoor!! Gelukkig kan manlief heel efficiënt inpakken, dat scheelt een hoop!

Deel Deze Pagina