mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mooi dat het lekker was cocko! Jammer dat Charlotte weer meer huilde had ze dan ook meer last van de reflux en krampjes of was het zomaar? Bedden is altijd zwaar beneden peil in die huisjes.. Heb wel eens bij centerparcs 2 matrassen op elkaar gelegd, maar ja was wel wiebelig haha. Haha briljant ingepakt dus! 3 kids op de achterbank en dan de koffer vol! Heb je wel een wat grotere auto als ons hoop ik want hier passen al geen 3 kids op de achterbank!

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ja wij hebben de banken gesloopt, alle kussens onder de matrassen gelegd :D Het was 's avonds een ware volksverhuizing daar haha.

we hebben een honda FRV, dus ruimte genoeg idd. De kids zitten alle drie naast elkaar, echt lachen. En o zo gezellig! ;)

Ja joh, ze reageert gewoon op voeding van mij, maar ik kan er niet achter komen waarop precies. Heel lastig. De ene keer eet ik bv kaas en is het een drama, eet ik de volgende keer kaas is er niets aan de hand ;) Dus heel lastig. Vanmorgen is ook weer drama, ze heeft allemaal vlekjes en pukkeltjes in het gezichtje, en krijst weer de tent bij elkaar. Vind het erg moeilijk wat ik nou moet doen.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

haha nou ben je druk mee voordat je dan een keer slaapt;) Klinkt als een grote auto trouwens moet ook wel met al die enorme autostoeltjes van tegenwoordig! Kun je niet voor een paar dagen kunstvoeding geven en dan bv afkolven. Dan kun je misschien zien of het daaraan ligt.. .Ik weet niet of dat mogelijk is hoor en of je dat ziet zitten...

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    We geven 's avonds kv en ook daar reageert ze niet goed op. Dus wat het toch is. Het lijkt mij dat ze last van haar darmen heeft, want d'r buikje is helemaal hard en gespannen en ze krijst zo hard. net alsof het niet verteerd wordt of dat er teveel zit ofzo. Het is maar een idee maar word er wel beetje moe van omdat huisarts niet echt serieus neemt en de dietist weet het ook niet.. maar moet binnenkort naar cb dus zal het daar eens uitgebreid aankaarten.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Anders toch eens naar de kinderarts.. Daar kan het cb toch ook voor zorgen? Wel belangrijk dat zo'n kleintje goed in haar vel zit! En voor jezelf trouwens ookwant je hebt er nog 2 rondlopen. Huisartsen grrr. Ik heb gelukkig wel een fijne ha, maar die heeft in het verleden een aantal grote fouten(geluk niet ernstig uiteindelijk) gemaakt dus nu neemt ze ons allemaal wel serieus.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oei dat is niet fijn. Maar idd, dan nemen ze je daarna vaker wel serieus!

Ja ik wil eigenlijk door naar de kinderarts, heb gehoord dat ze daar heel snel kunnen testen of ze bv kma heeft ofzo. Dan wil ik daar niet weken over tobben. En de bv loopt nu weer supergoed... Dus wil toch graag zelf blijven voeden.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou ik zou er dan gewoon op aan dringen. En idd als je bv zo lekker loopt is het ook heel jammer om te stoppen! Bij mij gaat het ook echt heerlijk helemaal geen problemen (alleen spuit het er soms te hard uit en kijkt Hanna boos haha). Is dan toch wel heel lekker dat je het altijd bij je hebt op de juiste temperatuur he?!

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    He cocko, leuk dat het een geslaagde midweek was! Wel sneu voor charlot, ik ben natuurlijk geen arts maar het klinkt wel echt als allergie, maar voor wat?.. Ik was zelf een huilbaby en had altijd pukkeltjes en een bol buikje. Toentertijd waren allergieen nog niet zo bekend dus dacht niemand daaraan, maar toen ik 6 was ben ik uitgebreid getest en ik ben voor rcht enorm veel voedsel allergisch. Zodra je het weet kan je het vermijden en is de pijn weg, ik hoop dat jullie er snel achter komen!

Ik zit op mn tel. Dus kan niet ver teruglezen, maar Saar heb je al iets geboekt?

En hoe is het met de rest?

Dean doet het super, vanacht tot half 7 geslapen vanaf half 12 :) en we hebben een babygym gekocht, wat vind ie dat leuk! Alleen maar lachen en brabbelen als hij eronder ligt. Prachtig!

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ah lekker bailey. Word je zelf ook niet meer wakker 's nachts? Mijn blaas is nog niet gewend aan doorslapen... leuk he zo'n babygym. Welke heb je? We hebben nog niets geboekt, kunnen niet goed een keuze maken. Dus wordt waarschijnlijk last minute kijken we naar het weer!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    We hebben er een van ikea, met circus dongen eraan. Ja mijn blaas is ook nog niet gewend haha, jammer he?!
    Oh last minute is ook lekker handig en bovendien goed voor de portomonai :)

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh die is wel leuk ja! En vrolijk ook. Die blaas is echt een ramp, ben ook nog een beetje incontinent soms wordt wel minder trouwens. Volgens gyn duurt dat 3-6 maanden.. Nou ja. Last minute is inderdaad dan wel te doen denk ik!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zo het is stil hier. Mooi weer zeker?
    Cocko: Hoe is het met charlotte? Hoe is het eigenlijk met je HB...?

En hoe is het met de rest? aan hetgenieten van het mooie weer?
    EGO: Wij hebben gisteren de knoop doorgehakt voor de vakantie(ik blijf anders toch twijfelen). We gaan naar een mystery park van center parcs. Hebben we gewoon een 4 persoonshuisje op een park met zwembad. 't Is eigenlijk niks voor mij want ik weet graag waar ik aan toe ben maar goed wie niet waagt wie niet wint! En mochten we 20 km verderop terecht komen dan gaan we van de benzinekosten die we uitsparen gewoon elke dag uit eten;) Als mijn mannetje de dagen vrij heeft op zijn werk gaan we lekker boeken. Dan gaan we tenminste! Verder voel ik me eigenlijk heel goed. Heb vanmorgen al alles gestoft en gezogen heerlijk! Ik ben een week of 3 geleden extra b12 gaan slikken en sindsdien aan het opknappen. Nou ja waarschijnlijk tekort aan b12. Heb ik al wel eens eerder gehad, maar nu niet aan gedacht!

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hier is het ook weer lekker opgeruimd en schoon :)

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, al ben je dicht bij huis, je hebt vakantie, daar gaat het om. Misschien moet je wel 2 of 3 uur rijden ;)

Waar is B12 goed voor? Dat zit toch in vlees enzo?

Wij hebben gisteren geprobeerd een hapje te eten op het terras in de stad. Maar tegen de tijd dat we besteld hadden, vond Lars dat hij nog honger had, terwijl ik hem net gevoed had voor we weg gingen uiteraard. En, dat zul je altijd zien, ik was m'n tepelhoedje vergeten mee te nemen.....
    Gelukkig hebben we het voorgerecht wel op, want daar ging ik voor. Eindelijk weer eens carpaccio, heerlijk. Maar niet echt van kunnen genieten met een huilend kind. Het hoofdgerecht kon gelukkig nog afbesteld worden.

Volgende week hebben we een etentje van m'n opa, dus dan check ik wel drie keer of ik alles bij me heb......

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ab; he wat vervelend. Nou ja gelukkig maar dat je het hoofdgerecht nog af kon bestellen. Was ook zo jammer geweest. Dat zul je inderdaad net zien he?! Ga je het nog zonder proberen als het allemaal goed loopt? Ja met zo'n mystery park kan het zelfs zijn dat je in belgie zit. Heb wel even gecheckt of er geen voormalig sun parks tussen zit want die aqua mundo's zijn echt stukken minder. Wij hebben zelf al een keer op De Haan gezeten in Belgie, maar dat is toch echt geen cp kwaliteit! En nu zijn we net 25 euro boven budget maar vooruit dat kunnen we nog wel lijden. Die b12 zit inderdaad in vlees en melkproducten. Ik heb amper vlees gegeten tijdens de zwangerschap maar het kan ook een gevolg zijn van bloedarmoede in ieder geval heeft het één te maken met het ander. Ach ja als het maar beter gaat toch?
    Leuk een feestje van je opa. Is hij jarig?

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    ahh wat een pech Lars! Nou ja volgende keer beter :)

Saar lekker dat je eruit bent. Mystery park, klinkt spannend!

Dit weekend eerst verjaardag van mijn vader gehad en de dag erna die van mn moeder dus twee dagen feest! En Dean is dan natuurlijk middelpunt van de belangstelling haha hoe hij iedereen kan vermaken met alleen zn geluidjes en grote lach is echt prachtig om te zien!

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: lekker toch nog even weg! Even afwachten waar je dus heen gaat begrijp ik?

Ab: he wat balen zeg, idd volgende keer dubbele check of je alles bij je hebt! Gelukkig heb je het voorgerecht wel op!

Bailey: nog gefeliciteerd! Haha leuk toch dat dean het middelpunt is, vind het altijd mooi te zien hoe iedereen smelt bij zo'n kleintje.

Hier is het nog tobben helaas. Nu heb ik al twee dagen geen omeprazol gegeven en het lijkt nu beter te gaan ;) Dus misschien heeft ze wel die klachten van de medicijnen.. tot nog toe geen last van de reflux ondanks dat de medicijnen gestopt zijn. Hopen dat het zo blijft. Even afwachten nog. Donderdag naar cb, dus zal lang gesprek worden.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou bailey wat een feestjes! Nog gefeliciteerd. Heerlijk he zo in het middelpunt die kleine man! Wij hadden zaterdag bbq bij mijn ouders (vaste prik als iedereen terug is van vakantie) en je komt de poort binnen en het is: kom maar hier lieverd hahaha en dat zegt mijn moeder niet tegen mij!

Cocko: he bah wat vervelend! Ben benieuwd wat ze zeggen op het cb. Moet ze ook haar eerste prikjes hebben?

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha wat jammer dat je moeder dat niet tegen jou zegt Saar :D Nee nou is het altijd de kleine!!

Ja ze krijgt de eerste prikjes idd,ben benieuwd hoe ze zich houdt.
    Mijn zoontje loopt de hele morgen al met z'n benen wijd.. je moet er echt om lachen als je het zou zien. Alleen de reden is niet zo leuk: hij heeft diarree en als gevolg daarvan kapotte billen. Pfff ;)

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Altijd weer spannend die prikjes en met name de uitwerking. Zeker met dit warme weer als ze dan wat verhoging krijgen bah! He wat sneu voor je zoontje. Hopelijk is die diarree snel over. Zal er vast wel koddig uitzien maar isnatuurlijk niet de bedoeling.

20. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Saar wat fijn dat je geboekt hebt! En nog even spannend waar je heen gaat dus? Wat fijn dat de b12 lijkt te helpen! Zo en al lekker alles weer schoon!
    Ab: wat balen van je etentje.. je moet ook aan zoveel denken als je met een baby op stap gaat he! Misschien een checklist maken voor de volgende keer? Maar wel lekker dat je weer carpaccio het kunnen eten!
    Bailey: wat gezellig zoveel feestjes! En idd leuk dat je kleintje dan echt de show steelt!
    Cocko: wat vervelend dat het minder ging met Charlotte.. Wel fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan.
    En donderdag de eerste prikjes.. spannend!
    Wat sneu voor je zoontje.. Zal idd wel een apart gezicht zijn!

Wij hebben een druk weekend achter de rug. Helaas ging het met Tessa zonder medicijnen steeds beroerder. Ze had weer veel pijn en was veel verdrietig. Vandaag weer naar de dokter geweest. Ze heeft nu weer medicijnen gekregen voor 4 weken. Daarna moet het als het goed is beter gaan. Voor de moeizame ontlasting moeten we nu extra water in de fles doen.
    Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!
    Nog 1 weekje dan gaan we lekker op vakantie! Heb er zo'n zin in! Even lekker met z'n 3 tjes weg!
    Gister vierden mijn moeder en ik onze verjaardagen voor mijn kant van de familie. Ik ben zaterdag jarig en mijn moeder donderdag. Mijn mannetje heeft de hele dag zo lief voor Tessa gezorgd! Toen ze verdrietig was is hij een heel eind gaan wandelen zodat ze heerlijk tot rust was gekomen! En verder ging hij heerlijk met haar spelen en kletsen. Ik ben zo trots op hem!
    Zaterdag nog de verjaardag voor mijn vriend zijn familie en dan is het feesten over en is het vakantie!! Maar nu eerst eens zorgen dat Tessa zich weer helemaal goed voelt!
    Zo dan ga ik ook maar eens aan de schoonmaak! Heb de wc al klaar en het beddengoed hangt aan de waslijn te drogen. Nog even stofzuigen en 2 wasmanden was weg werken! En niet te vergeten knuffelen met mijn meisje! Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina