Geniet van je extra echo miffy, leuk!!!! Wat een triest bericht je moet er niet aan denken toch zo verdrietig. Cocko hoe gaat het met het kastje?
Ikdus: hopelijk gaat t vanavond goed bij jullie Kastje gaat hoor maar tis wel een irritant iets met al die snoeren
Cocko nog even wanneer krijg je de uitslag ? Saar om de hoeveel weken moet je naar de vk ? Miffy heb je nog andere medicijnen gekregen ? Hier gaan de nachten goed! Vanmorgen kwart voor 5 dat ze ging huilen *trots* Mw ligt nu in haar peuterbed en ze is er nog niet uitgekomen, ben zo trots op dat kleine meisje
Cocko: Nog 1 nachtje en dan ben je van je draadjes af! Ikdus: Wat knap, je mag met recht trots zijn! Ik moet nu om de 3 weken. 11 november weer en dan om de 2 weken.
Vanavond toch weer opgenomen, Begin van uitdrogen en vooral erge hoofdpijn Lig nu nog te wachten op een infuus want de eerste ging mis Hopelijk voel ik me morgen weer wat beter
Miffy: sterkte. Cocko: wanneer volgt de uitslag? Ikdus: wat goed van R.! Iedere dag gaat het beter hopen dat ze het zo doorzet. Trouwens Hailey loopt heel netjes bij ons, als ze ons nodig heeft haha Het is ook niet zo dat ze wegloopt hoor, maar ze wil wel graag bepalen welke kant ze op gaat. Ego: had nog een bon liggen van sweatdeal voor een fotoshoot. Bel net we kunnen zaterdag om negen uur al Nou ja we gaan het maar proberen. De hondjes mogen ook mee, dus dat wordt een mooi familieportret haha.
Mooi op tijd proud. Hopelijk hebben jullie geen last van ochtendhumeur Leuk dat de hondjes mee mogen. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Miffy: sterkte hoor meid! Hou vol!! Is het infuus wel gelukt neem ik aan? Proud: zozo dat is op tijd hoor! pufpuf vroeg opstaan! hihi misschien wordt het wel de mooiste shoot die gemaakt wordt! alvast veel plezier. Ikdus: wouw wat knap van R!! Nu kun je zelf ook lekker slapen he! Saar: hoe gaat het met je? Ego: kastje vanmorgen ingeleverd. volg wk do.dag moet ik terug naar de ha. Enne..we hebben een hondje van 5,5 maanden.. wat een drukte!! haha lijkt wel of ik er 3 kids bij heb. Maar superleuk hoor
Spannend wat de uitslag is. Duurt nog best lang voordat je de uitslag krijgt. Heb je wel een beetje het gevoel dat het nu net zo als normaal was met buiten adem zijn en de pijn? Oeh ik wacht op een foto! Dat je eraan begint joh! Moet je nog naar een puppycursus ofzo? Hier blijft het energieniveau extreem laag. Ik heb me er inmiddels een beetje bij neergelegd. Ik geloof niet dat het helpt om er tegen te vechten. Dit hoort bij mij en ik moet/mag nog 9 weken dus het is te overzien. Miffy heeft het veel zwaarder! Ik heb wel besloten om me niet meer groot te houden bij de vk want dat heb ik bij Hanna wel veel meer gedaan. Dus ze mogen best weten dat ik moe ben. Hanna is wel onwijs lief op het moment. Die is druk in de weer met allerlei rare dingen. Dus daar heb ik geen kind aan.
Hanna heeft trouwens iets nieuws geleerd: knipogen. Dan knijpt ze (ze probeert met 1 oog) haar ogen dicht. Big smile op haar gezicht. Zo super schattig.
Infuus lukte uiteindelijk gelukkig wel, 2e vk wou zich er niet asn dus kwam er iemand van de seh Nou die was verbaast over hoe moeilijke aders ik had hihihi Maaar het is gelukt Vanmiddag weer lekker naar huis gegaan
Fijn dat je weer thuis bent, Miffy. Het zit je niet mee zo bah. Kun je een klein beetje genieten van de zwangerschap of is dat lastig als je zo misselijk en beroerd bent? Is het trouwens ook niet zo dat als je vochttekort hebt, je aders sowieso moeilijker te prikken zijn?
Genieten lukt wel minder als bij ninthe maar hoor ook veel dat het bij een 2e zowiezo al is Maar merk wel echt dat ik nu dagen heb dat ik me afvraag hoe ik nog 16weken ga overleven En dat terwijl de vk juist heel posi is omdat ik nog school/stage doe en geen/weinig harde buiken enz heb dus ik het wel allemaal aankan tot nu toe Prikken word inderdaad steeds lastiger als je uitdroogt, vorige x was ook al drama Toen moest ook bijna iemand van de seh komen
De vk denk dat het allemaal wel meevalt dan? je ligt toch niet voor niets in het ziekenhuis, bikkel die je bent! Is ook wel lekker dat je nog dingen kunt ondernemen, maar goed het is niet erg prettig. Ik moet zeggen ik geniet er ook niet zo van als bij Hanna. Je hebt het allemaal al een keer meegemaakt en het staat meer op de achtergrond doordat je de zorg hebt voor een kleine hummel. Hopelijk was dit de laatste keer ziekenhuisopname in jde zwangerschap.
Pff Miffy, het zit je echt niet mee. Logisch dat je minder geniet van deze zwangerschap, je bent volgens mij alleen maar aan het tobben! Als dat zo doorgaat tot het einde, heb je 9 mnd lang geen leuke maanden gehad.. Zo jammer!! Vind het wel heel knap dat je school/stage volhoudt hoor meid! Complimenten. Saar: ja wat jij zegt is ook zo. Door de zorg voor een ander kind sta je er toch minder bij stil en kun je je niet alleen concentreren op het kindje dat geboren gaat worden. Maar goed, straks in het kraambed komt dat zeker nog wel hoor!! Dat is echt fantastisch, als je dan een kind hebt die bij jou en je kleine komt kijken.. echt genieten! (was mijn ervaring dan..) Foto van het hondje komt zeker nog, eerst ff een leuke maken
Ja je hebt wat om handen inderdaad en wat.. Ik heb ook echt zin in de kraamtijd! Even lekker in de watten gelegd worden met zo'n klein hummeltje en het mooiste: de bevalling is achter de rug Hoe heet het hondje? Mochten de kids de naam kiezen? Hoe gaat het met je zoontje? Hanna ligt op haar nieuwe kamer. Ze mocht zelf haar knuffels verhuizen, wat een lol haha. Ze keek wel raar toen ik haar net in haar nieuwe bedje legde, maar ik heb haar niet meer gehoord. Dus het lijkt goed te gaan zo.
Zo hanna is een makkelijk meisje dan! Maar goed, ze heeft waarschijnlijk alles zien veranderen dat scheelt al wel natuurlijk. Veel plezier met de nieuwe kamer! Leuk hoor! C is ontzettend verkouden, het loopt met straaltjes uit d'r neusje. Blijf vegen... Hondje is trouwens niet superklein meer hoor, 5,5 maand en is al zindelijk. Dat scheelt een berg werk We gaan nog een naam verzinnen!! Weten het nog niet, hij heeft van de vorige mensen de naam Jaap gekregen maar dat vinden wij niet echt een hondennaam.
Oh wat vervelend. Halve ui naast haar bed vannacht? Hopelijk knapt ze snel weer op. Je voelt je er zo naar van (heb het zelf net gehad) Maar liever zelf als Hanna. Nee Jaap is geen naam voor een hond. Gewoon een leuke naam bedenken die niet raar klinkt als je hem roept! Ja ze heeft het echt zien groeien en we gingen elke avond al kijken op de kamer. Dus ik denk dat ze het niet echt raar vond ofzo.