@Cocko: ah puppy's zo lief, maar zo druk haha. Ben ook erg benieuwd naar een foto. @Saar: Leuk he dat knipogen. Erg schattig. Knap hoor dat ze zo makkelijk over ging in haar nieuw kamertje en bedje. Heb het misschien gemist, maar ligt ze nu in een peuterbedje? @Miffy: sterkte. Ego: Ik heb hier het idee dat Hailey het naar bed gaan aan het rekken is. Ze gaat goed slapen hoor als ze op bed ligt. Alleen ze drinkt wat langer, als je vraagt of ze dan klaar is zegt ze nee, maar vervolgens drinkt ze eigenlijk niet. Dan als ik haar optil en knuffel om naar bed te gaan dan gaat ze de clown uithangen. Gekke bekken trekken etc.
Grrr had ik net gereageerd is alles weer weg... Proud: Misschien heeft ze wel behoefte aan later naar bed of een slaapje eraf overdag. Hoe laat gaat ze nu en hoeveel slaapjes heeft ze nog? Hier 1 grote, maar Hanna is dan s avonds wel erg moe dus die ligt er om kwart voor 7 wel in. Wat krijgt ze nog voor drinken voor het slapen gaan dan? Hanna ligt gewoon in een spijlenledikant. Ik zie dat nog niet zitten met een peuterbed. Evt. kan de zijkant er op termijn uit. Hadden we gekocht op marktplaats voor 30 euro incl. matras. Helaas blijkt het matras te klein te zijn, dus nu nog een nieuw matras voor de baby kopen. Het ging gisteravond iets lastiger. Ze begon te huilen toen mijn man haar in bed legde. Ik heb haar 5 minuten laten huilen en toen werd het stil. Dus op zich ging het goed.
Saar, het is niet dat ze denkt dat het meevalt, meer verbaast over dat ik niet meer kwalen heb veel dames met hg kunnen zeker rond deze termijn gewoon al veel minder Proud, Dat herken ik wel, zodra we zeggen zullen we naar bed, is mevr opeens keidruk en grappig aan het doen, eenmaal in bed draait ze zich om en gaat ze slapen (zonder speen sinds kort ) dus ze is wel echt moe Cocko, leuk een hondje!!! is voor de kids ook vast leuk!
Saar; moet je voor een ledikantje een matras hebben?? wij hebben er nog 1 reserve staan, helemaal nieuw.
Saar: ach Hanna moet ook wennen natuurlijk. Komt vast wel goed hoor, veranderingen zijn voor kids vrij heftig merken wij. Maar na een kort wen periode komt het vast goed!! hier een fotootje.. laat 'm niet heel lang staan hoor, verwijder 'm wel weer hihi.. geen zin dat alles publiek wordt. Het is geen supermooie foto maar het momentje was wel erg leuk nl.
Miffy: Gelukkig maar dan. 't Is alleen maar mooi meegenomen dat je nog wel wat kunt toch? Hopelijk kun je het zo nog even blijven volhouden. Groeit je buik inmiddels al een beetje? Cocko: Wat een lief hondje zeg. Echt een snoepje. En wat een heerlijk meisje ernaast. De kids zijn zeker wel gek met hun nieuwe 'speelgoed'. Ja moet een nieuw matrasje hebben voor de baby. Maar goed die is 30 euro zag ik bij de leenbakker. Dus ik denk dat dat de goedkoopste oplossing is. Wel lief aangeboden. Dat wennen komt wel goed. Overdag ligt ze er zonder te huilen. Ben benieuwd of ze vanavond al gewend is. We zijn vanmorgen in het geboortehuis geweest waar ik ga bevallen. Hebben een rondleiding gehad. Is allemaal super nieuw en mooi. Ik begin er stiekem toch een klein beetje zin in te krijgen. Manlief heeft vanmorgen al de babykamer stofvrij gemaakt en dan kan ik spullen wassen, de kasten even uitnemen en dan kan alles erin.
Saar, ben ik ook wel erg blij mee, als ik thuis kom te zitten word het volgens mij alleen maar erger, spuug thuis meer dan als ik weg ben namelijk is een geboortehuis net zo iets als een kraamhotel enz?? fijn dat je er wel een beetje zin in hebt, hopelijk gaat het dit keer meer naar je zin Eten jullie kindjes al sinterklaas spulletjes, pepernoten en taaitaai bijv?? Ninthe is er gek op, als wij pepernoten eten komt ze er meteen aanrennen, vanmorgen was ze in de kast geklommen om de zak pepernoten te pikken hihihi zat ze in de kast stiekem pepernootjes te snoepen
Lijkt er dan toch op dat afleiding helpt ofzo? Maar wel fijn dat de vk het in ieder geval serieus neemt. Geboortehuis is eigenlijk een thuisbevalling buiten de deur. Na de bevalling ga je met 2 uur naar huis, mis verantwoord. Pepernoten enzo vind Hanna heerlijk, maar ik wil dat nog niet zoveel. Vandaag heeft ze 2 speculaasjes op bij mijn schoonmoeder en dat vind ik zelf eigenlijk teveel, maar goed ze weet dat dat oma is.
@Saar: een slaapje eraf en ze slaapt overdag niet meer Ze gaat vaak ook pas rond acht uur naar bed, dus ze is wel moe. Ze gaat ook meteen slapen hoor als ze in haar ledikant ligt. Ach zolang ze geen uren gaat rekken Fijn zo'n geboortehuis en ook fijn dat je er een beetje zin in begint te krijgen. Hier duurt het ook nog wel even hoor voordat ze naar een peuterbedje gaat. Zolang ze nog niet uit het ledikantje klimt en 's nacht nog niet naar de wc hoeft @Cocko: Wat een scheetje. Waarom deden de mensen het beestje weg? @Miffy: Tja als je weg bent er minder last van hebt doorgaan zou ik zeggen, maar blijf er wel voor waken dat het verantwoord blijft. Hailey is dol op pepernoten. Hier staat een pot op de kast en daar loopt ze naartoe en zegt ze pepe pepe haha. Ze krijgt er maar 2 per dag. Die kijkt straks raar als het seizoen van de pepernoten weer voorbij is haha. Hoe gaat het eigenlijk met de zindelijkheid van Ninthe? Hier krijgt Hailey een potje met sinterklaas bij mijn schoonouders. Ben dus erg benieuwd wat ze ervan gaat vinden. Ego: vanochtend fotoshoot gehad. Hailey had er niet zo'n zin in. Nou ja wel zin, maar niet als ze ergens in of op moest haha. Luna (een van mijn honden) was helemaal gestresst. Dus de beste man had vanochtend om negen uur meteen zijn uitdaging van de dag haha. Nou ja er zullen vast mooie foto's tussen zitten. Volgende week zaterdag gaan we ze bekijken. Hailey is net opgehaald door opa en oma om naar de Efteling te gaan. Ik heb vanmiddag nog een uurtje met Hailey geslapen. Ben doodop. En vanavond hebben we een feest van het werk.
Proud: oh ja je had de shoot vanmorgen! Oei Luna stress, dat is minder. Maar wrs zitten er genoeg leuke foto's tussen hoor!! Wanneer kun je ze bekijken? Saar: oke dat is inderdaad niet veel geld voor een matrasje. Dacht: als het erg duur is, mag je die van ons wel overnemen hoeft dus niet! Fijn dat je de rondleiding hebt gehad. Komt toch steeds dichterbij he! Miffy: hahaha die Ninthe is een snoepkontje zeg! Hier nog eentje hoor, ik heb tegenwoordig de kast op slot zitten want ze is het enige kind dat snoep lust maar ze komt telkens met de pot aanlopen Ze eet alles, snoep, koek, fruit, groente, aardappels vlees.. behalve brood Ze is trouwens 80 cm.. begin dec moet ik naar het cb dus ben benieuwd. Ego: hondje ging weg omdat die mevrouw er niet goed meer voor kon zorgen. Het vraagt behoorlijk veel tijd, verzorging is best veel (kammen, schoonmaken elke dag). Dus vandaar.
Cocko leuk hondje en mooi meisje Miffy fijn dat je thuis bent, heb je geen andere medicatie gekregen ? Ik denk dat bij veel mensen afleiding beste medicijnen zijn. Maar denk goed om jezelf Saar oh balen dat t matrasje te klein is, gelukkig is t niet te duur. Fijn dat je er meer zin in hebt. Hopelijk is H snel gewend . Fotossss Proud ben benieuwd naar de fotos en wat leuk naar de efteling
Oh hier geen pepernoten. Tante had woensdag snoep gegeven heeft ze uitgetuft Koek en rozijnen zijn haar snoepjes ben er erg blij mee
@Cocko: volgende week zaterdag. Dan is het foto's uitzoeken voor in het boekje wat je erbij krijgt en we krijgen dan een inlogcode om alle foto's thuis op het gemakje te bekijken en ze hopen natuurlijk op veel nabestellingen Word daar altijd een beetje verdrietig van. Je weet voordat je een hond aanschaft dat het tijd en werk kost. Gelukkig heeft dit hondje een fijn thuis bij jullie gevonden. Er zijn er veel die in het asiel belanden. Op de foto lijkt het trouwens dat ie een plukvacht heeft kam je die dan of moet die om de zoveel tijd naar de trimsalon? @Ikdus: Hier krijgt Hailey ook geen snoep. De pepernoten zijn voor haar al heel wat. Helaas heeft oma gezien dat ze een pepernoot kreeg, want die zag ik nu al sleuren met uitdeelzakjes. Nou ja ik probeer het los te laten wat ze bij de oma's krijgt. Ik ben er niet bij en anders gaan ze het stiekem doen. Ze krijgt bij mijn schoonmoeder appelsap nadat ze hoorde dat Hailey dat af en toe krijgt bij een 'speciale' gelegenheid of een dagje weg. Mijn moeder duwt haar vol met soepstengels en vind dat als ze twee wordt best wel chips mag. Geloof nog altijd dat wij als ouders daar over beslissen.
Proud: zeker beslis je dat zelf. Al ervaar ik het wel als lastig als je bij (schoon) ouders bent en je bent er zelf nog eens bij dat ze dan iets geven dat jij eigenlijk niet wilt. Ik zeg er altijd van maar je krijgt soms wel eens een donkere blik Chips... dat eet C al een hele poos. Alleen op zaterdagavond of zondagmiddag, 1 van beide momenten. We kammen hem dagelijks. Vandaag een heel goede kam voor hem gekocht, hij vindt het heerlijk. Valt er gewoon bij in slaap Hij moet ook geknipt worden, dat kun je zelf doen maar het kan natuurlijk ook bij een trimsalon. Even kijken of het zelf lukt, vind een salon vrij prijzig.
Hier eet ze ook soms chips inderdaad, nibbits cheetos of gewoon van goodies. Maar opa's en oma's zijn soms verschrikkelijk. Ik laat het maar vaak is ze er niet. Merk wel dat ik t beter kan hebben van mijn opa en zijn vrouw dan mn schoonmoeder. Misschien kan je volkoren soepstengels kopen bij je moeder. Is ietsjes beter Cocko, gewoon de tondeuse er zelf overheen kan makkelijk zelf. Behalve t hoofdje denk ik niet zo . En eens per halfjaar/jaar naar salon.
Hier gelukkig opa's en oma's die echt met ons meedenken en luisteren naar ons, hier dus veel babykoekjes/(yoghurt)rozijntjes/soepstengels enz in de kasten bij ze erg blij mee!! hier krijgt ze nu of een taaitaai popje of paar (2tot4) pepernoten maar verder weinig af en toe een zakje goodies chips, 1zakje in 2dagen, en soms van die kaasknabbels als manlief ze ook eet verder maak je ninthe vooral blij met een stukje kaas, of een extra broodje tegenwoordig, dus zolang dat lukt, ideaal!! ikdus, nee geen andere medicijnen, bestaan er niet zoveel meer dan ik al geprobeerd heb die tijdens de zwangerschap mogen helaas uhm wou nog ergens op reageren maar ben het alweer kwijt, sorry dus als ik van alles vergeet
Proud: Nee dan schiet het niet op nee als je geen slaapje meer hebt. Lastig is het shooten met een kindje van deze leeftijd volgens mij. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben he?! Valt ook nog niet veel uit te leggen. Van het ledikantje wat we nu hebben kan ook 1 zijkant af. Dus dat wordt de eerste stap zeg maar. Ik wil haar niet zo heel rap in zo'n groot bed geloof ik. Lastig dat oma zoveel geeft wat jij eigenlijk niet wilt. Ik heb het ook wel hoor. Gisteren kreeg ze de keuze tussen een speculaasje en een Nijntje koekje en ze pakt ze natuurlijk allebei. Toen we terugkwamen kreeg ze nog een speculaasje. Toen vond ik het eigenlijk wel genoeg zeg maar, maar ja oma's he. Ik denk altijd maar zo, ze is er niet dagelijks/wekelijks dus ik vind het dan niet zo erg. Cocko: Heel lief van je! Ja gaat hard hoor. Nog een week of 8. Maar 't is wel lekker dat ik de kamers heb gezien en zodra je bevalling begint, mag je er heen dus dat is ook fijn. Je hebt er een nieuwe hobby bij zeg maar Ikdus: Hanna ging gisteren gewoon slapen. Dus het is al klaar. Ik ga binnenkort foto's maken, al is het nog niet afgestyled zeg maar. Hanna krijgt hier thuis alleen rijstwafel, soepstengel, volkoren biscuit, Nijntje koekje of ontbijtkoek. Heel af en toe rozijntjes, maar das niet al te vaak. Chips zit er hier nog niet in. Dinsdag hebben we een verjaardag van mijn nichtje en dan zal ze wel een taartje(zus maakt altijd iets speciaal voor de kids) krijgen denk ik. Nou ja dat vind ik dan ook niet zo heel erg.
@Cocko: ik krijg zo vaak boze blikken als ik er wat van zeg, dus herken het Ik probeer het maar los te laten, maar is af en toe moeilijk. Moet ook af en toe op mijn tong bijten als mijn moeder zegt: ik heb ook 2 kinderen groot gebracht. Ze heeft het ook goed gedaan hoor daar niet van, maar we hebben wel beide overgewicht @Saar: tja als ze maar af en toe bij oma is is het nog niet zo'n ramp. Hier is ze 2 1/2 dag onder de pannen. Het is ook niet zo dat ze niets mag. Op een feestje krijgt ze ook een paar hapjes taart en een stukje kaas. Wel handig zo'n bedje waar je een zijkant vanaf kunt halen. Mocht ze er nog niet aan toe zijn kun je hem altijd weer terugplaatsen @Ikdus: nou die soepstengel is nog niet zo'n ramp, maar met mate. Denk dat je het van je opa beter kunt hebben, omdat die al wat ouder is. Ik had dat bij mijn oma ook, terwijl ik die ook moest remmen. Maar toen die zag hoe Hailey genoot van fruit ging ze kilo's fruit halen, want dat mocht ze onbeperkt geven (niet dat Hailey zoveel fruit wegwerkte hoor haha)
Proud: Nee dan zit je daar niet op te wachten. In mijn geval komen we er echt alleen op visite bij beide oma's en passen ze af en toe op. Dus dat scheelt dan toch wel een hoop. Wel lastig want het is fijn als een oma zoveel oppast, maar ja je kunt dan soms moeilijk 'zakelijke' afspraken maken omdat zij het anders ziet. Ja die zijkant zit er nu nog mooi in en dat vind ik voorlopig prima. Hanna gaat ook haar hele bed door in haar slaap dus ik vermoed dat ze er anders zomaar uitvalt.