Cocko: Fijn dat de uitslag op zich goed was, maar je houdt de pijn wel of niet? Hopelijk helpt het werken aan je conditie...
Yep alles blijft zoals het is.. dus uiteindelijk heb je niet veel aan die onderzoeken want ze doen er niets mee. Behalve dan conditietraining bij de fysio. Maar of dat mijn hartslag naar beneden gaat krijgen weet ik niet.
Ik had 3 babywassen en ze hangen allemaal. Gedeelte alweer afgehaald. Ben alleen even kwijt of die hydrofielen nou gestreken moesten worden, maar dat was toch alleen bij een thuisbevalling zo? Hoe snel ben je dingen alweer kwijt he?! Kasten zijn schoon en de eerste luiertjes liggen in de lade. Poepig hoor kleine billetjes weer straks. Zo ik ga eens even wat fotootjes van de kamer van Hanna spammen want manlief heeft de spullen opgehangen en de commode in elkaar gezet
Leuk Saar!! Echt zo schattig!! En wat kijkt Hanna toch wijs he, mooi hoor. Wij gaan vanavond gezellig eten, dat is echt super super lang geleden dat wij naar een restaurantje zijn geweest. Heb er zin in!
Zo ff wat uitgebreider Cocko nog steeds Jaap arm beest haha. Past ook niet bij hem dat is geen Jaap. Ochhh wat zijn ze lenig he die ukkies jeetje, moet er ook niet aan denken hoor whaha. Ja mn meisje is heel erg bijdehand, maar ook echt alles zelf doen en helpen. Zelf aankleden (lukt aardig) maar wel genieten hoor. Ben je alleen wezen eten met je man ? Hoop dat het gesmaakt heeft! Saar wat fijn dat de slaapzak aanblijft nu ! Haha ja H heeft op de foto te zien ook erg lange haren. En stil zitten nee dat willen ze vaak niet. En hoe lief H ook is het zuigt enorm veel energie hoor. Echt ik voel me echt minder moe als ik aan t werk ben. Ik hoop echt dat je lieve man zijn baan mag behouden. Wel vervelend meer doen in minder tijd, vind ik echt niet kunnen pff. Miffy hou je het nog vol ? Edit: Saar mooi kamertje !!! Ola, welkom meid. Volgens mij sprak je inderdaad bij de mei mamas (heb ik nooit bij geschreven alleen gelezen)
Cocko: Was het leuk het etentje? Ikdus: Komt vast door mijn omgeving dat ik er zo makkelijk over denk, maar goed ik bewaar alle oppas tot het laatste! Wij vinden het ook niet kunnen van z'n werk, maar ja wat doe je er tegen. Je kunt geen kant op, aangezien hij zijn baan wel wil houden. Blijven aangeven is het enige wat je kunt. Dankje voor het compliment we zijn er heel erg blij mee. Hoe gaat het slapen? Miffy: Hoe is het met je? Bailey: En schiet al op naar de 20 weken echo? Begin je een beetje energie terug te krijgen?
Hier ff dipje, heb het gehad maar ja moet nog ff Heb steeds raardere dromen en slaap slecht Wil van alles maar kan net niks..... Zal van de week weer ff lezen en verder reageren hoor
Miffy: succes met alles Saar: hoe gaat het met jou en met Hanna? Bailey: hoe vergaat het jou met de zwangerschap? Ikdus: kleedt ze zich zelf al aan? wow.. knap hoor. Ego: vrijdagavond was erg gezellig. M'n ouders hadden ons uitgenodigd. Zijn gewoon met z'n allen gegaan, ging supergoed. Verder is het weer aantobben, dochter hoest weer zo ontzettend dat ik vanmorgen de ha gebeld heb. Morgenochtend moet ik langs komen. Het gaat gewoon niet weg, ondanks alle hoestdrankjes. Uren hoesten, zowel overdag als 's nachts. Zo zielig voor d'r. Eindelijk: C krijgt een tand erbij!!! He he.. er staan al zo lang twee tanden onderin maar nu komt de derde eraan. Hij is al wel door, had het vermoeden vorige week al omdat ze gigantisch diarree had. Ze heeft allemaal rode vlekjes in het gezicht, lijkt soort allergische reactie op iets. Kan alleen niet achterhalen waar het van is. Maar ze heeft er verder geen last van gelukkig
Saar hopelijk komt het uit eindelijk goed bij de baan van je man. Joh zegt je omgeving iets er over dan ? Nou je bent al bijna op t einde een halve dag ergens spelen kan heus geen kwaad Slapen gaat meestal goed gelukkig, ben erg blij!!! Miffy ach meisje toch denk goed om jezelf en trek optijd aan de bel he!! Cocko fijn dat het zo gezellig was! Waren de kindjes ook lief ? Vast wel. Sneu dat je dochter zo hoest. Hier is ze ook vanaf 1 september aan de hoest bah bah. Hopelijk kan de huisarts iets eraan doen! Ja mn boef kleed haarzelf aan maar niet wanneer ik bezig ben met haat hoor haha. Dr tshirt trekt zelf wel over haar hoofd armen moet ik wel mee helpen. Broek doet ze tijdens t spelen vaak aan (over de broek die ze al aan heeft ). Ze trekt alleen ook direct weer uit. Net zoals haar sokken ze krijgt ze eindelijk aan maar doet ze per direct weer uit. Dus echt aankleden doet ze niet. Maar spelend aankleden wel.
Miffy: wat balen zeg. Denk goed om je zelf. Dat dromen herken ik trouwens wel hoor. Cocko: wat leuk dat je met z'n allen bent gegaan. Vond Charlotte het ook al wat? Wat vervelend dat die zo verkouden is. rondom tanden hebben ze vaak ook wel weer een iets lagere weerstand toch? Misschien hangt het er allemaal mee samen. Wel lekker dat ze eindelijk doorkomen. Is het niet de 5e/6e ziekte ofzo? Of is het droog? Ikdus; Zo dus je hebt eindelijk volwaardige nachten. Knap hoor dat ze het zo goed doet. Mijn schoonzussen maken weleens een sneer dat ik bijv. wel regelmatig naar oma kan aangezien ik toch niks te doen heb en dat mijn huis zo netjes en schoon is, maar ja daar heb ik alle tijd voor. Is ook waar, maar goed als je fulltime thuis bent wordt het ook viezer en zij houden het gewoon niet bij. Maar goed ik zie het maar als een stukje jaloezie. Nee klopt hoor, maar aangezien ik in mijn vorige zwangerschap 5 dagen in het ziekenhuis heb gelegen wil ik nog even aankijken. Hopelijk is dat helemaal niet nodig, maar goed. Met Hanna gaat het heel goed, alleen is ze super moe. Maar ze komt ook elke dag met nieuwe woordjes en nieuwe dingen. Gisteren trok ze zomaar de kinderstoel omver, gelukkig niet op haar. Maar ze telt nu tot 3 (doe ik altijd als ze moet luisteren). Zit ze vanmorgen één, tee, die. Oh oh en dan die glimlach erbij.. Dan ook nog knipogen jongens echt een charmeurtje. 't Is af en toe echt lastig om serieus te blijven aangezien ze gewoon manipuleert met haar knipogen. Ben vanmorgen bij de vk geweest. Bloeddruk was 110/80 en dus 20 punten gestegen. Moet as. donderdag terugkomen i.v.m. mijn geschiedenis. Urine was schoon. Hopelijk was het eenmalig. Verder gesprek gehad over de totaalruptuur en ze adviseerde mij om een afspraak te maken met mijn gyn. rond de 36/37 weken. Gewoon om te overleggen. Ze kunnen het niet voorkomen en een keizersnede willen ze niet en ik ook niet. Ze wil dan wel evt. kijken of ze me met 40 weken kan laten inleiden als het uit de hand loopt i.v.m. de angst(dus wel goed als de gyn. het ook al weet). Ze snapt het wel gelukkig fieuw. Maar ook mijn restklachten moet ik maar eens met de gyn bespreken. Dus wel fijn gesprek met een paar dikke tranen (lekker die hormonen). Gelukkig zei ze wel: persweeën die neemt je lichaam echt over daar ga je echt niet over nadenken op dat moment. Maar goed ze zei ook ik kan je niet geruststellen, daar zul je eerst voor moeten bevallen. En zo zie ik het ook. Kleine ligt gelukkig goed nu. Ligt 1-2 weken voor op groei. Dat wordt weer minimaal 7 pond. Nu eerst mijn bloeddruk weer omlaag want als die verder gaat stijgen red ik het helemaal niet.
Nouja volwaardige nachten het gaat beter ene nacht niks andere nacht wel. Maar daar in tegen wordt ze sowieso 6 u wakker. En soms veel eerder zoals gister Je schoonzussen moeten niet zeuren. Zegt je man er niks van ? En fijn dat de vk je serieus nam en je ook naar de gyn stuurt. Balen van je bloeddruk gelukkig houden ze je in de gaten. Even extra rustig aan doen. Dikke knuffel
Oh das niet lekker. 6 uur is wel een beetje te vroeg. Ik zit echt maar half te lezen volgens mij... Je dochter kleed zich al aan Hanna doet af en toe wel een poging en trok wel haar rokje aan pas, over haar pyjama broek Ja hoor mijn man zegt er wel wat van, maar ik ben op het punt beland dat ik ze gewoon laat kletsen. Heb gewoon geen zin om me altijd maar te moeten verdedigen voor iets. Ja ben best blij met mijn vk. Ze nemen in ieder geval geen risico.
Aan de hand van mijn dipje extra controle gehad en even goed me hart gelucht!! ik krijg nu met 28wk en 32wk een groeiecho ipv alleen met 32 en aan de hand van hoe kindje het doet nog 1 met 36wk, dus over 3wk echo en controle en verder alle controles om de 2weken om wat meer rust te creeren, ze adviseerde ook om me eens te verdiepen in haptonomie omdat ze denkt dat de misselijkheid vooral door stress komt (ervaar het niet, maar kan zijn dat het er is en zich alleen in die misselijkheid uit) en een verwijsbrief voor de dieëtiste om te kijken of mijn eetpatroon nog iets kan veranderen aan mijn misselijkheid.... uhm volgens mij was dat het wel
Fijn miffy. Twijfel je over de groei van je kindje? Het kan geen kwaad om je er in te verdiepen, maar of het wat oplost is natuurlijk een tweede... Ben benieuwd wat de diëtiste voor je kan doen. Sterkte.
Ja Saar, doordat ik zo ziek ben enz ben ik bang dat het nog kleiner als ninthe bij de geboorte word hou sommige dagen zo weinig binnen dat ik gewoon twijfel of kindje wel genoeg krijgt enz dus ben wel blij met de extra echo's