@saar: gatver. niet leuk. hopen dat het wel weer weggaat, je hoeft niet zo lan meer maar lang genoeg om niet zo door te gaan. @ikdus: ach het gaat wel over, tenminste dat hoop ik
Nee inderdaad. Maar nu bevallen is ook nog niet de bedoeling he?! Ik hoop inderdaad dat het een virusje is en dat hoopt de vk ook. Maar ze heeft het idee dat mijn bloeddruk erg piekt waardoor ik dat jachterige gevoel heb.
Pfff nou saar...nog even volhouden hoor meid. Liever niet nu gaan bevallen idd. Je worst iig goed in de gaten gehouden. Proud: als t even niet gaat is een time out de juiste manier.hopelijk snel weer beter! Wow wat een tanden!! Bij C komt onder de derde net door.. Rest even kwijt, sorry...
Cocko: Charlotte is niet snel met haar tandjes, maar ja last zal ze er niet van hebben denk ik. Heeft ze al wel kiezen dan? Klopt hoor wordt goed in de gaten gehouden. Manlief wil alleen morgen mee omdat hij vindt dat ik alles teveel nuanceer. We zullen zien. Proud: Ja nog 3,5 week en dan mag het wat mij betreft! Straks loop ik nog door tot 42 weken, dat zal dan wel even tegenvallen haha.
Nee ze is zeker niet snel.. kiezen? wat zijn dat! Nou ben benieuwd wat je man bij de controle gaat zeggen dan...
Hihi worst . Ach cocko die tanden komen van zelf. Saar fijn dat je bloeddruk wel iets gezakt is. Wel balen van je klachten zeg hopelijk niks ergs. Proud mooi mondjee en meisje uiteraard
Cocko: Die dingen waarmee je kauwt. Waren je andere kids ook zo laat? Mijn man gaat niet mee, maar die wil controleren of ik alles wel vertel. Ik heb hem nu beloofd dat ik alles netjes zal vertellen. Ikdus: Ik hoop nog steeds op een virusje.
Heb je niet teveel gedaan ? Ik heb t ook 1 keer erg gehad. Maar toen deden we alles lopend pfff 3uur lang gelopen denk ik en t was toen warm. Ik zwelde per direct op terwijl ik die andere warme dagen geen dag vocht vast hield. Nou ben in ieder geval blij dat ze je in de gaten houden
Ik zou even niet weten wat ik dan te veel doe, ja dat kleine beetje in de huishouding. Ik hoef van de vk niet nog minder te doen. Rust 's middags al vanaf het begin 2,5 tot 3 uur.
Hoe is het daar Saar ? Ik ben kapot mw wordt steeds vroeger wakker 04:15 gaaaaap. Gelukkig heb ik deze ochtend vrij. Maarja straks wel werken bah.
Hier bloeddruk 125/78 en een spoortje eiwit. De hoofdpijn gaat niet over van 3x 2 paracetamol, dus ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis.