He Bandietje, wat jammer dat het wat minder ging met Tessa. Welke medicijnen heeft ze nu? Hoop dat het snel helpt! Het is toch fijner als je kindje gewoon lekker in d'r vel zit! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! En dan nog lekker met vakantie, waar gaan jullie heen? Geniet ervan! Ow en houd de lucht goed in de gaten. Vanmorgen twijfelde ik of ik de was moest ophangen, niet gedaan en dat was maar goed ook want een half uur later plensde het hier!!
He bah bandietje. Wat naar dat het minder ging met Tessa. Hopelijk knapt ze nu weer snel op! Alvast gefeliciteerd met alle verjaardagen. Altijd leuk! En bijna weg heerlijk! Waar ga je heen? Cocko: hier zit ik nog heerlijk buiten hoor. Maar goed wie weet trekken de buien hier wel niet langs *duimduim*
Ahh bandietje wat sneu voor Tessa! Hopelijk gaat het met de medicijnen snel beter. En alvast gefeliciteerd dan! Cocko, ahh diaree is niet leuk! Dikke laag zinkzalf op zn billetjes gesmeerd? Hier regende het ook heel erg hard net. Leek wel of er een douche aan stond daarboven! Spannend donderdag prikjes, Dean krijgt ze vrijdag. Dames dames toch, wat een opruimgekte ik dacht dat de nesteldrang na de zwangerschap over was haha nee hoor heel goed van jullie, ik ben er zelf geen kei in. Maar goed ik kreeg laatst dit leuke plaatje toegestuurd dus daar troost ik me maar mee
Oh jee. Regen?! Hier is het stralend weer! Ik zal de buien radar er eens bij pakken! Tessa heeft weer nexium. En om haar te helpen met moeizame ontlasting moeten we meer water bij haar voeding doen. Hopelijk helpt het snel! We gaan een midweekje naar zeeland. Lekker luieren, fietsen en zwemmen met z'n 3 tjes. Bailey wat een goeie! Die gaat facebook op!
Heerlijk naar Zeeland, mn moeder was er net twee weken geweest en associaal bruin geworden! Bijna geen bewolking door de wind van zee. Geniet ervan! Hopelijk werkt de nexium
Bandietje: Heerlijk naar Zeeland, lekker bruin worden misschien!! Zal voor je duimen. Oke nexium, helpt dat wel goed bij Tessa? Je had het al eerder gebruikt, knapte ze daar wel van op? Bailey: haha ja dikke laag zinkzalf en daaroverheen talkpoeder.. als je hem ziet gaan buiten, het is wel koddig om te zien. Hij is nu heerlijk aan het spelen dus hopelijk vergeet hij even z'n billetjes Zijn jullie kindjes ook zo graag buiten?! Charlotte slaapt veel liever buiten dan binnen in d'r wiegje (en de rust..). Ze bleef alsmaar onrustig boven, dus heb ik haar in de wagen gelegd buiten, en wham, ze slaapt als een roosje.
Haha bailey wat een leuke. Die zal ik uitprinten en op het prikbord plakken voor als er iemand zeurt over het huishouden Nee ik ben best netjes en nu ik weer kan schoonmaken vind ik het ook heerlijk! Heerlijk zeeland. Hopen op zulk weer! Cocko: nou hoop het ook voor hem. Is vervelend voor hem omte gaan zitten denk ik of niet? Hanna vind het heerlijk om buiten te zijn en lees: om zich heen te kijken. Slapen buiten ho maar. Nou ja ik leg haar gewoon op haar kamertje. Daar ligt ze nu overdwars in bed.
Overdwars in bed.. haha mooi om te zien! Onze oudste lag ook altijd dwars in bed, en toen ze wat groter werd staken haar beentjes altijd tussen de spijltjes door. Dus er staat je nog wat te wachten Saar. Pff ik ben hier de houten vloer aan het dweilen, dat is dus echt een ramp. M'n man had onlangs een dweilstok gekocht, jaja dat was handiger zei hij. Nou ik heb continu ruzie met dat ding! Hopeloos! Dus voortaan mag manlief dweilen.
Cocko hoe is het nu met je zoontje? Kan hij zijn teentjes al wat beter bij elkaar.doen weer? Tessa deed het erg goed op de nexium alleen raakte ze er verstopt van. Daarom moeten we nu meer water bij haar fles doen. Dankjullie wel voor de felicitaties! Heerlijk idd naar Zeeland. Bruin word ik nooit echt aangezien ik rood haar heb en een hele lichte huid. Tessa vonden we trouwens vanmorgen ook overdwars in bed ook al had ze haar slaapzak aan! Buiten kijkt Tessa haar ogen uit maar slapen doet ze alleen als we een eind wandelen. Verder slaapt ze vooral in bedje. Ze begint dat nu ook al te snappen en word soms heel boos als ik haar in bed leg maar voor ik goed en wel beneden ben is ze al stil! Cocko beter toch als je je man laat dweilen!
Haha ligt Tessa ook al overdwars in bed?! Gaat goed bij jullie! Liggen ze bij jullie al in een ledikantje dan? Charlotte ligt nog steeds in de wieg bij ons op de kamer De andere twee kids wilden niet in de wieg, die waren er met twee weekjes uit. Dus hier genieten we van hoor! We horen alleen als ze wakker wordt continu haar handjes tegen de spijltjes knallen, echt lachen. Trouwens, ben gestopt sinds zaterdagavond met de omeprazol (was t toen min of meer vergeten) en ze heeft geen aanval meer gehad... dus zou het daar van komen?! Als het vandaag weer zo goed gaat, bel ik morgen de ha op. Fijne dag allemaal! Ga straks bij m'n moeder op de koffie en vanmiddag nog een verlate verjaardagvisite van 3 kindjes!
Cocko: dweilen tsja dat doet mijn man altijd. Ik heb rugklachten dus doe dat liever niet. Maar met 3 kindjes zul je het ook wel wat vaker moeten doen. Want een goed nieuws van charlotte, hopelijk blijft het zo! Hoe is het met de billen van je zoontje? Hanna ligt 's nachts nog in de wieg en overdag in haar ledikant. Meer om haar daaraan te laten wennen en mezelf trouwens ook. Zo'n mozesmandje is best klein! Lekker druk dus vandaag. Genietse! Bandietje: verstopping is ook niet echt wat voor zo'n kleintje! Dat wordt dus goed smeren als het weer zo blijft! Hanna wil overigens wel slapen in de draagzak. Gisteren ook weer een stuk gewandeld toen ze wat ging piepen en niet in bed wilde en ja hoor lag ze weer te pitten!
Tessa ligt van begin af aan al in haar ledikantje. Ik wilde eerst wel een wiegje maar wij hebben niet veel bergruimte in huis en ze zij n er zo snel uitgegroeid en zo duur in aanschaf. Tes sa heeft de eerste 2 nachten op mijn borst geslapen.Daarna heb ik een shirt van mij in haar bedje gelegd en dat ging prima. Vannacht heeft ze weer heerlijk van 20 tot 6.45 geslapen. Zo genieten!! Wat fijn dat het met charlotte zo goed gaat! Hopelijk blijft het zo! Haha Hanna weet ook goed wat ze wil of niet? Een echt meisje! Maar de draagzak is natuurlijk ook fijn. Lekker dicht bij jou..
Opa is 92 geworden, dit is zijn eerste achterkleinkind. We gaan lekker ui eten, dus ik hoop dat Lars zich rustig houdt Lars ligt ook regelmatig dwars in z'n wieg, als hij huilt of geen slaapzak aan heeft, worstelt hij zich alle kanten op. Duurt dus niet lang meer die wieg. We hebben een familiewieg, waar mijn man ook nog in gelegen heeft. Dat is wel heel leuk vind ik en het kost niks. Zo van 20 tot 6:45 dat is lekker, Lars kwam de afgelopen nachten weer om 4 uur, maar we denken dat het van de warmte komt en misschien het lampje op de babyfoon, die hadden we vorige week uit. Vanavond maar proberen hoe het gaat. Maar we mogen niet klagen. Hopen dat het goed blijft gaan met Charlotte Cocko!
Wat een super leuke foto ab!! Hij zal wel heel trots zijn Zooo dat zijn de betere nachten bandietje, hier zijn we nog niet zo ver maar hopelijk komt dat nog (en snel ) Gaat het nog steeds goed met charlotte? En hoe zijn de billen van je zoontje? Haha gekke vraag besef ik nu! Saar, wel slim om hanna zo te,laten wennen, moeten wij miss ook maar doen. Wij hebben net als ab een familiewieg, mijn opa heeft er nog in geslapen en ikzelf ook dus wel bijzonder. Dean is niet zo'n dwarsligger (in bed dan haha) hij logt altijd met beide armpjes omhoog, vuistjes gebald. Maar zo blijft hij ook de hele nacht rustig liggen.
Wat een mooie foto Ab! Erg bijzonder zo'n eerste achter kleinkind! Bailey :Idd is een familie wieg erg bijzonder! Ik kan me voorstellen dat je die graag gebruikt! Hoe ging het vandaag met Charlotte Cocko? En met je zoontje? Saar ook een familie wieg. Bijzonder hoor! En heeft Hanna vandaag weer lekker in haar ledikantje kunnen slapen? Gaan jullie je kindje nog elke week wegen? Ik ben eigenlijk al even niet geweest.. Ben nu wel weer benieuwd maar ik kan Donderdag niet. Anders hier thuis maar samen wegen..
Ab: wat een mooie foto!! Prachtig om te zien, oud en jong bij elkaar. De opa van mijn man is 96 en is nog bij ons op kraamvisite geweest, zo gaaf. Dus ik weet wat je voelt! Saar: oh in een draagzak, lekker verwennen! Hanna is wel een meidje dat pittig is volgens mij! Ze weet al goed wat ze wil! Bailey: jongetjes liggen rustiger in bed volgens mij ons zoontje ligt muisstil en onze dochter (de oudste) woelwatert door het hele bed! Haha idd wat een vraag zeg, hoe het gaat met de billen van zoonlief. Maar lief dat jullie het vragen. Het gaat wel hoor, nog steeds veel smeren en talkpoeder.. die spulletjes staan nu maar in de huiskamer. Maar het knapt gelukkig iets op. Toch is hij al wekenlang niet zichzelf, alsmaar moe, huilen, vallen, buikpijn.. Zielig hoor. En Charlotte.. tsja, de huiduitslag is weg (yes!) en ze heeft niet echt meer die urenlange aanvallen (ook yes!). Maar na de voeding heeft ze wel krampen, en ik denk dat dat komt doordat ze de ontlasting moeilijk kwijt kan. Gisteren ging super (2x volle luier) maar nu laat ze erg veel windjes maar verder niets. Het lijkt gewoon dwars te zitten. En volgens mij kan ik daar niet veel aan doen (zoals bandietje water bij fles doen, dat lukt met bv niet volgens mij of jullie moeten nog een tip hebben )
Ab: wat een leuke en lieve foto. Wat zal je opa trots zijn! Is het vannacht beter gegaan met Lars? In principe slaapt hij door als hij 5 uur achterelkaar slaapt, maar ja dat helpt voor jezelf dan wat minder he? Had je een leuk feestje? Cocko: Heb jij nog een nachtvoeding? Als er ontlasting dwars zit wil het nog weleens helpen om de thermometer even in haar kontje te steken. Vervelend die billetjes, het warme weer zal ook wel niet helpen.. Kan het door het warmere weer komen dat hij niet lekker in z'n vel zit? Met charlotte klinkt het goed. Die krampjes zullen op den duur misschien ook wel wat minder worden... Hopelijk blijft het zo! Bandietje: Begrijpelijk hoor met de wieg. 't Is dat mijn zus er 1 heeft anders had ik het ook niet gehad. Dan had ik Hanna wel in de kraamweek in de kinderwagenbak op de kamer gezet denk ik. Knap dat je zo snel kunt 'loslaten'! Kon je zelf wel slapen die eerste 2 nachten dan? Hanna slaapt op zich prima hoor in d'r ledikant. Af en toe is het even brullen, maar meestal binnen 5 minuten stil (ik zet de kookwekker). Wegen doe ik helemaal niet, behalve als ik echt naar het cb moet. Ik zie zo wel dat ze groeit. Dus ik ga niet naar het cb tussendoor. Bailey: Ik laat met name denk ik mezelf wennen aan dat grote bed Hanna keek trouwens de eerste dagen wel d'r ogen uit. Al die kleurtjes en inmiddels heeft ze de gordijnen ontdekt met de kaboutertjes. Ligt ze met haar achterhoofd in d'r nek naar te kijken als ik haar luier probeer te verschonen. Ik denk inderdaad dat er redelijk pit in Hanna zit. Dat had ik ook (kroop met 5 maand). Hoop dat Hanna dat niet doet natuurlijk dan is ze zo snel groot. Maar haar hoofd houd ze nu ook al best wel lang op 90 graden echt knap vind ik dat en mooi om te zien. Ik denk dat er bij ons weer een sprongetje aankomt. Gisteren haalt mijn man haar 's avonds uit bed, ik verdwijn uit beeld en Hanna begint te krijsen en blijft dat doen totdat ze bij mij op de arm zit. Een beetje eenkennig dus. Nou ja dan maar bij mama maar een beetje sneu voor mijn man.
Saar: kroop jij met 5 maanden?! Wat knap zeg! Haha nou dan staat jou nou wat te wachten met Hanna! Maar wel erg leuk toch. Wat knap dat Hanna al zo goed haar hoofdje op tilt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel te weinig oefen met Charlotte hoor. Maar zodra ik haar op haar buik legde, kwam alle voeding er uit. Oei eenkennig! Dat is hier ook al, gisteravond lag ze in de wipstoel bij m'n man z'n stoel maar ze zocht continu mij op. Op een gegeven moment ging ik even naar boven en ze begon direct te krijsen. Ach, dat zal nog wel erger worden denk ik. Dus bereid je maar voor haha. Charlotte slaapt meestal wel door inmiddels (vanaf half 10 ongeveer tot 6 uur). Heel soms wordt ze wel wakker en met een speen is ze dan niet tevreden. Dan geef ik haar 1 kant maar meestal drinkt ze die niet eens leeg. Drinken jullie kindjes altijd twee kanten bij een voeding?
zo moest even bijlezen heb veel gemist zie ik. Leuk om te lezen dat jullie kindjes ook het bedje doorkruisen. Hier moet Hailey denk ook maar eens in de slaapzak. Ik vond haar gisteren bijna tegen het hoofdbord aan. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden, want dan stop ik maar de onderkant vast. Hier ook een dubbel gevoel bij de vakantie. Die van mij begint komende week, maar dan ben ik nog maar 3 weken thuis bleh. Ook een heel gedoe met de oppas. Hailey zou 2 1/2 dag naar mijn moeder gaan. Mijn vriend zijn moeder wilde eerst ook een dag toen weer niet en nu weer wel. Probleem is is dat ze niets tegen mij zegt maar alleen tegen mijn vriend. Nu hadden we daar afgelopen zaterdag een bbq en hoorde ik dus 's avonds thuis dat ze wel weer een dag wilde oppassen. Dan denk ik waarom zeg je niets terwijl ik binnen zit. Dus in overleg met mijn vriend had ik haar een mail gestuurd wat ik had gehoord en dat dat leuk was blabla en de vraag om dan binnenkort even af te spreken hoe en wat. Hoor ik gewoon niets!!! (mijn schoonmoeder is een schat van een vrouw, maar ze heeft wel een moeilijke gebruiksaanwijzing). Nu is mijn vriend daar maandagavond nog langs geweest en ze zei er niets over. Gisterochtend nog niets gehoord en dat is niets voor mij, dus bel haar op. Zegt ze ja ik heb hem ontvangen grrr. Maar in ieder geval ze wilde oppassen en is alles zover wat nu belangrijk is besproken. We dachten eerst dat ze zich weer bedacht had, omdat ze zaterdag de opmerking maakte dat ik niet kon weten wat het beste is voor mijn kind, omdat ik nog nooit eerder moeder was. Zo daar heb ik even wat gezegd. Was ze niet blij mee. sorry frustratie moest er even uit. Hailey mag trouwens 6 september voor een echo van d'r heupjes. Ben benieuwd. Ab: wat een leuke foto! Saar: alvast gefeliciteerd. En dan binnenkort ook nog lekker op vakantie. Geniet ervan! Cocko: fijn dat het wat beter gaat met de billen van je zoon Maar jammer dat ie zichzelf niet is. Hopelijk gaat het snel beter. Weten ze op het cb niet wat je Charlotte verder nog kunt geven voor die krampjes?
Oh Bandietje: wegen tussendoor bij het cb heb ik maar een keer gedaan. Ik weeg Hailey hier gewoon thuis en het ligt vrij dicht bij elkaar iedere keer. Vind het eerlijk gezegd zo'n gedoe om daar naartoe te gaan en haar uit te kleden, wegen, weer aankleden en weg. Het is alleen handig als je nog wat wilt vragen ofzo.