mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zwaaaiii

Miffy. Grrrr klotezooi dit.

Cocko denk goed om jezelf

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Vandaag groeiecho gehad,
    hoofdje was 28w3d, beentje 28w2d en buikje 27w3d
    dus helemaal goed!!
    even 2 foto's bijgevoegd ;)

Bijgevoegde bestanden:

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: Wat fijn zeg. Dat lijkt tot nu toe in ieder geval prima te gaan. Wat een lief kindje voor zover ik het kan beoordelen;)

Hier vandaag weer controle gehad. Alles was goed. Bloeddruk was zelfs iets gedaald, dus helemaal fijn. Kleine is alleen niet ingedaald (ligt wel met het koppie naar beneden). Hanna is enorm aan het testen oh mén wordt helemaal gek. Ze hangt in de gordijnen loopt weg als ik haar schoenen aan wil doen etc.etc. Ik zit nu met harde buiken op de bank:)

4. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    ah miffy wat fijn. mooie echo's

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Zooo herkenbaar Saar,
    hier ook 1tje die me uit blijft dagen, word er soms echt gek van
    wat fijn dat je bloeddruk gedaald is!!

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mooi miffy dat de kleine op termijn is. En mooie echo foto's!

Saar fijn dat je bloeddruk al wat daald hoe gaan het met de klachten, dalen die mee ? Heeft de vk al gezegd wat je moet doen als je vliezen breken ? Direct gaan liggen he ! En bellen.

Wat een boefjes die H en N, hier rent ze ook met alles weg en verstopt zich. Ach ik lach er maar om. Zij niet want als ik dr te pakken heb krijg ik een krijspartij :p

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gelukkig meiden, heel normaal gedrag dus. Werd al bang dat het aan mij lag. Zal misschien niet helpen dat ik zelf niet zo mobiel meer ben, maar goed.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Vanochtend met ninthe naar CB geweest
    ze was gewoon 500gr gegroeid in 2,5 maand tijd, was helemaal verbaasd
    ze weegt nu 8670gr

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw Ninthe, goedzo! Allebei je kindjes groeien goed!
    Ik heb net Hanna even uitgelaten en ze bleef zowaar bij me lopen. Echt even een blokje om en uitwaaien. Hoop dat het mee gaat vallen met de storm.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Goedzo Ninthe!!

Hier ook naar cb geweest 81 cm en 10,3 kilo.
    Ze moest alleen blokjes stapelen en 3 woordjes zeggen. Wegen en meten ging dit keer zonder gehuil :eek:

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

En werkte ze een beetje mee? Ik vind het toch altijd zo geforceerd bij het cb..

12. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: nou ik zou denk dubbel liggen als ze zwarte tiet over straat schreeuwt haha. Hier zegt Hailey zelden piet, maar ze heeft het meer over klaas. Als ze zwarte piet ziet zegt ze ook 9 van de 10 x klaas. Heb het maar zo gelaten:D
    Fijn dat je bloeddruk wat gedaald is! En de kleine ligt in ieder geval al met haar/zijn koppie. Hailey is hier met tijden ook strontvervelend. Maar als ik het zo lees is het heel normaal haha. Moet zeggen het is ook heel druk nu voor haar, dus dat speelt ook mee.

@Ninthe: wauw Ninthe ook al gegroeid. Goed hoor.

@Ikdus: R. loopt wat gelijk op met Hailey lees ik. Misschien scheelt het dat ze nu zelf op de weegschaal en tegen de muur kunnen staan met vorige keer? Tenminste Hailey moest de vorige keer nog op de babyweegschaal en liggend gemeten worden vond ze echt 3x niets.

Ego: Hier komt Sinterklaas bijna. Als mijn vriend thuis is brengen we alles naar beneden. Dus Hailey moet nog gewoon op bed blijven liggen haha. Vandaag ook weer een drukke dag gehad. Vanochtend eerst langs mijn werk, mijn vriend ophalen, dus meteen Hailey geshowd natuurlijk. Toen naar mijn schoonvader, want die is jarig vandaag. Rijden we naar huis valt Hailey natuurlijk in slaap achter in de auto en wilde thuis niet meteen slapen. Nu is ze gelukkig al even stil. Morgenavond hebben we het feest van mijn schoonvader en dan doen we zaterdag maar rustig aan, want zondag gaan we naar mijn broer om sinterklaas te vieren. En dan kunnen we nu gaan uitleggen dat de kerstman niet klaasje is haha.

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Proud ze mocht zitten op de baby weegschaal maar moest gewoon liggen in de meetbak. Ze vond het prima.
    Leuk dat sinterklaas komt. Drukke dagen veel plezier!!!

Saar ja ze werkte mee. Ze was lekker aan t spelen en banaan eten en toen mocht ze op schoot die toren met links en rechts bouwen. Ze raadde alleen aan om echt blokken te kopen ipv alleen maar duplo. Nouja komt wel ooit :p

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Wij hebben ook geen blokken, alleen duplo,
    vind dat ook niet zo een prioriteit dat ze dat kan bouwen eigenlijk
    maaar zal eens paar blokjes halen, dan kan ze in februari voor ze bouwen hihihihi

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Nou ze zegt geen zwarte, alleen maar tiet:) Maar piet is weer het land uit en volgend jaar kan ze vast de p wel zeggen. Nog 2 weken bikkelen en dan hebben jullie ook lekker even rust. Gefeliciteerd met je schoonvader. Jullie hebben nog een lekker druk programma. Veel plezier dit weekend.

Ikdus: Nou heerlijk toch, houden zo!

Ik heb een loopkar met blokken. Gekocht een keer bij kruidvat voor 10 euro ofzo. Word hier wel veel mee gebouwd, maar manlief is ook een echte bouwer.

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: nee ik snapte hem dat ze nog geen zwarte piet riep alleen dat was weer mijn fantasie die opspeelde:p

@Ikdus: oh knap dat R. dan het zo netjes deed met wegen en meten. Dat was hier al even geen succes meer, dus was blij dat het nu op deze manier kon.

@Blokken: hier hebben we wel houten blokken, maar die liggen weer opgeborgen, want Hailey vond het geweldig om met die ronde blokjes in haar mond rond te lopen;) Dus ze doet het nu met duplo (lees: blokje op elkaar, uit elkaar, op elkaar, uit elkaar:D) en verder hebben we die grote babyblokken. Als we niet kijken stapelt ze zo heel een toren, maar als je het vraagt nee hoor. Van wie ze dat eigenwijze heeft;):p

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha dus jullie hebben echte bouwers. Hier bouwt ze wel met duplo. Blokken moeten we dus maar kopen

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Hahaha heerlijke fantasie. Wel enorme discriminatie:D Lekker blokjes opeten. Zijn ze zo klein dan? Hier doet Hanna het ook niet op commando, zoals niets trouwens...

Ikdus: Manlief is ook een echte bouwer, scheelt misschien ook wel.

Ik ben weer terug van mijn gesprek met de gyn. Het was heel goed dat ik was gekomen en heel reëel. Ze vroeg wat ik wilde en dat wist ik niet. Zelf vond ze een keizersnede wel gerechtvaardigd. Ze gaat dit nog met de andere gyns overleggen en ik word woensdagavond gebeld. Vind het heel heftig, is echt schakelen. Maar goed de kans dat het weer gebeurd is aanwezig en aangezien ik al klachten heb.. Spannend.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar:heb even wat teruggelezen maar kon het niet vinden...--> keizersnee? Waarom dat?
    Is wel heftig allemaal volgens mij?

Miffy wat een mooie echo's zeg! Lief hoor!!

Rest: gaat het goed?

Ego: druk druk, en heel veel zieken gehad. Zelf ook ziek geweest. Vandaag cb geweest met twee jongste. C moet ik laten hongeren totdat ze brood gaat eten :(
    Zoon is gegroeid gelukkig!

Sorry kort maar krachtig, heb te weinig tijd.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Bah al die zieken. En je gaat haar toch zeker niet op broodrantsoen zetten? Rare ideeën van het cb... Trek je het allemaal nog een beetje?

Keizersnede i.v.m. de totaalruptuur en restklachten. Morgen weet ik meer. Wel even schakelen ja. Gaat ook heel goed in de zwangerschap:cool:

Deel Deze Pagina