ooooh saar, klinkt echt alsof jou gyn je goed serieus genomen heeft, wat fijn!!! kan me voorstellen dat een keizersnede even een omschakeling is, maar een geplande keizersnede is denk ik fijner dan een spoedkeizersnede of de andere andere ellende die kan ontstaan
Ja echt een super lieve vrouw. Heb echt wel vertrouwen in haar. Ik was net alleen bij de vk (vervanger van vervanger) en die probeerde toch aan te sturen op een natuurlijke bevalling met knip. Ik word er helemaal kriegelig van. Dus als het geen keizersnede wordt ga ik vragen of ik medisch word gemaakt.
Saar: nou sorry maar je wordt wel van het een naar het ander gestuurd lijkt wel?? Eerst keizersnee, dan weer natuurlijke bevalling.. zo zou je ook wel kriegelig worden natuurlijk. Als jij nou liever een keizersnee hebt ivm je voorgeschiedenis en klachten.. en jouw eigen gyn gaat daarin mee, dan is het toch geregeld lijkt me? Of ben ik te kort door de bocht.? Ja trek het allemaal maar het is wel aanpoten op het moment. Heb het idee dat ik aan de gang kan blijven met alles, maar goed, het komt ook allemaal weer goed hoor!! Ik geniet ontzettend van het buitenzijn met de hond, dat is een heel goede remedie om even alles uit je hoofd te zetten
Super. Je zult drukker zijn door de hond, maar als het je ook goed doet is het toch fijn?! Hoe gaat het met jullie zoontje? Is C ook zo'n lekkere eigenwijze dreumes aan het worden? En je oudste dochter hoe gaat dat op school? Nee als de gyn. morgen zegt we gaan voor een keizersnede als jij het goed vind ga ik er voor. Heeft de vk niks mee te maken. Mijn lichaam, mijn bevalling. Ik heb er al veel te lang mee rondgelopen. Manlief is gelukkig ook lekker duidelijk. Ga vanavond even wat dingen opschrijven met hem dan kan ik tenminste reageren morgen.
Succes Saar.. best pittig allemaal zo voor je. Door de hond drukker idd, meer planning nog nodig dan anders. Met zoontje gaat het nu weer iets beter. Is ook ziek geweest en moet dan veel inleveren. C is super eigenwijs!! Ze eet dus geen brood en daarom moet ik haar hongeren, zodat ze dat gaat eten. Daar begin ik dus niet aan. Sorry maar dat gaat echt tegen m'n moedergevoel in. Dus ga het doen op m'n eigen manier. Ze heeft een erge eigen wil, die dame van ons. De oudste heeft t reuze naar d'r zin op school gelukkig!
Fijn dat het met zoonlief en dochterlief goed gaat. Misschien heeft je dochter gewoon een iets langere aanloop nodig bij nieuwe dingen? Ik zou ook niet uit gaan hongeren hoor. Echt raar. Kom op zeg. Ze ziet natuurlijk ook een hoop bij de andere 2, maar goed misschien lust ze gewoon nooit brood. Gek dat cb... Volg je gevoel. Ja ik ben best even 'leeg'. Nergens zin in. Manlief gaat maar een frietje halen voor vanavond.
neeee vandaag nog niet. Morgen hoor ik pas wat de gyn. ervan vind. En de vk wil graag zelf de bevalling doen. Dus ik wil vandaag nog niet Maar inderdaad het mag wel.
Cockoo wat een drukte wat een ziektes bah bah. Fijn dat dochter het naar haar zin heeft op school. En dat zoonlief gegroeid is en het okee gaat verder. Raar advies van het CB zeg. Zou er ook echt niet aan beginnen pfff. Dan maar pap en crackers hoor. Zolang ze maar genoeg vezels binnen krijgt toch welke manier dat ook is. Saar fijn dat het gesprek met gyn goed ging. Ik snap de vk deels wel. Ze denkt ook aan haar zelf he haha. Maar als jullie je beter voelen bij een geplande keizersnedw moet je dat doen. Vraag je wel hoe het zit met evt een volgende bevalling ? Ik ben zo vergeetachtig als wat al weken ziek en hoofdpijn. Ik vergeet daardoor alles. Dus sorry als ik iets vergeten ben om op iemand te reageren. Doe het niet expres
Ik snap dat de vk graag geld aan me wil verdienen(zo voelt het nu), maar ik vind dit absoluut niet de juiste manier. Als het nu een ks wordt, is de volgende er ook 1. Want het risico met totaal ruptuur blijft hetzelfde. Wat vervelend dat je al zolang ziek bent? Al bij de huisarts geweest?
Ja risico blijft natuurlijk maar misschien ebt jou angst met de jaren ook weg. Alhoewel me dat erg moeilijk lijkt. Ja ben bij de huisarts geweest 3x2 pcm nemen en 20e terug komen.
Oké. Afwachten nog even voor je dus. Lange tijd ertussen trouwens. Het gaat met name om de risico's van weer een totaal ruptuur i.c.m. de restklachten die ik van de 1e heb. Als ik geen restklachten had, had de gyn. het ook niet voorgesteld. Maar de kans is nu al groot dat ik rond mijn 40e (in de overgang) meer klachten krijg als dat ik nu heb. Dus ik denk niet dat als het nu een keizersnede wordt dat ik het ooit nog natuurlijk aan ga. Hoe moeilijk ik dat ook vind. Had nu wel graag een positieve ervaring gehad, maar niet met de risico's die ik loop (op mijn 26e incontinent worden). Maar goed ik wacht het nog even af tot morgen.
Je hebt gelijk geen risico's lopen en al helemaal niet zo jong incontinent worden bah. Ik denk dat een geplande keizersnede ook heel mooi kan zijn. Je wordt niet door paniek/stress naar de ok gebracht. Maar gewoon in alle rust lekker met je man en iemand die foto's kan maken. Ik zou wel vragen of je kind direct op 1 of andere manier op je borst gelegd kan worden. Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat dat soms gebeurd. Jaa duurt nog lang en vind het niks 2 weken lang zoveel pcm slikken. Het helpt ook bijna niks.
Stom is dat als het niet helpt. Maar als je twijfelt gewoon weer een afspraak maken toch? Ja ik ga morgen pas weer over de bevalling nadenken. Heb volgende week sowieso een gesprek bij de gyn. Ik wil morgen evt. alleen weten wat de datum wordt en vragen wat ik moet doen als de bevalling onverhoopt uit zichzelf begint.
Nouja heeft geen zin de 20ste krijg ik pas doorverwijzing naar kno. Dan duurt het 6 weken de hoofdpijn en de verkoudheid 9 weken. Ben benieuwd wat de gyn morgem zegt
Jep maarja een voorhoofdholte ontsteking duurt vaak 6 weken dus daarom mag ik zolang wachten haha. Nou als het echt echt echt niet gaat bel ik wel hoor. Ik kan op dit moment echt niet normaal functioneren. Ik vergeet echt snel door de koppijn en ben zooo moe bah bah
Maar krijg je daar serieus geen kuurtje voor. Raar zeg. En dan 6 weken rondlopen met hoofdpijn. De huisarts zal het wel weten.. Beterschap.
Ikdus: 6 weken met hoofdpijn rondlopen? Wat raar, hier krijg je gewoon een kuur met voorhoofdholte.. Zou gewoon eens bellen als het blijft hoor, tis toch jouw lijf. Beterschap! Saar: hoe ging het vandaag?
Ik heb te horen gekregen dat het een keizersnede gaat worden. Ze heeft overlegd met 2 collega's en die vonden het het risico ook niet waard. Dus woensdag hoor ik de datum. Heel gek. Ze laten de kleine liefst zo lang mogelijk zitten.