mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Superfijn Saar ben benieuwd naar de datum. Nog even wachten :)

Het zal dus sowieso een 2013 beeb worden. Denk tussen kerst en oud en nieuw in. Ik gok op 27 dec :p

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gok maar lekker raak;) Jullie horen het wel als de kleine er is.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hihi ik gok lekker :D

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Misschien moeten jullie een pol opstarten haha. Nee hoor ik vind het wel grappig. Iedereen zit te gokken.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Klinkt goed Saar!!
    spannend hoor :D

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Fijn dat er een datum gepland is Saar. Kun je er naar toe leven!

Hier druk druk.. M'n hoofd loopt een beetje om maar goed, er komt een vakantie van 2 weken aan dus dat is wel lekker.
    Straks de uitslag van 2e uitstrijkje. Brr.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh wat spannend cocko. Hopelijk is de uitslag goed.
    Is je man ook 2 weken vrij?

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja m'n man is ook vrij, heerlijk.
    Uitslag niet binnen :(

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh balen. Hopelijk komt het morgen nog binnen dan. Zit je dan voor in spanning...
    Lekker dat je man ook thuis is, kun je even samen voor je gezin zorgen.

Mijn man is maar liefst 3 weken vrij. Echt leuk voor hem! En nu ook wel makkelijk.

10. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    En ik maar denken dat het rustig is. Heb geen melding gehad.

@Saar: oh ik denk ook de 27ste haha. Even nog van de kerstdagen genieten en dat je dan zeker op oudjaarsdag naar huis kunt:D
    Maar is dat niet standaard dan dat je man mee mag met de bevalling? Hier wel in ieder geval evenals een eenpersoonskamer. Visite mag ook heel de dag in en uit lopen, tenzij ze zien dat het te belastend is voor moeder en kind.

@Cocko: vandaag dan de uitslag binnen. Lekker he vakantie. Hier ook twee weken vrij. Ben het al dagen aan het vieren met zo vrij weinig doen en vanavond uit eten haha. Mijn vriend moet nog twee dagen werken.

@Miffy: oh geweldig die foto's!

@Ikdus: kan me zo even niets herinneren, dus een vrolijke zwaai:D

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Lekker even bijtanken proud. Hopelijk kom je aan je rust toe de komende 2 weken.

Bij Hanna lag ik op een kamer voor 4 personen. Toen was dit nog in aanbouw. Man bij de keizersnee is wel standaard hoor. Ben ik heel blij mee. En de kleine direct bij mij als de situatie het toelaat ook. Dat is wel weer nieuw. Nu duimen dat het niet eerder begint, want daar heb ik geen zin in, wat een omgekeerde wereld weer.

Miffy: Hoe gaat het bij jou met het zwangeren? Heb je nu ook even vakantie?

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: nee geen uitslag gehad. Volgende week pas waarschijnlijk. Pff. Handig weer. Hoop het wel voor de kerst te hebben eerlijk gezegd.

Saar: nou zeg, dat zou wat zijn als het vanuit zichzelf begon.. Denk je naar een keizersnee toe te leven en krijg je ineens weeën. Lijkt me niet echt grappig! Duimen dat het niet gebeurt. We wachten gewoon je berichtje af hoor!

Geniet allemaal van de vakantie

13. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: hoop ik ook;) Heb alleen allemaal al wel plannen wat ik wil doen haha.
    Ja dat is nu spannend dat de bevalling niet voor de geplande datum begint. Is daar wat over afgesproken?

@Cocko: jij ook een fijne vakantie. Raar dat je weer zo lang moet wachten. Had gehoopt dat het maar een dag vertraging was dan. Nou ik duim voor je dat het begin volgende week binnen is.

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja baal er stevig van. Want ze zeiden dat het binnen 2 weken er zou zijn en we zijn al bijna 3 weken verder. Heb ik weer hoor.
    Maar goed, ik denk er gewoon niet meer aan en zie wel wanneer ik wat hoor. Nu genieten van de vakantie en de kerstdagen enzo!

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou mooi cocko ben je mooi klaar mee!!
    Saaar ?

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hey allemaal. Wauw sorry heel lang weg geweest! Bedankt voor de lieve prive berichtjes :) ik heb het super druk met afstuderen/onderzoek doen waardoor het allemaal wat verslonste. Sorry!! Hier qlles verder goed op bekkeninstabiliteit na. Ee krijgen een meisje!!!

Heb niet helemaal bij kunnen lezen, maar saar begrijp ik t goed dat je een keizersnede krijgt? Spannend!

Hoe ist met de rest, de kinderen, de honden/pups, zwangerschappen en meer?

Over een maandje ben ik klaar en ben van plan helemaal bij te lezen haha dus gaat even duren voor ik uitgebreid op iedereen kan reageren :)

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: fijn wat van je te horen zeg!! Ik zat me al zorgen te maken maar aangezien er al meerderen prive berichtjes hadden gestuurd dacht ik: dan heeft het geen nut om ook nog wat te gaan sturen. En zie daar, ze is er weer :)

Succes met alles, en houd je kalm zover dat gaat. Logisch dat je zp dan laat liggen hoor! EN WAT GAAF!!! EEN meisje!!! Hoe voel je je verder?

Saar: hoe ist??

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Rustig hier hoor.. vroeg ook vooral;)

Cocko: Inmiddels wel een uitslag? Of word het na de kerst?

Proud: Lekker aan het relaxen en bijkomen?

Bailey: Gefeliciteerd, wat leuk! Fijn dat alles goed is. Vervelend van je bekkeninst. Succes met afstuderen, neem de tijd! Zal zwaar genoeg zijn icm zwanger zijn!

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ja echt lief die privé berichten! Nu kerstvakantie dus even bijkomen :)
    Dean slaapt trouweelbs (weer) niet meer. Goe is dat bij jullie? Sprongetje ofzo?

Saar, lraar joh over paar dagen heb je hummel nummer 2 in je armen, zenuwachtig al?

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bailey fijn om weer even van je te lezen. Je bent er dus druk mee
    Gelukkig gaat verder alles goed !!! Succes met afstuderen maar komt vast goed !
    En een meisje wat leukk nu krijg je met beide ervaring :D. Slapen is hier ook drama ze is weer veel wakker in de nacht en als ik haar naar bed breng gaat ze er direct uit.

Saar ooooh ik ben zooo benieuwd wie er in jouw buik zit en wanneer hij/zij komt. En hoe H erop reageert :)

Cocko denk goed om jezelf en probeer te rusten he in deze drukke periode

Proud geniet van je vakantie.

Hier mag ik vandaag naar de kno arts. Ben benieuwd of ik ab krijg of weet ik wat.
    En nog een paar weken en dan weg uit dit rotweer :D

Deel Deze Pagina