@Bailey: Je bent terecht! Gelukkig Een meisje. Wat leuk, gefeliciteerd. Dan heb je straks een koningskoppel toch? Hailey doet niet aan sprongen. Slapen heeft ze nooit problemen mee gehad en nu ook niet. Wel slaapt ze wat korter overdag. @Ikdus: Waar ga je heen? @Saar: Nog even en dan weten we ook wat het geslacht is van jullie kindje. Ben nu al nieuwsgierig Gisteren hebben we uitgeslapen tot negen uur, toen een paar uurtjes naar de beekse bergen geweest en 's middags nog thee gedronken met ons ma. Vandaag ook al niet veel gedaan. Dus als het zo doorgaat moet het helemaal goed komen Iedereen hele fijne feestdagen!
Nou klinkt als een heerlijke dag! En fijn zeg, goed slapen! Heeft dino helaas nooit gedaan. Hopelijk lijkt zn zusje wat dat betreft meer op H!
Saar: spannend hoor bij jou Bailey: geniet van je van je vakantie! Vervelend dat D niet goed slaapt. C wil ook niet naar bed maar we zijn daar erg streng in.. jammer maar het is wel nodig. Proud: heerlijk uitslapen mmm. En een leuk dagje. Ego: geen uitslag helaas.
He cocko balen. Nou hopelijk dan de dag na kerst. Wat doen jullie dan met C? Hailey wil ook nooit naar bed, is nooit moe. Tenminste ze zegt nee en maar wrijven door haar oogjes. En als we haar op bed leggen zegt ze uit uit, maar als de deur dicht is slaapt ze al
Na 20x op me laptop proberen te reageren en me hele verhaal die steeds verdwijnt, even snel via mobiel Hele fijne kerstdagen voor iedereen!!!
Balen dat je nog steeds wacht cocko. Naar bed is soms drama, maar het begint meestal snachts (22.30) vanaf dan is het krijsen. Kan door laten huilen maar houdt aan (al een uur geprobeerd maar gaat onverminderd door). In bed bij ons gaat beter, maar ook ni altijd. Ben kapot! Afgelopen weken max 3 uur per nacht gehaald. .. brrrrr
Even een ego-berichtje: Wij zijn vandaag om 13.20 uur weer trotse papa en mama geworden van een zoon, Jefta. Hij weegt 3575 gram en is 51 cm. Hij doet het goed. Hij is nog wel erg moe en ik ook, maar het is erg meegevallen allemaal. Hij is super lief uiteraard.
Waaaauw gefeliciteerd Saar!!!! Wat leuk!!! Toch natuurlijk dan? Of wel keizersnede? Mag trots op jezelf zijn hoe dan ook, gewoon een tweede wonder op de wereld gezet!
Wacht wacht ik zie al, je banner is natuurlijk je uitgerekende datum, niet die van de keizersnee. Sorry ben echt sloom. Geniet van je lieve mannetje!!
Saar: gefeliciteerd meid!! Fijn dat hij er is!! Mooie naam hoor. Hoe gaat het met jullie? Bailey: hier huilt C als ze naar bed moet. Wij leggen haar op bed, lamp uit en dan begint het natuurlijk. Dan laten we haar een poosje huilen, tien minuutjes ofzo en ga ik daarna naar boven, kroel even met haar op de stoel en vervolgens zeg ik dat ik haar op bed ga leggen en dat zij nu ook stil moet blijven. Gaat ze natuurlijk weer huilen maar dat duurt geen 5 minuutjes hoor, en dan slaapt ze. Wat het is? Geen idee!
Saar wauw gefeliciteerd!!!! Mooie naam . Geniet van je gezin. Proud klinkt als een goede dag Bailey. Al eens campingbed geprobeerd of bij iemand groot bed ? Hier sinds peuterbed doorslapen dus. Alleen afgelopen weken niet, maar vannacht weer wel tot 05:30
Het kan maar hoeft niet. Dus mocht je de mogelijkheid hebben om het ergens te proberen zou ik t zeker doen. Ze blijft ook rustiger liggen in haar grote bed, in dr ledikant lag ze dwars of bij t "voeteneind" dus veel stoot werk natuurlijk. Ik heb dr gisternacht een kussen gegeven om op te liggen en vannacht lag ze er niet meer helemaal op, maar dat is t enige eigenlijk. Heb je ook al bij de kno laten kijken naar neus en oren ? Trouwens iedereen fijne kerstdagen!!!
Goeie, ik ga het proberen! Kno nog niet, kijk het nog even aan en anders langs mn moeder (ha) Fijne dagen!
Hier gaat het redelijk. De borstvoeding loopt nog niet super, is nog vrij pittig ik heb behoorlijk last van de wond (heb al te veel gedaan en teveel met Jefta gelegen). En Jefta is ook erg moe en misselijk. Maar 't is een heerlijk ventje, super rustig. Foto komt nog wel even. Hanna vind het maar raar. Net is het katheter eruit gegaan dus ik moet zelf uit bed om te plassen. Herstel begint nu dus.
Saar: hoe gaat het nu met jou en Jefta? Hoe gaat het herstel? Rest: allemaal fijne kerstdagen gehad? Gezellig en lekker? Ego: net met C naar de dokter geweest ivm haar voetje. Heb een doorverwijzing naar kinderfysio. Gelijk gevraagd naar de uitslag. Weer niet goed helaas.