mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hi allemaal, hier waren de feestdagen druk maar gezellig. Bij jullie?

Saar hoe gaat het met jou en je nieuwe gezinnetje? Hoe is H eronder?

Cocko, brr ik heb echt iets gemist. Welke uitslag gaat dit over, van je zoontje of id rr iets met C? Ik hoop dat het iets kleins is?

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: nee was uitstrijkje voor baarmoederhalskanker. Had begin dec weer herhaling gehad.

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ow jeetje, wat eng! En nu dan?

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Niks.. Ze hebben nu ook getest op HPV virus en dat heb ik gelukkig niet. Maar nu hebben we het zo afgesproken dat ik het zelf nog even aankijk en als ik het niet vertrouw direct een doorverwijzing krijg naar de gyn.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: wat naar joh. Hoe weet je dan dat het niet goed is nu en je dus moet vragen voor een doorverwijzing? Voetje van C. heb ik even gemist, maar daar moet je dus mee naar de fysio. Hopelijk helpt dat snel.

Wij zijn vanmorgen thuis gekomen. Sinds gisterenmiddag is de borstvoeding op gang gekomen en goed ook want hij was vanmorgen 100 gram aangekomen. Hij had nu alleen wel ondertemperatuur dus we zijn druk in de weer met kruiken. Verder heb ik een kraamtranendag, blech. Hanna vind het wel fijn dat we er weer zijn en is lekker aan het spelen geweest met papa. Heerlijk weer met z'n allen. Hopelijk vanavond niet veel visite en veel buidelen met Jefta om zijn temperatuur goed te krijgen.

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oh nou houd het goed in de gaten cocko!!

Saar, goed zeg zo'n goede eter! Probeer wat rust te pakken, die kraamtranen zijn vreselijk. Sterkte en morgen is vast beter!

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Fijn dat jullie thuis zijn saar! Kraamtranen laat ze maar gaan joh. Is alleen maar goed. Jefta groeit hard dan zeg! Wow!

Ja beetje apart vind ik t ook wel van de ha. Daarom ga ik er eerst goed over nadenken.
    C heeft sinds ze loopt last van dr linkervoet. Veel vallen etc. Zondag zwikte ze weer en wilde/kon ze er niet meer op staan. Huilen huilen. Vorige wk was ik bij schoenenspeciaalzaak en die man vond dat ze vreemd liep. Klopt ook wel helaas. Daarom naar de fysio

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nou inderdaad even laten bezinken dan. Oh wat vervelend, hopelijk kan de fysio goed helpen. Lijkt me erg lastig voor haar.

Kraamtranen lekker gehad vandaag een stuk beter. Jefta moet nog 35 gram aankomen en zit dan weer op zijn geboortegewicht, ik heb blijkbaar slagroom extra vet. Met mij gaat het vandaag ook wat beter. Vanmorgen geen visite en gisteren ook niet. Zal vanmiddag wel komen denk ik.

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: lekker weer thuis. Hoe vindt Hanna het? En hoe vond ze haar pop? Jefta doet het goed dan met zijn gewicht. Waar komt de naam vandaan?

@Cocko: wat raar. De uitslag is niet goed, maar hoe moet je het nu verder in de gaten houden? Wanneer begint de fysio?

Ego: grrr zit hier even te balen. Dat mensen ook alleen knallen op de laatste dag. Hier lijkt het af en toe al of het oorlog is. Niet zo'n ramp, maar een van mijn honden heeft er nogal last van en ligt nu dan ook rillend op mijn schoot.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud, wat sneu voor de hond. Hier ook al veel vuurwerk, snap er niks van. Ze moeten gewoon niet eerder verkopen maar goed dat zal dan wel weer niet kunnen...

Miffy, hoe gaat het bij jou? Trek je het nog een beetje?

Hanna begint te wennen aan hem. Eerst begon ze ook steeds te huilen als Jefta huilde, maar dat begint nu minder te worden. Ze wil hem steeds aaien en kusjes geven en in de wieg kijken om vervolgens weer lekker te gaan spelen. Ze kan er ook niks mee he?! Nou hij doet het zeer goed, maar schijnt wel vaker heel snel te gaan bij een 2e kindje aangezien je borsten al beter weten wat ze moeten doen. Jefta is een bijbelse naam. Om die reden hebben we ook Hanna gekozen en we vinden het ook gewoon mooie namen;)

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Fijn dat het zo goed gaat saar!!

ik had echt even moeite met de feestdagen, was echt helemaal gesloopt,
    dus moest daarna echt even bijkomen
    vandaag gaan we de laatste spulletjes voor ninthe's nieuwe kamer ophalen en de laatste muur schilderen

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Even klagen hoor: Dino slaapt weer zooooo slecht, overdag bijna niet en snachts ook niet (al meer dan een maand). Huilen huilen. Ik ga er bij zitten en dan is hij stil, maar slapen doet hij niet. Gister nacht heeft hij me van 2.50 tot 3.30 aanliggen staren. Toen maar meegenomen in ons bed. Dan ligt hij rustig, maar ook nog steeds wakker. Hij slaapt gewoon niet. Whaaaaah ik word echt langzaamaan gek van het slaapgebrek, kan niet meer denken maar zal toch echt moeten ivm afstuderen. Ondertussen hoor ik de hele dag van iedereen dat ik er zo slecht uit zie (goh, schoonheidsslaapje komt er niet van), maar voel me ook echt op randje van instorten af en toe. Slaap nou toch eens!!!!!
    Laten huilen houdt meer dan anderhalf uur aan, dus ook dat werkt niet bepaald. En over paar maandjes komt nummer twee al.... hoe moet dat ooit iets worden als ik nu al omval van (over)vermoeidheid.
    Zo klaagzang zit erop. Nu hondjes geruststellen dat het maar vuurwerk en niet WO 3 is..

Alvast een fijne jaarwisseling allemaal!!!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: Zal best feestdagen zijn ook pittig en zeker hoogzwanger en misselijk. Is het gelukt met Ninthe haar kamertje?

Bailey: Wat naar zeg. Slaapt hij gewoon niet goed of met reden? Je hebt toch echt je rust wel nodig nu. Hopelijk word het snel beter met slapen. En dan 's avonds maar vroeg je bed in.

Hier vandaag laatste dag kraamzorg. Ben er echt aan toe om lekker met z'n vieren te zijn. Vind het toch op een gegeven moment een inbreuk ofzo in je gezinsleven. Vandaag Jefta in badje gedaan en dat ging best goed. Net beneden geluncht en vanavond hopelijk beneden eten. Is voor Hanna ook beter. Vanavond slapend het jaar uit hoop ik, maar met al dat geknal vrees is dat dat niet lukt.

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: pfff wat zwaar. Kan Dino niet een nachtje uit logeren, zodat je even bij kunt tanken? Bij jullie de honden ook nerveus? Hier is er een echt bang de ander stond vrolijk mee brood op het dak te gooien voor de vogeltjes. Nou ja ze gooide natuurlijk niet maar hoopte dat er wat af viel.

@Saar: lekker weer met het gezinnetje. Fijn dat je al wat vaker uit bed kunt.

@allemaal: fijne jaarwisseling. Hier gaan we wel vuurwerk kijken. Hailey halen we eruit. Maar ja ze slaapt daarna ook weer heel makkelijk, dus is geen moeilijke keuze.

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, lekker met zn viertjes! Ik vond dat toen ook heel fijn. Hoe gaat het genezen? Lijkt me behoorlijk zwaar! Geniet maar lekker van je mooie gezinnetje en ik hoop voor je dat ze het geknal kunnen negeren :D
    Slapen geen aanwijsbare reden voor... helaas

Proud, hahah ik zie het al voor me! Hier ook 1 hele bange hond (heeft al gespugd en ligt alleen maar te rillen, en dat voor een "stoere" American Staffordshire hahah) en 1 die het wel best vindt. Al wordt hij wel wat onrustig van de hele harde knallen.
    Laten logeren... ik wil het nog niet. Is dat heel erg? Ik voel me soms zo'n bezitterige moeder hahaha.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Gezellig zo samen vannacht. Geniet ervan!

Bailey: Ik snap je heel goed. Vond het super moeilijk dat Hanna met de keizersnee van dinsdag tot vrijdag ging logeren bij mijn ouders. Maar goed het kon niet anders. Maar wat heb ik mijn meisje gemist. Heb je al een idee hoe je het gaat doen rond de bevalling?

Nu is Hanna zoooooo groot in vergelijking met Jefta, echt een reus. En zo wijs ook. Gek hoor hoeveel dat groeit en ontwikkeld in 1,5 jaar. Kraamzorg is weg, wat lekker! Eindelijk rust:)

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja dan zie je echt hoeveel leeftijd nog uitmaakt zo in het begin! ! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vond, maar dan kon het niet anders! Ik hoop dat we dino alleen weg hoeven te brengen en paar uur later weer kunnen ophalen. Maar ja, je weet nooit hoe het loopt.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Gelukkig nieuwjaar allemaal

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Vanuit hier ook voor iedereen de beste wensen!!
    hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad en hoe deden de kids het??

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bailey balen van de nachten pfff.

Saar fijn dat alles toch best goed gaat.

cocko hoe is t daar ?

Miffy snap dat de feestdagen erin hakken bah.
    Kleine meid werd gister om 16u wakker na haar dutje en sliep pas ruim na 02:00 tot 8:30. Ze heeft t primaa gedaan! We hebben lekker op t balkon gekeken naaar t vuurwerk. En hoe deed N het ?

Deel Deze Pagina