Allemaal de beste wensen voor 2014. Hopelijk met 2 gezonde newborns! Hanna heeft gewoon doorgeslapen en Jefta ook. Wij zijn zelf ook om 10 uur gaan slapen, werd om 5 over 12 even wakker en daarna om 1 uur van Jefta weer. Prima nacht dus. Bailey: Hoop ik ook voor je dat het voor een paar uurtjes is!
Gelukkig nieuwjaar! Dean kwam niet in slaap, huilen huilen paar uur.. toen om 12 uur wakker geworden. Had m maar uit bed gehaald hij stond helemaal te trillen. Tot 1 wakker, toen werr uur gehuild en uiteindelijk weer bij ons laten slapen. Vanmiddag ook niet in slaap kunnen komen. Hopelijk komt er snel verbetering in!
Bailey: Wat sneu voor Dino en jullie allemaal trouwens! Hopelijk komen jullie snel uit de neerwaartse spiraal. Even een fotootje of 2 spammen van Jefta en Hanna.
Owww saar wat pief!! Heerlijke kinderen heb je zo te zien! Bij ons in bed slaapt hij alleen sls ik er naast lig. Heb contact met cb gehadz, omdat hij nooit goed geslapen heeft en het nu een maand drama is. Ze vonden het extreem en willen doorverwijzen naar slaapkliniek. Iemand ervaring mee? Ik hoor volgende week wat het precies inhoudt. ..
Ooooh wat een schatjes Saaar!! ooh bailey, ik ken het principe van slaapkliniek niet, maar misschien is het wel goed voor, misschien hebben hun tips of misschien zelfs wel de oplossing voor jullie
Ik zou eerst een pedagoog inschakelen. Dat kregen we aangeboden via kdv, uit eindelijk niet nodig. Alhoewel t slapen hier ook niet top is alweer.
Jullie ook cocko dat dit jaar zonder al te veel ellende mag zijn en bijna alleen maat mooie en goeie dingen en vooral veel gezondheid! Ja Bailey ben erg blij ermee dat t niet nodig is. Mw gaat nu wel steeds uit haar bed en spelen. Ze is nu nog aan t spelen. Ze zoekt maar uit. Ben er goed klaar mee. Ze heeft 3 weken doorgeslapen, nu weer 3 weken "drama". Zodra ze in de nacht wakker wordt gaat ze direct haar bed uit en staat ze voor onze deur te janken. Etterbakkie
wat een toestanden met dat slapen....afschuwelijk zeg! hier ist ook drama, misschien een schrale troost voor jullie. Wij hebben er de laatste week drie naast ons bed 'staan'
Hoi allemaal, Graag zou ik mee willen babbelen en lezen met jullie. Mijn zoon is ook in mei geboren 2012. Groetjes
Brrrr voor jou ook niet lekker cocko! Helma tuurlijk gezellig! Zie in je banner dat jullie voor een brusje gaan?
Och leuk is anders idd!! Dus misschien troost t jullie dat je er (nog) eentje hebt.. Dochter roept al weeklang dat ze buikpijn heeft. Gaat telkens naar de wc.. denk dat het allemaal wat veel stress heeft gekost de afgelopen tijd. Helma: welkom hoor!!