mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ahh sneu, ja van stress kan je behoorlijk buikpijn krijgen. Niu hopelijk slapen we vannacht allemaalbbeter!

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Tis te hopen ja!!
    Ik zie dat jij alweer 26 weken bent!! Gaat hard zeg!

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    En? Hoe gaat het dames? Hier nog niet goed maar het begint beter te gaan.
    26 weken ja! 3d echo gehad, daar zei ze dat het zelfs waarschijnlijk een week verder was. Zo leuk om te zien weer. Vandaag ikea voor dino's toekomstige kamer.

Hoe ist met de rest?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey en ikdus: Wat vervelend die nachten. Hopelijk gaat het snel over.

Cocko: Gezellig:( Hopelijk zitten ze snel weer een beetje in een ritme.

Helma: Welkom.

Hier gaat het elke dag een stukje beter, alleen de borstvoeding is nog wel lastig. Jefta hapt heel vaak aan en laat los, met name s nachts. Wordt er af en toe echt moedeloos van. overdag hapt hij vaak in 1 of 2 keer aan dus wat het dan is 's nachts...Hij zit nu wel in een regeldag ook lekker vermoeiend, maar goed even aan toe geven. As. dinsdag ben ik voor het eerst alleen thuis met de 2 kids ben benieuwd hoe dat gaat!

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Poeh zal even wennen zijn saar, H dronk meteen super toch? En alleen met de kids voor het eerst, spannend!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ventje is ook gewoon ongeduldig. Net een visje. Hanna dronk met tepelhoedje de eerste 2/3 weken i.v.m. vlakke tepels. Ja kijk er naar uit, maar zie er ook tegenop. Zal vast goed komen!

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: oeh wat vervelend dat Jefta telkens los laat. En dan vooral 's nachts, apart hoor.
    En morgen voor t eerst thuis met twee kids, dat is weer even wennen voor je hoor! Maar komt goed!

Even een vraagje: praten jullie kinderen al? En dan heb ik het over de mei/juni kindjes en niet over de pasgeborenen :p
    Zo ja, wat zeggen ze dan bv al?

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja zal zeker wennen zijn. Zeker omdat ik nog lang niet alles kan.. Lekkere uitdaging.

Hanna zegt al best veel: auto, broertje buik, box, blokken, sokken, rok. nog wel meer. Maar een neefje die een week jonger is zegt nog geeneens papa en mama.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hahahaha Cocko, ik zie Jefta al praten hihihi
    uhm Ninthe kletst de hele dag veel onverstaanbaars maar zeg al best veel vind ik
    auto, baby, puppy, slapen, dagdag, appel, happen, koekie, kiwy (is de poes), poes uuuuuhm.... nijn, verder zou ik het zo snel niet weten,
    ooh ja wat is dat, ze probeert ons constant na te praten, sommige dingen gaan beter al andere maar dit zijn wel de dingen die terug komen zeg maar

Hier....
    afgelopen week druk geweest met de afronding van Ninthe's kamer, babyspul wassen enz, we zijn er bijna klaar voor :D
    helaas door alle feestdagen drukte ook erg beroerd en futloos dus niet zoveel puff gehad om steeds te reageren, heb wel gelezen maar vergeet de helft van wat ik lees weer

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    oke.. fijn te weten. CB maakt zich zorgen dat C nog niet praat nl.. Blijft hangen op papa, mama, opa, bah.. verder komt er niks :(

moet ook op fysio met haar, zul je zien hoor. Is het een (zoon) een beetje voorbij, komt het ander!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier een echte kwebbeltante.

ze kent de namen van de juffies en kindjes ook van familie
    Ze kan nu eindelijk dieren geluiden maken (kip, aap, leeuw, haan, varken, hond, poes, geit). Ze zingt vader jacob helemaal goed, alleen jacob klinkt als slaapkop whaha. Smakelijk eten zingt ze ook best goed. En verder heeeel veel woorden en 2-3 woordzinnetjes steeds vaker. Met oud en nieuw was oooohh wauw vuurwerk.
    Maar ze zegt het vaakst ik wil koeke, ik wil drinken en ik moet poepen.

wanneer moet je naar fysio met C ? Sneu hoor hoop dat ze dr enkeltje niet meer verzwikt. En dat praten geem zorgen hoor. Ze hoeft maar 3 woordjes te kennen.
    hoe is t met de hond ? Jaap toch ?

Miffy het duurt nu echt niet lang meer he ? Hoe vindt N het je bolle buik ?

Bailey wanneer gaat Dino over naar een andere kamer ? Hoe gaat t slapen weet je al wat je gaat doen qua zijn slaap aanpakken ? En hoe vindt Dino t eigenlijk die buik van je snapt ie het ?

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Als ze verder qua ontwikkeling goed loopt zou ik me er (nog) niet druk om maken hoor,
    vriendin van mij haar eerste prate heel snel en de 2e was veel meer bezig met haar zus na doen en was qua praten veel later maar toen die eenmaal begon stopte ze niet meer, echt een kletskousje is het nu geworden
    dus wie weet doet C dat ook wel??

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ikdus,
    we twijfelen een beetje of ze het echt echt begrijpt, ze zegt wel staads baby en wijst naar me buik maar dat is omdat we haar vertellen dat er baby in zit denk ik,
    mijn buik is ook niet heel erg bol, best beschaafd nog, dus valt niet zo op

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Euhm dino zegt nog niets... alleen die en bleitjsl wat dat ook mag zijn hahah

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: wat een kletskontje!! Geweldig hoor!!
    Bailey: ow hihi gelukkig nog eentje dan... pffjoe
    Nou het cb gaf haar nog twee maanden (begin december was dat) en dus moet eind januari haar woordenschat uitgebreid zijn. Ik hoop dat het nog komt.

C moet idd naar de fysio, ze heeft een knikplatvoet. Ze moet nu de hele dag op laarsjes lopen in de hoop dat het wat verbetert. Maar ze wil dat niet, want dat doet weer pijn. Dus ik weet niet of het echt nut heeft. Vrijdag moeten we weer.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ahw das wel sneu voor der! Nou in 2 maanden kan een hoop gebeuren. Mijn vader praatte pas toen hij 3 was en die is ook goed terecht gekomen dus ik maak me geen zorgen :)

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Noujaa belachelijk hier vroeg cb alleen aan mij of ze al wat woordjea kende maar ze sprak niet. En toen zat ze op de stoel en zei ik moet poepen haha. Ik zou me geen zorgen maken en cb lekker laten kletsen
    wat naar dat ze de hele dag laarsjes aan moet, snap wel dat ze dat niet wilt.
    misschien stevige pantoffellaarsjes ? Of mag dat niet.

Miffy N is nog jong natuurlijk dus snap wel dar ze t misschien nog niet helemaal begrijpt. Wanneer komt er weer eem foto ?

En van jouw buik Bailey

18. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    hier ook een kindje van 20 m wat nog niet veel zegt. Enkel tuttata mama opa oma papa kwak en veel brabbelen.
    Hij begrijpt wel heel veel. Pas geleden bij Cb geweest en die maakte zich nog ge en zorgen. T ene kind is sneller dan t andere kind

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hmm ze zat me dus te stressen:D
    C snapt ook heel veel gelukkig.
    Nu ligt dr broertje met hevige buikpijn op de bank en staat ze hem te aaien. (Zei ik vandaag nog dat t juist wat beter ging met hem...??)

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ah gossie, wel heel pieg van C!

Dean begrijpt ook alles, dus dat praten komt wel koh. Zou leuk zijn als hij een x mama of papa zou zeggen hahah

Deel Deze Pagina