Haha nou bailey, idd!! Zou leuk zijn.. Hmm op fb zag ik een bericht voorbij komen van een verloskundigenpraktijk die nu vroegen of er in onze woonplaats eo behoefte is aan een spreekuur. Zij zitten wat verder weg. Maar afgelopen zaterdag is hier een nieuwe praktijk geopend dus dan voel je wel aan waarom ze ineens in onze woonplaats spreekuur willen houden
Oeps ik loop weer lekker achter. Miffy: Echt naar dat je nog steeds zo beroerd bent. Wat is nu het plan? Gewoon afwachten straks totdat je spontaan bevalt? Einde begint nu echt in zicht te komen voor je! Lekker dat je alles zo ongeveer klaar hebt. Hier deed Hanna hetzelfde tegen mijn buik. Maar echt begrijpen nee. Ik heb haar ook weleens laten voelen dat de baby schopte en daar schrok ze heel erg van. Cocko: Het heet niet voor niets consternatiebureau he?! Niet zoveel van aantrekken. C spreekt straks misschien wel gelijk hele zinnen. Je weet het toch niet?! Echt sneu dat lopen zoveel pijn doet bij C. Hopelijk gaat de fysio snel zijn vruchten afwerpen. Anders naar een podoloog? Misschien kan die er nog wat mee? En je zoontje dus ook nog buikpijn? Ben je nog steeds bezig met onderzoeken met hem? Of is alles uitgesloten nu en moet je het ermee doen? Bailey: Hoe is het met je? Slaap je al iets beter of eigenlijk Dean? Begin je weer een mooie buik te krijgen? Je zit ook al bijna in de laatste fase.. Ikdus: Hoe is het bij jou me slapen? Hier dinsdag de oefenmorgen gehad en ik trok het precies. Maandag moet manlief weer echt werken. We hebben afgesproken dan geen visite te doen, zodat ik me echt alleen hoef te richten op de 2 kinders. Het herstel gaat traag (naar mijn zin dan). Ik wil al weer veel meer en dat kan ik niet en moet ik ook niet doen. Jefta was in 1 week 500 gram gegroeid. ik hoef dus niet te twijfelen of ik magere melk heb of slagroom Hanna is nog steeds super lief al ben ik bang dat ze volgende week wel echt gaat uitproberen.
Saar, opzich is het gewoon afwachten tot de bevalling gewoon begint, er is geen reden om me voor de datum te helpen omdat baby en ik het nog goed doen, heb buiten de misselijkheid/spugen om geen lichamelijke klachten gelukkig, maar ze zullen me niet over tijd laten gaan en me dus wel eerder doorverwijzen voor inleiden als het nodig zou zijn Wat fijn dat Jefta zo goed groeit!! Ik heb gister weer een groeiecho gehad, het is weer een kleintje maar de metingen vielen nog binnen de curve dus dat is goed, over 2weekjes weer een groeiecho Ik heb gister via een like en share actie op facebook ook een 4d echo gewonnen die staat inmiddels ook gepland voor komende woensdag
Dat is in ieder geval een fijn idee miffy dat ze je niet lang over tijd laten gaan. Heb je toch een max. aan weken nog. Wat leuk dat je een 4d echo hebt gewonnen. Lekker van genieten woensdag. Een kleintje hoeft op zich niet erg te zijn als deze kleine maar ietsje groter is als Ninthe, zou wel lekker zijn toch? Ja Jefta heeft al lekkere dikke kakwangen en zijn armbandje zat al te strak..
Saar: kakwangen?? Hihi wat moet ik me daarbij voorstellen... Heb wel een idee hoor.. Fijn dat hij het goed doet meid!! En houd jezelf rustig he, ondanks dat je al veel wilt doen. Miffy: fijn dat de baby nog in de curve valt! En een 4d echo gewonnen, wow wat leuk!! Ego: misschien lezen jullie ook andere berichten hier op het forum. Als je dan een verhaal bij peuter en kleuter van mij tegenkomt, dan weet je waarom ik niet heel veel reageer op alle verhalen. Sorry meiden.
Ik had je bericht even opgezocht cocko, Ik weet niet zo goed wat erop te zeggen maar kan me voorstellen dat nehierdoor minder reageert, het lijkt me nogal heftig zeg!!
Cocko: Wat heftig met je zoontje zeg. En je hebt al zoveel te verduren gehad de afgelopen tijd. Sterkte!
He cocko wat vervelend! ! Net wat Saar zegt, het is al zo'n heftige periode voor je geweest. Hopelijk gaat de 'fase' (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) snel voorbij! !
Proud, hoe ist met jou? En ikdus en miffie? En saar, hoe is het om je kids voor jezelf te hebben de hele dag?
Miffy: heb jij morgen de 4d echo? wat leuk zeg, ben benieuwd hoe dat er uit ziet. Ik heb dat nooit gehad dus ook geen idee hoe en wat je dan precies ziet. Alvast veel plezier. Saar: hoe gaat het met je twee kindjes? En met jezelf? Ben je al weer wat sterker? Proud: hoe is het met jou? Bailey: hoe vergaat het dean met slapen? Gaat dat al wat beter inmiddels? Ego: wij gaan de boel verbouwen boven. Of verbouwen.. veranderen eigenlijk. Zoon krijgt een eigen kamer, C gaat naar een kleinere kamer ( de werkkamer van m'n man). Dus moeten het een en ander aanschaffen aan kasten enzo Verder gaat het redelijk op het moment. Ik heb gewoon veel meer tijd ingelast voor m'n zoon en doe minder in het huishouden. De dwarse momenten zijn er zeker wel maar ik gebruik nu valeriaan om rustig te blijven. Pufpuf..
Cocko, dat is misschien wel lekker voor je zoontje. En hopelijk helpt het de valeriaan. Hier valt het me allemaal nog vies tegen. Ik ben echt nog heel snel moe. Jefta is nu 3 weken en had gehoopt dat ik verder zou zijn. Hanna is wel super lief, dus dat scheelt wel een hoop. Maar de combi is nog wel wennen. Zit je net komt Jefta heb je die liggen wil Hanna wat. Haha en als je dan nog niet de energie hebt is het best even pittig. Maar goed. De wond trekt ook nog wel erg, dus dat maakt het allemaal extra vervelend. Maar Jefta maakt een hoop goed.
Saar: heel herkenbaar hoor!! je hebt best een pittige zwangerschap gehad, keizersnee, wond, en nu de zorg voor twee kids. Je leven staat gewoon op z'n kop. Toen wij de tweede kregen heb ik daar ook lang over gedaan voordat ik weer een beetje in het ritme zat. Geef het de tijd en maak je niet al te druk om bv je huishouden. KLinkt misschien banaal in jouw oren maar denk dat het even belangrijk is om er voor je kindjes te zijn en ook voor jezelf te zorgen.
Klopt cocko, ben heel benieuwd, Hoop alleen niet dat de kleine opeens ingedaald is aangezien ik gister behoorlike voorweeën had Saar, lijkt mij best pittig zo met 2kindjes en alleen, hoeveel dagen werkt je man?? Die wond lijkt me ook naar, verder geen last vsn op het trekken na??
Oh echt, serieuze voorweeen? Brr dat lijkt me helemaal niks. Volgens mij denk je dan ook echt dat het begint? Of valt dat mee? Heb drie kindjes gebaard maar echte voorweeen heb ik nooit gehad. Toch veel plezier morgen, hoop dat het lukt hoor!
Cocko: Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik laat het werk nu ook wel aan anderen over, maar het is wel erg moeilijk voor me. Mijn zus zegt ook dat ze het heerlijk vond om haar huishouding niet te doen en niet te koken, maar zo zit ik gewoon niet in elkaar. Manlief werkt de hele dag en vind het zo sneu dat hij dan ; avonds ook nog druk is. Maar goed ik moet het gewoon even loslaten. Ik geniet wel van de 2 koters, maar inderdaad ritme hahahaha waar is het. Jefta heeft totaal geen ritme. Hoeft ook nog niet, maar bij de 1e bleef je gewoon op de bank zitten en nu kan dat niet. Echt anders, maar wel heeeeeel leuk. Miffy: Lag de kleine nog in stuit? Hopelijk ga je niet nu al heel veel voorweeën krijgen. En hoe was het?
Oei miffy, voorweeeen klinkt niet prettig! Was zeker wel heel mooi om je babe te zien? Cocko, fijn dat het met meer tijd beter lijkt te gaan met je zoontje. Dat middeltje ken ik niet. Werkt het? Saar, ik denk dat die omslag en het kwijt zijn van je ritme heel normaal is. Lekker huishoudelijke taken laten liggen joh! Ze zeggen niet voor niets "good moms have sticky floors, dirty ovens and happy kids" :-D is toch ook helemaal niet belangrijk, eerst even goed zelf herstellen hoor!
Bailey: hoe gaat het nou met het slapen van Dean? uhm.. m'n zoontje heeft nog steeds dwarse buien hoor, maar doordat we heel consequent zijn en omdat ik door de valeriaan rustiger ben, gaat het wel beter. Ik reageer niet zo opgefokt en dat scheelt al heel veel Maar wat hij heeft... pff, hij slaapt heel slecht, elke keer wakker en huilen, buikpijn, moe, lusteloos. Gelukkig belt (als het goed is) vandaag de kinderarts van het ziekenhuis dus kaart dat wel aan natuurlijk.
Bailey: Ja doe ik ook hoor. Maar voor mij is het nu meer dat ik het lichamelijk niet kan en dat ik dat lastig vind Hoe is het met jou? Al een beetje aan het bijslapen? Cocko: Fijn dat je rustiger kunt blijven door de valeriaan. Ben benieuwd wat de kinderarts erover te zeggen heeft. Is er nu inmiddels al wel een oorzaak gevonden of niet?
Saar: snap je wel hoor, dat je lichamelijk niet kunt maar wel wilt. Toch jezelf in acht nemen hoor mama Jefta groeit nog steeds goed? Hij verandert zeker wel hard of valt het mee? Ego: er is gebeld. Hij heeft een allergie, hoe en wat precies weten ze niet. Dat moet nog uitgezocht worden. Maar ze hadden wel gezien dat hij niet tegen hazelnoot, appel en huisstofmijt kon. Verder was z'n hb weer lager. En het stresshormoon was nagekeken, en die was 1x goed en 1x niet goed. Dus kan zijn dat zijn bijnier niet goed functioneert. Als hij koorts krijgt, dan moeten we weer speeksel afnemen en dat opsturen. Daar zit het stresshormoon in en dan kunnen ze dus zien hoe zijn lichaam reageert op stress. Lastig allemaal. Lijkt me wel dat dat ook anders getest zou kunnen worden. We zijn weer teruggestuurd naar het normale ziekenhuis, dat is wel fijn. Dichterbij en de lijntjes zijn korter.