mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Kan de diarree dan komen door de allergieën? Wat apart dat je pas wat kunt sturen als hij koorts heeft. Kan nog even duren (hoop ik voor hem). Wel fijn dat je terug mag naar het kleinschalige. Ben benieuwd hoe het verder gaat met hem.
    Ik heb geen flauw idee of Jefta goed groeit, maar hij ziet er goed uit. Donderdag naar het cb. Hij groeit inmiddels wel uit maatje 50... Man wat gaat dat hard.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh gaat hij al naar 56!! Gaat echt hard ja. Dat echte baby zijn ze zo kwijt, jammer is datt he! Geniet maar van je kinders.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja gaat heel hard. Ik geniet enorm. 't Is echt wel leuk.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hey dames!!
    hier even snel berichtje, we zijn ontzettend druk met alles voor de kleine klaar maken
    en ninthe maakt het ons er niet makkelijker op, klein driftkikkertje hihi
    ze slaapt sinds deze week in haar nieuwe kamertje en het gaat helaas niet zo makkelijk als ik had verwacht/gehoopt,
    maar het word inmiddels wel beter gelukkig

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja het begint op te schieten miffy. Lekker of niet?!
    Vervelend dat de overgang lastig is. Hopelijk gaat het snel beter.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: altijd lastig, naar een nieuw kamertje. Ff doorbijten..

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ben er weer :D niet bij gelezen sorryyy

hoop dat iedereen t goed maakt.
    cocko hoe is t nu met je zoon en zijn gedrag ?

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus> fijn dat je er weer bent :D hoe ist?

Hoe gaat het met de andere dames?

Ikdus: DRAMA met zoonlief;)

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Slecht het is zo koud in NL :p en weer alles zelf doen :p

Nee hoor gaat goed verder R is erg dwars maar ach gaat ooit wel over.

Vervelend dat zoonlief nog zo drama is. Wanneer mag ie naar school ?

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Weer zelf alles doen?? uhm, heb ik iets gemist?? Sorry... ben ook niet altijd even bij met lezen :)

Saar: hoe gaat het met de kleintjes? Wanneer mag je naar het cb met Jefta?

Ikdus:in maart gaat hij naar school. Hij is super dwars maar het ergste is het slapen. Na een uur is hij wakker en huilt telkens, moet naar de wc, kan niet slapen etc.. Slaap nu gemiddeld 3 uurtjes per nacht.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    We waren op vakantie all-in dus niks hoeven doen :p

Ooh in maart pas dat duurt nog wel even. Jeetje hij is jullie beetje aan t uit testen dus. Wat nou als hij 15 min langer op mag blijven zou hij dan niet stoppen ? Of slaapt hij echt en dan pas problemen. Lastig hoor :(

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ohh heerlijk zeg vakantie!! Waar zijn jullie geweest? Ben jaloers:D

Helpt allemaal niets. Heb een drankje besteld gisteravond en komt als het goed is vandaag nog binnen. Hoop dat dat werkt.
    C is ziek helaas.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Bah wat vervelend zeg en dan 3 uurtjes slaap, wordt je ook chagrijnig van. Niet zo gek dat je dan de situatie niet rustig trekt. En dan C ook nog ziek.. wat heeft ze?

Ikdus: Heerlijk naar het zonnetje geweest? Wordt bijna jaloers;) Hoe is het met je dochter en het slapen?

Hier krabbel ik heeeeel langzaam op. Ene dag gaat beter als de andere dag. Jefta doet het onwijs goed. Vandaag bij het cb geweest hij weegt 5140 gram en is 56.5 cm... ik heb dubbelvette slagroom:) Hanna is ook aan het peuterpuberen geslagen en dat trek ik nu niet altijd waardoor ze nog erger begint. Ik kan niet wachten totdat ik weer wat meer energie heb!

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou Saar, klinkt pittig inderdaad. Is ook wel logisch, en kindjes voelen haarfijn aan hoe mama zich voelt hoor. Helaas....
    Gaat wel weer over maar het is doorbijten.
    MAAR! Wat doet Jefta het goed!! Wow! Jij hebt echt groei melk hoor! Fijn hoor.

C heeft griepje denk ik. Ze wil niets, is net wakker (heeft vanaf 10 uur geslapen).

Hmm balen.. net even snel bij het cb geweest met m'n zoon. Wilde kijken of hij gegroeid was maar hij is gekrompen :D Vorige keer hebben ze dus wrs niet goed gemeten. Echt zo balen. Want nu blijkt dat hij dus nog steeds niets gegroeid is.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    We zijn naar Lanzarote geweest, prachtig zeg, het is wel toeristisch maar niet zoala de andere canarische eilanden of spanje.

Ooh ik hoop zo dat t drankje werkt je hebt ook homeopatische slaappilletjes toch?
    beterschap met C
    En lekker van t cb dat ze verkeerd hebben gemeten zo moeilijk is t niet toch pff

Saar wat groeit ie goed !!! Wauwiee en vervelend dat H in de peuterpuberteit zit. Ze zal het inderdaad ook wel voelen hoor dat jij even minder kan

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: He wat naar voor C. Hoe is het nu? Wat vervelend met je zoontje. Schiet niet op zo. Ja hij doet het prima haha. Al denk ik wel hij mag wel langer door gaan slapen nu want hij heeft zat gewicht. Maar hij is mooi in verhouding.

Ikdus: Klinkt heerlijk!

Hier heeft Hanna trouwens nu 2 hoektandjes door en beneden staan ze ook op knappen. Ik zag ze vorige week ineens. Dus dat zal ook wel niet meewerken aan haar humeur. Vandaag steken ze elkaar aan met hun gemekker en dan rij ik ook nog door de hondenpoep met de kinderwagen. Nu maar lekker in bed rusten! Alles slaapt gelukkig.

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Komt Jefta s nachts ook nog? hoe vaak? Ja het is altijd pittig hoor, die nachten.. Maar misschien gaat hij al snel doorslapen, zou fijn zijn!

Ach hoektandjes.. nare dingen zijn dat! Gelukkig dat ze door komen, is dat leed ook geleden..

Ego: C is echt ziek. Koorts wordt nu wel onderdrukt door zetpil maar ze huilt veel, eet en drinkt niets, misselijk, en ligt nu op de bank. Komt echt niks meer uit :( En dat net voor het weekend.

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: C alweer beter? Hoe is het verder?

De rest: hoe is het met jullie?

Ik herstel steeds verder. Krijg meer energie, minder last. Gisteren op nacontrole geweest en ik mag weer tillen. Ook wel weer fijn. Zag er allemaal goed uit. Gelijk de pil meegekregen. Jefta komt voor de 2e nacht op rij nog maar 1 keer per nacht. Nu volhouden, want het is zo lekker als je zelf een langere ruk kunt slapen. Hij krijgt 21.30 uur de laatste voeding en komt dan tussen half 3/4 weer en dan tussen 6/7. Dus dat is wel lekker.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Fijn Saar, dat het wat beter gaat! Positief hoor! Goed dat je weer mag tillen, dat beperkt je al minder he.

C is nog niet beter. Heel erg verkouden, ontstoken oogjes en af en toe koorts. Krijgt dus veel zetpillen.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heerlijk Saar !!

Cocko arme C beterschap

als jullie dreumes los loopt blijven ze dan bij jullie ? Wij hebben geen wagen meer sn nu per direct 500 eu neerleggen voor dezelfde wagen gaat ook niet zo 1,2,3.
    Ik kan dus alleen op visite gaan. Ik baaal tis nu zulk mooi weer.

Deel Deze Pagina