Cocko: Wat vervelend zeg je blijft aan de gang met 3 kids of niet? Ikdus: Heb je de kinderwagen al weggedaan? Hier heb ik geen duowagen dus ik heb Hanna loslopen. Die moet verplicht een hand geven en dat gaat voor kleine stukjes best heel goed. Maar voor lange stukken kan dat echt nog niet. Ik krijg zondag van mijn zus een tuigje voor aan haar hand dus dat is alweer makkelijker. Ze wil ook niet altijd een hand geven en dat gaat dan gepaard met veel drama. Je hebt ook van die rugzakjes met een tuigje eraan vast. Misschien ook een idee. Heb je geen buggy? Dat tillen... pfff heb nu al spierpijn in mijn buik haha. Echt niks meer gewend.
Nee transavia heeft onze kinderwagen afgenomen en vervolgens kwijt gemaakt. Buggy beginnen we niet aan. Op vakantie moeten huren ik vindt het ondingen en ik zie kinderen er altijd maar in hangen ( zo ook R dus ) en die trillingen vind ik niet prettig. Tuigje lijkt me niks, mw is vliegensvlug en rent dus direct weg ( naar achter ) ben veels te bang dat ze dan op dr achterhoofd beland haha
Oh dat is zuur. Tsja dan heb ik ook geen oplossing voor je. Wij hebben een maclaren buggy en die is echt wel fijn als buggy. Ja het hobbelt iets meer maar goed ze zijn al zo groot. Anders marktplaats? Heb ik onze kinderwagen ook weg voor 75 euro. Met het tuigje, Hanna wil ook wegrennen, maar dat moet ze dan maar leren. Beter dat dan onder een auto denk ik zo.
Ikdus: hihi C loslopen?? ja GRAAG maar ze gaat precies de andere kant op dan waar ik heen wil Veel te leuk om mama te plagen.. Dus eigenlijk altijd in de kinderwagen, heb geen zin om drie kids te moeten vangen. Wat balen zeg, dat je de kinderwagen kwijt bent. Hoe dat zo dan?? Idd valt er op mp misschien iets te scoren? Saar: ja je zult je spieren wel voelen. Brr.. tis ook altijd wat he. Een tuigje: uhm, wel handig misschien maar heb geen ervaring daarmee. Dus geen idee hoe zoiets werkt. Ego: zoon gaat uit logeren. Voor 1 nachtje maar hij is nachtenlang wakker helaas. We gaan kijken hoe hij bij een ander slaapt. C. blijft huilen, ligt op grond Er is echt niks mee te beginnen, zo zielig.
Ikdus: Krijg je eigenlijk geen vergoeding van de maatschappij? Of is het eigen risico? cocko: Oh ben benieuwd hoe dat gaat. Hopelijk helpt het. Wat sneu voor C. Hopelijk knapt ze snel op. Hoe is het met de oudste op school eigenlijk? Gaat dat inmiddels beter? Ik heb ook nog wel een klein beetje spijt van het niet aanschaffen van een duowagen (phil en teds). Ben nu nog heel erg aan het twijfelen. Hebben we de fietskar, maar ja daar heb ik nu niks aan. Het kost alleen zo'n berg geld.
Saar: op mp? gewoon poosje in de gaten houden. Die van ons doen we nog niet weg anders mocht je die wel overnemen. maar we hebben er zelf nog steeds onwijs veel plezier van. Oudste gaat wel beter op school. Ze heeft wel erge last van faalangst, dus dat houden we goed in de gaten. Wordt het te erg, dan schakelen we hulp in. Ze heeft vandaag d'r eerste cito toets gehad, en ze heeft alles goed gedaan. Dus ze was SUPERTROTS natuurlijk. Donderdag de volgende toets.
Wat knap van haar. Erg eigenlijk die toetsen op die leeftijd... Wel naar van haar faalangst hoor, bah. Ja ik hou het in de gaten, maar je betaald al gauw 300 euro, en dan nog 50 km rijden. Maar blijf wel kijken.
Saar en Cocko wij zijn dus totaal niet van tweedehands vooral niet met zulke dingrn. Je weet gewoon niet wat ermee gebeurd is ( ik ben redelijk vies van andere ). We willen gewoon weer dezelfde wagen. R vond het trouwens ook niet fijn in de buggy o.mdat ze steeds onderuit zakte en niet wist hoe ze terug moest zitten. @ Hoe kwijt geraakt. Toen we onze baggage hebben afgeleverd moest de kinderwagen op bijzondere baggage, alleen heeft die mevrouw ons op het verkeerde pad gebracht. Eenmaal bij de gate vroegen we wat nu ? De boarding mw was wel behulpzaam en wilde kijken of hij toch mee kon. Er kwam 1 of ander geval langs die zonder pardon onze wagen innam met de melding haal maar op bij lost and found als jullie terug komen. Niet dus !!! Transavia vergoed wel maar ze gaan nu eerst zelf zoekem hoe en wat. cocko spannend dat zoonlief ergens anders gaat slapen jullie zullen wel bekaf zijn ! Wat zielig dat C zo ziek en verdrietig is. Wat goed dat de oudste goed gaat met dr cito toetsen. Is er geen cursus voor haar faalangst ? Hoe is t met C haar voet/enkel ? Saar kan je niet anders een doek kopen/gebruiken en dan H in de wagen ?
Ja dat kan ook. Ik zet de tuinslang erop en schrob het gewoon even helemaal. Meeste kan ook in de wasmachine tegenwoordig. Maar als je het niet prettig vind houdt het op. Hopelijk komen ze nog met een oplossing, vind het maar raar. Ik heb een draagzak, maar kan die nog niet verdragen op mijn buik. De band gaat precies over het litteken van de keizersnede heen.
Ikdus: begrijp je wel hoor! zou ik zelf ook wel hebben idd. Hebben het ooit wel via mp gekocht (een andere) maar niet veel gebruikt. De phil and teds nieuw gekocht en nog mega veel plezier van. Nou lekker leuk dat je 'm kwijt bent.. Echt slordig. Saar: die draagdoek kan idd nog niet, maar hoe lang heb je last van dat litteken denk je? Geen idee van, heb nooit keizersnede gehad, vandaar mn vraag. Er is wel een cursus voor faalangst maar zij is daar nog redelijk jong voor eigenlijk. Dus kijken ze dit jaar aan hoe het gaat.
Ik weet het niet eigenlijk. 't Is vooral de huid eromheen eigenlijk. Die is voor het grootste gedeeltes gevoelloos, maar bepaalde gedeeltes zijn heeeel erg gevoelig. Ze hebben natuurlijk alle zenuwen in de huid doorgesneden en die moeten weer aangroeien. Kan wel een tijdje duren. Maar op een gegeven moment moet ik het gewoon proberen. Voor nu een tuigje. Phil en teds is nieuw tot 600 euro en dat heb ik er nu niet voor over geloof ik.
Dat is een flinke prijs Saar jeetje. Oh ja je wond, logisch ! Inderdaad dan maar even H aan zo een lijntje. Hoop dat t gauw weer allemaal goed voelt, maarja het maar net een maand geleden he. transavia gaat t gewoon terug betalen heb net een mail gehad dat ze mn registratuenummer van lost and found willen. Vanavond de bonnen scannen zodat ik direct kan opsturen zodra ze meer weten.
Oh duim voor je ikdus. Zou fijn zijn en dan snel een nieuwe halen! Wel fijn dan heb je weer garantie. Is weer een voordeel dan.
Is een draagdoek niet fijner dan Saar?? die kun je hoger knopen ik heb wel een rekbare te leen ego: ik zit niet zo lekker in mijn velletje meer en ben dood op, ben op het moment ontzettend moe en spuug daardoor meer, heb enorme stemmingswisselingen, kan echt vanuit lach naar huilen gaan en gewoon boos worden om de kleinste dingen ik probeer de laatste dingen op orde te krijgen hier in huis maar het lukt me gewoon niet
Hey dames, meegelezen en meegeleefd maar even geen tijd gehad. Cocko: fijn dat faalangst nu al op het spoor is, meestal komen we er in de brugklas pas achter en dan is er al veel kwaad geschied. Wel heel vervelend natuurlijk voor haar dat ze er zon last van heeft! Ben benieuwd hoe het logeren gegaan is. Dean was ook ziek (en stak mij aan natuurlijk ) maar dat duurde niet zo lang als bij C. Zielig!! Saar fijn dat je langzaam maar zeker wat opknapt. Ben wel heel benieuwd naar meer jefta foto's! Ikdus, dean loopt goed mee. Eerst niet maar wij wandelen zo veel (3x per dag m et de honden op zn minst) dat hij het snel afleerde. Af en toe handje bij oversteken maar verder rent hij mee haha. Als hij even achterop raakt wachten we gewoon of doen we een "wie het eerst is" spelletje. Dat helpt wel goed. Wel mooi kl $@#te van jullie kinderwagen! Hartstikke zonde.
Miffy: Bah echt de laatste loodjes dus. 't Is ook niet niks he?! Hoe is het met de misselijkheid/overgeven? Je hebt nu wel verlof? Ontziet Ninthe je een beetje? doe rustig aan he?! Lief dat ik het doek mag lenen, maar ik ben geen knopenwonder. Zou me alleen maar stress kosten. Ik kijk het nog even aan denk ik. Bailey: Jij schiet ook al lekker op in je zwangerschap. Ik zal vanmiddag het fototoestel eens leegmaken en dan een foto plaatsen van onze reus haha. Ik vergeet gewoon foto's te maken, schandalig. Hebben jullie dat ook weleens dat er visite komt met kinderen en dat je je hart vasthoud dat je meubels niet gesloopt worden? Ik word daar zo moe van. Ben het helemaal niet gewend haha.
Ach miffy toch. Heb echt medelijden met je, het gaat bij jou ook echt niet vanzelf. Nog even.. hoe gaat t icm Ninthe? Bailey: ook ziek geweest, brr. Wat knap dat Dean zo meeloopt!! Grote bewondering hoor. Hoe gaat t met de zwangerschap? Saar: uhm....hou op over andere kids en meubels. Drama joh. Eij zijn erg zuinig op de spulletjes en leren dat onze kids ook aan zover dat mogelijk is. Maar het lijkt wel of andere kids alles mogen thuis het is echt vervelend maar ik zeg het tegenwoordig gewoon als ze iets doen wat ik niet wil boze mama = pech dan...
ik heb zaterdag mijn laatste stage dag gehad, dus wel verlof nu, heb ook het idee nu gewoon in een gat te vallen opeens Ninthe is op het moment ook vreselijk onrustig, driftbuien en snachts wakker Misselijkheid/spugen is op het moment weer erger door de vermoeidheid enz dus dat maakt het ook niet makkelijker helaas