Tis weer opgeruimd... zucht wat een klus. Tot overmaat van ramp was de stofzuigerslang kapot dus kon ik niet eens stofzuigen.. De twee oudsten zijn logeren vanaf vanmiddag tot morgenavond dus heb het nu wel rustiger. Man legt nu C op bed dus echt even niets doen. Hoofdje loopt soms een beetje om, kennen jullie dat gevoel ook? Dan lijkt wel of alles mislukt Morgen weer een nieuwe dag!
@Cocko: Ja ik herken het. Hoe heeft je vloer het ervan afgebracht? In ieder geval een paar dagen wat rustiger met twee kids de deur uit. Kon Charlotte niet mee? @Saar: Lekker gezogen en gedweild? Heb hier nog een adresje voor je Hailey is gelukkig niet meer overstuur geweest. Ze vroeg vanochtend naar papa. Gezegd dat ie met de trein weg is en over een paar dagen weer terug is. Vanavond met naar bed gaan ook weer vragen naar papa. Weer hetzelfde gezegd. Hij komt woensdagavond laat thuis, dus ze ziet hem donderdag pas weer.
Cocko, hoe is het nu?? heb je een beetje je rust kunnen pakken?? hier vanochtend laatste ochtendje kraamzorg gehad, dus nu weer lekker alles zelf doen, hoewel we nu een hele leuke kraamzorg hadden dus ik het misschien ook wel ga missen verder gaat alles goed, Ninthe lijkt er weinig last van te hebben en is tot nu toe gewoon zichzelf gebleven
Cocko: Bah zeg , vervelend ook dat gevoel. Ik heb af en toe wel dat ik het even niet zie zitten als de kinderen de hele dag huilen, maar goed ik mag niet klagen. Heb je genoten van de avond en nacht rust? Proud: Haha nou zou niet weten waar ik de tijd en energie vandaan moet halen Fijn dat Hailey weer wat rustiger is. Dan is het ook al snel normaal. Maar hij is alweer thuis, want het is donderdag toch? (ben af en toe echt dagen kwijt). Miffy: Is de kraamweek alweer om Wat gaat dat snel. Fijn dat Ninthe zichzelf blijft, scheelt toch weer. Hoe gaat het met jezelf? En met de borstvoeding en de kleine? Hier vandaag op het cb geweest. Schrik niet Jefta weegt 6300 gram en is 60 cm Hij heeft zijn prikjes gehad. Verder is hij waarschijnlijk toch allergisch voor zuivelproducten. Ik had al wel een vermoeden, ben een week gestopt met melk en yoghurt en van het weekend weer begonnen. Kreeg weer veel krampjes m.n. 's nachts. En pukkeltjes tot op zijn schouders. Dus ik ga ook een maand zonder doen. Maar niet zo extreem als bij KMA. Ik stop in eerste instantie alleen met melk en yoghurt, de pure producten dus. Als ik merk dat hij nog ergens op reageert ga ik alsnog alles elimineren. Hopelijk wordt hij weer wat gezelliger, want dan wordt Hanna ook weer wat gezelliger. Die vind dat gehuil maar niks.
Ja was vanmorgen wel even gek idee, alweer een weekje oud met mij gaat het super, misselijkheid weer weg, voel me gewoon weer mezelf heb alleen een vreemde plek van de pethidine prik, vk vrrmoed dat ze een zenuw of iets geraakt hebben dus het nog wel ff blijft helaas bv gaat ook super!! We weten nu hoe het niet moet hihihi dus genieten ultiem wow wat is jefta al groot!! Hopelijk werkt het genoeg om geen pure melkproducten te nemen, alles moeten vermijden lijkt me ook niks
Heerlijk miffy, klinkt goed. Zeker dat de misselijkheid over is, is dat snel gegaan na de bevalling? Lekker om weer alles te kunnen eten enzo lijkt me. Oh wat balen. misschien precies je spier aangespannen tijdens het zetten dan kan dat wel voorkomen geloof ik. Jefta is echt een reus. Gaat veel te hard.
Saar: haha wat groeit dat mannetje van jullie goed zeg!! Heerlijk gewoon! Miffy: fijn dat de misselijkheid over is. Hmm balen dat je die plek nog voelt. Zal misschien vanzelf wel verdwijnen..? Ego: druk druk, maandag wordt zoonlief 4 jaar. Dus heerlijk aan het voorbereiden.
Wat leuk cocko, gaat hij ook bijna naar school. Heerlijk voor je of niet? Wel een gedoe zo'n verjaardag. Even een vraag voorleggen: We hadden al een tijdje door dat Jefta op melk en yoghurt reageerde(sowieso gevoelig voor veel dingen), dus een week gestopt en vorig weekend weer gestart. En ja hoor veel krampjes en 'snachts weer 2 keer lang wakker. Dus nu ben ik weer gestopt met melk en yoghurt en het gaat een stuk beter. Nu wordt gezegd dat je helemaal moet stoppen met alle producten waar melk, ei en soja in zit. Vind dit zelf wat overdreven want het gaat zo prima. Wat zouden jullie doen?
Saar: nee ik zou dan niet alles laten staan. Als je merkt dat hij ook op andere dingen reageert, ja dan zou ik dat wel weglaten. Maar ik zou zeker niet alles zomaar weglaten. Als hij er geen last van heeft, is dat toch prima?
Cocko bah wat balen van die kast gelukkig had jr t even wat rustiger. Echt ook wat voor jezelf doen. Saar wat groeit ie goed en zou ook niet alles laten zolang alles goed gaat. miffy wat vliegt de tijd al he proud heb je weer vakantie ?
Thanks voor jullie reactie. Ik denk dat ik het maar eerst even zo aankijk inderdaad. Hij is al een stuk vrolijker en een beetje krampjes hoort er ook wel bij natuurlijk. Cocko: Lekkere vakantie gehad? Ikdus: Hoe gaat het met slapen?
Saar, waarom zou je het veranderen als het goed gaat?? Mocht jefta straks toch meer last krijgen kun je het altijd nog weglaten toch??
Slapen gaat sinds dr speen weg is eigenlijk goed. Wel kort nog maar hoef er niet uit. Alhoewel afgelopen 2 nachten wel maar dr neusje is dan verstopt.
Ikdus: is ze verkouden dan dat d'r neusje verstopt zit? Hoe gaat het met de rest...stil hier!! Bedankt Ikdus, alweer 4 jaar is hij. Zaterdag houden we de kinderverjaardag. Maandag zijn opa's en oma's geweest, erg leuk. Hij is al heerlijk verwend en zaterdag komt er nog meer, hij kan niet wachten! Maandag gaat hij een uurtje kijken en dinsdag gelijk een volle dag naar school. Spannend hoor!
Ja ze was flink verkouden neusspray hielp niet. Nu wel gelukkig. en ze slaapt weer lekker door Ze wordt nu echt een grote meid geen speen meer en overdag geen pamper meer. Alleen met slapen en buiten spelen nog Wat fijn dat zoonlief zo verwend is en zaterdag nog meer vond hij het niet spannend ? En hoe zat het bij jullie school ook alweer in de kleuterklas gaan ze njet direct 5 dagen toch ? Wat een rust straks tussendoor zeg. Fijn voor jou kan je ook bijtanken !
Fijn dat ze weer lekker slaapt!! Kun je zelf ook weer fijn slapen. Klopt, hij gaat drie dagen naar school, naar een 0-groep. Na de zomervakantie gaat hij dan naar groep 1. Ze hebben daardoor dus 2,5 jaar kleutergroepen. Hihi ja ja krijg straks meer rust tussendoor. Al zijn de tijden dat ze dan thuis zijn, wel mega stress en druk! C is ook ziek, koorts en diarree. Verder kan ik niets ontdekken ofzo, dus zal wel soort griepje zijn
Cocko: Nog gefeliciteerd. Heerlijk dat hij naar school gaat volgende week of niet? Hopelijk kan hij aarden. Kun je even lekker je aandacht aan C geven en zelf even een beetje tot rust komen tijdens de schooltijden hopelijk. Vervelend dat C weer ziek is. Niks aan. Ikdus: Oh ook al niet fit. Vervelend als neusspray niet helpt. Had je al een halve ui geprobeerd? Hier drukdrukdruk. Af en toe wordt het me allemaal eventjes te veel. Ik neem soms ook gewoon te veel hooi op mijn vorkje. Maar goed dat ben ik met mijn dwang naar perfectie. Jefta is alweer 2 maanden, gaat echt zo hard! Hanna is wel een lekker ding. Wordt wel steeds ondeugender, leuk! Onze kindertjes gaan allemaal naar de 2 jaar toe, wat gaat de tijd toch hard * zucht*.
Nee dan ligt er waarschijnlijk overal ui in dr kamer . Maar t is alweer over nog wel snotneus maar ach. Ben benieuwd hoeveel vieze kleertjes ik vandaag mee krijg. Hopelijk gaat t plassen weer goed. Jeetje alweer 2 maanden hoe gaat het slapen nu ? En ja alweer richting 2 vind het maar niks Probeer wel beetje rustig aan te doen he Saar