Nee he, ondanks alles groeit ze mega hard. Maar goed, ze komt ook wel erg vaak, en 's nachts ook nog wel. Er zijn nachten dat ze door gaat, maar zoals vannacht toch 2x geweest.. dan wil het wel hoor! Die doorverwijzing krijg ik wel, blijf net zo lang drammen totdat ik hem heb. Maar daarom wilde ik ook bij de vrouwelijke ha, zij heeft zelf ook kids die de leeftijd hebben van onze kids dus komt wel goed. Het is natuurlijk ook raar dat die mannelijke waarn. ha niet eens gekeken heeft naar charlotte.. toch??
Ja hoeveel voedingen heb je nu nog? Ik kom uit op 6/7 voedingen. cb vind 7 eigenlijk teveel... ja daaaag als Hanna wil drinken dan drinkt ze gewoon. Hele rare arts inderdaad. Je komt toch niet voor niets... Maar ja je hebt rare mensen. Inderdaad net zolang blijven zitten totdat je de verwijsbrief hebt
o charlotte komt ook echt veel, 7 - 8 voedingen, en als ze 's nachts extra komt, zitten we op 9 x. Nou prima hoor, bv mag op verzoek dus doe ik dat ook gewoon. Laat dat lieve kind echt niet schreien! Toch?? Of doen jullie dat wel? Haha ik neem 10seconde lijm mee, dan weet ik zeker dat ik blijf zitten totdat ik die verwijsbrief heb
Nou niet voor eten. Wel als ze gaat slapen (is momenteel niet haar hobby). Dan zet ik de kookwekker op 5 minuten en als ze dan nog huilt pak ik haar. Of ze moet echt overstuur klinken zeg maar daar heb je toch niets aan. Haha Misschien 3 minuten lijm zit je nog net iets langer! Ik ga vanavond bij mijn neefje kijken die is 2 juni geboren. Ben benieuwd mijn moeder zegt dat is nou echt nog een baby
huh? nog echt een baby? Is het dan zo klein geboren ofzo?? Ben benieuwd! Zal dan wel flink verschil wezen met Hanna denk ik! Hmm ik zit met een dilemma..wat zouden jullie doen? Ik kan naar de kinderarts en haar helemaal na laten kijken.. Ik kan ook naar een soort osteopaat gaan en haar door hem na laten kijken. (ben daar ook geweest met m'n zoontje, zat een werveltje ietsje scheef door de geboorte). Ik lees nl op internet dat darmproblemen ook vanuit schedel/nekje kan komen!
Haha nou het was een lang smal kindje, geen echte baby meer. Maar wel heeeeeeel anders als Hanna (vind haar veel leuker). Nee wat baby betreft Hanna zit al heel stevig en hij hangt nog echt, dat is even wennen. Maar 't is een lief kindje! Kun je het niet beiden doen. Je door laten verwijzen naar de ka en dan nu ook gewoon een afspraak maken met de osteopaat? Voordat je een keer bij de ka terecht kunt ben je ook zo weer 4 weken verder denk ik?
wat een verschil dan he, het ene of andere kind! ga vanmiddag met ha overleggen idd. Kijken wat zij vindt. Charlotte huilt weer continu
Hallo allemaal. Sorry ik heb even geen tijd en energie om te lezen/ te posten. Gisteren weer een huil/ schreeuw dag van Tessa gehad. Zo weer overleg met de huisarts... Tot snel. Dan zal ik alles lezen en weer reageren..
Jeetje wat een verhalen. Ik heb even bijgelezen. Succes met je schoonouders Saar, maar als ik het zo lees, lijkt het me verstandig om voet bij stuk te houden. Ook voor het broertje van 14, maar lastig dat je dan niet op zijn verjaardag kan komen. Kun je hem niet een dagje mee op stap nemen om het goed te maken ofzo. Hij is oud genoeg om het te begrijpen. Wat vervelend dat je zoveel moeite moet doen om bij de ka terecht te komen Cocko en dan lees ik in tijdschriften over een huilpoli enz, nou zie er eerst maar eens te komen. Had je mijn verhaal meegekregen over vrienden van ons met een huilbaby, waar een manueel therapeut het binnen 5 min. opgelost had? Z'n schedel bleek niet goed te zitten. Ik zou een osteopaat of therapeut ook gewoon proberen, die ka kun je altijd nog afbellen als het niet meer nodig is. Sterkte met Tessa, Bandietje! Pas op!Ego, gisteren zijn we met z'n drieën een dagje weg geweest en het was super. We zijn naar de Veluwse markt in Barneveld geweest, daarna naar een recreatieplas "Zeumeren" en 's avonds was er in Barneveld het Luchtballonnenfiësta. Dat was heel leuk. Met Lars ging het ook heel goed. Hij was heel rustig en gezellig. Wel moe, want vanmorgen werd hij pas om 7 uur wakker De laatste dagen sliep hij niet meer door, maar het werd wel steeds een half uurtje later. Ik denk dat het te maken heeft met het warme weer in combinatie met het opnieuw regelen van de voedingen. Hij heeft niet echt een regeldag gehad, maar wel een paar avonden gehad dat hij heel veel wilde drinken en 's nachts ook nog kwam rond 3-4 uur. Hij drinkt m'n borsten veel sneller leeg en vaak ook aan 2 borsten per voeding, terwijl hij vorige week genoeg had aan 1. Hij heeft sids deze week uitslag op z'n gezicht. Dat had hij ook toen hij net geboren was, maar nu weer. Eerst dacht ik dat het kwam door wat ik eet, maar het is al heel de week. Hij heeft er geen last van volgens mij, dus het zal wel, maar ik hoop niet dat hij ergens allergisch voor is/wordt.
Hoi Ab. Wat was jij een eind van huis zeg Maar het was dus leuk. Dat ballonnenfestival is wel heel erg leuk, ben ik ook wel eens geweest. Maar ik zou er niet in durven haha. Zeumeren is ook leuk. Je hebt gewon een leuke dag gehad zo te lezen. Fijn ook dat het met Lars zo goed is gegaan. Toch wel een geruststelling he?! Is het echt uitslag of zijn het van die pukkeltjes? Kan het van de warmte zijn? Wel vervelend en anders toch iemand even naar laten kijken. Nou ik ga zo even boodschappen doen op de fiets. Even lekker alleen weg. Hanna slaapt toch.
O bandietje, wat balen joh!! Komt het door de reflux? Sterkte! Ab: wat gaaf, zo'n dagje uit! Klinkt geweldig ontspannen in ieder geval! Fijn dat het met Lars ook goed gaat. Is echt genieten zo he? Saar: laat je Hanna dan alleen thuis? Doe ik ook weleens hoor, woon tegenover de winkels dus dat is helemaal gemakkelijk. Ego: nou bij de ha geweest, niets bereikt. Ze gelooft er gewoonweg niet in dat er wat aan de hand is. Koop maar een draagzak, want ze wil gewoon geborgenheid... ze groeit supergoed, en tussendoor kan ze heel goed slapen dus is het gewoon een huilbaby. Mag wel naar een ka maar dat is dan puur voor m'n eigen rust. Ik lach en zeg: rust? Ik geef bv hoor, dus dan moet ik ook mee met de opname. Dat is juist alleen maar stress. Dus dat is geen optie. En manuele therapie gelooft ze niet in want het is nooit bewezen dat de wervels te maken kunnen hebben met de darmen. Maar als ik dat wil, mag het tuurlijk wel. Pff heb het nou wel even gehad met die huisartsen hoor! Ik ga dus wel die therapeut opbellen en dan zie ik wel verder.
Sooo ik heb heel wat gemist! Ab: Dat klinkt als een hele leuke dag! Ik heb ook een keer in een balon gevlogen. Maar ik heb zo'n hoogtevrees dat ik de hele tocht hyperventilerend en huilend heb doorgebracht (oh oh wat schaamde ik me achteraf, maar het was echt pure paniek! ) Bandietje, Hoe is het nu met jullie? Saar, lekker even fietsen! Zeker met dit weer Ik kijk alleen wel op tegen de hoge temperaturen van aankomend weekend (het kan hier 36 graden worden!) Hoe is het nu met je man? Heeft hij al met zn ouders gepraat dat hij niet meer wilt komen? Ik vond Ab's idee voor de verjaardag van zn broertje wel een goede, maar goed ik ken natuurlijk de mensen en de situatie niet dus ik kan er ook niet echt iets over zeggen. Stertke iniedergeval er mee! Cocko, pffffff wat word je daar moe van! Ik snap de houding van je huisarts echt niet! Nou ik zou gewoon maar je eigen plan trekken dan, want aan die ha heb je toch niks. Hopelijk werkt de manueeltherapeut gewoon! Wat een super mooie foto, echt een popje! Proud, wat voor een afspraken maak jij met je schoonmoeder? Mijn schoonmoeder gaat nl ook opassen en ik ben benieuwd waarover jij dingen afspreekt. Ik wil graag dat ze een schriftje bijhoudt van wat Dean die dag gegeten heeft (hoeveelheid en hoevaak want het is echt een slechte eter) en of hij gepoept heeft (doet hij nl niet elke dag) en of er verder nog bijzonderheden waren. Als ze het niet opschrijft vergeet ze het denk ik... Wat heb jij allemaal besproken? Ego, vandaag had Dean zn eerste prikjes. Hij was kwaad!! zo rood heb ik hem nooit zien worden, maar nu gaat het gelukkig helemaal goed. Hij is heel goed gegroeid, is nu 59cm en 5,4kg. Ik ben trots op die stoere vent! Gisteren had ik introductiedag op de middelbareschool waar ik ga lesgeven. Heel leuke nieuwe collega's dus dat is wel fijn, maar ik miste Dean enorm en ik kijk er behoorlijk tegenop om straks vaker weg te zijn zonder mn knulleke.
Cocko: ach joh... wat een gezeur... Nou dan zou ik inderdaad voor de osteopaat gaan. Jij kunt toch zien dat ze pijn heeft sjongejongejonge. Ik wordt er zelfs pissig van. Mijn man was nu toevallig thuis. maar woensdag kreeg ik visite en moest ik voor half 1 brood ophalen bij de bakker dus toen heb ik haar 5 minuten alleen gelaten. Voelde me al helemaal een ontaarde moeder haha. Toen zei mijn moeder, je zit toch ook buiten dan zie je toch ook niet wat ze allemaal boven uitspookt.. nou ja maar toch... Bailey: Mijn man heeft morgene en gesprek met zijn broer. Die belde gisteren gelijk. Dus we zijn heel benieuwd. Hij gaat met hem in het bos lopen en gaat vertellen hoe hij de afgelopen 17 jaar heeft ervaren. Hij vind het heel spannend. En inderdaad hebben we ook afgesproken dat als dit hem niet wordt dat hij dan uit eten gaat met zijn broertje. 't Zal ook niet 1-2-3 goed zijn met z'n broer dat moet echt groeien. Ach zielig he die prikjes. Ik moet over 1,5 week alweer voor de volgende sessie:s Wat groeit dean goed zeg heerlijk! Lang is hij. Moest je volgende week echt beginnen? 't Zal wel niet meevallen in het begin denk ik, maar des te leuker is het weer om naar huis te gaan! Ik vind dat schriftje geen raar idee hoor. Moet kunnen toch. Als je er gewoon een soort tabel inzet van Datum, voeding, hoeveelheid en poepluier. Is toch heel eenvoudig...
Bailey: haha oei dus je vond het niet zo grappig daar boven in de lucht..zie het al helemaal voor me. Arme jij. Ach wat zielig he, die prikjes. Ik weet nog bij onze eerste dat ik helemaal overstuur thuis kwam en dat ik haar nooit meer liet prikken Toch wel gedaan hoor, maar vond het zo zielig!! Charlotte heeft trouwens nu van die prikjes helemaal dikke plekken. hebben jullie kindjes dat ook (gehad)??? Ik kan me dat van die andere twee niet herinneren nl. Nou Saar, dat wordt spannend voor je man! Pff...vind het wel knap van hem dat hij die stap gaat zetten! Ben benieuwd hoe het afloopt, ik hoop van goed. Zou fijn zijn natuurlijk maar goed, zoiets is niet zomaar vergeten en vergeven denk ik..? Heb de therapeut gebeld, die zijn er niet dus heb een berichtje ingesproken. We wachten maar af. Nu ligt ze heerlijk te slapen. De huisarts zei wel dat ze wrs niet goed tegen prikkels kan en ook dat ze gefrustreerd is omdat ze mee wil doen met de andere twee en dat dus nog niet kan. Wrs is ze straks heel snel met kruipen, staan en lopen.. We wachten het maar af! Straks gaat ze nog op jou lijken Saar
Oh die dikke plekken herken ik niet, maar hanna heeft al dikke benen... Misschien even fietsen met d'r beentjes.. Oh je hebt het niet mee hopelijk zijn ze er maandag weer. 't Is wel je 3e he ik was ook de 3e misschien is dat het haha. Ach met 5 maanden kruipen wil je toch heel niet dan zijn ze zo snel groot Mijn man wil het hem wel heel graag vergeven, maar ja het hangt ervan af hoe zijn broer erin staat. Sowieso moet hun band volledig opnieuw van de grond komen. Vergeten doe je nooit, maar dit gesprek is wel heel goed voor hem. Je blijft met dingen zitten en nu kan hij het allemaal wel vertellen. Dat vind hij fijn dus op die manier kan hij wel een gedeelte afsluiten. En vertrouwen moet weer groeien, kost tijd!
Zooooo je kunt wel zien dat iedereen lekker buiten zit! Wat is het fantastisch weer he?! Wel warm voor die kleintjes trouwens.. Dat is dan ook echt het enige nadeel van dit weer (ik ben een echt zomermens). Gaat het met iedereen goed? Hier verder wel een heftig weekend gehad. Gesprek is gelopen zoals we eigenlijk wel verwachten. Broer wil wel een stapje zetten, maar zonder hulpverlening en wij zien hetniet goed komen zonder hulpverlening. Dus ja... Mijn man wil nu eerst nog met z'n ouders praten en dan gaan we verder kijken. Maar echt contact met broerlief zal er niet inzitten. Hij zit zo enorm in de slachtofferrol, en dan levert het alleen maar spanning op. Ben er behoorlijk moe van geworden (slecht slapen). Vandaag lekker niet aan het werk, maar lui zijn! Trouwens normaal gesproken moest ik vandaag beginnen op het werk.... nu mag ik lekker bij Hanna blijven
Saar: Nou het blijft dus nog spannend ivm je man en z'n broer. Is wel vaak idd dat zo iemand in een slachtofferrol zit en daar moeilijk uit kan komen. Maar goed, laat je man eerst maar eens praten met z'n ouders. Het is wel heel heftig allemaal, logisch dat je moe bent! Zal je man ook vast wel zijn denk ik. Geniet van je vrije tijd met Hanna! Idd, iedereen zit buiten volgens mij.. Al heb ik gistermiddag echt een poos binnen gezeten. Gelukkig hebben we een koel huis! Maar ik heb het hele weekend knallende hoofpijn gehad aan 1 kant van m'n hoofd. Het begon eigenlijk vrijdagavond met m'n oog dat gigantisch beurs aanvoelde en zaterdag had ik mega hoofdpijn. Nu gaat het wel, al is m'n oog nog dik. Gek hoor. Ik ga gauw naar de kindjes, zitten pap te eten en de kleinste zit in de wipstoel erbij Die kan niet wachten tot ze groot is! Geniet allemaal van het mooie weer hoor!
Ooh Saar geen wonder dat je er moe van bent! Hopelijk kan je het banavond voor het slapen even loslaten, maar lijkt me heel moeilijk! haha ja cocko die kijkt natuurlujk naar de grote broer en zus! Hoe lang is verlof eigenlijk officieel? Want saar en proud, jullie zijn best wel wat weekjes voor mij bevallen maar hebben pas net geen verlof meer terwijl mijn verlofuitkering ook maar tot deze week loopt..is dat dan een foutje?(hoop hoop haha) Nou van de prikjes heeft dino de hele zaterdag geslapen, waardoor hij gisteren de heledag wakker was haha. Nu gaat het weer goed gelukkig