mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: wat klink je heerlijk positief! Fijn te lezen. Mayra is dus een tevreden meisje? 2 jaar getrouwd, alvast gefeliciteerd! Willen jullie hele dag iets doen of alleen s avonds?

Saar: doe rustig aan he meis.. want volgens mij heb je aardig wat aan je hoofd. Geniet van t zonnetje, morgen is ie weer achter de wolken.

Ego: ben verbrand vanmiddag;) kreeg net commentaar op school haha..
    C heeft denk ik wel last van dr oortjes want ze zegt telkens au oor.. vooral met wind.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ze komt snachts om de 3a4 uur en overdag soms wel vaker,
    en sinds een weekje slaapt ze ook de hele nacht in der wiegje ipv op of bij mij
    en ik geniet absoluut!! vind het zo lekker dat ik weer gewoon lopend naar de winkel kan :D

cocko, in de zon??? wat heerlijk!!!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko; Nou genoten heb ik. Lekker gezeten, en het was gewoon zweten gisteren. Vandaag regenregenregen. Oeps dat is minder prettig, is het erg? Gelukkig komt je huid vandaag wel weer tot rust. 't Is ook wel weer even wennen dat mooie weer, ik had nu eindelijk Hanna ook ingesmeerd, want ik zag al dat het hard ging. Ik pas goed op mezelf hoor!

Miffy: Oh dat is al lekker als je een voeding of 2 hebt 's nachts. Helemaal lekker dat ze nu in de wieg slaapt, dan kun je zelf ook weer wat lekkerder liggen. Ben je je misselijkheid helemaal kwijt of niet? Is Ninthe ook helemaal aan e situatie gewend?

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: zo dat is lekker dat ze 's nachts slaapt. Voor jezelf ook prettig ;)

Saar: ja het was echt warm gisteren. En vandaag zo'n regen. Jammer hoor. Maar goed, nu schijnt het zonnetje ook weer dus dan is alles alweer mooier buiten he.

En weer een week voorbij.. ik vind dat het heel erg hard gaat. Op vrijdag denk ik: heerlijk, weekend. En voor ik het weet, loop ik maandagochtend weer naar school met de kids. ;)

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: Rustig aan. Het is even niet anders maar zo gaat het dan toch ook? En Jefta groeit lekker.

@Cocko: ja de weken gaan snel. Te snel af en toe.

@Miffy: fijn dat het zo goed gaat. Geniet ervan.

Ego: operatie van schoonvader is bezig op het moment. Tenminste daar gaan we van uit, want sm is niet gebeld en die belt om zes uur wel een keer hoe het zit:$ Mijn vriend durft ook niet te bellen naar het zh. Ik had het al na een half uur gedaan. Als ze zeggen dat ze bellen als ie naar de ok gaat dan is het toch raar als ze dat niet doen?
    Hailey ligt trouwens nu in haar nieuwe bed te slapen:D. Mijn vriend moet toch wat tijdens het wachten;)

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#5006 Saar22, 21 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2014
    Cocko; Vind het ook hard gaan. Jefta is alweer bijna 3 maanden. Weet al bijna niet meer dat hij zo klein was. Hier is manlief ook al lekker thuis, maar inderdaad zo weer maandag. Hoe is het met de ziekenboeg?

Proud: Wat spannend zeg. Nee ik had ook gebeld als het om mijn man ging. Nou inderdaad moet je vriend wat, is niet prettig om tijdens zo'n operatie niks te doen. 't Is toch heel wat. Hopelijk slaagt de operatie. Hoe vind je dochter het in het grote bed? Blijft ze liggen?

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: en hoe vindt Hailey het in haar nieuwe bed? Gaat het goed?
    Pff wat spannend joh, dat hij nu geopereerd wordt. Dus je kunt gaan zitten wachten tot zes uur? Pufpuf! Is het iets ernstigs?

Saar: 3 maanden alweer, tsjoe. Tijd vliegt echt.
    Ziekenboeg is bijna voorbij! Nog wat snottebellen enzo. :D

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh gelukkig maar. Snottebellen zijn hier ook weer gesignaleerd. Ja joh het gaat ongelofelijk hard de tijd. Voor we het weten gaan ze het huis uit:)

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zeg Saar, hou je gemak eens :D:D
    Moet er niet aan denken zeg!

10. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Nou ze huilde even toen ik weg ging. Maar dat doet ze soms ook even in haar ledikant. Dan wil ze er weer uit, maar is toch te moe. Maar daarna stil. Gekeken en ze lag daar op haar knie'tjes en kontje omhoog:D Maar nog even afkloppen. Ze moet vanavond weer haha. Ledikant staat nu even op onze kamer. Is het dit weekend drama gaat ie ook terug op haar kamer. Hoop dat ik dan de kast nog open krijg:p

Mijn schoonvader krijgt 5 omleidingen en ze 'fixen' nog even zijn hartklep. Als ze het niet kunnen aandraaien (hartklep) krijgt ie een kunstklep. Het zou zo'n zes uur duren. Dus nog even afwachten.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Fijn miffy dat alles zo goed gaat en je zo geniet
    En wat groeit M goed zeg !

cocko mooi dat de ziekenboeg alleen nog wat snottebellen heeft !
    Haha en verbrand oh oh

Saar alles lekker rustig aan doen ! Hoe gaan de nachten ?

proud al iets gehoord ?en spannend in dr grote bed is het 1 persoons of peuter ?

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: nee laat ze maar lang klein blijven. Die puberteit mag wat mij betreft nog heel ver weg blijven!

Proud: heftige operatie zeg. Niet niks. Hopelijk verloopt het allemaal goed! Fijn dat het goed gaat in bed. Hopelijk de nachten ook en vind je straks geen meisje die aan het spelen is midden in de nacht.

Ikdus: Nachten zijn lekker nu 21.00-5.30 dus giga lekker. Zit op 6 voedingen dus krijg steeds meer lucht!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat heerlijk Saar ! Slaapt ie na 5:30 ook nog verder of begint jou dag dan ?
    J is trouwens echt goed gegroeid zeg fijn hoor !

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja tot 9,00/9.30. Echt relaxt. Nu hopen dat hij het volhoudt;) Hij groeit zeker goed.

15. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Operatie is goed gegaan! Vriend en sm zijn er nu heen.

@Ikdus: het is een 1 persoonsbed. Wilde eerst peuterbedje doen, maar uiteindelijk toch hier voor gekozen. Wat is ze klein in dat grote bed:D

@Saar: ze is vanavond meteen gaan slapen, dus hopen dat ze niet wakker wordt vannacht:D

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat fijn dat de operatie goed gegaan is proud!
    hoe gaat het nu met hem??

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: hoe gaat het met je schoonvader? Fijn dat de operatie goed is gegaan. Het was wel een heel heftige zeg! Pfjoe.. Sterkte met alles

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Wat fijn. Hoe is het nu met je schoonvader?

Hoe gaat het met de rest?

Cocko: Moet jij bijna naar het ziekenhuis voor je zoontje? Alle kids weer beter'?

Hier gaat het redelijk. Een hoop dingen een plekje geven, maar goed dat geeft niet. Hebben er een prachtneefje bij, echt inimini. Jefta heeft zijn duim goed gevonden vanochtend heb ik hem om 9 uur uit bed geplukt. Hanna heeft echt een draak van een puberteit op het moment. Als ik haar wegbreng naar de kindjes ind e kerk zet ze het op een brullen en ze is overal bang voor. Maar verder is het een scheet.

19. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Schoonvader is sinds vrijdagavond thuis. Lichamelijk gaat het herstel goed. Geestelijk is het zwaar. Heeft uitwerkingen van de narcose. 'S nachts gaat hij dan spoken en schiet in paniek. En vanavond belde sm dat ie na de middagslaap zich niets meer van de operatie kon herinneren en ook niet dat wij 's ochtends waren geweest vandaag.

Hailey slaapt heerlijk in haar nieuwe bed. Ze is erg trots op haar nieuwe kamer. De tweede nacht was ze alleen uit bed gevallen en hebben we het valhekje maar wat hoger geplaatst:)

@Saar: gefeliciteerd met je neefje. En uit de puberteit zich alleen bij de kerkkindjes of heeft ze thuis ook nog haar nukken?

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fijn dat je schoonvader weer thuis is. Wel apart zeg dat zo'n narcose zo lang kan nawerken, wist ik helemaal niet. Hopelijk is hij het snel weer kwijt. Fijn dat het zo goed gaat in het grote bed. Knap hoor!

Hanna is thuis ook wel huileriger en in de supermarkt heeft ze al een keer op de grond gelegen, jaja zoals in de reclame. En ze is echt verlegen. Wil niet direct naar oma toelopen ofzo.. Ach het zal wel weer overgaan toch?
    Het is heel belangrijk om haar nu overal goed op voor te bereiden ,maar als iets niet helemaal lekker binnenkomt is het mis.

Deel Deze Pagina