mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: fijn dat je schoonvader weer thuis is. Oei die nawerkingen zijn niet mis zeg. Dat is wel schrikken als hij zich niets meer herinnert. Is de herinnering inmiddels wel weer teruggekomen?
    Ach wat zielig dat Hailey gevallen is uit bed.. wel slim om het hekje iets hoger te zetten dan. Komt ze er niet uit?? Hier zou C continu uit bed komen hoor :)

Saar: Gefeliciteerd met je neefje! Dat is dan weer zo klein he!
    oh is H ook al zo fijn bezig?? Wat een puberteiten allemaal he ;) Hier ook een draakje, dus misschien is dat een troost voor je. Het gaat allemaal weer voorbij maar op het moment zelf denk je: zucht...

Ik moet idd morgen met zoonlief naar het z'huis. We zijn benieuwd.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    proud,
    fijn dat het goed gaat met je sv, wel vervelend van die nawerkingen
    ninthe is er ook al een keer uitgevallen, maar we kunnen het valhekje niet vinden en daarna is het niet meer gebeurt dus we laten het nog even zo

Saar,
    heerlijk he zo een dramaqueen, Ninthe deed het laatst midden op de weg met oversteken, heb der met 1armpje van de weg af moeten halen want ik had mayra ook meee

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nou laat het maar heeeeel snel voorbij zijn;) Spannend morgen, hopelijk komt er eindelijk wat meer duidelijkheid. Nou ons neefje is echt heel klein, ook maar 47 cm dus dat is sowieso wel klein.

Miffy: Oh ook al zo fijn. Sta je dan op de weg..

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha gezellig he Saar, zo'n heerlijk puberend kindje :D Weet je wat C nu vooral heeft met die oudere twee van ons? Alsmaar heel hard gillen en nee roepen als ze bv op het autootje willen, of op de schommel of op het fietsje. Continu nee roepen. Echt dol wordt je ervan. En als ze het toch doen, gaat ze heel hard huilen. Irritant dat ze nog niet praat, dan was dat gillen een stuk minder denk ik. :D

Miffy: o daar ben je klaar mee met zo'n dramaqueen. Gilde ze ook of dat niet? Hoe gaat het met Mayra?

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou ik noem het maar een nieuwe uitdaging. Gelukkig worden ze niet zo geboren:D Ooooh heerlijk die jongste dochter van jullie.. Worden de anderen er al gek van of zijn die inmiddels oostindisch doof? Hier wordt wel volop gepraat, maar hier probeert ze ookd oor huilen haar zin te krijgen. Ik heb het op film staan waar ze erg hard haar best doet om te huilen hihi, leuk voor later

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ze doet haar best om te huilen?? Hoe doet ze dat dan? En waarom?

Uhm, nee ze zijn niet doof voor de jongste, helaas. Zodra zij gilt, geeft de oudste al op :D En m'n zoontje gaat gewoon mee gillen ;)

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oeh wat gezellig bij jou in de tuin. Ben blij dat ik je buuf niet ben;)
    Dat huilen ja ze doet het gewoon echt nep als ze moet blijven zitten om haar fruit op te eten ofzo. Echt grappig. En soms krijgt ze ook echte tranen voor elkaar.

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O dat! Ja haha dat doet ze hier ook. Krijgt ze niet echt d'r zinnetje en gaat ze huilen, o zo nep! Ik lig dan helemaal krom van het lachen soms. Meestal zeg ik: Als je moet huilen, ga je in de bijkeuken huilen. En dan is het echt direct over :D

Hihi gelukkig voor m'n buuf: als ze zo doet, trek ik d'r redelijk snel naar binnen. Laat ze echt niet doorkrijsen! ;)

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Miffy: Nou mazzel dat Ninthe maar een keer is gevallen. Hier lag ze daarna alweer met haar hoofd richting afgrond:$ Nou ja zo is het ook opgelost. Hoe gaat het met de zusjes?

@Cocko: succes morgen! Hopelijk komen ze met iets waar je wat mee kunt. Hier is de periode dat alles 'nee' was gelukkig voorbij. Tenminste ze zegt het wel nog graag op zijn tijd hoor;) Gillen is ook een tijdje terug geweest, maar ook dat is een stuk minder. Maar ja het is een meisje he:p

@Saar: haha gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt dat ze gaat liggen in de supermarkt. Komt vast nog;) Maar ze is ook lekker aan het uitproberen dan om te kijken hoe ze haar zinnetje kan krijgen. Heerlijk en vermoeiend:D

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heb wel gelezen maar even geen puf om te reageren.

cocko hoe was de uitslag ?
    Proud hoe is t nu met schoonvader

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Echt haal je ze naar binnen? Laat haar hier gewoon buiten huilen hoor.. oh slechte buuf ben ik. Gebeurt gelukkig niet zo vaak. Hoe was het afgelopen dinsdag?

Proud: Geniet er maar van. Misschien gaat je dochter het helemaal niet zo erg doen.

Ikdus: Doe rustig aan.

Hier ineens van de week een meneertje die het klokje rond gaat slapen. Heerlijk, maar wel wennen hoor. Hij is ook van 6 naar 4 voedingen gegaan dus ben wel bang voor een giga dip maar goed we zien wel hoe het uitpakt. Hanna is snotverkouden en er ook echt beroerd van. Hopelijk pakt Jefta het niet over.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: slaapt J nog het klokje rond? Waarom een dip komen?? Je bedoelt dat je nu moet schakelen van 6 naar 4 voedingen? Lekker toch...?
    Hoe is het met Hanna?

Proud en Saar: uitslag was dat ze er niets aan gaan doen. 1 test was goed, andere was krap maar niet té krap. Dus prima zo. In gewicht was hij goed aangekomen, in lengte niets. Dus over 3 maanden terug en dan kijkt ze of hij überhaupt gegroeid is. Ook bespreekt ze mogelijkheid van groeihormonen. Woensdag intake bij een oefentherapeut, kijken of zij hem kunnen helpen met dingen.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Poeh he cocko. Kunnen of willen ze niks doen? Wat houdt het in als de waardes dan toch iets afwijken? Hopelijk gaat hij nu ook de lucht in. Zou toch fijn zijn zonder groeihormonen.. En hopelijk kan de oefentherapeut wat handvatten geven.

Jefta slaapt heel goed nog steeds. Ik ben begonnen met yoghurt. Zit nu op een half bakje en merk nog geen verschil in ons mannetje. Na 1,5 maand kan ik vanavond eindelijk weer eens meedoen met het toetje. Ik dacht aan een dip aangezien van 6 naar 4 voedingen wel erg snel is en niet zo lekker voor je productie, maar goed. Het valt nu allemaal nog wel mee. Aan de ene kant wel lekker hoor, maar 't is wel erg snel. Hanna is (alweer)verkouden, maar gaat goed verder. Al heb ik af en toe echt het gevoel dat ik de hele dag politieagentje aan het spelen ben. Vreselijk wat is ze me aan het uitproberen.
    Ik ben langzaamaan bezig met het potje. Ze wil er nu zelf ook op, al doet ze er nog niks op. Hoe gaan jullie dat doen met zindelijkheidstraining? Luier uit en dan elk half uur op het potje ofzo? Ik heb al een hoop broeken voor haar liggen voor alle ongelukjes..

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Fijn dat het tot nog toe meevalt dan Saar. Is altijd weer even aanpassen he.
    Maar hij gaat wel hard idd, met z'n 4 voedingen :D Welke maat zit hij nu?

Leuk he, dat politieagentje spelen.. Doe ik ook, dus troost je.

Hier gaat ze idd in een hoekje staan als ze moet poepen. Plas komt ze wel aangeven. Op het potje doet ze echter nog niks. Op de wc gaat ze heel hard lachen. :D Ik wacht even tot het echt mooi weer wordt, dan gaat de luier hele dag gewoon uit. En dan telkens om het half uur op het potje zetten. Krijgen ze ontzettend snel door hoor. 1e keer loopt het langs de benen maar als je ze dan nog op het potje zet en vertelt dat ze het daar moet doen, dan hebben ze dat onwijs snel door. Maar ik zet ze direct op de wc hoor, potje heeft hier nooit gewerkt :p

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Het zal de leeftijd zijn denk ik * zucht*..
    Hier gaat ze achter de bank staan hihi grappig is dat. Ik wilde wachten tot na haar verjaardag, maar ze geeft nu al steeds aan als ze moet plassen. Dus ik twijfel een beetje. Maar goed 't is nu niet echt lekker weer.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Achter de bank.. ook een mooie plek ja. Hier gaat ze in de kamer in het hoekje staan.. En dan hoor je: uhhhhhhhhhhuhhhhh :D:D
    Als ze zelf aan geeft dat ze moet plassen, kun je wel potje gaan gebruiken hoor! Zo neerzetten dat je er snel bij kunt.. En dan idd luier aflaten zou mijn advies zijn. Dan leren ze het het snelst. Maar goed, je moet er zelf ook de fut voor hebben hoor!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh heerlijk he?! Nee heb zelf nog niet zo heel veel energie en we gaan misschien half mei nog een midweekje weg. Dus ik vind het ook nog niet super handig, maar ja soms zijn dingen niet te plannen. Ik kijk het nu nog even aan.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pfoe cocko heftig hoor groeihormonen. Maar krap dus ? Is ie daar dan zo ziek van, van waardes die net niet erg genoeg zijn om te helpen.

saar wat heerlijk dat ie nog maar 4 voedingen vraagt al snap ik je zorgen wel hoor. Fijn dat je weer t toetje mee kan eten.

Hier ook in het koude weer in ondebroek laten lopen hoor Saar, maarja je moet inderdaad wel de puf hebben om ermee bezig te zijn. Hopelijk weer gauw mooi weer heb je vaak ook meer puf he.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: nee hoor hij is er niet ziek van.. dat is het juist. De ene tijd leeft hij erg op, en een andere tijd is hij gewoon niet lekker (moe, lusteloos, slecht eten etc).

Pff ben echt zo chago vandaag.. hij is vannacht van half 1 tot half 5 wakker geweest, en waarom mag joost weten. Loop inmiddels te duizelen van vermoeidheid maar goed, nog ff te gaan voordat ik weer naar bed mag :D *klaag klaag klaag*

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hm meiden, wie weet wat ik moet doen?
    Kom er zelf niet zo uit nl....

Een kennis (vroegere vriendin) is bevallen van de 5e. Ze roept inmiddels al 5 jaar dat ze een keer naar mij komt. Ik ging altijd naar haar toe. Op de verjaardag van m'n zoontje belde ze dat het eigenlijk niet goed uit kwam, en ze liep ook al bijna op het 'end' dus anders schaffen we de verjaardagen maar af, was haar voorstel. Ik vond het prima, de lust om er heen te gaan is weg. Maar vandaag is ze bevallen van d'r vijfde en natuurlijk krijgen wij een kaartje. Wat zouden jullie doen? Kadootje kopen en gaan? Of juist even wachten? Eerlijk gezegd ben ik de situatie een beetje zat aan het worden. Het komt altijd van mijn kant, en als zij eens belt is het altijd " jaaaa sorry heb het ook zoooook druk"

pff waar kan een mens het druk mee hebben he :D

Deel Deze Pagina