mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: nee het kan ook wel, maar ik ga toch voor mooi weer en wat meer fut.

Cocko: Oeh dat klinkt niet lekker vannacht. Hier ook een klein nachtbrakertje, maar die was met een kwartier weer in slaap.
    Uhm tsja met je vage kennis. Hangt ervan af wat je er verder mee wilt. Ik zou of nu op kraamvisite gaan met een kleinigheidje en daarna het van haar af laten komen het contact of een kaartje+kleinigheidje opsturen en dan maar zien. Ik zou eerder voor het eerste gaan i.v.m. de eer aan mezelf houden geloof ik en nu in de kraamweek er een halfuurtje binnen wippen. Maar ik ben hier niet zo goed in.

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Cocko,
    lastige situatie!! ik zou zelf toch gaan met een kleinigheidje maar het daarna aan haar over laten

verder geen idee meer wat ik gelezen heb, word zo gek van mijn geheugen **zucht**
    ik vergeet zoveel :O
    verder zijn we druk met Ninthe's verjaardag bezig, ze krijgt van ons een trampoline voor in de tuin :D

hierbij de foto waarmee we iedereen uitgenodigd hebben, en een foto van een "gratis" shoot die we hadden

Bijgevoegde bestanden:

• bijna2.jpg
      bijna2.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      7
  3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Leuke foto's Miffy!!

Uhm, ik denk er nog even over na, maar m'n man roept al dat ik een kaartje moet sturen en verder niet. De situatie is zodanig dat ik al vijf jaar naar haar toe ga en zij nooit naar mij komt. Ze belooft al zolang dat ze komt, en nooit gebeurt het.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hoe gaat het met de dames? Allemaal druk ofzo? Of gewoon geen puf om te reageren? Heb ik ook wel steeds meer, je hebt toch ook je dagelijks leven he!
    Ik ben geweest hoor, op kraamvisite :D

Tis nu weer wat beter weer, hoop dat het zo blijft al las ik andere berichten.. Maar ja, hopen kan altijd toch.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: Ah wat een leuke foto's. Hier ook nog een vergiet in mijn hoofd hoor. Wat een leuk cadeau de trampoline. Schiet al mooi op haar verjaardag!

Cocko: Wat goed van je, eer aan jezelf houden. En nu geen contact meer opnemen en het van haar kant laten komen. Komt er niks, dan niet.

Hier gaat het allemaal niet super lekker. Ben erg moe en dat terwijl Jefta klokje rond slaapt. Ik vind het allemaal nog erg vermoeiend, maar goed ik kan me herinneren dat ik dit bij Hanna ook had. Kan komen door de ruggenprik.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou Saar, is dat echt waar, dat dat door de ruggenprik kan komen? Pff wat balen zeg!! Hoe lang kan dat duren dan...
    Frustrerend zeker voor je, of valt dat mee?

Idd, ze had me een sms gestuurd en heb haar daarna gebeld en nu echt m'n gevoel daarin uitgelegd. Vanmorgen geweest, en ze zei dat ze echt snel zou komen. Dus ik laat het idd helemaal van haar afhangen nu. Had er toch geen fijn gevoel over om het nu te laten klappen..

Slapen jullie kindjes 's middags nog? Zo ja, hoe lang?

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik kan me bij Hanna herinneren dat ik me na een maand of 8 weer aardig de oude voelde en toen was ik al snel weer zwanger:cool: Het is vervelend om steeds tegen je grenzen aan te lopen, maar aan de andere kant ik doe het steeds zelf. Het schijnt door de ruggenprik, de operatie en dan ook je kindje er nog bij te komen. Van alles wat, maar soms zie ik ze echt vliegen dus dat is nog niet goed.

Oh wat goed dat je het hebt verteld dan. Beter maar eerlijk zijn dan inderdaad. Ben benieuwd of ze dan ook 'snel' komt.

Hanna slaapt van 1-3/half 4 al ligt ze denk ik ook wel een gedeelte te spelen. 's avonds gaat ze om 7 uur naar bed tot 8 uur de volgende morgen. 's middags heeft ze het ook echt nog wel nodig. Gaat C. niet meer zo graag naar bed dan?

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zohooo dat is lekker dat Hanna nog zo slaapt! Geniet er maar van haha.
    C gaat idd niet zo graag naar bed. Als ze eenmaal ligt, gaat ze wel slapen hoor. Maar nooit erg lang de laatste tijd. Uurtje, anderhalf uur maar dan is het echt wel klaar.

Oh duurt dat echt maandenlang, wat naar zeg. Ik heb bij de oudste ook ruggenprik gehad maar gelukkig niet ervaren wat jij nu hebt. Brr. Dan zul je het rustig aan moeten doen, en niet de grenzen opzoeken. Wat lastig is natuurlijk met twee kotertjes..

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ik geniet er heel erg van;) Ik bof maar al zou ik af en toe wel willen dat ze iets minder snel moe zou zijn. Maar goed ze is ook zo giga veel aan het leren op het moment, niet gek dus.
    Ik weet heel goed hoe ik mijn grenzen niet op moet zoeken, maar ik leg nu de lat gewoon te hoog. En lekker leuk mama zijn en het huis goed schoon etc.etc.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Is hier trouwens nog iemand die de pampersbon van de LIHL wil hebben? Is 10 euro korting op 3 pakken pampers. Ik deed altijd korting op korting maar dat doen ze hier niet meer.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko woont die vriendin ver ?
    Goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden.

miffy leuke foto's

saar fijn dat je goed je grenzen kent.
    ik ben ook helemaal kapot van t doorslapen, ben t gewoon niet gewend.

leuk die bonnen maar ik heb ze niet nodig :p als t zo door gaat ook in de nachten niet. Ze is gewoon 3 nachten droog !

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw wat knap van je dochter ikdus. Heb je 's nachts een luierbroekje aan? Maar het slapen gaat dus ook beter? Even lekker uitrusten de komende weken hopelijk en dan genieten van de zomer:)

Hier vorige week een teleurstelling. Manlief heeft weer voor maar 4 dagen een contract en dat terwijl hij al 4/5 maanden 5 dagen werkt. Maar ze gaan het niet doen, het is dit of niks. 't Geeft wel weer even weer dat de crisis nog lang niet voorbij is (al wisten we dat al wel). ;t Is wel een beetje dubbel, super blij dat hij voor een jaar werk heeft, maar balen dat het net niet genoeg is om van rond te komen. Nu maar weer bekijken wat we gaan doen.

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: wat knap dat ze al 3 nachten door was zeg.. petje af voor je meisje hoor! Lekker he, doorslapen! Heel af en toe mag ik ook weleens zomaar doorslapen, heerlijk.

Saar: oei dat is een tegenvaller zeg. Maar valt er iets aan op te lossen denken jullie? Hij krijgt maar 4 dagen, hoe vul je de rest dan in? Ontzettend balen allemaal hoor!

Ego: C heeft weer eens verhoging. Ze hoest ook ineens weer behoorlijk. Gistermiddag is ze op de rand van de haard gevallen, belandde precies achter d'r oor. Ze heeft nog nooit zo hard gehuild volgens mij, zielig hoor. Rest weer op school dus we gaan weer eens aan de slag in huis.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou hij gaat nu in elk geval wel solliciteren als hij iets leuks voorbij ziet komen en ik ga na de zomervakantie ook gericht kijken. We hebben nog een behoorlijke buffer, maar het voelt gewoon niet echt leuk. Nooit te beroerd om over te werken etc. en die inzet wordt gewoon niet beloond.

He bah C. zit niet echt lekker in haar vel op het moment of wel? Bah op de kachelrand. Sneu. Heeft ze een fikse bult?

Hier gaat het wel goed met de zuivel. Kan weer een glas melk drinken en toetje eten, heerlijk.

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Fijn dat je weer zuivel en toetjes kunt eten. Dat is wel lekker he!
    Dus J kan er goed tegen?

Snap ik, dat hij gaat solliciteren als hij iets leuks ziet. Altijd doen! Hij heeft er zeker wel een naar gevoel bij: bv overwerken /inzet en niets terugkrijgen?
    Heb jij wel zin om evt. te gaan werken? Was je dat sowieso van plan of eigenlijk niet?

Nee ze heeft geen grote bult, het is wel dik en rood/paars maar verder niet. Ze is in ieder geval rustig vandaag ;)

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh dat is sneu, misschien toch last van of goed geschrokken gisteren.
    Is inderdaad heerlijk toetjes en melk, heb ik wel gemist. Het lijkt erop dat het nu goed gaat.
    Ja 't is een beetje veel geven van 1 kant voor ons gevoel, maar ja we hebben het werk wel nodig ook met 4 dagen. De werkgever heeft een beetje een luxe positie zo in de crisis er is niet veel werk in de bouw. Midweekje weg half mei hebben we nu geskipt en in de zomer gingen we sowieso al niet weg. Ik wilde totdat de kinders allemaal op school zitten thuis blijven en dat wil ik nog steeds, maar ja we moeten het financieel ook allemaal zien te redden en de hele spaarrekening opeten vind ik ook zo wat. Maar goed er moet ook überhaupt wat leuks langskomen.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja slapen gaat echt goed nu. Af en toe een huil maar ik hoef er niet uit.
    Ze krijgt gewoon een normale pamper aan in de nacht. Vind die luierbroekjes van pamper belachelijk duur. Ze slaapt toch nog met slaapzak aan en die rits ik dicht op dr rug dus broekje heeft geen nut.

Cocko, nachten bij jullie nog steeds drama ? Oee wat zal jij geschrokken zijn van die val. Hoe gaat het nu met haar pijn ? En beterschap voor C.

Saar, bah balen. Wel fijn dat manlief zijn baan kan behouden. Je weet dat hij die 5w dag nog aanvullend van de ww kan krijgen ? Mocht het echt te krap worden.

Vriendlief moet ook binnen nu en 2 weken verlengd worden. Nog niks gehoord zo asociaal pfff.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zal Bailey al bevallen zijn?

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: vroeg me ook al af hoe het met Bailey ging...
    Ik heb niets gezien/gehoord...

Saar: inderdaad, als het financieel nodig is, moet het gebeuren. Misschien komt er nog voor die tijd een oplossing.. Het is te hopen!

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Super fijn voor je. Weet je al wat je overkomt? Oh ja gewone luier kan dan ook inderdaad. Ik gebruik luiers van de lidl, die luierbroekjes zijn ook vrij prijzig maar toch wel goed te betalen. Dat WW hadden we vorig jaar moeten aanvragen want toen is dit al ingegaan. Toen was er ook echt minder werk, maar nu is er voldoende werk voor 5 dagen. Maar goed we hebben daar niet voor gekozen omdat je dan in die ene dag al je WW-maanden verspilt en als hij dan toch voor die 4 dagen werkloos raakte je maar 3 maanden hebt. Dat is in deze tijd niet erg veel. Wat irritant is dat he. Mijn man hoorde het donderdag en zaterdag loopt zijn contract af. Heeft je vriend er al om gevraagd? Anders gewoon doorwerken dan wordt zijn contract stilzwijgend verlengd.

Cocko: Ja klopt hoor, het levert alleen niet giga veel op met die veel te dure kinderopvang, maar goed we kijken het nog wel even aan. Ik heb er nog wel vertrouwen in, de eerste boosheid/teleurstelling is weg en nu moeten we gewoon verder kijken. Manlief heeft het er nu moeilijker mee, maar die zit er ook tussen. Collega's die er geen klap van begrijpen en hij maar uitleggen tsja...

Ik ben ook benieuwd naar bailey! Hoop voor haar dat ze bevallen is.

Deel Deze Pagina