Hey dames fijne pasen gehad ? Saar hoe gaan de nachten ? En al wat aan orienteren op werk ? Misschien is huishoudelijk hulp iets voor je ? miffy hoe is het met jouw gezinnetje ? Proud is de stoere meiden kamer al af? Fotoooo! Hoe is t met je schoonvader ? Cocko hoe is t daar met alles ? En hoe gaat t lopen van C nu eigenlijk ? Ben de rest een beetje kwijt
Hi iedereen! Wauw ik heb heeeeel wat terug te lezen! Ga ik zsm doen. Ikdus, lees ik nou goed dat jouw kleine snachts al zindelijk is??? En cocko hoe ist met C nu? Saar, balen van je mans contract, inderdaad duidelijk dat de crisis nog niet voorbij is. Hoe ist met de rest? Hier alles goed, onze Marley is precies op de uitgerekende datum geboren. Vrij makkelijk ging het, maar heb wel mn stuitje gekneusd bij het persen haha. Doet nog wel pijn, maar gaat langzaam beter. Ze is nu al weer bijna 2 weken oud! We genieten volop hier even een fotootje, geloof op zn kop maar ik weet mniet hoe ik dat kan aanpassen hihi.
Bailey gefeliciteerd !!!! Wat een mooierd, wat vindt Dino ervan ? Doe maar rustig aan. nee joh ze was gewoon 3 nachten toevallig droog. Gewoon heel knap van haar.
Bailey; Gefeliciteerd met Marley. Wat een prachtig meisje met een prachtige bos haar zo te zien. Lekker aan het genieten? Je kunt als je het weer wat rustiger hebt ook weer zo invallen he?! 't Is hier geen huiswerk wat je moet inhalen Geniet maar lekker van de kleintjes. Hoe vind Dean z'n zusje? Ikdus: Nee nog niet op zoek naar werk hoor. Als ik al werk ga zoeken dan sowieso pas na de zomervakantie, ben nu echt nog te moe en vind Jefta nog echt te klein. Mijn man kijkt nu ook uit naar fulltime werk.. Huishoudelijk werk lukt me niet i.v.m. mijn rug. Als ik dan ook thuis nog alles moet doen, dan zou ik niet weten hoe ik het moet doen. Maar ik zie wel waar het schip strand. Nachten zijn van 8-8 nu. Heerlijk! Hoe gaat het bij jou? Is ze nu wel weer helemaal zindelijk overdag? Ik moet straks voor Jefta naar het bureau. Voorlopig de laatste prikjes. Ben benieuwd hoe zwaar ons bulletje is
Sjeetje J alweer 4 mnd en slaapt van 8-8 heerlijk zeg. Ohja heb je zo een last van je rug dan ? Hopelijk vindt je man iets fulltime ! Hier is vriend schijnbaar stilzwijgend verlengd. Maarja voor hoelang dan :s rotzooi. r zat al met 3 mnd op de opvang vond dat toen wel erg moeilijk. Waarom hebben wij nou niet gewoon een jaar verlof . Alhoewel een jaar thuis zitten met haar pfff . Heb ontzettend veel respect voor thuis blijf mama's!
Wat lief dat je dat zegt Ikdus. Ik heb dan weer ontzettend veel respect voor werkende moeder. Ik heb ooit een ongeluk(je) gehad in de bergen en sindsdien rugklachten. Zolang ik niet teveel buk en zwaar werk doe gaat dat goed. Ja gaat hard he met die maanden. Als je vriend gewoon doorwerkt wordt zijn contract stilzwijgend verlengd met dezelfde termijn en uren die hij had en alle andere voorwaarden uit zijn contract(excl. een evt. proeftijd). Als dit zijn 4e contract bij het bedrijf is, is het automatisch vast. Dus gefeliciteerd! Welke dreumes is hier trouwens als eerste jarig en wordt een peutertje.
Proud: Ja zal Ninthe wel zijn inderdaad. Hoe is het bij jou? En met je schoonvader? Jefta weegt trouwens 7700 gram en is 64cm. Bijna net zo zwaar als Dik Trom.
Was t maar zn 4e contract over 8 mnd is hij werkloos haha. wat een flinkerd die J. Ziet ie nu boven het gemiddelde ? Ohja dat ongeluk had je inderdaad al verteld! Maar kan jij je dan niet voor zoveel procent laten afkeuren zodat je deels in deziekte wet kan of werkt dat niet zo ?(heb daar dus geen verstand van )
Oh wat naar joh. Dus hij moet ook al uitkijken naar ander werk?! Wat een rottijd is het toch. Ik hoor al die oude mensen zeuren, alsof de jonge mensen niet moeten eten en graag willen werken. Nou ja het komt hopelijk allemaal weer goed. Afkeuren lukt alleen vanuit werk na 2 jaar ziekte of voor je 18e met een wajong. Daarnaast kan ik gelukkig voldoende werk doen om niet afgekeurd te hoeven zijn. Jefta is inderdaad lekker gevuld. Zal eens even een foto opzoeken..
Bailey, meid, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een mooie naam!! En wat een bos met haartjes, gezellig zeg! Voed je haar zelf? Of geef je een flesje? Saar: J is groohoot!! Mega, wat een bulletje. Erg schattig! Fijn dat hij zo goed groeit joh. Gaat het nu steeds beter met alle melkproducten? Hier drukdrukdruk. O.a. bezig om evt huis in de verkoop te zetten. Gaat veel tijd in zitten. Verder de kids erbij. Nou ja, komt wel goed. Maar ik loop achter mezelf aan op het moment.
Oh wat spannend cocko. Heb je wat moois op het oog en iets heel anders, want volgens mij wonen jullie nu al heel mooi toch? Of eerst de eigen woning verkopen?! Kan me voorstellen dat dat extra drukte geeft. Hoe gaat het met C? Wordt ze ook al een gezellig peutertje? En hoe is het met je zoontje op school? Haha wij zeggen ook altijd bulletje Hij is gigantisch, kolossaal haha nee het valt allemaal wel binnen proporties, gewoon goed gevuld. Met de melkproducten gaat het goed dus dat is heel fijn en lekker. Heb veel ijs gegeten van het weekend jum
Haha heerlijk dat je ijs kunt eten toch! Hmm logisch dat hij zo goed groeit. Grapje hoor meid. TIs alleen maar fijn als het zo goed gaat! En hij lacht ook zo lief hihi. Uhm, nou met zoon gaat het weer even wat minder. Hij moest vandaag eigenlijk naar school maar vannacht werd hij gillend wakker van pijn in z'n knie. Hij loopt er absoluut niet op, schuift over de grond, en zakt er echt door als we hem op z'n benen zetten. We dachten dat het soort smoes was omdat hij niet zo graag naar school gaat, maar het is toch serieuzer dan we dachten. Moet zo naar de ha met hem. We willen het eerst verkopen idd. We hebben wel iets heel moois gezien maar ja, eerst ons eigen huis want twee hypotheken gaat niet. Ja we zitten in een ruim huis, heerlijke tuin. Maar er zijn bepaalde factoren waardoor we toch willen verhuizen. En met C is het: ik ben bijna twee en ik zeg alleen maar NEE NEE NEE
Hahaha zolang Jefta er maar van groeit en ik niet Oh fijn is dat bijna twee en nee. Hanna valt op het moment mee, maar die denkt dat ik een klimtoestel ben.. He bah wat naar voor je zoontje. Hopelijk valt het mee..
Cocko, ah sneu voor je zoontje! Benieuwd wat de ha zegt. Over voeden: ze krojgt afgekolfde borstmelk. Aanleggen ging echt niet, net als bij Dean. Mijn buid is gewoon veel te dun en gaat meteen stuk. Maar gelukkig drinkt ze heel goed uit deffles. Saar, wat een schatje! Lekker hoor, zon goede groeier! Ikdis, das balen zeg! Nu dus in 8 maanden iets anders vinden? Ben zelf ook aan het solliciteren, wat een ellende toch.
Zwaait heel hard!!! Ik vergeet steeds te reageren, lees wel steeds mee via me mobiel, maar me laptop is overleden en met me mobiel gaat het toch iets minder qua meelezen en reageren, Sorry!!! Bailey, Gefeliciteerd!! mooie meid!! Ninthe zal inderdaad als eerste 2worden geloof ik, nog maar 10dagen volgende week zondag vieren we het alweer en ze heeft haar eerste cadeautje al van ons gekregen (oorbelletjes) 19mei gaat ze voor het eerst naar de peuterspeelzaal het gaat allemaal zo snel :O als het goed ik krijg ik volgende week een andere laptop en dan zal ik even uitgebreider reageren
Bailey: Onderwijs(docent engels) toch of niet? Vervelend dat je dat nu moet gaan doen net na de bevalling. Wat knap dat je zo kolft voor Marley. Echt petje af. Zul je onwijs druk mee zijn. Hoe doet Dean het? Miffy: Oh wat spannend en ook gelijk naar de peuterspeelzaal. Je kunt je dan lekker concentreren op je andere spruit. Ging dat goed met het schieten? Zit ze er niet steeds aan? Moet je nu alweer bijna werken of niet? Aan je onderschrift te zien groeit M ook behoorlijk hard of niet?
Zo poging 2 gisteren een heel verhaal getypt en boem laptop viel uit. @Saar: Wat een knap kereltje! Hij groeit in ieder geval goed dat is het belangrijkste. Hoe is het met de uitnodigingen? Hier zijn ze gisteren op de post gegaan. @Cocko: Spannend een nieuw huis. Verstandig dat je eerst dit huis wilt verkopen. Het is zo'n rare tijd dat ik het risico ook niet zou nemen. Hoe was het bij de huisarts? @de rest: het is wel raak met de banen. Bij mij op het werk zijn ze ook aan het rommelen en ondertussen maar overwerken @Ikdus: ik zal een paar foto's voor je plaatsen van Hailey's kamertje. Hij is niet stoer maar wel meisjesachtig haha. Ego: hier gaat het met schoonvader goed. Hij start deze week met revalidatie. Nog drie weken en dan heb ik een weekje vrij. We willen een last minute boeken bij een vakantiepark. Hailey wordt hier steeds wilder (en dan is ze nog niet wild) maar dat wordt meteen afgestraft door voor uit de wandelwagen uit te vallen. Gelukkig goed afgelopen, maar we hebben haar 's nachts wel om de zoveel tijd wakker gemaakt.