Oh en hoe hebben jullie koningsdag doorgebracht. Wij hebben heerlijk gepicknickt en wat geslenterd over de markt. Hailey heeft genoten van een clown en ze had een schattig jurkje aan Kan helaas geen foto's plaatsen, want op alle foto's staan wel andere mensen erbij.
Wat een leuk kamertje proud!! Saar, heb inderdaad weinig zin om weer te moeten beginnen, gelukkig is het paa voor augustus (idd Engels docent) Miffie, hoe ging het met de oorbellen?
Proud: Wat een leuk kamertje. Gaat het goed in het grote bed? Hier de uitnodigingen gekleurd en geschreven en de komende periode uitdelen. Rond Moederdag komen we bij beide ouders en zie ik mijn zussen en schoonzussen ook dus dan geven we ze gewoon. Ik moet ook elk jaar overleggen met mijn moeder aangezien die ook jarig is op Hanna haar verjaardag en verzetten lukt niet want wij hebben 22, 23, 24(2x), 25 en 26 mei een verjaardag staan en zelf ben ik 1 juni jarig Irritant he dat overwerken. Ik voel ook dat elke vezel in me zich verzet tegen het overwerken van mijn man. Wel voor 32 uur een contract en maar werken werken werken(maakt soms weken van 60 uur en krijgt dan wel 8 uur extra betaald bovenop zijn 32 uur)... Wat fijn dat het de goede kant opgaat met je schoonvader, maar hij blijft patiënt natuurlijk. Wat sneu voor Hailey dat ze zo hard is gevallen. Ook keihard op haar hoofd dus? Hoe is het nu met haar, goed gegaan vannacht? Hier wordt Hanna ook steeds lomper, die knalde van de week achterover in de box met haar hoofd tegen de spijlen.. Wat heerlijk picknicken. Ik heb er ook al zin in. Wij zijn even de rommelmarkt overgelopen, maar vond alles te duur Bailey: Hopelijk vind je een leuke job, dan heb je in ieder geval wat om naar uit te kijken en kun je nu nog heel hard genieten van de 2 koters. Hier net de primeur: Jefta draait nu beide kanten op buik naar rug en rug naar buik. De knapperd. Hanna is af en toe wel enorm aan het uitproberen. Merk het vooral als ik op visite ben pfff. Thuis kent ze de regels blijkbaar goed. Over 2 weken hebben we lekker vakantie en we gaan toch weg aangezien we een meevallertje hadden. We hebben een mystery park van center parcs geboekt voor 175 euro. Gaan we gewoon koken en dan valt het allemaal ook wel mee. Heb er zin in.
Proud: leuk kamertje, echt meisjeskamer he! Saar: gaaf zo'n goedkope vakantie. Geniet er maar van want dat hebben jullie wel verdiend. Bailey: in augustus pas, dat duurt nog eventjes! Ego: druk, vakantie, etc etc...
Dank Saar. Was ik vergeten erbij te zetten. Hij loopt weer.. vrijdag en zaterdag kon hij absoluut niet lopen. Zondag liep hij mank en gisteren ging het weer beter, niet 1x gevallen,. Vandaag weer een paar keer. Het gaat heel snel, zo staat hij en zo ligt hij. Vreemd. Dokter kon niets ontdekken. Als het weer erger wordt gaan we natuurlijk terug. Maar misschien blijft het weg, we hopen het van harte.
Poeh cocko het blijft kwakkelen met je zoon. Wel fijn dat het nu weer iets beter gaat. Saar, lekker zon goedkope vakantie! Weet je inmiddels al welk park het wordt? Proud, hoe is het met Hailey?
Miffy wat leuk de psz !!! Zal even wennen zijn. proud leuke kamer!!! En wat zal je geschrokken zijn toen ze zo viel brrrr. bailey respect hoor fulltime kolven en dat met 2 kids heel knap en jij dus ook opzoek naar werk, balen !!! Ik zie vaak vacatures op verschillende ROC's voorbij komen. Cocko had zoonlief niet op 1 of andere manier groeipijn ofzo ? Saar druk druk in mei pffff en lekker even weg hebben jullie verdiend vriendlief heeft vandaag contract mogen tekenen een jaar. En hij heeft zogenaamd 16 april getekend.
Ja het is niks voor mij ben een enorme planner, maar goed dit was mooi te betalen zo. Nou gefeliciteerd, is toch langer als die 8 maanden. Mijn man heeft ook nog steeds niet getekend aangezien er een zin uit moet van ons.. Zijn jullie kids ook zo vreselijk zeurderig. Ik word hier af en toe helemaal gek van Hanna. De hele dag om van alles vragen en als ze haar zin niet krijgt gaan huilen. Brrrr wat een rot periode is dit.
Ikdus, gefeliciteerd. Das tenminste iets! En wie weet hoe het er over een jaar uit ziet. Saar, heel herkenbaar. Dino zit ook echt enorm te zeuren. Heel vermoeiend.
Ow en al hij zn zin niet krijgt gaat hij slaan of gooien met dingen. Hij staat nu dan ook bijna elke dag wel 1 of meer keer in de hoek haha
Oh fijn bailey dat je wat herkent ervan. Balen dat Dean gaat slaan en gooien, lijkt me dan weer niet fijn met zo'n kleintje erbij. Hier is het gelukkig alleen maar huilen en piepen. Fieuw ik vind dit een leuke maar pittige leeftijd. Ik had trouwens na 4 maanden Hanna haar voeten maar weer eens op laten meten, helemaal niks gegroeid. Lekker goedkoop ze zit pas in haar 2e paar en loopt al een jaar dus goedkoop al zijn de schoenen duur zat.
Even trotsss buiten dat R al tot 13 kan tellen. Zingt ze vanavond gewoon t alfabet liedje tot en met de Q niet allemaal even duidelijk. Maar ik was stom verbaasd haha. Nu moet ze t alfabet nog leren r kan ook heel goed slaan en gooien als ze dr zin niet krijgt of lekker dramaqueen huilen. Is heel normaal geloof ik..
Woooooow ikdus wat ontzettend knap van R! Kun je zeker trots op zijn! Hahah een drama queen, heerlijk! Dean zegt nog steeds niets. .. hij kan wel achteruit rennen, springen en op 1 been staan hahah.
Wow ikdus wat knap!! Verder niet gelezen zwaai even snel terwijl.ik zit te wachten tot ninthe haar taart uit de oven komt morgen is het zover en vieren we dat ze 2word!! Het gaat allemaal zo snel
Ninthe, mama en papa en zus: Gefeliciteerd! Wat een grote meid ben je alweer! Geniet vanvandaag. Ikdus: wat knap zeg!