mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    klopt, datkan altijd nog. Ik zie er inderdaad ook een beetje tegenop dat ik weer helemaal opnieuw begin..maar goed daar heb ik zelf voor gekozen. En qua financien, dit jaar kost het alleen maar geld, want voor de stage krijg ik nog neit betaald. Pas volgend jaar, wanneer ik de LIO stage doe (dan sta je eigenlijk al zelfstandig voor de klas, maar heb je nog wel een "stage status" zeg maar) kan ik er geld mee verdienen. Dus dit jaar wordt even de broekriem aantrekken!

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh het is stage ha dik niet begrepen. Ja dan ligt het nog weer anders natuurlijk. Maar ik had zelf zoiets er zijn nu al zoveel veranderingen eerst hier maar aanwennen! Maarik denk dat je snel zat went hoor. Heoveel dagen was het?

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    het is 1 dag scholing op de uni, en dan nog anderhalve dag stage. Dus dat valt opzich mee, maar je hebt natuurlijk wel veel voorbereiding. Maar goed, dat kan ik thuis met Dino erbij doen :D

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oke nou is te overzien 2,5 dag weg en dan onder de slaapjes van dino maar huiswerk maken en voorbereiden toch?

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    precies! Nou dat lucht wel weer even op, zo het er over hebben :) Bedankt Saar! Nu maar snel Dean zn flesje gaan geven want ik hoor gemopper!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha honger mama honger!!! Nou is toch ook goed en vind het ook niet gek hoor. Die eerste dagen zal echt wel wennen zijn! Maar als je dan denkt aan het feit dat je er anders spijt van krijgt dan zul je er toch ook wel van gaan genieten!

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: snap dat je er tegenop ziet hoor, maar denk dat als je eenmaal bezig bent, het ook wel weer fijn vindt! Hoop ik in ieder geval wel voor je! :)

Met dat hoofdje optillen, weet je wat je daar aan kunt doen om het hem makkelijker te maken? Op z'n buikje leggen, z'n armpjes naar voren doen (elleboogjes recht onder de schoudertjes zetten, snap je? En je kunt evt. zijn kinnetje op de handjes leggen als je dat voor elkaar kunt krijgen). En dan met je handen lichtjes op de grens van z'n rug en z'n kontje duwen (maar niet te hard, anders krijgt ie rugpijn..) Dat werkte hier bij ons mannetje fantastisch! Had dat advies van de fysio gekregen destijds. Succes!

Nou volgens mij heb ik dat nooit gezegd hoor, over dat armpje.. Maar na de geboorte lag ze direct met haar armpje in een rare kronkel omhoog (handje bij d'r oortje). Dat heeft dagenlang zo gezeten en uiteindelijk kon ze het wel ontspannen maar nog steeds is het met aankleden een gilpartij. Dus ik denk dat er iets niet helemaal goed zit...

M'n oudste dochter is NU heel lief want ze mag little people kijken :D

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vraagje: heeft een van jullie zo'n blauw nestle knuffelbeertje/doekje die je niet gebruikt??? want dan heb ik daar wel interesse in :)

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heerlijk rustig! Oh nou daar kan die man/vrouw dan gelijk naar kijken. Gelijk alles in 1!
    k heb hier wel zo'n knuffeldoekje ding. Maar zou dat door de brievenbus passen?

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hihi weet niet of dat er door past..zou je moeten proberen, heb geen idee! soms zet ik er op wat het is, en dat ze het wel door de bus mogen duwen :D ik heb tegenwoordig een aardige postbode, die weet dat ze het evt. neer kan zetten maar weet niet of ze het accepteren bij de post.. zulke dingen test ik altijd even bij m'n eigen brievenbus uit.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik zal hem wel even opzoeken morgen. Hanna is wakker en ga zo naar mijn zus! Dan hoor je het wel.

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    goeie tip Cocko! ga het dalijk meteen proberen, nu ligt hij te slapen. Dat met de spiegel werkte niet echt, hij was nog niet echt geinteresseerd in zn spiegelbeeld. Gek, terwijl het zo'n knappe vent is! (even opscheppen he :D)

Dat Nestle tutje is wel in trek volgens mij, zag er ergens anders op het forum ook al een oproep voor. De mijne mag je zo hebben, moet m alleen even opsnorren. Past denk ik wel gewoon in de post, als je m een beetje opfrot

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ow saar's comment had ik nog niet gezien haha. Nou dan hoor ik wel of he Saar lukt en anders zoek ik m alsnog. Veel plezier bij je zus meis!

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou Bailey, als jij hem niet gebruikt (of Dean eigenlijk :D) dan wil ik hem graag hebben van je! Want reserves kan ik wel gebruiken... ik ken die geintjes inmiddels wel van die andere twee.. verstoppen om ze nooit meer te vinden.

Fijne dag nog Saar!!

15. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi. Zo ik loop flink achter. Ben nu op vakantie, post daarna weer!
    Ik heb ook nog wel dat nestlé beertje hoor..

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha bandietje, als je 1 dag niet leest, kun je hele verhalen missen hoor! Ben ik wel achter gekomen toen wij een weekje weg waren :D
    Fijne vakantie nog!!

Bailey: trouwens, nog even over die hoofdpijn en dat oog.. ik weet ook niet wat het was. het begon vrijdagavond met m'n oog, voelde beurs en dik aan en zaterdag had ik barstende hoofdpijn. Gisteravond na het douchen zakte het eindelijk weer meer. Gek he?!

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou dan zoek ik het beertje voor je! Ja heel gek, maar wel fijn dat het na het douchen gezakt is. Alleen altijd zo'n stom gevoel als je zoiets hebt en je er niet kan achterkomen wat het was.

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Super Bailey, bedankt! Ben er erg blij mee! Wat wil je er voor hebben trouwens?
    Hoe meer beertjes, hoe beter :D

Ja is idd heel gek, maar goed, ben blij dat het over is want af en toe spoken er van die rare gedachten dan door je heen brrr. ;) Maar meestal zeg ik: het komt vanzelf, dus het gaat vanzelf.. gaat niet bij alles op natuurlijk maar het meeste wel.

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja volgens mij kan iedereen van tijd tot tijd wat hypochondrisch (schrijf je dat zo???) worden haha.

Voor het beertje hoef ik niks hoor! We hebben het ook gratis gekregen. Als je even je adres pb stuurt dan stuur ik het deze week nog op.

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: heb pb gestuurd!
    Heb je nog geoefend met Dean? Ben benieuwd of hij het snel door krijgt! Is wel geweldig hoor, als dat hoofdje ineens een heel poosje omhoog blijft!

Saar: was het gezellig bij je zus? En heb je vannacht een beetje kunnen slapen? En je man?

Ego:
    Zo ik kreeg net een rekening binnen van de dietiste, pingping.. dat is een dure aangelegenheid hoor, en dan rekenen ze een uur terwijl ik half uur ben binnen geweest ;) Dat is handig geld verdienen. 5 minuten bellen, staat 15 minuten gerekend.. Mwah, vind ik niet echt grappig.

Deel Deze Pagina